![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
User Dołączył: Thu, 06 August 2009 ![]() |
przyjrzałem się fotkomi. Jest problem z tym, że otwory montarzowe zacisku nachodzą na otwory w uszach zwrotnicy i tu może być problem z połączeniem tego. Ta tarcza rzeczywiście jakaś taka za duża jak na ten klocek.
PozDRo -------------------- cnc machine
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Kielce/Wawa ![]() |
Mam pytanie,
czy zaciski Brembo 4 tłoczkowe z BMW E 38 725 728 730 735 fabrycznie do tarczy 316mm w BMW podejdą do mojego autka po dorobieniu adapterów takich jak tu w temacie?? Auto Seat Leon 4WD, tarcza fabrycznie 312mm na jednym tłoczku. Drugie pytanie, słyszałem, że po zastosowaniu zacisków 4 tłoczkowych lub większych seryjna pompa hamulcowa nie daję rady, prawda to?? Jeśłi tak to jak sobie z tym poradzic?? Pozdrawiam Marcin -------------------- Seat Leon by TTC Kraków
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
User Dołączył: Thu, 06 August 2009 ![]() |
czy zaciski Brembo 4 tłoczkowe z BMW E 38 725 728 730 735 fabrycznie do tarczy 316mm w BMW podejdą do mojego autka po dorobieniu adapterów takich jak tu w temacie?? Auto Seat Leon 4WD, tarcza fabrycznie 312mm na jednym tłoczku. na to pytanie ze stuprocentową pewnością jest w stanie odpowiedzieć tylko ktoś kto robił dokładnie taką rzeźbę w dokładnie takim samym aucie..... Najproście to wszystko do siebie przyłożyć, obfotografować, wkleić fotki na forum lub na mail. Kolega MPS wkleił fotkę tylko z przodu. Widać na niej, że ten konkretny zacisk (klocek) nie wykorzysta "całej" tarczy. Ja widziałem też fotki z tyłu i wiem, że może być nieciekawie z połączeniem tego w całość ze względu na rozstawy otworów zacisku i zwrotnicy. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Drugie pytanie, słyszałem, że po zastosowaniu zacisków 4 tłoczkowych lub większych seryjna pompa hamulcowa nie daję rady, prawda to?? Jeśłi tak to jak sobie z tym poradzic?? nie jest to regułą, ale może się zdażyć...... PozDRo -------------------- cnc machine
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Mam pytanie, czy zaciski Brembo 4 tłoczkowe z BMW E 38 725 728 730 735 fabrycznie do tarczy 316mm w BMW podejdą do mojego autka po dorobieniu adapterów takich jak tu w temacie?? Auto Seat Leon 4WD, tarcza fabrycznie 312mm na jednym tłoczku. Drugie pytanie, słyszałem, że po zastosowaniu zacisków 4 tłoczkowych lub większych seryjna pompa hamulcowa nie daję rady, prawda to?? Jeśłi tak to jak sobie z tym poradzic?? Pozdrawiam Marcin postaram sie pomoc mam luzem a takze na sprzedaz takie zaciski brembo od bmw i moge je do swoich przymierzyc mam nieco mniejsze(296/28) jak opisujesz ale chociaz bedzie porownanie czy wieksza tarcza podejdzie odnosnie pompy to us iebie musialem zmieniac bo byla lipa, ale u mnie raczej norma byla seryjnie siedzial silnik 1,6 wiec nie dziwie sie,zalozylem serwo i pompe hamulcowa od 2,5v6 i spokojnie daje rady pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Kielce/Wawa ![]() |
henry jakbyś mógł sprawdzic czy taki zacisk da radę założyc do tarczy 312mm i będzie to hamowało lepiej niż moja seria 312mm to byłbym bardzo wdzięczny.
Ja niestety nie mam jak tego sprwdzic. Ale skoro zacisk jest ok pod tarczę 316mm to może zdarzyc się tak, że pod tarczę 312mm będzie za mały?? Pozdroo -------------------- Seat Leon by TTC Kraków
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
no wlasnie dziwi mnie fakt ze zacisk na wieksza tarcze jest za maly na mniejsza
moze sie myle ale moze byc tak jak kolega powyzej napisal ze cos zawadza i ciezko spasowac -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
marcin_kielce - do Ciebie plug & play podchodzą zaciski AP Racing z ibizy - 4 tłoki bez żadnego kombinowania. Cena ~2k zł z kompletem klocków nówka w ASO.
-------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
jakby nie patrzec tysiak po drodze nie chodzi albo i wiecej
ale kazdy niech robi to co uwaza za sluszne -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 July 2005 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
marcin_kielce - do Ciebie plug & play podchodzą zaciski AP Racing z ibizy - 4 tłoki bez żadnego kombinowania. Cena ~2k zł z kompletem klocków nówka w ASO. czy te zaciski wchodza na tarcze 312mm? czy tarcza w tym zstawie jest inna, chce zaadaptowac to do a3 1.9 tdi PD 100 KM seria 280 mm, więc zmiana zwrotnic obowiązkowa na te od 288/312 mm -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
czy te zaciski wchodza na tarcze 312mm? czy tarcza w tym zstawie jest inna, chce zaadaptowac to do a3 1.9 tdi PD 100 KM seria 280 mm, więc zmiana zwrotnic obowiązkowa na te od 288/312 mm Te zaciski wchodzą na tarczę seryjną 312mm - klocki są inne. -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
jakby nie patrzec tysiak po drodze nie chodzi albo i wiecej ale kazdy niech robi to co uwaza za sluszne Nie wiem jak Ty to liczysz. Zaciski z prosiaka ~700 zł - pewnie zależy jeszcze jakie adaptery ~300 zł dobre klocki ~400 zł No i jakby nie patrzeć różnica już się zmniejsza a tym bardziej czas i upierdliwe wymiary (wejdzie, nie wejdzie o to jest pytanie) -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
ja normalnie licze
zaciski 5 stowek nie 700 klocki za 300 max tez dobre sa klocki mozna kupic takze za tysiaka wiec nie ot o w tym chodzi a nie mowie o badziewiu za 100zl(takie tez sa) czyli wychodzi tak jak pisalem ale przeciez powyzej napisalem ze wlasciciel robi to co sam chce pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 11 March 2003 Skąd: Kraków ![]() |
Podejście numer 2.
Tarcza 280 leży idealnie z tym zaciskiem. ![]() Jedyny problem to to że zaciski "PRAWIE" pasują. ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
teraz widac ze sie bardziej przylozyles i zacisk masz z zapasem widzac jak zachodzi klocek na tarcze
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Ale to juz tarcze 280 zamaist 288
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
czy te zaciski wchodza na tarcze 312mm? czy tarcza w tym zstawie jest inna, chce zaadaptowac to do a3 1.9 tdi PD 100 KM seria 280 mm, więc zmiana zwrotnic obowiązkowa na te od 288/312 mm te zaciski brembo z e38 wchodza nawet na tarcze 323/30 ![]() na 6 stronie wklejałem fotki z moich przymiarek z 312/25 VAGowskim bedzie ten problem że tarcza moze okazać sie za cienka ! bo zakres tego zacisku to chyba 26-30mm o ile dobrze pamietam.... chyba że zastosuje sie jakies grubsze klocki ? Jedyny problem to to że zaciski "PRAWIE" pasują. to duży problem, lepiej jakby gorzej pasowały, bo byłoby więcej miejsca na adapter... trzeba dokładnie zmierzyć ile tam masz miejsca i sie fachowiec wypowie czy da sie zrobić wytrzymały adapter -------------------- |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
plug & play podchodzą zaciski AP Racing z ibizy - 4 tłoki bez żadnego kombinowania. Cena ~2k zł z kompletem klocków nówka w ASO.
cowboy mnie chodzi o zaciski z ibizy, może można zrobić bez rzeźby swap do a3, skoro podchodza do leona 1M, to do a3 takze podejdą tylko musze zmienić zwrotnice i odpada robienie adapterów, mam nowe zaciski razem z klockami oraz tarczę. Cena trochę duża, ale da się przełknąć. -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
te zaciski brembo z e38 wchodza nawet na tarcze 323/30 ![]() na 6 stronie wklejałem fotki z moich przymiarek z 312/25 VAGowskim bedzie ten problem że tarcza moze okazać sie za cienka ! bo zakres tego zacisku to chyba 26-30mm o ile dobrze pamietam.... chyba że zastosuje sie jakies grubsze klocki ? to duży problem, lepiej jakby gorzej pasowały, bo byłoby więcej miejsca na adapter... trzeba dokładnie zmierzyć ile tam masz miejsca i sie fachowiec wypowie czy da sie zrobić wytrzymały adapter z tej fotki wynika ze calosc nie pasuje do tarczy, okolo 0.5 cm tarcza nie chodzi po tarczy(i to raczej nie jest zbyt dobrze?!) -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
z tej fotki wynika ze calosc nie pasuje do tarczy, okolo 0.5 cm tarcza nie chodzi po tarczy(i to raczej nie jest zbyt dobrze?!) tarcza nie chodzi po tarczy ? dlaczego nie jest zbyt dobrze skoro klocek całą powierzchnią pracuje na tarczy ? zdjęcie z góry - od tej krawędzi tez jest kilka mm klocek poniżej krawędzi ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 07:00 |