Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> jarzma pod zaciski boxter s do 312mm
tabakm
post Thu, 29 Oct 2009 - 12:36
Post #141


User
Dołączył: Thu, 06 August 2009





przyjrzałem się fotkomi. Jest problem z tym, że otwory montarzowe zacisku nachodzą na otwory w uszach zwrotnicy i tu może być problem z połączeniem tego. Ta tarcza rzeczywiście jakaś taka za duża jak na ten klocek.


PozDRo


--------------------
cnc machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 29 Oct 2009 - 12:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marcin_kielce
post Thu, 29 Oct 2009 - 13:12
Post #142


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





Mam pytanie,

czy zaciski Brembo 4 tłoczkowe z BMW E 38 725 728 730 735 fabrycznie do tarczy 316mm w BMW podejdą do mojego autka po dorobieniu adapterów takich jak tu w temacie?? Auto Seat Leon 4WD, tarcza fabrycznie 312mm na jednym tłoczku.

Drugie pytanie, słyszałem, że po zastosowaniu zacisków 4 tłoczkowych lub większych seryjna pompa hamulcowa nie daję rady, prawda to?? Jeśłi tak to jak sobie z tym poradzic??

Pozdrawiam
Marcin


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tabakm
post Thu, 29 Oct 2009 - 13:41
Post #143


User
Dołączył: Thu, 06 August 2009





CYTAT(marcin_kielce @ Thu, 29 Oct 2009 - 13:12) *
czy zaciski Brembo 4 tłoczkowe z BMW E 38 725 728 730 735 fabrycznie do tarczy 316mm w BMW podejdą do mojego autka po dorobieniu adapterów takich jak tu w temacie?? Auto Seat Leon 4WD, tarcza fabrycznie 312mm na jednym tłoczku.


na to pytanie ze stuprocentową pewnością jest w stanie odpowiedzieć tylko ktoś kto robił dokładnie taką rzeźbę w dokładnie takim samym aucie.....



Najproście to wszystko do siebie przyłożyć, obfotografować, wkleić fotki na forum lub na mail. Kolega MPS wkleił fotkę tylko z przodu. Widać na niej, że ten konkretny zacisk (klocek) nie wykorzysta "całej" tarczy.

Ja widziałem też fotki z tyłu i wiem, że może być nieciekawie z połączeniem tego w całość ze względu na rozstawy otworów zacisku i zwrotnicy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CYTAT(marcin_kielce @ Thu, 29 Oct 2009 - 13:12) *
Drugie pytanie, słyszałem, że po zastosowaniu zacisków 4 tłoczkowych lub większych seryjna pompa hamulcowa nie daję rady, prawda to?? Jeśłi tak to jak sobie z tym poradzic??


nie jest to regułą, ale może się zdażyć......




PozDRo


--------------------
cnc machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 29 Oct 2009 - 15:59
Post #144


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(marcin_kielce @ Thu, 29 Oct 2009 - 13:12) *
Mam pytanie,

czy zaciski Brembo 4 tłoczkowe z BMW E 38 725 728 730 735 fabrycznie do tarczy 316mm w BMW podejdą do mojego autka po dorobieniu adapterów takich jak tu w temacie?? Auto Seat Leon 4WD, tarcza fabrycznie 312mm na jednym tłoczku.

Drugie pytanie, słyszałem, że po zastosowaniu zacisków 4 tłoczkowych lub większych seryjna pompa hamulcowa nie daję rady, prawda to?? Jeśłi tak to jak sobie z tym poradzic??

Pozdrawiam
Marcin


postaram sie pomoc
mam luzem a takze na sprzedaz takie zaciski brembo od bmw
i moge je do swoich przymierzyc
mam nieco mniejsze(296/28) jak opisujesz
ale chociaz bedzie porownanie czy wieksza tarcza podejdzie
odnosnie pompy to us iebie musialem zmieniac bo byla lipa, ale u mnie raczej norma byla seryjnie siedzial silnik 1,6
wiec nie dziwie sie,zalozylem serwo i pompe hamulcowa od 2,5v6 i spokojnie daje rady
pozdrawiam


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_kielce
post Thu, 29 Oct 2009 - 17:59
Post #145


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





henry jakbyś mógł sprawdzic czy taki zacisk da radę założyc do tarczy 312mm i będzie to hamowało lepiej niż moja seria 312mm to byłbym bardzo wdzięczny.

Ja niestety nie mam jak tego sprwdzic. Ale skoro zacisk jest ok pod tarczę 316mm to może zdarzyc się tak, że pod tarczę 312mm będzie za mały??

Pozdroo


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 29 Oct 2009 - 18:16
Post #146


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





no wlasnie dziwi mnie fakt ze zacisk na wieksza tarcze jest za maly na mniejsza
moze sie myle ale moze byc tak jak kolega powyzej napisal ze cos zawadza i ciezko spasowac


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Thu, 29 Oct 2009 - 20:00
Post #147


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





marcin_kielce - do Ciebie plug & play podchodzą zaciski AP Racing z ibizy - 4 tłoki bez żadnego kombinowania. Cena ~2k zł z kompletem klocków nówka w ASO.


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 29 Oct 2009 - 20:12
Post #148


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





jakby nie patrzec tysiak po drodze nie chodzi albo i wiecej
ale kazdy niech robi to co uwaza za sluszne


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krz_p
post Thu, 29 Oct 2009 - 21:06
Post #149


User
Dołączył: Tue, 05 July 2005
Skąd: Poznań





CYTAT(shak @ Thu, 29 Oct 2009 - 20:00) *
marcin_kielce - do Ciebie plug & play podchodzą zaciski AP Racing z ibizy - 4 tłoki bez żadnego kombinowania. Cena ~2k zł z kompletem klocków nówka w ASO.



a do golfa 5 i pochodnych też pasują?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Thu, 29 Oct 2009 - 22:29
Post #150


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(shak @ Thu, 29 Oct 2009 - 20:00) *
marcin_kielce - do Ciebie plug & play podchodzą zaciski AP Racing z ibizy - 4 tłoki bez żadnego kombinowania. Cena ~2k zł z kompletem klocków nówka w ASO.


czy te zaciski wchodza na tarcze 312mm? czy tarcza w tym zstawie jest inna, chce zaadaptowac to do a3 1.9 tdi PD 100 KM seria 280 mm, więc zmiana zwrotnic obowiązkowa na te od 288/312 mm


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Fri, 30 Oct 2009 - 10:07
Post #151


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





CYTAT(std1984 @ Thu, 29 Oct 2009 - 22:29) *
czy te zaciski wchodza na tarcze 312mm? czy tarcza w tym zstawie jest inna, chce zaadaptowac to do a3 1.9 tdi PD 100 KM seria 280 mm, więc zmiana zwrotnic obowiązkowa na te od 288/312 mm


Te zaciski wchodzą na tarczę seryjną 312mm - klocki są inne.


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Fri, 30 Oct 2009 - 10:10
Post #152


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





CYTAT(henry @ Thu, 29 Oct 2009 - 20:12) *
jakby nie patrzec tysiak po drodze nie chodzi albo i wiecej
ale kazdy niech robi to co uwaza za sluszne


Nie wiem jak Ty to liczysz.
Zaciski z prosiaka ~700 zł - pewnie zależy jeszcze jakie
adaptery ~300 zł
dobre klocki ~400 zł

No i jakby nie patrzeć różnica już się zmniejsza a tym bardziej czas i upierdliwe wymiary (wejdzie, nie wejdzie o to jest pytanie)


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Fri, 30 Oct 2009 - 10:16
Post #153


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





ja normalnie licze
zaciski 5 stowek nie 700
klocki za 300 max tez dobre sa klocki mozna kupic takze za tysiaka wiec nie ot o w tym chodzi
a nie mowie o badziewiu za 100zl(takie tez sa)
czyli wychodzi tak jak pisalem
ale przeciez powyzej napisalem ze wlasciciel robi to co sam chce
pozdrawiam


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MPS
post Fri, 30 Oct 2009 - 11:15
Post #154


Rookie
Dołączył: Tue, 11 March 2003
Skąd: Kraków





Podejście numer 2.

Tarcza 280 leży idealnie z tym zaciskiem.



Jedyny problem to to że zaciski "PRAWIE" pasują.





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Fri, 30 Oct 2009 - 11:34
Post #155


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





teraz widac ze sie bardziej przylozyles i zacisk masz z zapasem widzac jak zachodzi klocek na tarcze


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Fri, 30 Oct 2009 - 12:00
Post #156


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Ale to juz tarcze 280 zamaist 288


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 30 Oct 2009 - 13:15
Post #157


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(std1984 @ Thu, 29 Oct 2009 - 22:29) *
czy te zaciski wchodza na tarcze 312mm? czy tarcza w tym zstawie jest inna, chce zaadaptowac to do a3 1.9 tdi PD 100 KM seria 280 mm, więc zmiana zwrotnic obowiązkowa na te od 288/312 mm


te zaciski brembo z e38 wchodza nawet na tarcze 323/30



na 6 stronie wklejałem fotki z moich przymiarek

z 312/25 VAGowskim bedzie ten problem że tarcza moze okazać sie za cienka ! bo zakres tego zacisku to chyba 26-30mm o ile dobrze pamietam.... chyba że zastosuje sie jakies grubsze klocki ?

CYTAT(MPS @ Fri, 30 Oct 2009 - 11:15) *
Jedyny problem to to że zaciski "PRAWIE" pasują.


to duży problem, lepiej jakby gorzej pasowały, bo byłoby więcej miejsca na adapter... trzeba dokładnie zmierzyć ile tam masz miejsca i sie fachowiec wypowie czy da sie zrobić wytrzymały adapter


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Fri, 30 Oct 2009 - 13:28
Post #158


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





plug & play podchodzą zaciski AP Racing z ibizy - 4 tłoki bez żadnego kombinowania. Cena ~2k zł z kompletem klocków nówka w ASO.

cowboy mnie chodzi o zaciski z ibizy, może można zrobić bez rzeźby swap do a3, skoro podchodza do leona 1M, to do a3 takze podejdą tylko musze zmienić zwrotnice i odpada robienie adapterów, mam nowe zaciski razem z klockami oraz tarczę. Cena trochę duża, ale da się przełknąć.



--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Fri, 30 Oct 2009 - 14:03
Post #159


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(cowboy @ Fri, 30 Oct 2009 - 13:15) *
te zaciski brembo z e38 wchodza nawet na tarcze 323/30



na 6 stronie wklejałem fotki z moich przymiarek

z 312/25 VAGowskim bedzie ten problem że tarcza moze okazać sie za cienka ! bo zakres tego zacisku to chyba 26-30mm o ile dobrze pamietam.... chyba że zastosuje sie jakies grubsze klocki ?



to duży problem, lepiej jakby gorzej pasowały, bo byłoby więcej miejsca na adapter... trzeba dokładnie zmierzyć ile tam masz miejsca i sie fachowiec wypowie czy da sie zrobić wytrzymały adapter


z tej fotki wynika ze calosc nie pasuje do tarczy,
okolo 0.5 cm tarcza nie chodzi po tarczy(i to raczej nie jest zbyt dobrze?!)


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 30 Oct 2009 - 14:38
Post #160


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(henry @ Fri, 30 Oct 2009 - 14:03) *
z tej fotki wynika ze calosc nie pasuje do tarczy,
okolo 0.5 cm tarcza nie chodzi po tarczy(i to raczej nie jest zbyt dobrze?!)



tarcza nie chodzi po tarczy ?

dlaczego nie jest zbyt dobrze skoro klocek całą powierzchnią pracuje na tarczy ?

zdjęcie z góry - od tej krawędzi tez jest kilka mm klocek poniżej krawędzi





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 07:00