![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Podobno mozna u nich zamowic zrobienie tych N-Rally np. na runflatach. Ktos zamawial u nich zimowki i na takim karkasie mu zrobili.
-------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Wszystko mozna ale wyobrazasz sobie wage takiej opony?
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
j scianka jak z gumy, nie wiadomo na jaka trafisz opone bo to nalewka I to jest chyba największy problem tych opon. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Czyli albo mietka guma, albo ciezarek
![]() Nalewki maja pewne zalety... np. maloseryjnosc. Czekam na odpowiedz z jednej firmy, czy zechcieliby robic zimowki z chamskim klockiem na bazie letniej (twardszej) mieszanki. Na malo ktory tor ziemny czy RC wpuszczaja na szutrkowkach, a zimowki szybko znikaja. -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
ja na maxsportach czasy na torze robilem jak na letnich pirelli z twarda scianka
scianka tak sie kladla ze tragedia nie polece nigdy tego badziewa -------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 21 December 2004 Skąd: Kraków ![]() |
A co polecalibyście do auta służącego wyłącznie do zabawy ( jakieś 80% to jazda na ćwiare na ulicach ) Jazda tylko 2 noce w tygodniu. Zatanawiałem sie nad r888 ale te g-Force™ T/A® Drag Radial też super.
edit: ~ 200koni 800kg |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Co do T/A drag Radial to sa to chyba najlepsze semi-slicki, ale....sam juz chcialem je kupowac kasa byla w US ale okazalo sie ze celnicy takie dodatkowe koszty dowalili ze zciagniecie ich wychodzilo by ciut drozej niz kupno u nas np R888, tak wiec niestety zrezygnowalem ze zciagania T/A . Szkoda ze ceny towarów z US tak zabija cło i inne dopłaty
![]() Tak wiec wybór pada raczej na R888 jesli chodzi o mnie....tez bedzie dobrze ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Czy ktos z Was moze porownac ze soba: Toyo Proxes R888 vs. Markgum N-RALLY, srednia mieszanka. Wiem ze probuje porownac kawiorowego semislicka z pasztetowym slickiem, ale wydaje sie (dla mnie) miec to sens. Biore je pod uwage jako opony do pojezdzawek typu Ulez, Kielce, Nowe Miasto, Rozeta - mocno techniczne ale krotkie proby. Dodatkowo jedne i drugie maja homologacje drogowa wiec od biedy (a raczej rozrzutnie) mozna na nich wrocic do domu. Osobiscie bardziej pasowalby mi N-Rally bo jest sporo tanszy i wrozmiarze 205/55/15. To do budzetowego turboantyka, wiec nie ma co sypac perel przed wieprze. Ciekaw jestem zdania tych ktorzy je uzywali. ja dzisiaj testowo sie przejechalem na swiezo zkaupionych n rally, mieszanka miekka 205 50 15 Dosc twarde scianki (ciezko sie nawet zakladalo na felge), na pewno trzymaja lepiej niz r888 z okolo 2mm bieznika, zrobilem na nich moze z 2km wiec ciezko cos wyrokowac wiecej... na pewno hamowanie rewelacyjne, start tez bardzo dobry, na pierwszy raz nie odczulem jakiegos mocnego wykladania sie oponki... ale to sie uda sprawdzic dopiero na torze tak naprawde... na pewno ciezkie i glosne:D 15ka z felga wazy mi 18kg (8kg felga), zwykla seryjne kolo z firestone 195 50 16,5 (felga cos lekko ponad 7), jutro moze zwaze z r888... na komplecie opon, mam oszczednos na dodatkowa pare opon wzgledem r888... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 29 January 2010 ![]() |
Gdzie wy te n rally kupujecie? Na stronie markguma ww. mieszanka w rozmiarze 205 50 15 to koszt 300 zl, a koszt r888 na stronie toyo to 336. Wiele osób pisze o tym że te nalewki sporo tańsze od toyo.
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
ja na maxsportach czasy na torze robilem jak na letnich pirelli z twarda scianka scianka tak sie kladla ze tragedia nie polece nigdy tego badziewa Spoko, dzieki Tobie rozwój poszedł daleko do przodu, kolejne testy na kilku innych rajdach i teraz mam nadzieje że zlego słowa nie powiesz. Produkcja została przeniesiona do Niemiec, i wlaśnie rusza. Jak tylko będą w PL napewno się odezwę z fajną propozycją. Pozdrawiam -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Spoko, dzieki Tobie rozwój poszedł daleko do przodu, kolejne testy na kilku innych rajdach i teraz mam nadzieje że zlego słowa nie powiesz. Produkcja została przeniesiona do Niemiec, i wlaśnie rusza. Jak tylko będą w PL napewno się odezwę z fajną propozycją. Pozdrawiam pomyslcie o rozmiarach dla civicow, astr itp:D czyli 195 50/55 15 albo jeszcze lepiej 205 50 15:D:P -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dla mnie balonowo - 205/55/15.
Przy okazji jak taka opona (markgum / maxsport) sie ulozy na 15x7"? Nie udalo mi sie znalezc 15x7,5" (chyba ze na zamowienie, a wtedy bardzo drogo). -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Dla mnie balonowo - 205/55/15. Przy okazji jak taka opona (markgum / maxsport) sie ulozy na 15x7"? Nie udalo mi sie znalezc 15x7,5" (chyba ze na zamowienie, a wtedy bardzo drogo). Markgum 205/50 na feldze Sierry Cosworth (7x15) wyglądał akurat w sam raz. Ale powiem szczerze, że ilość ołowiu na tej feldze wyglądała kiepsko. Ciężarki po 60g tam wisiały, felgi prosciutkie. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Czacza, dzieki za odpowiedz na temat szerokosci felgi - zdecydowanie zwieksza moje szanse
![]() Ech... jak zdobyczne uzywki zakladam to tez tak jest, niby rownomiernie zuzyta a bije. Jesli tanio to nie bdb ![]() ![]() -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 ![]() |
Nie no chłopaki nie mówcie mi że wyważacie koła których używacie w sporcie.
-------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Nie no chłopaki nie mówcie mi że wyważacie koła których używacie w sporcie. No pewnie. A już koła na tor bardzo dokładnie. Np do Picanto Cup z optymalizcją itp zabawami. Tzn najpierw ważysz felgę, zaznaczasz najlżejsze miejsce, potem ważysz całe koło i robisz tak, żeby najlżejsze miejsce gołej felgi i kpl wyszły naprzeciw siebie (kręcąc oponą na feldze). Wtedy jest najmniej ołowiu na kole. A tam nawet te kilkadziesiąt gram masy nieresorowanej i wirującej może mieć znaczenie. Za ważenie kól z takimi zabawami i wykorzystaniem zestawu Haweka Duo Expert (koło trzymane na wyważarce szpilkami i centrowane pierścieniem rozprężnym, a nie stożkiem) kasujemy 150zł. Najwięcej co miałem na swojej feldze ciężarków to 50g, koła 195/50R15 lub 205/50R16 - mam 2 auta ![]() Kół do upalania i latania po Wyrazowie rzeczywiście nie ma sensu ważyć. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 ![]() |
jak się zacznie time Attack to wam pokaże czemu nie warto. może i w kia picanto by to nie wyszło ale w mocniejszym aucie z dużym hamulcem zwyczajnie zdarza się ze opona obraca się względem felgi (nawet do 3/4 cm po odcinku) . i całe wywarzanie pies trącał.
-------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dobra Boziu daj mi tyle mocy w moim pazdzierzu
![]() -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
jak się zacznie time Attack to wam pokaże czemu nie warto. może i w kia picanto by to nie wyszło ale w mocniejszym aucie z dużym hamulcem zwyczajnie zdarza się ze opona obraca się względem felgi (nawet do 3/4 cm po odcinku) . i całe wywarzanie pies trącał. Zazdroszczę przyczepności/mocy/siły hamowania. Powaznie. Są spejalne kleje, używane zamiast pasty montażowej do opon, może pomogą. Weź pod uwazgę, że niewyważenie to strata energii - dlatego wyważa się nawet koła naczep w tirolotach. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy u nas są dostępne w sprzedaży Toyo RA-1
: ![]() lub Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec: ![]() Szczególnie o tych ostatnich bardzo ciepło się ludzie wypowiadają za oceanem. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:15 |