Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Toyo R1R Vs R888 Różnice Opinie Wrażenia itp. ;)
grzywaczewski
post Wed, 24 Mar 2010 - 13:32
Post #81


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Podobno mozna u nich zamowic zrobienie tych N-Rally np. na runflatach. Ktos zamawial u nich zimowki i na takim karkasie mu zrobili.


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 24 Mar 2010 - 13:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kras
post Wed, 24 Mar 2010 - 13:49
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Wszystko mozna ale wyobrazasz sobie wage takiej opony?


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Wed, 24 Mar 2010 - 15:29
Post #83


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Hansik @ Wed, 24 Mar 2010 - 10:16) *
j scianka jak z gumy, nie wiadomo na jaka trafisz opone bo to nalewka


I to jest chyba największy problem tych opon.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Wed, 24 Mar 2010 - 15:38
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Czyli albo mietka guma, albo ciezarek angry.gif
Nalewki maja pewne zalety... np. maloseryjnosc. Czekam na odpowiedz z jednej firmy, czy zechcieliby robic zimowki z chamskim klockiem na bazie letniej (twardszej) mieszanki. Na malo ktory tor ziemny czy RC wpuszczaja na szutrkowkach, a zimowki szybko znikaja.


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilachgt
post Wed, 24 Mar 2010 - 15:46
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





ja na maxsportach czasy na torze robilem jak na letnich pirelli z twarda scianka

scianka tak sie kladla ze tragedia



nie polece nigdy tego badziewa


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krawiec
post Wed, 24 Mar 2010 - 17:15
Post #86


Frequent User
Dołączył: Tue, 21 December 2004
Skąd: Kraków





A co polecalibyście do auta służącego wyłącznie do zabawy ( jakieś 80% to jazda na ćwiare na ulicach ) Jazda tylko 2 noce w tygodniu. Zatanawiałem sie nad r888 ale te g-Force™ T/A® Drag Radial też super.

edit:

~ 200koni 800kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Wed, 24 Mar 2010 - 21:33
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





Co do T/A drag Radial to sa to chyba najlepsze semi-slicki, ale....sam juz chcialem je kupowac kasa byla w US ale okazalo sie ze celnicy takie dodatkowe koszty dowalili ze zciagniecie ich wychodzilo by ciut drozej niz kupno u nas np R888, tak wiec niestety zrezygnowalem ze zciagania T/A . Szkoda ze ceny towarów z US tak zabija cło i inne dopłaty sad.gif
Tak wiec wybór pada raczej na R888 jesli chodzi o mnie....tez bedzie dobrze biggrin.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Wed, 24 Mar 2010 - 23:49
Post #88


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(grzywaczewski @ Wed, 24 Mar 2010 - 09:54) *
Czy ktos z Was moze porownac ze soba: Toyo Proxes R888 vs. Markgum N-RALLY, srednia mieszanka.

Wiem ze probuje porownac kawiorowego semislicka z pasztetowym slickiem, ale wydaje sie (dla mnie) miec to sens. Biore je pod uwage jako opony do pojezdzawek typu Ulez, Kielce, Nowe Miasto, Rozeta - mocno techniczne ale krotkie proby. Dodatkowo jedne i drugie maja homologacje drogowa wiec od biedy (a raczej rozrzutnie) mozna na nich wrocic do domu.

Osobiscie bardziej pasowalby mi N-Rally bo jest sporo tanszy i wrozmiarze 205/55/15. To do budzetowego turboantyka, wiec nie ma co sypac perel przed wieprze.
Ciekaw jestem zdania tych ktorzy je uzywali.



ja dzisiaj testowo sie przejechalem na swiezo zkaupionych n rally, mieszanka miekka 205 50 15

Dosc twarde scianki (ciezko sie nawet zakladalo na felge), na pewno trzymaja lepiej niz r888 z okolo 2mm bieznika, zrobilem na nich moze z 2km wiec ciezko cos wyrokowac wiecej... na pewno hamowanie rewelacyjne, start tez bardzo dobry, na pierwszy raz nie odczulem jakiegos mocnego wykladania sie oponki... ale to sie uda sprawdzic dopiero na torze tak naprawde...

na pewno ciezkie i glosne:D 15ka z felga wazy mi 18kg (8kg felga), zwykla seryjne kolo z firestone 195 50 16,5 (felga cos lekko ponad 7), jutro moze zwaze z r888...

na komplecie opon, mam oszczednos na dodatkowa pare opon wzgledem r888...



--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaskulwwa
post Thu, 25 Mar 2010 - 00:44
Post #89


User
Dołączył: Fri, 29 January 2010





Gdzie wy te n rally kupujecie? Na stronie markguma ww. mieszanka w rozmiarze 205 50 15 to koszt 300 zl, a koszt r888 na stronie toyo to 336. Wiele osób pisze o tym że te nalewki sporo tańsze od toyo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Thu, 25 Mar 2010 - 08:14
Post #90


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





CYTAT(pilachgt @ Wed, 24 Mar 2010 - 16:46) *
ja na maxsportach czasy na torze robilem jak na letnich pirelli z twarda scianka

scianka tak sie kladla ze tragedia



nie polece nigdy tego badziewa


Spoko, dzieki Tobie rozwój poszedł daleko do przodu, kolejne testy na kilku innych rajdach i teraz mam nadzieje że zlego słowa nie powiesz. Produkcja została przeniesiona do Niemiec, i wlaśnie rusza. Jak tylko będą w PL napewno się odezwę z fajną propozycją.
Pozdrawiam


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 26 Mar 2010 - 10:27
Post #91


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(luki-TDI @ Thu, 25 Mar 2010 - 08:14) *
Spoko, dzieki Tobie rozwój poszedł daleko do przodu, kolejne testy na kilku innych rajdach i teraz mam nadzieje że zlego słowa nie powiesz. Produkcja została przeniesiona do Niemiec, i wlaśnie rusza. Jak tylko będą w PL napewno się odezwę z fajną propozycją.
Pozdrawiam



pomyslcie o rozmiarach dla civicow, astr itp:D

czyli 195 50/55 15 albo jeszcze lepiej 205 50 15:D:P


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Fri, 26 Mar 2010 - 10:36
Post #92


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Dla mnie balonowo - 205/55/15.
Przy okazji jak taka opona (markgum / maxsport) sie ulozy na 15x7"? Nie udalo mi sie znalezc 15x7,5" (chyba ze na zamowienie, a wtedy bardzo drogo).


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Fri, 26 Mar 2010 - 21:15
Post #93


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





CYTAT(grzywaczewski @ Fri, 26 Mar 2010 - 10:36) *
Dla mnie balonowo - 205/55/15.
Przy okazji jak taka opona (markgum / maxsport) sie ulozy na 15x7"? Nie udalo mi sie znalezc 15x7,5" (chyba ze na zamowienie, a wtedy bardzo drogo).


Markgum 205/50 na feldze Sierry Cosworth (7x15) wyglądał akurat w sam raz. Ale powiem szczerze, że ilość ołowiu na tej feldze wyglądała kiepsko. Ciężarki po 60g tam wisiały, felgi prosciutkie.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Sat, 27 Mar 2010 - 08:56
Post #94


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Czacza, dzieki za odpowiedz na temat szerokosci felgi - zdecydowanie zwieksza moje szanse smile.gif
Ech... jak zdobyczne uzywki zakladam to tez tak jest, niby rownomiernie zuzyta a bije. Jesli tanio to nie bdb sad.gif Przy okazji, nie da sie wytlumaczyc gumiarzom, ze jak ciezarki wypadaja na przeciwko zaworu, to trzeba obrocic opone na feldze angry.gif


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mareq
post Sat, 27 Mar 2010 - 10:03
Post #95


User
Dołączył: Mon, 12 October 2009





Nie no chłopaki nie mówcie mi że wyważacie koła których używacie w sporcie.


--------------------
_Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sat, 27 Mar 2010 - 17:21
Post #96


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





CYTAT(Mareq @ Sat, 27 Mar 2010 - 10:03) *
Nie no chłopaki nie mówcie mi że wyważacie koła których używacie w sporcie.


No pewnie. A już koła na tor bardzo dokładnie. Np do Picanto Cup z optymalizcją itp zabawami. Tzn najpierw ważysz felgę, zaznaczasz najlżejsze miejsce, potem ważysz całe koło i robisz tak, żeby najlżejsze miejsce gołej felgi i kpl wyszły naprzeciw siebie (kręcąc oponą na feldze). Wtedy jest najmniej ołowiu na kole. A tam nawet te kilkadziesiąt gram masy nieresorowanej i wirującej może mieć znaczenie. Za ważenie kól z takimi zabawami i wykorzystaniem zestawu Haweka Duo Expert (koło trzymane na wyważarce szpilkami i centrowane pierścieniem rozprężnym, a nie stożkiem) kasujemy 150zł. Najwięcej co miałem na swojej feldze ciężarków to 50g, koła 195/50R15 lub 205/50R16 - mam 2 auta smile.gif Czyli warto jednak.

Kół do upalania i latania po Wyrazowie rzeczywiście nie ma sensu ważyć.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mareq
post Sat, 27 Mar 2010 - 19:45
Post #97


User
Dołączył: Mon, 12 October 2009





jak się zacznie time Attack to wam pokaże czemu nie warto. może i w kia picanto by to nie wyszło ale w mocniejszym aucie z dużym hamulcem zwyczajnie zdarza się ze opona obraca się względem felgi (nawet do 3/4 cm po odcinku) . i całe wywarzanie pies trącał.



--------------------
_Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Sun, 28 Mar 2010 - 01:00
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Dobra Boziu daj mi tyle mocy w moim pazdzierzu rolleyes.gif


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 28 Mar 2010 - 20:47
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





CYTAT(Mareq @ Sat, 27 Mar 2010 - 19:45) *
jak się zacznie time Attack to wam pokaże czemu nie warto. może i w kia picanto by to nie wyszło ale w mocniejszym aucie z dużym hamulcem zwyczajnie zdarza się ze opona obraca się względem felgi (nawet do 3/4 cm po odcinku) . i całe wywarzanie pies trącał.


Zazdroszczę przyczepności/mocy/siły hamowania. Powaznie.

Są spejalne kleje, używane zamiast pasty montażowej do opon, może pomogą. Weź pod uwazgę, że niewyważenie to strata energii - dlatego wyważa się nawet koła naczep w tirolotach.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Fri, 02 Apr 2010 - 16:29
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Czy u nas są dostępne w sprzedaży Toyo RA-1
:



lub Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec:



Szczególnie o tych ostatnich bardzo ciepło się ludzie wypowiadają za oceanem.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:15