Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Toyo R1R Vs R888 Różnice Opinie Wrażenia itp. ;)
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Stron: 1, 2, 3, 4
Mackillus316i
Szukałem (może za słabo) jakiś informacji, opinii o R1R, niestety nic ciekawego nie znalazłem na forum sad.gif

Interesuje mnie porównanie tej opony do R888.

Podobno jest to jakaś altenatywa dla 888, lepiej trzyma na mokrym i tak szybko się nie kończy..
.. ale jak to w praktyce wygląda?

Chciałem kupić R888 ale w rozmiarze, na który poluje są tylko R1R.


Z góry dzięki za wszelkie opinie i info.


Pzdr




SokółR33
ja się podepnę pod temat.
Właśnie na time attack szukam fajnych opon, R888 chyba najlepiej wypada ale podobno boki ma słabe!?
Info o slickach mile widziane najlepiej nowe.
Pozdrawiam.
spoon
Z tego co wiem, to jest to ta sama mieszanka, tylko inny bieznik-zeby mozna bylo wzglednie spokojnie jechac tez po mokrym. Takie R888 na co dzien.
MindekSR
Witam!

Jako pracownik związany z firmą Toyo wink.gif pozwolę sobie dodać 3 grosze od siebie - informacyjnie bez reklamy wink.gif Zacytuję może fragment mojej korespondencji z p. Takao Fukui - technologiem z Toyo Tires Europe.

R1R is basically street tire but this handling performance is more R888
side. As you know, PROXES T1R is well balanced UHP.
T1R has good handling & Aqua without bad ride comfort.

As you pointed out, R888 isn't suitable for daily use.
Because tread depth is 5mm at new and less groove than normal UHP.

On the other hand, R1R has deeper tread depth than R888.
This depth is around 6.5mm. (depend on size)
And much more groove than R888.
But R1R has similar construction and tread compound compare with R888.

As a result, R1R has better dry handling than T1R and better wet & life than
R888.
Therefore we can recommend R1R for daily use, if customer focuses handling
performance as first priority.
But I'm sure, this product is noisy and bad comfort. (similar level as R888)
So we will reject noise, bad comfort and short life complains.


Takao Fukui
Senior Manager Technical Service

W skrócie: mieszanka R1R bazuje na tej z R888 ale nie jest identyczna. R1R ma o 1,5 mm więcej bieżnika niż R888.
Tutaj jeszcze porównanie R1R vs T1R (nie mam z R888):


Mackillus316i
Super excl.gif

Właśnie o takie info mi chodziło.


MindekSR Dzięki bardzo za pomoc.


Pzdr
cobreti
A wiec powiedzcie czy jak kupie R1R to beda tak samo trzymaly jak R888?? Potrzebuje na 1\4 mili a niestety R888 juz nigdzie nie mozna dostac wszystkie magazyny puste angry.gif
k-meal
link
specu
Na 1/4 ten sam samochód
15.3x s T1R vs 15.0x s powtarzalnie cool.gif
Albert
CYTAT(SokółR33 @ Thu, 09 Apr 2009 - 23:30) *
ja się podepnę pod temat.
Właśnie na time attack szukam fajnych opon, R888 chyba najlepiej wypada ale podobno boki ma słabe!?
Info o slickach mile widziane najlepiej nowe.
Pozdrawiam.


polecę ci używane w stanie idealnym

sprzedaje Olaf

olaf.olin@poczta.onet.pl
Telefon 880 499 411
na hasło Albert z streetracing możliwa zniżka
Coobcio
Swojego czasu jak byłem na torze w Kielcach to spotkałem się z jednolitą opinią że R888 na suchym zdecydowanie lepiej kleją jak R1R - natomiast sytuacja jest odwrotna w przypadku zawilgoconego toru gdzie R1R spisuje się nieco lepiej...
Mackillus316i
Mój wybór padł jednak na R1R 205/45/16

Trochę na nich polatałem i muszę przyznać, że kleją się pięknie. Narazie szybko się nie kończą.
Szczerze polecam te gumy. Nie mogę porównywać ich z R888, bo na takich nie jeździłem ale w stosunku do T1R jest wyraźniej lepiej.
Nawet na mokrym nie ma wielkiej tragedii ale rozgrzane muszą być..
Zwiększonego hałasu nie odczułem.





juziooo
r1r przy ostrej jeździe ma wiekszą tendencję do graining-u niż r888 z uwagi na większą liczbę nacięć i wieksza wysokość bierznika



Toyo R1R graning

Graining występuje, gdy opona uślizguje się i tarcie między oponą, a nawierzchnią powoduje nadrywanie kawałków opony. Można to porównać do heblowania drewna. W początkowej fazie na oponie tworzą się podwinięte “opiłki”, które następnie odrywają się i spadają na tor. Identycznie jak ma to miejsce podczas heblowania. Po wyczyszczeniu z naderwanej gumy (wiąże się to z przejechaniem kilku-kilkunastu okrążeń toru w odpowiednich warunkach) opona zachowuje się normalnie i nie wpływa negatywnie na osiągane wyniki.

kanap4
Mam podobnie w moich R1R po pojezdzeniu w Ulezu.

Ogolnie to oponka calkiem niezle sobie radzi, moze jak na Ulez jest troszke za miekka, ale spisuje sie o niebo lepiej od moich poprzednich letnich opon (jezdzilem na Falkenach 451).Wiadomo, ze taka opone trzeba rozgrzac przed katowaniem...na zimno jest troszke sliska, no ale po dogrzaniu trzyma naprawde niezle.Nie mialem porownania do R888, te z pewnoscia trzymaja lepiej, no ale nie ma co sie spodziewac cudow po oponie z o wiele wieksza iloscia naciec.

Ja w kazdym razie moge polecic ta opone, na mokrym tez jest calkiem niezle, chociaz raz na zimnej oponie w kaluzy to mna rzucilo troszke :-) .
noorec
Odkopie troche temat.

Dzisiaj potestowalismy troche R1R w 328i E36
Rozmiar 235/40/17, wczesniej byly 225/45/17 jakies nie najgorsze Avony*.

Opona naprawde zadziwiajaca jak na "cywila".
Testowalismy glownie pod katem startu z miejsca i roznica miedzy R1R a poprzednimi Avonami* jest ogromna.
Starty prawie z odcinki a samochod od razu rwie do przodu, troche uslizgujac ale po chwili odzyskiwal przyczepnosc. Na Avonach* byl przepiekny burnout smile.gif

Na mokrym przewidywalna - trzyma niezle ale niestety nie odprowadza dobrze wody.

Wydaje sie byc niezla alternatywa dla R888 do ulicznego auta.
Wlasciciel z zakupu narazie baaardzo zadowolony biggrin.gif


*edit
Glaniu
CYTAT(kanap4 @ Sun, 14 Jun 2009 - 12:20) *
Ja w kazdym razie moge polecic ta opone, na mokrym tez jest calkiem niezle, chociaz raz na zimnej oponie w kaluzy to mna rzucilo troszke :-) .


To po co robiono R1R jezeli na suchym gorsza od r888 ,a na deszczu tez nie daje rady???


Ictus
po to zeby kupowac deszczowki goodricha... rolleyes.gif
RacingTires.pl
CYTAT(Glaniu @ Sun, 11 Oct 2009 - 17:46) *
To po co robiono R1R jezeli na suchym gorsza od r888 ,a na deszczu tez nie daje rady???


raz mnie rzuciło to nie znaczy ze nie daje rady
kazda najlepsza opona nie da rady na odpowiednio glebokiej kałuży

ja znam opinie o że jest dużo lepsza od seryjnej zwykłej opony

wg mnie najlepsza sportowa opona na deszcz z dot

Pozdro
Glaniu
to co w takim razie TOP na deszcz z homologacja drogowa???
Ictus
dociete r1r
Toldi
odgrzeje temat troszke... wink.gif
jakies nowe wrazenia z jazdy na R1R ?
Rozgladam sie za jakimis dobrymi oponami ktore bede jezdzily po miescie ale i od czasu do czasu na 1/4 mili, dwa lata temu mialem R888 byla rewelka jesli chodzi o starty tej opony ale mega glosne.
Czy r1r mozna tak zaufac ja r888 jesli chodzi o trakcje na starcie 1/4 mili? Bo jak narazie ( przed zima jeszcze ) na F1 17" trakcja dopiero na trojce sie znajdywala, choc tez nie zawsze tak od razu...
Nikolas
Nie wiem dlaczego taka moda na Toyo, jeżdziłem na R888 i uważam ze na obecnych Pilot Sport Cup jest lepsza trakcja po rozgrzaniu i mniejsza scieralnośc. Może warto się zastanowić nad Cup?
Keepsake
CYTAT(SokółR33 @ Thu, 09 Apr 2009 - 23:30) *
ja się podepnę pod temat.
Właśnie na time attack szukam fajnych opon, R888 chyba najlepiej wypada ale podobno boki ma słabe!?
Info o slickach mile widziane najlepiej nowe.
Pozdrawiam.


Na time attack kup sobie slicki jeżeli tylko możesz sobie na to pozwolić, jeżdżenie na R888 to strata kasy, na dobrym slicku masz w Poznaniu 3-4 sekundy mniej szybkim autem (1.55 na R888, 1.51 na slicku można się spodziewać po jego dobrym ustawieniu).
Toldi
CYTAT(Nikolas @ Tue, 12 Jan 2010 - 20:07) *
Nie wiem dlaczego taka moda na Toyo, jeżdziłem na R888 i uważam ze na obecnych Pilot Sport Cup jest lepsza trakcja po rozgrzaniu i mniejsza scieralnośc. Może warto się zastanowić nad Cup?


nie wiem czy moda czy nie moda, poprostu wiem jak auto startowalo mi jak mialem r888...auto od ktorego dostawalem 1,5 dlugosci na r888 bylem okolo dlugosc z przodu, no ale nie o tym...autem nie jezdze jakos bardzo duzo, na tory tez nie wpadam raczej, tak jak pisalem co najwyzej zawody 1/4 mili i tu potrzebna najbardziej trakcja w mocniejszym aucie FWD na starcie, tak wiec ogladam czytam artykuly ktore udalo mi sie znalezc i niby R1R jest ok...co do innych gum np. bedacych tylko na rynku US sie nie wypowiadam bo poprostu nie znam ich...
RacingTires.pl
CYTAT(Nikolas @ Tue, 12 Jan 2010 - 20:07) *
Nie wiem dlaczego taka moda na Toyo, jeżdziłem na R888 i uważam ze na obecnych Pilot Sport Cup jest lepsza trakcja po rozgrzaniu i mniejsza scieralnośc. Może warto się zastanowić nad Cup?


a.są takie zawody gdzie nie masz jak rozgrzać opony, albo za mała moc
b. z opinii klientów wynika ze pilot sport cup kończy sie szybciej niż r888
choć to pewnie zależy od stylu jazdy i samochodów


CYTAT(Keepsake @ Tue, 12 Jan 2010 - 20:35) *
Na time attack kup sobie slicki jeżeli tylko możesz sobie na to pozwolić, jeżdżenie na R888 to strata kasy, na dobrym slicku masz w Poznaniu 3-4 sekundy mniej szybkim autem (1.55 na R888, 1.51 na slicku można się spodziewać po jego dobrym ustawieniu).


a. na slicku nie dojedziesz np 200 km na tor poznań
b. ustawienie ciśnienia i wiedza na ten temat nie jest powszechna a testy to koszty , w naszej strefie klimatycznej najlepiej minimalnie 2 mieszanki slick-a + medie a tu koszty idą w góre grubo

co do r1r vs r888

klienci do 1/4 mili, którzy maja 4x4 i potrzebują ruszyć z lekkim poślizgiem wybierają r1r
na rynku narazie nie ma odpowiednika tej opony

1. michelin sport cup - słaby na deszc vs r1r
2. seryjne opony odpadaja za dużo księgowych i ekologów nad nimi siedziało ;p
3. yokohama neova ad08 - mogła by być konkurentem ale Cena i dostępność


Pozdrawiam
B
shafter
IMHO:

R888 to guma ktora sie lepiej nadaje do FWD i aut typu evo/impreza ktore pod wzgledem rozkladu masy sa jak fwd.

Z kolei Pilot Sport Cup to opona genialna do mercedesow, beemek wszystkiego co dobrze jezdzi na oponie asymetrycznej i prosi o wiecej gripu na przodzie !
Keepsake
CYTAT(RacingTires.pl @ Wed, 13 Jan 2010 - 23:55) *
a. na slicku nie dojedziesz np 200 km na tor poznań
b. ustawienie ciśnienia i wiedza na ten temat nie jest powszechna a testy to koszty , w naszej strefie klimatycznej najlepiej minimalnie 2 mieszanki slick-a + medie a tu koszty idą w góre grubo


Ale co to za argument w ogóle?
a. O lawetowaniu auta na tor słyszałeś? smile.gif
b. To znaczy że średnia półka jest lepsza bo nie trzeba nic umieć? Poza tym dla mnie lepsze bądź gorsze ustawienie ciśnienia w R888 to była sekunda różnicy (konsystentnie na kilku okrążeniach mierzona, a nie żaden przypadek) więc też nie jest tak że cokolwiek napompuje wulkanizator to będzie dobrze...

Moim zdaniem ta opona się nadaje idealnie, ale do driftu gdzie prawdziwy slick jest zabroniony. Jak ktoś poważnie traktuje jazdy na czas, to po prostu nie ma alternatywy dla slicka i tyle. Wiem, próbowałem pobić swój czas ze slicków usprawnionym autem ale na R888, rezultat dwie sekundy ale na niekorzyść.
RacingTires.pl
CYTAT(Keepsake @ Thu, 14 Jan 2010 - 08:45) *
Ale co to za argument w ogóle?
a. O lawetowaniu auta na tor słyszałeś? smile.gif
b. To znaczy że średnia półka jest lepsza bo nie trzeba nic umieć? Poza tym dla mnie lepsze bądź gorsze ustawienie ciśnienia w R888 to była sekunda różnicy (konsystentnie na kilku okrążeniach mierzona, a nie żaden przypadek) więc też nie jest tak że cokolwiek napompuje wulkanizator to będzie dobrze...

Moim zdaniem ta opona się nadaje idealnie, ale do driftu gdzie prawdziwy slick jest zabroniony. Jak ktoś poważnie traktuje jazdy na czas, to po prostu nie ma alternatywy dla slicka i tyle. Wiem, próbowałem pobić swój czas ze slicków usprawnionym autem ale na R888, rezultat dwie sekundy ale na niekorzyść.



CYTAT(Toldi @ Tue, 12 Jan 2010 - 18:01) *
......Rozgladam sie za jakimis dobrymi oponami ktore bede jezdzily po miescie ale i od czasu do czasu na 1/4 mili, ....


a. na co dzień ??????? tez jeździsz na lawecie ?tongue.gif
b. ryzyko ze slick ci wybuchnie ponieważ jest zle ciśnienie jest dużo większe niż semi-slick
semi-slick poprostu jest dużo wygodniejszy, czasy są gorsze ale uważam że na semi można tak dużo sie nauczyć że slick jest na końcu.

Pozdrawiam
B
Nikolas
CYTAT(shafter @ Thu, 14 Jan 2010 - 01:45) *
IMHO:

R888 to guma ktora sie lepiej nadaje do FWD i aut typu evo/impreza ktore pod wzgledem rozkladu masy sa jak fwd.

Z kolei Pilot Sport Cup to opona genialna do mercedesow, beemek wszystkiego co dobrze jezdzi na oponie asymetrycznej i prosi o wiecej gripu na przodzie !


Co do R888 to się zgodzę w 100%, a co do Pilot Sport Cup - nie musi to być Mercedes czy BMW - może być każde AWD i RWD. GT3 czy CSL miało to w standardzie, ja mam w quattro i też świetnie się nadaje... Prędzej most czy półosie polecą niż opona po rozgrzaniu wpadnie w poślizg. Starty jak z katapulty. Miałem też R888 i nie było tak pięknie jak przy Cup. Ale to niech każdy sam decyduje co mu pasi...
szymonrs
a czy są dostępne Sport Cup'y w 16,17calach?
R888 jest dostępna w jakoby bardziej cywilnych rozmiarach.
Zreszta oprócz lawetowania na tor zawsze istnieje możliwość dojazdu na tor na zupelnie innych kołach niż docelowe(torowe, ćwiartkowe....).
piechur
CYTAT(szymonrs @ Thu, 14 Jan 2010 - 14:08) *
Zreszta oprócz lawetowania na tor zawsze istnieje możliwość dojazdu na tor na zupelnie innych kołach niż docelowe(torowe, ćwiartkowe....).

tylko, ze do auta z kubelkami i srednio duzym bagaznikiem nie wlozysz docelowych kol...
Nikolas
CYTAT(szymonrs @ Thu, 14 Jan 2010 - 14:08) *
a czy są dostępne Sport Cup'y w 16,17calach?
R888 jest dostępna w jakoby bardziej cywilnych rozmiarach.
Zreszta oprócz lawetowania na tor zawsze istnieje możliwość dojazdu na tor na zupelnie innych kołach niż docelowe(torowe, ćwiartkowe....).



Ja mam 225/45/17 Sport Cup'y
k64
1.tak sie przyjelo ze SLICK to slick - goły bez bieznika, czy r888 to nie jest nazywany slikiem?
2.te piloty sport cup sa tak jak by oponami dostepnymi dla kazdego tzn czy ni kupuja ludzie takich opon do zwyklej jazdy (nie pisze o polsce bo ujest wszystko inaczej) .
3.co Na 1/4 wybrac ale zeby mozna bylo dojechac "legalnie" na start. tyl naped ,moc 300~
4.czy mieszanka pilota cup to tez taka miekka opona ktora lapie latwo trakcje?

5.czy np. takie cos http://moto.allegro.pl/item859745745_opona...er_impreza.html

to rowniez specjalna miekka mieszanka ?

6y.a np. takie cos http://moto.allegro.pl/item874911872_slick...205_620_17.html , co to wogole jest,
czy mozna odczytac jakos oznaczenia na oponie jaka mieszanka to jest , dlaczego 620 jest oznaczenie - > profil ? troche wielki , jak to odczytywac


pozdrawiam unsure.gif dziekuje
R6
a wie ktoś czy R1R beda dostepne 16' wogóle ?

myślałem o R888 ale R1R wnioskuje z tego co piszecie chyba lepiej sie sprawdza na codzien ??[biorac pod uwage ewentualna mokra nawierzchnie i uzytek na codzien ?]
k11
CYTAT(k64 @ Thu, 14 Jan 2010 - 18:20) *
czy mozna odczytac jakos oznaczenia na oponie jaka mieszanka to jest , dlaczego 620 jest oznaczenie - > profil ? troche wielki , jak to odczytywac


620 to jest średnica zewnętrzna w mm.

r.
rottie
A jak jest z Falkenami Azenis RT-615?
Sa dostepne poza US? Nie moge znalezc w UK a wygladaja na super tania alternatywe dla Toyo
http://www.modified.com/features/0512_sccp...view/index.html

Grzesi(E30)k
I ja się podepnę pod temat.

Na sezon będę szukał opon do cywilnego auta (E30 ~200KM). 15" i najprawdopodobniej 195/50 (może 45)



I rozważam póki co A539 vs. AVS SPORT - Która z tych wybrać? Może jakaś alternatywa?
RacingTires.pl
szymonrs

tak sport cupy sa dostępne w 16 i 17 calach


CYTAT(k64 @ Thu, 14 Jan 2010 - 18:20) *
1.tak sie przyjelo ze SLICK to slick - goły bez bieznika, czy r888 to nie jest nazywany slikiem?
2.te piloty sport cup sa tak jak by oponami dostepnymi dla kazdego tzn czy ni kupuja ludzie takich opon do zwyklej jazdy (nie pisze o polsce bo ujest wszystko inaczej) .
3.co Na 1/4 wybrac ale zeby mozna bylo dojechac "legalnie" na start. tyl naped ,moc 300~
4.czy mieszanka pilota cup to tez taka miekka opona ktora lapie latwo trakcje?

5.czy np. takie cos http://moto.allegro.pl/item859745745_opona...er_impreza.html

to rowniez specjalna miekka mieszanka ?

6y.a np. takie cos http://moto.allegro.pl/item874911872_slick...205_620_17.html , co to wogole jest,
czy mozna odczytac jakos oznaczenia na oponie jaka mieszanka to jest , dlaczego 620 jest oznaczenie - > profil ? troche wielki , jak to odczytywac


pozdrawiam unsure.gif dziekuje


1.slick to opona sportowa - jest inaczej zbudowana nie posiada dopuszczenia do ruchu drogowego
r888 to semi-slick , opona ktora posiada homologacje drogowa

2. sport cup - jest semi slickiem a na nich tez jeżdżą ludzie na codzień
w mocniejszych samochodach spisuje się lepiej niż seryjna opona

3. semi-slick-a , rynek europejski jest dosc ubogi w ten rodzaj opon.
z testów wynika że kumho v70 i r888 to najlepsze opony na krótkie tory

4.sport cup-a trzeba dogrzać,

5.Opona Maxsport RB5 - opona ma dobre hamowanie i start ale nie skreca a jej trwałość jest BARDZO NISKA

6.slick wyścigowy dunlopa- są mieszanki soft medium hard można je podzielić temperaturowo 5-25-35
slick wyścigowy jest bardzo lekki i zarazem bardzo delikatny
duże znaczenie w przypadku slicka wyścigowego ma prawidłowy montaż i dobór ciśnienia

620 wysokość całego koła w mm

>>>
R6

będą dostępna a nawet są
zapraszam na pw

tak r1r spisuje sie lepiej na codzien i jest montowane fabrycznie w Mitsubishi EVO X fq400
http://www.racingtires.pl/index.php?dzial=r1r

>>>
rottie

problem z dostępnością w ue sprawia ze jest to mało atrakcyjna opona
zobaczymy co nam 2010 przyniesie

czasami pojawiają się problemy ze ściągnięciem większej ilości opon z us do ue
blokowane jest to przez zakaz sprzedaży pewnych produktów po za us

>>>>>>>>

gdy będziesz potrzebował SEMI-SLICKA zapaszam na pw albo info@racingtires.pl

Pozdrawiam
B
pilachgt
CYTAT(RacingTires.pl @ Fri, 15 Jan 2010 - 00:09) *
5.Opona Maxsport RB5 - opona ma dobre hamowanie i start ale nie skreca a jej trwałość jest BARDZO NISKA



zgadzam się w 90% (co do trwalosci jedynie mam inne zdanie - ale moze dlatego ze na torze jej nie uzywam bo nie skreca badziew)

ona tylko nadaje sie na 400m, bo na torze gorsza w zakretach jest od zwyklej letniej z mocna scianka boczna
un_ix
CYTAT(R6 @ Thu, 14 Jan 2010 - 19:09) *
myślałem o R888 ale R1R wnioskuje z tego co piszecie chyba lepiej sie sprawdza na codzien ??[biorac pod uwage ewentualna mokra nawierzchnie i uzytek na codzien ?]

-> dokladnie. uzytkuje R1R na codzien, a R888 jedynie na sprinty. jedyna wada R1R jest ich zuzywalnosc - mi wystarczyly na jeden sezon.
R6
r888 z tego co czytam też trwałe nie są
RacingTires.pl
CYTAT(un_ix @ Mon, 18 Jan 2010 - 23:15) *
-> dokladnie. uzytkuje R1R na codzien, a R888 jedynie na sprinty. jedyna wada R1R jest ich zuzywalnosc - mi wystarczyly na jeden sezon.


co to znaczy jeden sezon ?
ile to km i w jak mocnym aucie

wg mnie przejechanie na r888 5 tyś to mega rekord
mi się udało 7 tyś ale w słabym aucie

r1r użytkowane w normalnym aucie wytrzymają z 30 tyś

Pozdrawiam
B
Fawor
Jeździłem na r1r 195/50R15 cały sezon w civicu FWD 250KM. Trakcja na starcie na prawdę zadowalająca, pokuszę się o stwierdzenie, że nawet lepsza niż na dość zużytych r888 215/50 R888. Krąży jednak opinia, że R8mki w okolicach ogranicznika są dużo twardsze i mniej przyczepne niż nowe, także porównanie mały wymierne. Na co dzień wg mnie kozak. Nie znałem semi-slicka, który w koleinach i prędkosci 140+ tak mocno daje radę z odprowadzaniem wody. Totalnie co innego niż w przypadku r888. Wg mnie opona jak najbardziej godna polecenia. Szkoda, że nie występuje w 14tu calach..
un_ix
CYTAT(RacingTires.pl @ Mon, 18 Jan 2010 - 23:25) *
co to znaczy jeden sezon ?
ile to km i w jak mocnym aucie

-> moc - ponad 240KM/280Nm. przebieg - 5k km (w tym Rozeta na Bemowie).
RacingTires.pl
CYTAT(un_ix @ Tue, 19 Jan 2010 - 00:11) *
-> moc - ponad 240KM/280Nm. przebieg - 5k km (w tym Rozeta na Bemowie).


to mało ?
wg mnie to dobry wynik , zwłaszcza że wspomniałeś o rozecie

r1r to opona sportowa - jej priorytet to trzymanie się nawierzchni a dalej jest jej zużywalność

Rene
miałem r888 i fajnie się kleiły warunek musiały być dobrze nagrzane. Na zakrętach nie było niestety rewelacji.
T1r dobre do jazdy na co dzień nawet przy umiarkowanym opadzie deszczu nie było tragedii.

robiąc OT najlepsze na czym miałem okazje śmigać po deszczu to uniroyal rainsport mówię o codziennym użytkowaniu
wszystko było w rozmiarze 195/50 r15
Toldi
czyli wychodzi chyba na to ze bede poszukiwal R1R w rozmiarze 225/45/17 na ten sezon i kilka startów na 1/4... wink.gif
p.g.
a powiedzcie mi ktora z tych opon bedzie dobra na przod ale w samochodzie rwd z elektroszpera? dokladnie chodzi o nissana s13 ktory lubi sobie czasami przodem z zakretu wyjsc... chcialbym poprawic przod jezeli chodzi o zakrety.
un_ix
CYTAT(RacingTires.pl @ Fri, 22 Jan 2010 - 23:58) *
to mało ?
wg mnie to dobry wynik , zwłaszcza że wspomniałeś o rozecie

-> a napisalem, ze malo? cyt. "mi wystarczyly na jeden sezon".
RacingTires.pl
CYTAT(un_ix @ Sun, 24 Jan 2010 - 19:15) *
-> a napisalem, ze malo? cyt. "mi wystarczyly na jeden sezon".


Napisałeś że to ich jedyna wada ... stad moj post- ale ok tongue.gif

na przód do s13
jak tylko tory i tylko suche to r888
jak na co dzien to r1r
p.g.
oczywiscie na codzien wiec dziekuje za odpowiedz
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.