Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
> Toyo R1R Vs R888 Różnice Opinie Wrażenia itp. ;)
Toldi
post Mon, 05 Jul 2010 - 15:47
Post #121


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





Wiem ze do kazdego auta to inaczej, ale jakie mniej wiecej powinno byc cisnienie (minimalne na ciepłej oponie)w r888 - auto 1300KG, moc powyzej 300PS, do startu na 1/4 mili.... blush.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 05 Jul 2010 - 15:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BurnOuT
post Mon, 05 Jul 2010 - 20:51
Post #122


Super User
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Warszawa





~1 bar


--------------------
[Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Tue, 06 Jul 2010 - 08:00
Post #123


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





Oooo, powaznie.??, to przyznam że tyle bym nigdy nie zapodał...myslalem raczej cos o 1,7 bara tongue.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amorr
post Thu, 08 Jul 2010 - 19:52
Post #124


Super User
Dołączył: Fri, 27 January 2006
Skąd: Lublin





CYTAT(Elberoth @ Thu, 20 May 2010 - 21:38) *
..... R888 to sprawdzone rozwiązanie. Jedyny problem jaki mam z tymi oponami to fakt że bardzo szybko schodzą i są niemiłosiernie głośne - ale na ćwiarę to nie ma znaczenia.

pare godzinek na torze (bez pisku) i z semi full slicky wink.gif ale flaki bolaly od wygibasow
glosnosc ... kocham je za to ... 80km/h nalot na wioske malego meserszmita ... 100-170 cisza hmmm ... 180 nalot calej bandy meserszmit'ow na Londyn i tak do 260 .... nie zamieni ich na nic - no moze na nowy komplet biggrin.gif

jak dla mnie bardzo dobra opona (w rozsadnej cenie) ...jedyny minus to mala kompatybilnosc z niektorymi asfaltami w PL - mam tak rondzie obok mnie paski asfaltu roznego /trakcja, brak, trakcja, brak/ ....dobrze na na wyjsciu jest odpowiedni biggrin.gif

BurnOut ... powaznie z tym 1 barem ... ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 09 Jul 2010 - 12:08
Post #125


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Głośność bardzo zależy od asfaltu i od... rozmiaru opony.

Sam się zdziwiłem, ale 215/45 17" jakie miałem w Hondzie były sporo głośniejsze od 235/45 17" w Fordzie
i to bynajmniej nie z powodu lepszego wygłuszenia Forda. Mieszanka GG- ta sama w obu przypadkach.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Fri, 09 Jul 2010 - 12:21
Post #126


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Ciekawe co piszesz - ja mam 225/45/17 i są głośne jak cholera.

Przy okazji - udało mi się zjechać R888 do kompletnego slicka wyścigowego - były tak gładkie że nie było już widać jaki i czy w ogóle miały bieżnik biggrin.gif

Takie R888 w wersji slick nie trzymają jednak wcale - wyskoczyłem na nich na Rozetę do Wróbla, to czasy miałem gorsze o 3s ... cały czas latałem bokami biggrin.gif Tak więc odradzam ... lepiej komuś sprzedać na nalewki.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Fri, 09 Jul 2010 - 12:57
Post #127


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





pojezdzilem troszke na r888 w rozmiarze 225/45/17 i jak narazie nie narzekam na ich glosnosc...owszem slychac je ale...bez przesady, jak mialem kiedys 195/50/15 to bylo duuzo glosniej.


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtekkk
post Fri, 09 Jul 2010 - 14:20
Post #128


User
Dołączył: Thu, 22 May 2003
Skąd: Warszawa





jezdzac normalnie codzinnie na r888 i czasami jakis tor i 1.4 mili to ile sa w stanie wytrzymac? sezon, dwa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Fri, 09 Jul 2010 - 14:24
Post #129


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Jak się pytasz czy mogą wytrzymać 2 sezony to nie są to niestety opony dla Ciebie.

Ja jestem w stanie 'wyskoczyć na jakiś tor' i zakatować je w jeden dzień. Wszystko zależy ile km będziesz na nich robił, w tym ile km 'oesowych'.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alphaOne
post Fri, 09 Jul 2010 - 17:09
Post #130


User
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: WRO / WAW





ja na R888 od nowosci przejezdzilem 6 ulezy tak po 50km kazdy, wiec wszystko zalezy od auta i stylu jazdy kierowcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sun, 11 Jul 2010 - 04:10
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





gdzie najtaniej dostane r888 w rozmiarze 225/40/18?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Wed, 11 Aug 2010 - 15:21
Post #132


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Panowie, reasumując dyskusję w tym temacie- jakie będą najlepsze opony w rozmiarze R18 215 40 na amatorskie ściganie torowe w aucie FWD ?

Wiadomo, że profi slicki odpadają bo bez mat grzewczych, czy innych patentów nie da się ich dobrze zagrzać.

Czy nadal najlepszym wyborem będą R888, czy są może jakieś inne oponki dopuszczone do ruchu (przewijają się w temacie jakieś pilot sport cup), które zapewnią najlepszą przyczepność bez konieczności ich mocnego zagrzewania?

Pzdr.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 11 Aug 2010 - 15:46
Post #133









CYTAT(Jaqo @ Fri, 21 May 2010 - 01:48) *
a poza zywotnoscia? Rozumiem, ze trzyma gorzej od r1r ale tak wogole to klei na tyle, zeby mozna bylo o niej powiedziec, ze jest dobra?


w cywilnym aucie:
- T1R wyraźnie gorzej trzymała na suchym niż Potenza RE 040
- T1R odrobinę dłużej wystarczyła przy tym samym przebiegu
- bardziej uniwersalna do codziennego auta bo gorzej na suchym ale lepiej na mokrym + run flat

Chcesz dobrą oponę do więcej niż codziennego auta to RE070



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Wed, 11 Aug 2010 - 16:49
Post #134


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





070 jest fajna tylko szkoda ze jest tylko w jednym rozmiarze


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kons6
post Wed, 11 Aug 2010 - 18:18
Post #135


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





CYTAT(Sluger @ Wed, 11 Aug 2010 - 15:21) *
Wiadomo, że profi slicki odpadają bo bez mat grzewczych, czy innych patentów nie da się ich dobrze zagrzać.

nie wiem skąd taka opinia, slicki dogrzewają się same, przy temp.powietrza ok.20 stopni wystarczy 1 km jazdy i powietrze upuszczane z opon jest gorące

pomiędzy semi slickami a slickami jest bardzo duża różnica w przyczepności

poza tym używane slicki kosztują do 350 zł / sztukę, a nowe toyo powyźej 700 zł

przy wątpliwościach warto zainwestować 1200-1400 zł i sprawdzić czy to co piszę o slickach jest prawdą, oferta na allegro

na semi slickach przy suchej nawierzchni nie masz szans z autami na slickach, nawet rajdowych

tutaj link można zobaczyć jak miota auta na drogowych oponach (nie semi slickach) na trasie, którą auto z kamerą przejeżdża prawie jak gokart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Wed, 11 Aug 2010 - 21:35
Post #136


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





No tak ale na pojeżdżawkach po 1km najczęściej meta jest już tuż tuż wink.gif



--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Wed, 11 Aug 2010 - 21:52
Post #137


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





A co powiecie o Pirelli RS 5, 7 lub 9?


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kons6
post Wed, 11 Aug 2010 - 22:18
Post #138


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





CYTAT(Sluger @ Wed, 11 Aug 2010 - 21:35) *
No tak ale na pojeżdżawkach po 1km najczęściej meta jest już tuż tuż wink.gif

zapraszam na AB-CUP do Bednar pod Poznaniem na sobotę 14 sierpnia, próby będą dłuższe, a focus RS na pewno wzbudzi zainteresowanie
przed jazdą można dogrzać opony na jakimś pasie asfaltu, problemem są jedynie imprezy ściśle na bazie regulaminu KJS, tam muszą być opony z homologacją drogową

CYTAT(Sluger @ Wed, 11 Aug 2010 - 21:52) *
A co powiecie o Pirelli RS 5, 7 lub 9?

było ostatnio parę sztuk na allegro za 160zł jedna, 2 z nich przyszły do mnie dziś pocztą wink.gif po sobocie będę mógł coś napisać, spodziewam się, że to b.dobre opony i z Wrocławia do Kobierzyc niedaleko wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 11 Aug 2010 - 22:28
Post #139









CYTAT
było ostatnio parę sztuk na allegro za 160zł jedna, 2 z nich przyszły do mnie dziś pocztą wink.gif

to masz jakiegoś jednoślada ? laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 12 Aug 2010 - 10:39
Post #140


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(kons6 @ Wed, 11 Aug 2010 - 22:18) *
było ostatnio parę sztuk na allegro za 160zł jedna, 2 z nich przyszły do mnie dziś pocztą wink.gif po sobocie będę mógł coś napisać, spodziewam się, że to b.dobre opony i z Wrocławia do Kobierzyc niedaleko wink.gif


A te RSki mają dopuszczenie do ruchu? Chyba nie, co?




--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 06:11