![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
auto raczej zabawka, nie daily.
wydaje mi się, że temat etanolu musi zaczekać do momentu jak silnik pokaże kreski na 98 a to jeszcze potrwa. wrócę z tym tematem jeszcze ale już w oddzielnym wątku. Dziękuje wszystkim za każde info. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
tak jak rozmawialiśmy, wystrojenie tego w daily wymaga sporo czasu i gorliwego właściciela, który pilnuje % i wiek paliwa. żeby auto miało jakikolwiek zasięg w daily to używanie większych stężeń niż 30% raczej będzie mocno uciążliwe Dlatego czujnik jest dobrą sprawą bo jak pojechałem autem na zlot to do bagażnika wsadziłem bagaże a nie do fula BIO w kanistrach ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
nie wiem co prawda czym sie objawia uszkodzenie czujnika FF , ale w emu mamy kilka zabezpieczeń , które powinny wyeliminowywać ryzyko jazdy z uszkodzonym czujnikiem
- FF error frequency , sprawa prosta , przyjmujemy jakąś graniczną wartość mieszanki , jesli czujnik pokaże wiecej etanolu jest to błąd - ponadto mamy typowe korekcje EGT , AFR i Knock sensor przykładowo mamy 50/50 , ale czujnik pokazuje 80%Pb 20%E85 -egt za wysokie , podlewa paliwem , obcina doładowanie -pojawia sie stukowe , podlewa paliwem cofa zapłonem -jest za ubogo , wiec EMU dokłada paliwa za pomocą korekcji EGO , egt i knock strojenie tego wszystkiego zajmuje ciut więcej czasu ale też bez przesady , wystarczy dopasować korekcji FF dla dwóch skrajnych wartości i jednej środkowej , resztę interpolować , strojąc te 3 punkty pracy dobieramy graniczne EGT powyżej którego następuje obcięcie doładowania itp , i dobieramy wartości w knock sensorze jaki czujnik ? , "wiodącej marki" kosztuje tyle co pełen bak paliwa , chinczyk 1/4 , zbyt mała różnica żeby bawić sie w sprawdzanie |
|
|
![]()
Post
#464
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Pany.
Jak coś, to firma Warter robi "prawdziwe" E85. Cena dość wysoka, ale jakość również. Ja chyba przejdę na ten etanol, bo więcej mocy/nm + bezpieczniejsze dla silnika. https://allegro.pl/oferta/benzyna-etanol-wa...d7-3edf8d2b133d -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#465
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz ![]() |
Z ciekawości:
Jak się ma wtrysk bezpośredni i E85? Ktoś ma doświadczenia? |
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
w golfach r dobrze działa w bmw 340 też
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 00:21 |