![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
U mnie na 630 bylo 400KM, 4cyl. dodajmy ze piszesz o E85 i pojemności 2.0L czyli 2 cylindry wiecej i 1,2L pojemnosci na luzie wydadzą 500KM -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
jakos srednio chce mi sie wierzyc w 400 koni na 620 ccm przy 4 cyl
chyba ze afrem 14 to jezdzilo przy odcince albo sprawnosc silnika jakas kosmiczna. te 30 % wiecej nie bierze sie z kosmosu bo wlasnie o tyle musialem zmienic kalibracje wtryskow zeby sonda radzila sobie przy closed loopie w zakresie +/-10% -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Z 4 cyl 2.0 motor aby zrobić 700KM potrzeba wtryski 1600cc i dwie pompy 044 .
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Pytanie: jakie wtryski ma Saab przystosowany do E85?? Bo Boscha mi padły od tego paliwa niestety;/
|
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
My zawsze zakładamy wtryski boscha 0 280 150 846 i nic się z nimi nie dzieje.
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
zalezy ktore Bosch-e - te co podal Kamil daja rade. mniejsze to juz wiekszy problem. w razie co mam komplecik 4 do oddania w dobrej cenie
![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Mi padły 390 (w mojej furze) i 320 oba Boscha, 460 Denso dają rade. Więc ponawiam pytanie: jakie wtryski ma Saab??
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
Czyli co, 2B narysowalo w paincie? ee nieee, oni nie rysują nic w paincie to tylko znaczy ze nie do końca sam wiesz co siedzi w twoim samochodzie ![]() nie masz wtryskow 620 tylko znacznie większe. -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Wtryski byly i sa 630, chyba ze tuner wlozyl na czas hamowania wieksze wtryski albo hamowal na zwyklej benzynie. Aczkolwiek to sa dywagacje bo przy hamowaniu nie bylem, mi przekazano ze to jest na E85 i na 630 i ja tunerowi wierze.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
absolutnie ja też wierze twojemu tunerowi który 15 minut temu mi przekazał ze tam są wtryski pod 800 i w dodatku sie pompy paliwa skończyły przy tym wyniku.
powyzszy hardware juz by sie zgadzał z osiągnietymi wynikami. -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#272
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Wydaje mi sie ze tam siedza siemens deka 630, ale sprawdze to i napisze na forum. Za 3 tyg.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
no wiec musze sprostowac siedza rzeczywiscie wtryski 630 a nie pod 800 afr >6000 rpm byl w okolicy 13 jak mnie pamiec nie myli ( koniec czegos w ukladzie wtryskowym a ze byly 4 EGT to pozwolilismy sobie na zabawe az 400KM peknie) w tym samochodzie byly 2 pompy paliwa nie podejrzewam ich o to( ale tez nie powiem na 100% ze to nie one) a predzej listwe paliwowa ktora to ma krucce po ok 5,5mm na zasilaniu i wyjsciu
wogole nie pamietam czy regulator 3 czy 4 bary -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
no wiec musze sprostowac siedza rzeczywiscie wtryski 630 a nie pod 800 afr >6000 rpm byl w okolicy 13 jak mnie pamiec nie myli ( koniec czegos w ukladzie wtryskowym a ze byly 4 EGT to pozwolilismy sobie na zabawe az 400KM peknie) w tym samochodzie byly 2 pompy paliwa nie podejrzewam ich o to( ale tez nie powiem na 100% ze to nie one) a predzej listwe paliwowa ktora to ma krucce po ok 5,5mm na zasilaniu i wyjsciu wogole nie pamietam czy regulator 3 czy 4 bary Colin zeznaje ze kolo 800 i pompy sie konczyly albo nie bylo przeplywu przez przewody ustalcie wiec zeznania ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
a juz sam nie wiem co tam jest .... zylem w przekonaniu ze 630.... jesli rzeczywiscie jest 800 to piekny bubel musi byc w ukladzie paliwowym... pompy listwa i h...wie co jeszcze
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
olo, jak bedziesz w PL to wyjmiesz i bedzie wiadomo
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
ktoś hamował już auto ? jakich przyrostów można się spodziewać ?
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Panowie, "ułomność" wtryskow czy pomp polega na tym że korozja je zjada czy elementy z tworzyw sztucznych zostaja rozpuszczone?
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciekawy jestem ile % więcej można wycisnąć dzięki E85
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mnie także to ciekawi... Teoretycznie powinno udać się wykrzesić jakieś 12-15% więcej mocy w stosunku do PB tak podają na stronie Map Tune...
![]() W Polsce jeszcze nie widziałem wykresów tego samego auta ale raz na PB98 a potem na E85... Ciekawe czy jak na tak bogatych mieszankach się śmiga na tym E85 to czy szybciej wstaje turbina ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 07:19 |