Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E85 dopuszczone przez rząd. I co dalej ?, W pogoni za większą ilością koni
cowboy
post Wed, 22 Jun 2011 - 20:51
Post #261


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(olozwirski @ Wed, 22 Jun 2011 - 18:11) *
U mnie na 630 bylo 400KM, 4cyl.

dodajmy ze piszesz o E85 i pojemności 2.0L

czyli 2 cylindry wiecej i 1,2L pojemnosci na luzie wydadzą 500KM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 22 Jun 2011 - 20:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
koziol1
post Wed, 22 Jun 2011 - 21:05
Post #262


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





jakos srednio chce mi sie wierzyc w 400 koni na 620 ccm przy 4 cyl
chyba ze afrem 14 to jezdzilo przy odcince albo sprawnosc silnika jakas kosmiczna.
te 30 % wiecej nie bierze sie z kosmosu bo wlasnie o tyle musialem zmienic kalibracje wtryskow zeby sonda radzila sobie przy closed loopie w zakresie +/-10%


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Wed, 22 Jun 2011 - 22:13
Post #263


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Z 4 cyl 2.0 motor aby zrobić 700KM potrzeba wtryski 1600cc i dwie pompy 044 .


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Wed, 22 Jun 2011 - 23:58
Post #264


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Czyli co, 2B narysowalo w paincie?



--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Thu, 23 Jun 2011 - 00:19
Post #265


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Pytanie: jakie wtryski ma Saab przystosowany do E85?? Bo Boscha mi padły od tego paliwa niestety;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Thu, 23 Jun 2011 - 01:03
Post #266


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





My zawsze zakładamy wtryski boscha 0 280 150 846 i nic się z nimi nie dzieje.


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Thu, 23 Jun 2011 - 02:19
Post #267


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





zalezy ktore Bosch-e - te co podal Kamil daja rade. mniejsze to juz wiekszy problem. w razie co mam komplecik 4 do oddania w dobrej cenie wink.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Thu, 23 Jun 2011 - 18:49
Post #268


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Mi padły 390 (w mojej furze) i 320 oba Boscha, 460 Denso dają rade. Więc ponawiam pytanie: jakie wtryski ma Saab??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Fri, 24 Jun 2011 - 09:31
Post #269


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





CYTAT(olozwirski @ Wed, 22 Jun 2011 - 23:58) *
Czyli co, 2B narysowalo w paincie?


ee nieee, oni nie rysują nic w paincie

to tylko znaczy ze nie do końca sam wiesz co siedzi w twoim samochodzie smile.gif
nie masz wtryskow 620 tylko znacznie większe.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Fri, 24 Jun 2011 - 09:46
Post #270


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Wtryski byly i sa 630, chyba ze tuner wlozyl na czas hamowania wieksze wtryski albo hamowal na zwyklej benzynie. Aczkolwiek to sa dywagacje bo przy hamowaniu nie bylem, mi przekazano ze to jest na E85 i na 630 i ja tunerowi wierze.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Fri, 24 Jun 2011 - 09:51
Post #271


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





absolutnie ja też wierze twojemu tunerowi który 15 minut temu mi przekazał ze tam są wtryski pod 800 i w dodatku sie pompy paliwa skończyły przy tym wyniku.
powyzszy hardware juz by sie zgadzał z osiągnietymi wynikami.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Fri, 24 Jun 2011 - 10:26
Post #272


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Wydaje mi sie ze tam siedza siemens deka 630, ale sprawdze to i napisze na forum. Za 3 tyg.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Sat, 25 Jun 2011 - 12:04
Post #273


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





no wiec musze sprostowac siedza rzeczywiscie wtryski 630 a nie pod 800 afr >6000 rpm byl w okolicy 13 jak mnie pamiec nie myli ( koniec czegos w ukladzie wtryskowym a ze byly 4 EGT to pozwolilismy sobie na zabawe az 400KM peknie) w tym samochodzie byly 2 pompy paliwa nie podejrzewam ich o to( ale tez nie powiem na 100% ze to nie one) a predzej listwe paliwowa ktora to ma krucce po ok 5,5mm na zasilaniu i wyjsciu

wogole nie pamietam czy regulator 3 czy 4 bary


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Sat, 25 Jun 2011 - 14:51
Post #274


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





CYTAT(voj2s @ Sat, 25 Jun 2011 - 12:04) *
no wiec musze sprostowac siedza rzeczywiscie wtryski 630 a nie pod 800 afr >6000 rpm byl w okolicy 13 jak mnie pamiec nie myli ( koniec czegos w ukladzie wtryskowym a ze byly 4 EGT to pozwolilismy sobie na zabawe az 400KM peknie) w tym samochodzie byly 2 pompy paliwa nie podejrzewam ich o to( ale tez nie powiem na 100% ze to nie one) a predzej listwe paliwowa ktora to ma krucce po ok 5,5mm na zasilaniu i wyjsciu

wogole nie pamietam czy regulator 3 czy 4 bary


Colin zeznaje ze kolo 800 i pompy sie konczyly albo nie bylo przeplywu przez przewody
ustalcie wiec zeznania smile.gif


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Sat, 25 Jun 2011 - 15:47
Post #275


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





a juz sam nie wiem co tam jest .... zylem w przekonaniu ze 630.... jesli rzeczywiscie jest 800 to piekny bubel musi byc w ukladzie paliwowym... pompy listwa i h...wie co jeszcze


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 26 Jun 2011 - 15:30
Post #276


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





olo, jak bedziesz w PL to wyjmiesz i bedzie wiadomo wink.gif bo w takim razie juz sam nie wiem czy brac 630 czy 750 czy moze 1000


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 26 Jun 2011 - 15:36
Post #277


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





ktoś hamował już auto ? jakich przyrostów można się spodziewać ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sun, 26 Jun 2011 - 15:44
Post #278


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Panowie, "ułomność" wtryskow czy pomp polega na tym że korozja je zjada czy elementy z tworzyw sztucznych zostaja rozpuszczone?


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 26 Jun 2011 - 15:56
Post #279


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Ciekawy jestem ile % więcej można wycisnąć dzięki E85


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 26 Jun 2011 - 16:17
Post #280


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Mnie także to ciekawi... Teoretycznie powinno udać się wykrzesić jakieś 12-15% więcej mocy w stosunku do PB tak podają na stronie Map Tune... biggrin.gif
W Polsce jeszcze nie widziałem wykresów tego samego auta ale raz na PB98 a potem na E85...
Ciekawe czy jak na tak bogatych mieszankach się śmiga na tym E85 to czy szybciej wstaje turbina smile.gif ?


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 07:19