Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E85 dopuszczone przez rząd. I co dalej ?, W pogoni za większą ilością koni
gość_bezduszny_*
post Wed, 01 Dec 2010 - 15:57
Post #141









a może ktoś napisać jak reagują na E85 silniki nowszej konstrukcji ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 01 Dec 2010 - 15:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Marlon
post Wed, 01 Dec 2010 - 16:41
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(B230FT @ Wed, 01 Dec 2010 - 09:38) *
Zawsze to mozna powiedziec, ze sie wiezie 200 litrow zmywacza do paznokci dla zony smile.gif  zapachowo daleko nie odbiega.

Myślę, że to jeszcze gorzej, bo z fenyloacetonu (BMK) robi się amfetaminę wink.gif


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 01 Dec 2010 - 16:44
Post #143









CYTAT(Marlon @ Wed, 01 Dec 2010 - 16:41) *
Myślę, że to jeszcze gorzej, bo z fenyloacetonu (BMK) robi się amfetaminę wink.gif


kupujesz beczkę paliwa....
wychodzisz na wolność po 2 latach, o ile udowodnisz swoją niewinność laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Wed, 01 Dec 2010 - 17:33
Post #144


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Na E85 bez przeróbek nic nie pojedzie. Piszę jeszcze raz, główny problem to wydajność układu wtryskowego. Jak już to ogarniemy i odpalimy, to kolejnym problemem jest agresywność chemiczna. Jak już się z tym już uporamy i akurat nie ma zimy, to jeździmy do najbliższej. Wtedy trzeba uporać się w wysokim ciepłem parowania tego paliwa. A dalej już z górki.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 01 Dec 2010 - 21:22
Post #145


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





na tvn turbo reklamowali e85 i link http://www.e-85.pl/ wiec sie cos mozna dowiedziec


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_B230FT_*
post Thu, 02 Dec 2010 - 00:06
Post #146









CYTAT(kompot @ Wed, 01 Dec 2010 - 17:33) *
Na E85 bez przeróbek nic nie pojedzie.

Zwykly najzwyklejszy saab jest seryjnie dostosowany na biopower i mozesz lac i mieszac jak chcesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 02 Dec 2010 - 01:45
Post #147


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(B230FT @ Thu, 02 Dec 2010 - 00:06) *
Zwykly najzwyklejszy saab jest seryjnie dostosowany na biopower i mozesz lac i mieszac jak chcesz.

Chyba oczywiste, że fabrycznych FlexiFuel to nie dotyczyło, no nie? ...


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 02 Dec 2010 - 13:21
Post #148


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





B230FT, każdy Saab czy tylko powyżej któregoś roku produkcji przystosowali w fabryce do E85 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 02 Dec 2010 - 14:29
Post #149


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Każdy Saab od 1994 roku czyli wszystko co jest oparte na Tronicu5, Tronicu7 oraz 8...
Z czego w Tronic5 po mimo 4 czujników spalania stukowego wato dokonać korekt w sofcie by w pełni wykorzystać potencjał E85...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 02 Dec 2010 - 17:23
Post #150


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





To ciekawe dlaczego SAAB rozgranicza swoje modele na BioPower i nie-BioPower, skoro wszystko może hulać na E85.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 02 Dec 2010 - 18:03
Post #151


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(B230FT @ Thu, 02 Dec 2010 - 00:06) *
Zwykly najzwyklejszy saab jest seryjnie dostosowany na biopower i mozesz lac i mieszac jak chcesz.

No masz, a ci w Saabie o tym nie wiedzą i odpowiadają na pytanie "Why can't all Saab cars use E85?" na stronie http://www.saabbiopower.co.uk/default.asp?docId=13325


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Thu, 02 Dec 2010 - 23:10
Post #152


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(B230FT @ Thu, 02 Dec 2010 - 00:06) *
Zwykly najzwyklejszy saab jest seryjnie dostosowany na biopower i mozesz lac i mieszac jak chcesz.


Tylko wtedy jezeli posiada FlexFuel sensor.


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Thu, 02 Dec 2010 - 23:13
Post #153


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(Coobcio @ Thu, 02 Dec 2010 - 14:29) *
Każdy Saab od 1994 roku czyli wszystko co jest oparte na Tronicu5, Tronicu7 oraz 8...
Z czego w Tronic5 po mimo 4 czujników spalania stukowego wato dokonać korekt w sofcie by w pełni wykorzystać potencjał E85...


Po korekcie w sofcie owszem,ale wtedy moze jezdzic na 100% E85 a nie na mieszankach.


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_B230FT_*
post Sat, 04 Dec 2010 - 00:38
Post #154









CYTAT(hwojtek @ Thu, 02 Dec 2010 - 18:03) *
No masz, a ci w Saabie o tym nie wiedzą i odpowiadają na pytanie "Why can't all Saab cars use E85?" na stronie http://www.saabbiopower.co.uk/default.asp?docId=13325

upierdliwosc ?
czy saab 9-3 jest jakims kosmicznym wynalazkiem ? nie, jest zwyklym najzwyklejszym saabem, ktory jezdzi na bimbrze, benzynie i mieszance bimbru z benzyna. najlepsze jest pisanie na forum co sie przeczyta na innych forach albo znajdzie w necie smile.gif do najblizszej stacji e85 mam jakies 15 km wiec pare samochodow juz przetestowalem. jezeli chodzi o strone softu to nie mam problemow, poniewaz dlubie osobowe, ciezarowe, motocykle, maszyny rolnicze i temu podobne jak i zajmuje sie tworzeniem map do lodzi na podstawie geometrii srub.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:18
Post #155


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





Moge potwierdzic ze na E85 samochod do tego nieprzystosowany bedzie jezdzil i nic sie nie stanie, bedzie slabszy ale silnikowi nic nie bedzie mimo ze teoretycznie bedzie ubogo. Mowie tu o sytuacji gdzie uszczelnienia w ukladzie paliwowym sa do tego przystosowane, a od ktoregos roku powinny byc. Testowalem osobiscie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:20
Post #156


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





Acha, jeszcze jedna sprawa. W skandynawi jest letnie i zimowe E85, zimowe to wlasciwie jest E75 zeby nie bylo problemow z odpalaniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Sun, 05 Dec 2010 - 00:15
Post #157


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(syncros @ Sat, 04 Dec 2010 - 21:18) *
Moge potwierdzic ze na E85 samochod do tego nieprzystosowany bedzie jezdzil i nic sie nie stanie, bedzie slabszy ale silnikowi nic nie bedzie mimo ze teoretycznie bedzie ubogo.


Pewnie.Na ruskim paliwie tez bedzie jezdzil,na rozpuszczalniku i bimbrze tez,jak zalozysz turbo do NA i nie wystroisz to tez bedzie jezdzil,tylko krotko i nie tak jak moglby jezdzic...


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Sun, 05 Dec 2010 - 11:54
Post #158


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





Chodzi o to ze nie zniszczysz silnika, a ze bedzie slabszy napisalem. Takie zabezpieczenie idiotoodporne w razie jak bys wlal do baku nie to co trzeba.
CYTAT(pucek @ Sun, 05 Dec 2010 - 00:15) *
Pewnie.Na ruskim paliwie tez bedzie jezdzil,na rozpuszczalniku i bimbrze tez,jak zalozysz turbo do NA i nie wystroisz to tez bedzie jezdzil,tylko krotko i nie tak jak moglby jezdzic...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sun, 05 Dec 2010 - 13:16
Post #159


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Nie zagalopowywał bym się aż tak. Seryjne wtryski przy moim silniku badawczym kończyły się gdzieś przy 3500obr/min i 50% otwarcia przepustnicy. To znaczy są to wartości maksymalne dla lambdy równej 1. Można jeszcze troszkę podciągnąć na ubogo, minimalnie. I co dalej? Trzeba zwiększyć wydajność układu paliwowego. Może są wyjątki typu Ford GT, gdzie znany GTTT był na seryjnym układzie paliwowym-rozumiem w takim razie, że wtryski też miał serię. Ale to wyjątki. Wartość stechiometryczna dla E100 to 9:1, dla benzyny tradycyjnej 14,6-14,7:1. Chyba widać różnicę? Korekty na podstawie lambdy mają różne zakresy działania. Ogólnie można powiedzieć, że nic nie ma prawa jechać w zakresach wysokich obciążeń.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Tue, 07 Dec 2010 - 15:36
Post #160


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





A orientuje sie ktoś, czy bracia Słowacy też mają E85??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 04:21