![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Nie wiem co złego jest w turbinach z ciężarówek.. ale pewnie jeździłeś już na niejednej skoro głosisz takie sądy ![]() Bo jednak taka ciężarówka to diesel i tam panują troche niższe temperatury niż w benzynie, niższe obroty, a i pojemność trochę inna. Było o tym na forum ![]() Zresztą nie widzę sensu pchania takiej jednej turbiny i kompresora. Cholerna komplikacja układu, zresztą tam niema za wiele miejsca. Albo twin turbo, albo kompresor. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
I rozumiem, że myślisz, że specjalnie do ciężarówek robią turbiny które wytrzymuje tylko temperature pracy silnika diesla?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Z tym kto to wykonał to się dowiem konkretnie bo nie pamiętam. A co do ciężarówek i ich turbo to temperatury niższe bym nie powiedział praktycznie za każdym razem kiedy wspina się pod górkę (mowa o górce a nie o wzniesieniach) to się świeci turbinka i kolektorek. Doznałem kilka razy tego poruszam się takimi autami. A poza tym każda turbina ma swoją mapę sprawdzasz mapę i po zawodach i czy jest od diesla czy od benzyny jeżeli zakres wydajność w danych obrotach które cię interesują jest wystarczająca to montujesz i po jabłkach. Ja zacząłem zgłębiać temat po nabyciu swojej turbiny i będąc na giełdzie zapytałem o takie turbo ile koleś chce za taką (taki co regeneruje zresztą traw chciał że ten koleś ściśle współpracuje z Grabowskim bynajmniej tak powiedział) spytał do mana czy do mercedesa ja spytałem jaka różnica to on odpowiedział że część gorąca się różni, to ja mu powiedziałem że mam taką w benzynie to on odpowiedział że różnica tkwi w części gorącej że do diesla jest inna i do benzyny inna. Miał rację ponieważ jak porównałem turbinę swoją z takim samym odpowiednikiem w mercedesie AXOR część gorąca całkiem inna a część zimna(muszla) taka sam tylko różniła się końcówkami że tu były na zapinki a u mnie podtoczenie na opaskę skręcaną. Część gorąca w tej ciężarówce była ogromna w porównaniu do mojej to wyglądało tak że moja jak pięść a mam T4 a tam jak głowa, jak by to do benzyny zainstalował nawet dużej to by wstawała tuż przed odcinkom albo i nawet wtedy by nie zdążyła wstać. Tak jak kolega napisał motor V to twin turbo .
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: Chojnice ![]() |
Serie wytrzymuja, ew getrag 265lub 262 dogleg i dzwon przerobic(i tak ma odkrecany). Moge taka zalatawic No jest to jakieś wyjście.Ja akurat nie potrzebuję,moja jest ok i mam jeszcze jedną na zapas ![]() -------------------- E31
E36 Jegermaister F150 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun ![]() |
W s6s-560g trza uwazac na pierwszy bieg
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 12 October 2025 - 03:33 |