Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Turbo do BMW 750
Javie
post Mon, 19 Jan 2009 - 18:54
Post #21


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(rennen @ Sun, 18 Jan 2009 - 19:49) *
Nie wiem co złego jest w turbinach z ciężarówek.. ale pewnie jeździłeś już na niejednej skoro głosisz takie sądy wink.gif

Bo jednak taka ciężarówka to diesel i tam panują troche niższe temperatury niż w benzynie, niższe obroty, a i pojemność trochę inna. Było o tym na forum tongue.gif

Zresztą nie widzę sensu pchania takiej jednej turbiny i kompresora. Cholerna komplikacja układu, zresztą tam niema za wiele miejsca. Albo twin turbo, albo kompresor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 19 Jan 2009 - 18:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Gr00bY
post Mon, 19 Jan 2009 - 19:00
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





I rozumiem, że myślisz, że specjalnie do ciężarówek robią turbiny które wytrzymuje tylko temperature pracy silnika diesla?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Mon, 19 Jan 2009 - 19:21
Post #23


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(Gr00bY @ Mon, 19 Jan 2009 - 19:00) *
I rozumiem, że myślisz, że specjalnie do ciężarówek robią turbiny które wytrzymuje tylko temperature pracy silnika diesla?

Myślę, że to nie będzie wielki problem, ale pozostałe dwa mogą być. I nadal utrzymuję, że pojedyncze turbo to kiepski pomysł.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Mon, 19 Jan 2009 - 19:24
Post #24


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Z tym kto to wykonał to się dowiem konkretnie bo nie pamiętam. A co do ciężarówek i ich turbo to temperatury niższe bym nie powiedział praktycznie za każdym razem kiedy wspina się pod górkę (mowa o górce a nie o wzniesieniach) to się świeci turbinka i kolektorek. Doznałem kilka razy tego poruszam się takimi autami. A poza tym każda turbina ma swoją mapę sprawdzasz mapę i po zawodach i czy jest od diesla czy od benzyny jeżeli zakres wydajność w danych obrotach które cię interesują jest wystarczająca to montujesz i po jabłkach. Ja zacząłem zgłębiać temat po nabyciu swojej turbiny i będąc na giełdzie zapytałem o takie turbo ile koleś chce za taką (taki co regeneruje zresztą traw chciał że ten koleś ściśle współpracuje z Grabowskim bynajmniej tak powiedział) spytał do mana czy do mercedesa ja spytałem jaka różnica to on odpowiedział że część gorąca się różni, to ja mu powiedziałem że mam taką w benzynie to on odpowiedział że różnica tkwi w części gorącej że do diesla jest inna i do benzyny inna. Miał rację ponieważ jak porównałem turbinę swoją z takim samym odpowiednikiem w mercedesie AXOR część gorąca całkiem inna a część zimna(muszla) taka sam tylko różniła się końcówkami że tu były na zapinki a u mnie podtoczenie na opaskę skręcaną. Część gorąca w tej ciężarówce była ogromna w porównaniu do mojej to wyglądało tak że moja jak pięść a mam T4 a tam jak głowa, jak by to do benzyny zainstalował nawet dużej to by wstawała tuż przed odcinkom albo i nawet wtedy by nie zdążyła wstać. Tak jak kolega napisał motor V to twin turbo .



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chris320
post Tue, 20 Jan 2009 - 18:23
Post #25


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: Chojnice





CYTAT(Camil @ Mon, 19 Jan 2009 - 18:48) *
Serie wytrzymuja, ew getrag 265lub 262 dogleg i dzwon przerobic(i tak ma odkrecany). Moge taka zalatawic

No jest to jakieś wyjście.Ja akurat nie potrzebuję,moja jest ok i mam jeszcze jedną na zapas smile.gif


--------------------
E31
E36 Jegermaister
F150
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Camil
post Tue, 20 Jan 2009 - 18:48
Post #26


Super User
Dołączył: Fri, 10 February 2006
Skąd: Torun





W s6s-560g trza uwazac na pierwszy bieg
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 12 October 2025 - 03:33