Silnik S52B32 USA jakieś doświadczenia??? |
Silnik S52B32 USA jakieś doświadczenia??? |
Fri, 13 Feb 2009 - 01:24
Post
#21
|
|
User Dołączył: Thu, 22 February 2007 Skąd: okolice Torunia |
prosze
w takim razie co polecasz dla mezczyzn? -------------------- Power Ultimate Zone
http://www.puz.com.pl Swapy, Mechanika, Części BMW, kompleksowa budowa aut do sportu |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 13 Feb 2009 - 01:24
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 15 Feb 2009 - 14:04
Post
#22
|
|
User Dołączył: Sun, 15 February 2009 Skąd: Konin |
M10 i minimum 45 psi... ale takiego kozaka to ze świecą szukać...
|
|
|
Wed, 18 Feb 2009 - 21:18
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock |
prosze w takim razie co polecasz dla mezczyzn? Odpowiem krótko FWD jest dla dziewczynek RWD dla prawdziwych mężczyzn silnik to sprawa drugorzędna -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
Thu, 19 Feb 2009 - 23:00
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
prosze w takim razie co polecasz dla mezczyzn? he he dobre - dla mężczyzn to pewnie szybkie fury - i tak samo szybkie kobiety. A na poważnie to na piwo lepiej iść. A ja kreatorem mody nie jestem a m10 to ciekawy projekt by był jakby miał z 300HP. Tak napisałem że -dwa osiem - to zabawka, a już kilka fur zrobiłem i tylko co raz szybsze, ale jutro będę na hamowni. PUZ dowiesz się pierwszy ile się wypluło. Sam jestem ciekaw. jak będzie więcej niż seria na kombinowanej wiązce to już sukces. Poczekajmy zobaczyczymy. Zamieszczę wykres ale tylko taki z dobrym wynikiem, he he. -------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
Fri, 20 Feb 2009 - 02:07
Post
#25
|
|
User Dołączył: Sun, 15 February 2009 Skąd: Konin |
Panowie... Pamiętajcie, że nie chodzi o ilość, ale o jakość. Rumpel, pamiętasz wykres z hamowni od B10-ki? Myślę, że do tego trzeba dążyć. Nie chodzi o 10 KM czy 20 Nm więcej, chodzi o to żeby było płasko na jednym a ukośnie na drugim :-)) Ja od lat jestem zafascynowany Alpiną, właśnie dlatego, że idą na jakość - poprawiają fabrykę a nie wyciągają "szpilki" w wąskim zakresie.
Rumpel, 3mam kciuki za wynik :-))) Pozdro |
|
|
Fri, 20 Feb 2009 - 08:59
Post
#26
|
|
User Dołączył: Thu, 22 February 2007 Skąd: okolice Torunia |
hyhyhyhyhy z mojego doświadczenia wiem, że im bardziej sie kombinuje tym efeekty na hamowni sa gorsze ale trzymam kciuki
co do mocnego M10 ciekawy projekt a własnie skonczylem to hamownia wypluła jakies 391 KM i 502 Nm masakrator udało mi sie zbudowac kilka aut ale co to robi hyhyhyhyh ......... -------------------- Power Ultimate Zone
http://www.puz.com.pl Swapy, Mechanika, Części BMW, kompleksowa budowa aut do sportu |
|
|
Fri, 20 Feb 2009 - 10:42
Post
#27
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica |
@ PUZ
Auto na zdjęcie to E28 użytkownika Sosen ? |
|
|
Fri, 20 Feb 2009 - 11:09
Post
#28
|
|
User Dołączył: Sun, 15 February 2009 Skąd: Konin |
Taa, nowy sosnowóz. Respect
|
|
|
Sat, 21 Feb 2009 - 22:02
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
No no - drogi projekt gratuluję klienteli, a co do mojego S52B32 jeszcze nie byłem na hamowni , pewnie do Wawy pojadę w przyszłym tygodniu i tam zmierzę auto bo u nas coś chłopcy się z posprzątaniem na wjazd się nie kwapią i myślą że łaskę robią bo trzeba w jakiejś kolejce czekać. Ale podziwiam PUZ twój zapał i umiejetności.
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
Sat, 21 Feb 2009 - 22:05
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
No i widzę że sprawdzonych wentylatorów używasz
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
Thu, 05 Mar 2009 - 22:53
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
Podaję dane z hamowni: 218Hp przy 6650obr/min, moment 246N/4425obr/min. ?? zamontuję wykres to będzie. Aktualnie jest grzebane w elektronice i chyba z dobrym skutkiem????? zobaczę co z tego wylezie. Jeszcze wydech jest nie taki troszeczkę za mały srednicą. ale jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy..
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
Mon, 13 Apr 2009 - 19:17
Post
#32
|
|
User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Stalowa Wola |
Witam, akurat będziemy ze znajomym po świętach wkładać taki silnik do auta, niestety jeszcze nigdy nie odpalaliśmy tego silnika;) Co do dylematów konstrukcyjnych mogę pomoc , bo okładaliśmy silnik do najdrobniejszej śrubki ;;) ale to po świętach w wolnym czasie...
Nasze zmiany: Obrobiona głowica, większe zawory, podwójne sprężyny zaworów, kolektory od 2,8, przepływka od S50, barany od S50, tłumiki środkowy1212 Hamman przelotowy, końcowy od Alpiny, jedno masowe koło zamachowe 18KG, stalowa uszczelka, wtryski od euro , leża też od evo ale to już inna historia;) komputer Megasquirt II, 2x Innovate Motorsports LC-1 Lambda -LSU4.2 Sensor oraz parę innych rzeczy ,...., zupełnie nowy środek naszej koncepcji obszyty w bardzo ciekawy sposób (jedyna bezproblemowa modyfikacja ) Samochód kupiony 1 rok temu w US, niestety przyszedł jak to zwykle bywa w innym stanie niż zakładaliśmy....... ale czas wyjazdu bliższy niż dalszy;)... E36 M3 S52 cabrio |
|
|
Sun, 19 Apr 2009 - 22:12
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
Dzięki auto ma się dobrze a nawet lepiej, w zasadzie pytałem tylko o wiązkę ale już temat ogarnięty- po poprawie programu jest 264Hp i 346Nm co to potrafi to sam się dziwię, banał - powiem tyle że wiązka od E36 e34 m50B25 jest git. poprawia się tylko program i gotowe - oczywiście wryski zostają od silnika ori, ale czujniki od wiązki M50B25. słyszałem że niektórzy kombinowali i klops.
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
Mon, 20 Apr 2009 - 22:15
Post
#34
|
|
User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Stalowa Wola |
Dzisiaj zostaly zamontowane kolektory od EURO M3 w oplocie DEI Thermal Heat Header Exhaust Wrap Jutrojak bedewgarazu, to zrobie fotke i zamieszcze. Generalnie zoplotem bawilem sie dwa dni, by zrobic perfekcyjnie. Jutro oslona termiczna ktorej nie mam zostanie zrobiona z blachy alu 1mm oraz wieszaki pod tlumik srodkowy .
http://www.youtube.com/watch?v=55U2ArzgZf4 |
|
|
Mon, 20 Apr 2009 - 22:38
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 |
Pyjor, prosze zaloz temat w dziale projekty - bo chyba cos ciekawego tworzysz mimo ze nie celujesz w kosmiczna moc .
-------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
Sun, 26 Apr 2009 - 02:52
Post
#36
|
|
User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Stalowa Wola |
Obiecałem coś zamieścić więc wrzucam fotki z tego tygodnia robione podczas prac związanych z instalacji oplotu DEI na kolektorach od EURM3, które zamontowałem w silniku S52:) Brakowało oryginalnej blachy refleksyjnej temperaturę. Oczywiście zapaliła się żarówa;) Przyjrzałem sie OEM na realoem.com i zrobiłem trochę bardziej rozwiniętą wersję "Castom Made" Oczywiście dla kogoś to nie oryginał, ale jak dla mnie wyzwanie i frajda przy robieniu czegoś własnego pomysłu pod maskę M3 robiącego lepszą robotę niż oryginał he he... 3h trwało profilowanie z malowaniem oraz 1h montaż
Prace mają na celu zmniejszenie temperatury kolektora i dolotu. Oczywiście praca przepływki bardziej stabilna oraz danych czujnika MAP. Większa masa powietrza dolotowego - zysk. Poprzez izolacje kolektorów podtrzymujemy temperaturę spalin na większym poziomie niż normalnie na odcinku potrzebnym na opróżnienie komory. Większa temperatura to w tym wypadku mniejsza masa spalin, które sprawniej ewakuują się z silnika. Mniejsze opory ... - zysk Taśma zaimpregnowana silikonową farbą 800stopni do wydechów Niższa temperatura pod maska wpłynie korzystnie na chłodzenie silnika Wyrównany spaw który był dla mnie niedopuszczany w seryjnej formie;) Środkowy nierdzewny tłumik Hammana zamiast katalizatorów (używany, wzmocnione spawy ponieważ był na brzegu przytarty) |
|
|
Sun, 26 Apr 2009 - 20:52
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
Nieźle kombinowane ale poczekajmy na wykres mam nadzieje że dobrze dobraliście wydech oraz dolot. czekam na rozwój projektu.
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
Mon, 27 Apr 2009 - 00:09
Post
#38
|
|
User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Stalowa Wola |
|
|
|
gość_M-Technic_* |
Sun, 27 Dec 2009 - 05:15
Post
#39
|
|
To jak już jesteśmy w temacie silników "S" to ja zapytam, bo się trochę zamotałem. S50B30 i S50B32 - 3.0 litry (286 KM) i 3.2 litra (321KM) w EU Spec. S52B32 - 3.2 litra (240KM) w US Spec. A co to jest S52B30 ? Było coś takiego? Bylo cos takiego jak S52B30 i takze mialo 240KM , tylko nizszy moment od S52B32 . musze cos napisac bo dziwie sie ze nikt tego nie poprawil w bmw e36 m3 wystepowaly silniki : S50b30 S50B30us S50b32 S52b32 Wiec bajke o s52b30 zakonczmy a jak ktos uwaza ze silnik istnieje to prosze przynajmniej foto dac Pozdrawiam |
|
|
Tue, 05 Jan 2010 - 15:18
Post
#40
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
I jak Panowie, jak te silniki się spisują? Jakieś postępy w pracach są?
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 03:10 |