Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Silnik S52B32 USA jakieś doświadczenia???
puz
post Fri, 13 Feb 2009 - 01:24
Post #21


User
Dołączył: Thu, 22 February 2007
Skąd: okolice Torunia





prosze

w takim razie co polecasz dla mezczyzn? cool.gif


--------------------
Power Ultimate Zone
http://www.puz.com.pl
Swapy, Mechanika, Części BMW, kompleksowa budowa aut do sportu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 13 Feb 2009 - 01:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bmwkonin
post Sun, 15 Feb 2009 - 14:04
Post #22


User
Dołączył: Sun, 15 February 2009
Skąd: Konin





M10 i minimum 45 psi... ale takiego kozaka to ze świecą szukać...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Wed, 18 Feb 2009 - 21:18
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT(puz @ Fri, 13 Feb 2009 - 02:24) *
prosze

w takim razie co polecasz dla mezczyzn? cool.gif

Odpowiem krótko
FWD jest dla dziewczynek
RWD dla prawdziwych mężczyzn smile.gif
silnik to sprawa drugorzędna wink.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Thu, 19 Feb 2009 - 23:00
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





CYTAT(puz @ Fri, 13 Feb 2009 - 01:24) *
prosze

w takim razie co polecasz dla mezczyzn? cool.gif


he he dobre - dla mężczyzn to pewnie szybkie fury - i tak samo szybkie kobiety. A na poważnie to na piwo lepiej iść. A ja kreatorem mody nie jestem a m10 to ciekawy projekt by był jakby miał z 300HP. Tak napisałem że -dwa osiem - to zabawka, a już kilka fur zrobiłem i tylko co raz szybsze, ale jutro będę na hamowni. PUZ dowiesz się pierwszy ile się wypluło. Sam jestem ciekaw. jak będzie więcej niż seria na kombinowanej wiązce to już sukces. Poczekajmy zobaczyczymy. Zamieszczę wykres ale tylko taki z dobrym wynikiem, he he.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bmwkonin
post Fri, 20 Feb 2009 - 02:07
Post #25


User
Dołączył: Sun, 15 February 2009
Skąd: Konin





Panowie... Pamiętajcie, że nie chodzi o ilość, ale o jakość. Rumpel, pamiętasz wykres z hamowni od B10-ki? Myślę, że do tego trzeba dążyć. Nie chodzi o 10 KM czy 20 Nm więcej, chodzi o to żeby było płasko na jednym a ukośnie na drugim :-)) Ja od lat jestem zafascynowany Alpiną, właśnie dlatego, że idą na jakość - poprawiają fabrykę a nie wyciągają "szpilki" w wąskim zakresie.

Rumpel, 3mam kciuki za wynik :-)))

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puz
post Fri, 20 Feb 2009 - 08:59
Post #26


User
Dołączył: Thu, 22 February 2007
Skąd: okolice Torunia





hyhyhyhyhy z mojego doświadczenia wiem, że im bardziej sie kombinuje tym efeekty na hamowni sa gorsze ale trzymam kciuki

co do mocnego M10 ciekawy projekt a własnie skonczylem to




hamownia wypluła jakies 391 KM i 502 Nm tongue.gif

masakrator udało mi sie zbudowac kilka aut ale co to robi hyhyhyhyh .........


--------------------
Power Ultimate Zone
http://www.puz.com.pl
Swapy, Mechanika, Części BMW, kompleksowa budowa aut do sportu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Fri, 20 Feb 2009 - 10:42
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





@ PUZ

Auto na zdjęcie to E28 użytkownika Sosen wink.gif ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bmwkonin
post Fri, 20 Feb 2009 - 11:09
Post #28


User
Dołączył: Sun, 15 February 2009
Skąd: Konin





Taa, nowy sosnowóz. Respect
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Sat, 21 Feb 2009 - 22:02
Post #29


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





No no - drogi projekt gratuluję klienteli, a co do mojego S52B32 jeszcze nie byłem na hamowni , pewnie do Wawy pojadę w przyszłym tygodniu i tam zmierzę auto bo u nas coś chłopcy się z posprzątaniem na wjazd się nie kwapią i myślą że łaskę robią bo trzeba w jakiejś kolejce czekać. Ale podziwiam PUZ twój zapał i umiejetności.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Sat, 21 Feb 2009 - 22:05
Post #30


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





No i widzę że sprawdzonych wentylatorów używasz tongue.gif wink.gif


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Thu, 05 Mar 2009 - 22:53
Post #31


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





Podaję dane z hamowni: 218Hp przy 6650obr/min, moment 246N/4425obr/min. ?? zamontuję wykres to będzie. Aktualnie jest grzebane w elektronice i chyba z dobrym skutkiem????? zobaczę co z tego wylezie. Jeszcze wydech jest nie taki troszeczkę za mały srednicą. ale jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy..


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pyjor
post Mon, 13 Apr 2009 - 19:17
Post #32


User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Stalowa Wola





Witam, akurat będziemy ze znajomym po świętach wkładać taki silnik do auta, niestety jeszcze nigdy nie odpalaliśmy tego silnika;) Co do dylematów konstrukcyjnych mogę pomoc , bo okładaliśmy silnik do najdrobniejszej śrubki ;;) ale to po świętach w wolnym czasie...

Nasze zmiany:


Obrobiona głowica, większe zawory, podwójne sprężyny zaworów, kolektory od 2,8, przepływka od S50, barany od S50, tłumiki środkowy1212 Hamman przelotowy, końcowy od Alpiny, jedno masowe koło zamachowe 18KG, stalowa uszczelka, wtryski od euro , leża też od evo ale to już inna historia;) komputer Megasquirt II, 2x Innovate Motorsports LC-1 Lambda -LSU4.2 Sensor oraz parę innych rzeczy wink.gif ,...., zupełnie nowy środek naszej koncepcji obszyty w bardzo ciekawy sposób (jedyna bezproblemowa modyfikacja smile.gif )


Samochód kupiony 1 rok temu w US, niestety przyszedł jak to zwykle bywa w innym stanie niż zakładaliśmy....... ale czas wyjazdu bliższy niż dalszy;)...

E36 M3 S52 cabrio

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Sun, 19 Apr 2009 - 22:12
Post #33


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





Dzięki auto ma się dobrze a nawet lepiej, w zasadzie pytałem tylko o wiązkę ale już temat ogarnięty- po poprawie programu jest 264Hp i 346Nm co to potrafi to sam się dziwię, banał - powiem tyle że wiązka od E36 e34 m50B25 jest git. poprawia się tylko program i gotowe - oczywiście wryski zostają od silnika ori, ale czujniki od wiązki M50B25. słyszałem że niektórzy kombinowali i klops.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pyjor
post Mon, 20 Apr 2009 - 22:15
Post #34


User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Stalowa Wola





Dzisiaj zostaly zamontowane kolektory od EURO M3 w oplocie DEI Thermal Heat Header Exhaust Wrap rolleyes.gif Jutrojak bedewgarazu, to zrobie fotke i zamieszcze. Generalnie zoplotem bawilem sie dwa dni, by zrobic perfekcyjnie. Jutro oslona termiczna ktorej nie mam zostanie zrobiona z blachy alu 1mm oraz wieszaki pod tlumik srodkowy .

http://www.youtube.com/watch?v=55U2ArzgZf4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Mon, 20 Apr 2009 - 22:38
Post #35


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





Pyjor, prosze zaloz temat w dziale projekty - bo chyba cos ciekawego tworzysz mimo ze nie celujesz w kosmiczna moc wink.gif.


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pyjor
post Sun, 26 Apr 2009 - 02:52
Post #36


User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Stalowa Wola





Obiecałem coś zamieścić więc wrzucam fotki z tego tygodnia robione podczas prac związanych z instalacji oplotu DEI na kolektorach od EURM3, które zamontowałem w silniku S52:) Brakowało oryginalnej blachy refleksyjnej temperaturę. Oczywiście zapaliła się żarówa;) Przyjrzałem sie OEM na realoem.com i zrobiłem trochę bardziej rozwiniętą wersję "Castom Made" wink.gif Oczywiście dla kogoś to nie oryginał, ale jak dla mnie wyzwanie i frajda przy robieniu czegoś własnego pomysłu pod maskę M3 robiącego lepszą robotę niż oryginał he he... 3h trwało profilowanie z malowaniem oraz 1h montaż smile.gif

Prace mają na celu zmniejszenie temperatury kolektora i dolotu. Oczywiście praca przepływki bardziej stabilna oraz danych czujnika MAP. Większa masa powietrza dolotowego - zysk. Poprzez izolacje kolektorów podtrzymujemy temperaturę spalin na większym poziomie niż normalnie na odcinku potrzebnym na opróżnienie komory. Większa temperatura to w tym wypadku mniejsza masa spalin, które sprawniej ewakuują się z silnika. Mniejsze opory ... - zysk

Taśma zaimpregnowana silikonową farbą 800stopni do wydechów

Niższa temperatura pod maska wpłynie korzystnie na chłodzenie silnika smile.gif




Wyrównany spaw który był dla mnie niedopuszczany w seryjnej formie;)











Środkowy nierdzewny tłumik Hammana zamiast katalizatorów (używany, wzmocnione spawy ponieważ był na brzegu przytarty)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumpel_ski
post Sun, 26 Apr 2009 - 20:52
Post #37


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





Nieźle kombinowane ale poczekajmy na wykres mam nadzieje że dobrze dobraliście wydech oraz dolot. czekam na rozwój projektu.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pyjor
post Mon, 27 Apr 2009 - 00:09
Post #38


User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Stalowa Wola





Obrobiona głowica, dolot od M50 z przemontowanym panelem wejściowym zacząłem robić w sobotęwink.gif Przepustnica główna została obrobiona wejście wyjście 71mm. Muszę obrobić jeszcze pierwsza od trakcji. Srednica wewnętrzna to 56 reszty wydechu


Oryginalny otwór zaślepiony, a panel powędrował na górę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Sun, 27 Dec 2009 - 05:15
Post #39









CYTAT(*Sajmon @ Tue, 06 Jan 2009 - 22:29) *
To jak już jesteśmy w temacie silników "S" to ja zapytam, bo się trochę zamotałem.
S50B30 i S50B32 - 3.0 litry (286 KM) i 3.2 litra (321KM) w EU Spec.
S52B32 - 3.2 litra (240KM) w US Spec.

A co to jest S52B30 ? Było coś takiego?



CYTAT(piotres @ Tue, 06 Jan 2009 - 23:07) *
Bylo cos takiego jak S52B30 i takze mialo 240KM , tylko nizszy moment od S52B32 wink.gif .


musze cos napisac bo dziwie sie ze nikt tego nie poprawil
w bmw e36 m3 wystepowaly silniki :
S50b30
S50B30us
S50b32
S52b32

Wiec bajke o s52b30 zakonczmy a jak ktos uwaza ze silnik istnieje to prosze przynajmniej foto dac
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 05 Jan 2010 - 15:18
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





I jak Panowie, jak te silniki się spisują? Jakieś postępy w pracach są?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 03:10