Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> [e30] Swap na m50b25 - zebranie wiadomości., Co dokładnie potrzeba a co pasuje.
mktech
post Mon, 19 Oct 2009 - 15:46
Post #21


User
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Kraków





Hej !

A to ciekawe - fajnie by było by ktoś to sprawdził.

Generalnie to co napisali rozwiązuje problem "kręcenia" rozrusznikiem, natomiast ni jak ma się do poprawnej pracy DME.

Pozdr
M.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 19 Oct 2009 - 15:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rumpel_ski
post Sun, 25 Oct 2009 - 11:24
Post #22


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 March 2008
Skąd: Płock





wydaje się że to tylko zworka przy okazji wywalonego ewsa.


--------------------
BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pro_car
post Tue, 06 Apr 2010 - 00:32
Post #23


Rookie
Dołączył: Sat, 31 October 2009
Skąd: wlkp





Odgrzewam kotleta
Czy można zastosować wiązkę silnika wraz z komputerem i wszystkimi czujnikami od m50 nv do m52b28/25 z usuniętym vanosem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 06 Apr 2010 - 13:14
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Jak usuneliscie vanosa ? jak ustawiony jest walek ssacy po usunieciu vanosa ??


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gusiew
post Sat, 18 Sep 2010 - 15:16
Post #25


Super User
Dołączył: Sat, 29 September 2007
Skąd: Łosice





Ponawiam pytanie przedmowcy wypowie sie ktos?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Sun, 26 Sep 2010 - 11:01
Post #26









Podłącze sie pod topic
Problem przy swapie silnik siedzi ale wyjscie z przepustnicy dosc konkretnie blokuje zbiorniczek plynu hamulcowego huh.gif
Czy macie jakis pomysl bo narazie swita przeniesienie zbiorniczka troche wyzej wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kali___
post Sun, 26 Sep 2010 - 11:37
Post #27


Frequent User
Dołączył: Sat, 29 April 2006
Skąd: Jelenia Góra





ja u siebie podniosłem zbiorniczek wyżej , tylko mam cały czas problem z przewodami łączącymi zbiornik z pompą.
Miałem juz 3 komplety i wszystkie przepuszczają płyn.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Sun, 26 Sep 2010 - 12:02
Post #28









Ja chyba w pmpe wsadze miedziane rurki bo mam idealnej srednicy i uszczelnie silikonem wink.gif Powinno wytrzymac a przewod na opaski
tak jak na fotce:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kali___
post Mon, 27 Sep 2010 - 18:13
Post #29


Frequent User
Dołączył: Sat, 29 April 2006
Skąd: Jelenia Góra





Mam zrobione podobnie , tylko zaniosłem do tokarza zbiorniczek i mi porobił takie króćce z kołnierzem wkładasz w pompę i temat z bani, tylko mam problem z przewodami miałem 3 komplety i wszystkie po ok. miesiącu czasu zaczynają się pocić na całej długości. Normalnie przesiąka przez nie płyn.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mck
post Thu, 30 Sep 2010 - 02:10
Post #30


User
Dołączył: Tue, 13 January 2009





nawiercić dziury w grodzi i pochylić zbiorniczek w stronę kielicha?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Sat, 02 Oct 2010 - 14:59
Post #31









CYTAT(mck @ Thu, 30 Sep 2010 - 02:10) *
nawiercić dziury w grodzi i pochylić zbiorniczek w stronę kielicha?


i dawac pedaly na osobne sruby, nie dziekuje tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mck
post Mon, 04 Oct 2010 - 02:17
Post #32


User
Dołączył: Tue, 13 January 2009





CYTAT(M-Technic @ Sat, 02 Oct 2010 - 14:59) *
i dawac pedaly na osobne sruby, nie dziekuje tongue.gif


Nic z tych rzeczy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Mon, 04 Oct 2010 - 06:38
Post #33









Teraz cie nie kumam, nawiercajac nowe sruby w grodzi i przechylajac serwo z pompa bede musial przykrecic wczesniej pedaly na osobnych srubach inaczej tez je pochyle a serwa tez nie bardzo mi sie chce przerabiac.
Ale teraz wiem ze nie to serwo mam co bym chcial miec dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mck
post Mon, 04 Oct 2010 - 15:03
Post #34


User
Dołączył: Tue, 13 January 2009





Hmm, ale przecież pedał hamulca jest przykręcany do "widełek", które to widełki są na gwincie i możesz je sobie ustawić żeby pasowały, jeśli masz serwo od e34/e32 to trzeba tylko skrócić ten gwint na który się je nakręca. Jak dobrze wymierzysz to wejdzie bez problemu i będzie wsio pasować, a i guma przepływomierza się zmieści przy zbiorniczku. Szukam własnie fotki, żeby Ci to zobrazować





wprawdzie to m52b28, ale mysle, ze i przy m50 patent powinien się sprawdzić. Dodam, że po takim zabiegu heble są jak najbardziej sprawne, hamują poprawnie, odpowietrzają się, z pedałem nic się głupiego nie dzieje itp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Mon, 04 Oct 2010 - 22:15
Post #35









Robiles to czy slyszales ???
caly wspornik pedalow hamulca i sprzegla trzyma sie na tych 4 szpilkach wychodzacych z serwa tongue.gif

Ja dzi odpowietrzylem uklad jutro zrobie tylko jakies mocowanie zeby nie dyndal zbiorniczek wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mck
post Tue, 05 Oct 2010 - 19:18
Post #36


User
Dołączył: Tue, 13 January 2009





CYTAT(M-Technic @ Mon, 04 Oct 2010 - 22:15) *
Robiles to czy slyszales ???
caly wspornik pedalow hamulca i sprzegla trzyma sie na tych 4 szpilkach wychodzacych z serwa tongue.gif

Ja dzi odpowietrzylem uklad jutro zrobie tylko jakies mocowanie zeby nie dyndal zbiorniczek wink.gif


Zdjęcia mojego autorstwa ofc. Nie wiem jaki widzisz problem w tym, że pedały trzymają się na tych czterech śrubach seryjnego serwa. Teraz będą się trzymać na dwóch.

BTW. Jakie masz serwo? Oryginał IX czy e32/e34?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Argosan
post Fri, 07 Jan 2011 - 23:25
Post #37


User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Warszawa





Elo poczytalem troche forum ale wlasnie tak jak w tym temacie swap dotyczy nowszych silników. Interesuje mnie swap E30 318 touring z 89 roku na na silnik R6 tyklko nie M50 tylko m20 2.0 albo 2.5. i teraz pytanko dużo trzeba zmieniać ? co pasuje a co nie tak po łebkach smile.gif był bym wdzięczny za odpowiedz smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arek-lin
post Sat, 08 Jan 2011 - 18:01
Post #38


Super User
Dołączył: Sat, 03 February 2007
Skąd: Grudziądz/Gdańsk





Jeśli silnik wychodził fabrycznie to wszystko pasuje i nic nie trzeba przerabiać, kwestia tylko częsci skompletować. Zostaje kwestia zawieszenia i hamulców (b25 ma z tyłu tarcze i jest na grubszej ladze)


--------------------
Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maruda
post Sat, 08 Jan 2011 - 21:21
Post #39


User
Dołączył: Tue, 25 September 2007





Pomyśl troche, co może pasować a co nie. Przeciez to oczywiste ze musisz miec silnik z osprzetem, łapami, wał, mechanizm zmiany biegów, skrzynia, elektryką itd. Nie wspominajac o zawiasie i heblach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marek.s
post Sun, 09 Jan 2011 - 09:51
Post #40


User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: Grójec





Hamulce zostają ponieważ touring ma standardowo tarczo bębny z tyłu a z przodu tarcze wentylowane .Amortyzatory są na grubej ladze więc pozostaje jedynie wymiana przednich sprężyn na takie od r6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 21:45