![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Hej !
A to ciekawe - fajnie by było by ktoś to sprawdził. Generalnie to co napisali rozwiązuje problem "kręcenia" rozrusznikiem, natomiast ni jak ma się do poprawnej pracy DME. Pozdr M.K. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock ![]() |
wydaje się że to tylko zworka przy okazji wywalonego ewsa.
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 31 October 2009 Skąd: wlkp ![]() |
Odgrzewam kotleta
Czy można zastosować wiązkę silnika wraz z komputerem i wszystkimi czujnikami od m50 nv do m52b28/25 z usuniętym vanosem? |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Jak usuneliscie vanosa ? jak ustawiony jest walek ssacy po usunieciu vanosa ??
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice ![]() |
Ponawiam pytanie przedmowcy wypowie sie ktos?
|
|
|
gość_M-Technic_* |
![]()
Post
#26
|
![]() |
Podłącze sie pod topic
Problem przy swapie silnik siedzi ale wyjscie z przepustnicy dosc konkretnie blokuje zbiorniczek plynu hamulcowego ![]() Czy macie jakis pomysl bo narazie swita przeniesienie zbiorniczka troche wyzej ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 29 April 2006 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
ja u siebie podniosłem zbiorniczek wyżej , tylko mam cały czas problem z przewodami łączącymi zbiornik z pompą.
Miałem juz 3 komplety i wszystkie przepuszczają płyn. |
|
|
gość_M-Technic_* |
![]()
Post
#28
|
![]() |
Ja chyba w pmpe wsadze miedziane rurki bo mam idealnej srednicy i uszczelnie silikonem
![]() tak jak na fotce: ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 29 April 2006 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Mam zrobione podobnie , tylko zaniosłem do tokarza zbiorniczek i mi porobił takie króćce z kołnierzem wkładasz w pompę i temat z bani, tylko mam problem z przewodami miałem 3 komplety i wszystkie po ok. miesiącu czasu zaczynają się pocić na całej długości. Normalnie przesiąka przez nie płyn.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Tue, 13 January 2009 ![]() |
nawiercić dziury w grodzi i pochylić zbiorniczek w stronę kielicha?
|
|
|
gość_M-Technic_* |
![]()
Post
#31
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Tue, 13 January 2009 ![]() |
|
|
|
gość_M-Technic_* |
![]()
Post
#33
|
![]() |
Teraz cie nie kumam, nawiercajac nowe sruby w grodzi i przechylajac serwo z pompa bede musial przykrecic wczesniej pedaly na osobnych srubach inaczej tez je pochyle a serwa tez nie bardzo mi sie chce przerabiac.
Ale teraz wiem ze nie to serwo mam co bym chcial miec ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Tue, 13 January 2009 ![]() |
Hmm, ale przecież pedał hamulca jest przykręcany do "widełek", które to widełki są na gwincie i możesz je sobie ustawić żeby pasowały, jeśli masz serwo od e34/e32 to trzeba tylko skrócić ten gwint na który się je nakręca. Jak dobrze wymierzysz to wejdzie bez problemu i będzie wsio pasować, a i guma przepływomierza się zmieści przy zbiorniczku. Szukam własnie fotki, żeby Ci to zobrazować
![]() ![]() wprawdzie to m52b28, ale mysle, ze i przy m50 patent powinien się sprawdzić. Dodam, że po takim zabiegu heble są jak najbardziej sprawne, hamują poprawnie, odpowietrzają się, z pedałem nic się głupiego nie dzieje itp. |
|
|
gość_M-Technic_* |
![]()
Post
#35
|
![]() |
Robiles to czy slyszales ???
caly wspornik pedalow hamulca i sprzegla trzyma sie na tych 4 szpilkach wychodzacych z serwa ![]() ![]() Ja dzi odpowietrzylem uklad jutro zrobie tylko jakies mocowanie zeby nie dyndal zbiorniczek ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Tue, 13 January 2009 ![]() |
Robiles to czy slyszales ??? caly wspornik pedalow hamulca i sprzegla trzyma sie na tych 4 szpilkach wychodzacych z serwa ![]() ![]() Ja dzi odpowietrzylem uklad jutro zrobie tylko jakies mocowanie zeby nie dyndal zbiorniczek ![]() Zdjęcia mojego autorstwa ofc. Nie wiem jaki widzisz problem w tym, że pedały trzymają się na tych czterech śrubach seryjnego serwa. Teraz będą się trzymać na dwóch. BTW. Jakie masz serwo? Oryginał IX czy e32/e34? |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Elo poczytalem troche forum ale wlasnie tak jak w tym temacie swap dotyczy nowszych silników. Interesuje mnie swap E30 318 touring z 89 roku na na silnik R6 tyklko nie M50 tylko m20 2.0 albo 2.5. i teraz pytanko dużo trzeba zmieniać ? co pasuje a co nie tak po łebkach
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
Jeśli silnik wychodził fabrycznie to wszystko pasuje i nic nie trzeba przerabiać, kwestia tylko częsci skompletować. Zostaje kwestia zawieszenia i hamulców (b25 ma z tyłu tarcze i jest na grubszej ladze)
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Pomyśl troche, co może pasować a co nie. Przeciez to oczywiste ze musisz miec silnik z osprzetem, łapami, wał, mechanizm zmiany biegów, skrzynia, elektryką itd. Nie wspominajac o zawiasie i heblach.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: Grójec ![]() |
Hamulce zostają ponieważ touring ma standardowo tarczo bębny z tyłu a z przodu tarcze wentylowane .Amortyzatory są na grubej ladze więc pozostaje jedynie wymiana przednich sprężyn na takie od r6.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 21:45 |