Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Silniki Audi 4.2 - różnice, V8
baciarz
post Mon, 20 Sep 2010 - 13:33
Post #81


Rookie
Dołączył: Sun, 19 September 2010
Skąd: norwegia





przepraszam za pisownie poprostu sie pomylilem , nie mam polskiej klawaitury stad tez taka gafa , odnosnie adresow ktore napisales nie otwiera mi jest error , sprobuj napisac jeszcze raz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 20 Sep 2010 - 13:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kiwi
post Mon, 20 Sep 2010 - 14:06
Post #82


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





http://video.google.com/videoplay?docid=-9...1409&hl=en#


http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?t=5573


sorry teraz powinno być ok wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Wed, 22 Sep 2010 - 13:55
Post #83









Przydatne linki

www.S6Plus.de

http://www.tots-parts.com/audi/index.php?c...ompartment.html

www.totsteile.ch

Maja duzo roznych gratow silnik z S6 Plusa kompletny za jedyne 2'775 EUR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baciarz
post Wed, 22 Sep 2010 - 22:10
Post #84


Rookie
Dołączył: Sun, 19 September 2010
Skąd: norwegia





dzeki panowie , mam cala s6 w ciaglej eksploatacji , dlatego tez pytalem o ten motor , w zasadzie to mam do tego jeszcze kompletny silnik sprawny , kiwi dzieki za link przydalo sie tylko musze dokladniej to przeczytac ( ciezko z czasem ) , tylko w moja eska jest w automacie to jest lekki problem , co proponujecie w tej kwestji ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Wed, 22 Sep 2010 - 22:44
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





sprzedać i kupić manual, ten automat to było spoko ale 30 lat temu...


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baciarz
post Thu, 23 Sep 2010 - 19:40
Post #86


Rookie
Dołączył: Sun, 19 September 2010
Skąd: norwegia





hm , moze i tak ale 30 lat temu jeszcze nie było w planach tego samochodu , masz nie trafione informacje kolego , prosze o kompetentne odpowiedzi a nie teksty z podworka , dzieki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Thu, 23 Sep 2010 - 20:35
Post #87


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Tak ale rozmawiamy o skrzyni 4biegowej którą masz w aucie, czyli tej która gościła w audi np 200 które to było produkowane od 82 roku więc wydaje mi się że mogli ją zacząć projektować w roku 80tym. Miałem duzo do czynienia z tym autem w takiej i takiej wersji i uwierz ze to dwa inne auta.

Nigdy nie wystartujesz tak zadnym automatem jak manualem, dlatego nigdy nie będzie miało sensu dowalanie mocy tylko po to zeby wszystko psuła skrzynia.

I nie mówie tego z jakąś docinką tylko staram się dobrze doradzić, jeżeli masz dobrze zachowane S6 to je trzymaj jak najbliżej serii i się ciesz tym co masz bo to już gatunek wymierający, a nigdy z niego ściganta nie zrobisz.

Chyba ze chcesz przelożyc silnik do czegoś innego to wtedy wchodzisz w dział Projekty na tym forum i znajdziesz coś ciekawego, bez żadnego uturbiania w lekkiej budzie auto zrobi <13 sec na ćwiarę, więc i tak kosmos...


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baciarz
post Thu, 23 Sep 2010 - 21:09
Post #88


Rookie
Dołączył: Sun, 19 September 2010
Skąd: norwegia





no właśnie tak , maja s- ke mam zamiar uzyc jako dawce , plus dodatkowy kompletny silnik posiadam , buduje replike ale nie na wyscigi , dzieki za informacje , co mi teraz zaproponujesz , jednak wolał bym manuala , nie chcem wywalac kasy na kolejny samochod jesli moge wykorzystac ten co posiadam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Thu, 23 Sep 2010 - 21:17
Post #89


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





CYTAT(guzior @ Fri, 28 Aug 2009 - 17:09) *
cowboy
Jedyne V8, o którym czytałem i po samym wystrojeniu zyskało ok 40 koni to ABZ Javada Shadziego. Innego przykladu nie przytocze, ale mozna wnioskowac, ze przez norme emisji spalin AHC jest porownywalnie kiblowato zestrojony na ori sofcie.


Docisk na zamach musi siasc - w koncu to komplet tongue.gif
Wszystko zalezy jaki zamach kupisz - czy od starego V8 (płaski) czy od nowego (cholernie drogi i ciezki do uchodzenia, garnkowy). Przerabiałem ostatnio dla siebie ABZ-ta pod manual - wał jest inaczej zakonczony od strony docisku - nie ma podparcia pod wałek sprzeglowy.
Jak masz starszy zamach to:
Trzeba gwinowac i wycigac z niego tuleje, toczyc nowa o innych wymiarach by podparła wałek sprzeglowy (musi byc dłuzsza od seryjnej z automatu) i musi w srodek wejsc lozysko igielkowe.
Jak nowszy to wystarczy wyciagnac tuleje - zamach w sobie ma podparcie wałka sprzeglowego.

Problem jest rowniez z czujnikiem polozenia walu.
Trigger w nowszych V8 to 60-2. Zalezy jaki zamach trafisz - jak od starszego V8 (te z rozdzielaczami) to na zamachu jest trigger 136 zebów + 1 pin. Wtedy albo oddajesz zamach do tokarza, i robi Ci na rancie trigger 60-2 na wzór tego z automatu albo rezasz trigger na kole pasowym (ale znowu trzeba odpowiednio zgrac brakujace zęby z GMP pierwszego garu.
Jak od nowszego - jest na rancie wydziargane 60-2 - ale w starszych skrzyniach (a z taka zapewne chcesz go ożenic) trzeba wyrezac otwor na czujnik polozenia walu (w opowiednim miejscu, pod odpowiednik kątem i ak by czujnik byl odpowiednio blisko zebów)


S6 plus - bo nie bylo cudownych modułów immo, jakies centralek, dodatkowej wiachy do automatu sprzezonej z wiazka silnika (ok 25 przewodów) - wszystko powinno sie wpiac ładnie w wiazke od B2



Chociazby w tej wypowiedzi masz sporo na temat przystosowania V8 do manuala... Pogadaj z Guziorem on na prawde ogarnia temat smile.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baciarz
post Thu, 23 Sep 2010 - 21:24
Post #90


Rookie
Dołączył: Sun, 19 September 2010
Skąd: norwegia





ok dzieki bardzo napewno pogadam , ja akurat pracuje na tokarkach i frezarkach , w dosc sporej firmie w norkownii jeszcze raz dzieki wielki , mysle ze pozostaniemy w kontakcie co nie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baciarz
post Thu, 23 Sep 2010 - 21:28
Post #91


Rookie
Dołączył: Sun, 19 September 2010
Skąd: norwegia





sorki ale nie znalazlem nikogo o tym profilu , GUZIOR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Thu, 23 Sep 2010 - 21:32
Post #92


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





http://www.racingforum.pl/Zobacz-publiczny...fil-m12544.html

Cienko szukasz smile.gif

Pozdrawiam


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 30 Oct 2010 - 21:11
Post #93


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





nie chce zakładać nowego tematu, a nie moge znaleźć (zapewne źle szukam) ale może mi ktoś napisać jak długi jest silnik v8? (od powierzchni skrzyni biegów do powiedzmy koła pasowego?


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 30 Oct 2010 - 21:15
Post #94


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





zalezy jaki ? wink.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 30 Oct 2010 - 21:28
Post #95


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





a może powiedz mi z czego byłby najbardziej rozwojowy? ew.co można zrobić z tego W12 i jaki on jest długi?
wiem jak te pytania brzmią, ale będe wdzięczny za odpowiedź a nie karcenie smile.gif

edit: jak jestes w stanie mi podac ktore oznaczenia mają jakie długości z tego rysunku


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 30 Oct 2010 - 21:30
Post #96


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





najkrótszy jest W8... ma on długość jak silnik rzędowy 2,5 cylindrowy tzn krotszy od 3 cylindrowego


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 30 Oct 2010 - 21:33
Post #97


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(cowboy @ Sat, 30 Oct 2010 - 21:30) *
najkrótszy jest W8... ma on długość jak silnik rzędowy 2,5 cylindrowy tzn krotszy od 3 cylindrowego


tak ale te W8 ponoć nie są zbytnio rozwojowe, potrzebuje czegoś co będzie w stanie ogarnąć 600-700KM (niemowie od razu, ale żeby była opcja)


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Sat, 30 Oct 2010 - 21:35
Post #98


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(MickeyLET @ Sat, 30 Oct 2010 - 21:33) *
tak ale te W8 ponoć nie są zbytnio rozwojowe, potrzebuje czegoś co będzie w stanie ogarnąć 600-700KM (niemowie od razu, ale żeby była opcja)

V8 z RS6 (BCY), na starcie masz 450KM (po programie 500) rolleyes.gif


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 30 Oct 2010 - 21:55
Post #99


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





a coś co kupie za mniej niz 60tys? w quattro i manualu najlepiej, nic starszego nieda sie ogarnac? buda mnie nie interesuje, ma być quattro z potencjałem, koniecznie v8 lub wiecej wink.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 01 Nov 2010 - 18:46
Post #100


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





a4 quattro + V8BT z rs6 wink.gif

Albo s4 b5 +mody


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:55