![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
jakiś czas temu przyglądałem się ANK z s6 c5 i też wydaje się być dobrą bazą.
z plusów to - korby i panewki jak w BCY - wszystkie podpory wału przykręcane jak BCY - głowice wydają się być lepsze niż BCY ale to dopiero życie pokaże - wychodził z manualem i ma ori jednomas |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tak samo ma AQH.
Korby takie jak w RSie to ma od pyty silników. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Zamierzam kupić S6 C5 i pytanie czy na przestrzeni produkcji występowały w nim rożne silniki? Który najlepszy?
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
wystepowaly rozne oznaczenia - zasadniczo wszystko to samo. Nie ma mniej i bardziej awaryjnych.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
Przepraszam za offtop, ale nie chciałem zakładać nowego tematu.
W jakim położeniu na wysokich obr. powinno być cięgło od klapek w dolocie w silniku abz? Grucha powinna być zassana czy nie? Do czego powinien być podłączony wężyk ze zdj? U mnie wisi luzem. ![]() |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Do krucca który jest z przodu kolektora na 99%. Na wolnych ma byc luźno, na wysokich zassana
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 March 2009 ![]() |
Dzięki wielkie
![]() |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 04 July 2005 Skąd: GDYNIA ![]() |
Troche czasu uplynelo i przyszło mi z teorii przejsc do praktyki, z uwagi na to, ze moj silnik oryginalny v6 AAH powiedział papa po raz 3ci na przestrzeni niecalych 40tys km.
Posiadam zwieziony do warsztatu SLG silnik AHC z s8 automat z wiazką... Sprzegło: jest do kupienia oryginalny nowy komplet do tego silnika 800euro. Po naradach i wałkowaniu tematów prawdopodobnie wpadnie sprzegło od Guziora ![]() (niebardzo rozumiem kwestie dlaczego nie można wpakowac zamachu z AAH dokladając tylko trigger 60-2 ![]() Strojenie: albo kupuje sterownik silnika oryginalny i kombinuje z programem i immo (nie mam pojecia kto mialby to robic) gdzie zwykly sterownik do AHC to koszt ok 700pln a z ABZ 130pln ![]() lub ... iśc w strone standalone'a i w komplecie na gotowo wyskoczyc z 4tys. (wystroimy.pl >niuton) Auto ma sluzyc do wypadow weekendowo wakacyjnych, nie do ulicznicy czy sciganek, wiec priorytet to bezawaryjnosc i jakosc swapa, pozniej dopiero koszta i moc. Nie ukrywam ze pieniedzy nie mam w ...uj i 2/3tyś mi nie robi róznicy, ale też nie nawidze iśc po najmniejszej linii oporu. Chce robic sensownie zakup AHC zamiast ABZ...itd Czekam na jakieś sugestie i porady... -------------------- _Audi Coupe quattro Custom Facelift
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Bo aah ma 8 śrub? Dlatego byc nie może...
To tylko tempy wolnossak bez wodotrysków wiec ląduj mu easy ecu i ciesz sie jazda. Odpalanie rak starego śmiecia na ori ecu mija sie z celem. Chcesz bezawaryjnie to od razu rozrzad, uszczelki głowic, uszczelniacze i panewki na korby. Do każdego u mnie idzie taki pakieta na start. Mam chyba 7 sterowników od abzta i przez 8 lat sprzedal sie 1 za 50zl. Wiec cena 130zl to bajki nie do osiągnięcia. Ahc tak samo - sprzedałem 1 za 200zl zeby tylko poszedł. Zakup AHC nie jest sensownych. Sensowny jest zakup ABZ + walki ![]() ![]() Easy ecu, montaz i strojenie ogarne ci na gotowo za 3000 -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
guzior a ile Twoje wałki 276 na patencie kosztują bez montażu? albo z montażem, jeśli nie są p&p
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 04 July 2005 Skąd: GDYNIA ![]() |
Guzior (stary wyga v8) tak wlasnie myslalem ze bedziesz mnie (zielony w temacie v8) dołował takimi stwierdzeniami
![]() W sumie to i tak ktoś by mi to musiał rezać, bo gdybym sam miał robić to ani tanio ani szybko by nie wyszło a robotogodziny na zabawach z głowicami lecą. Po to kupiłem silnik z pewnego źródła żeby pewien zakres prac pominąć. Nie wiem o co chodzi z tymi ABZtami bo miały włąsnie zamach na 10 śrub ale AHC ma zamach na 8 śrub więc dalej nie kumam dlaczego tego zamachu z AAH nie można wsadzić... http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige...5683004-223-229 easy ecu vs ecumaster emu >>> w tym co mowisz o sterowniku+montażu mamy 600pln różnicy (=transport lawetą do ciebie z SLG) i w/g opinii jest znaczna różnica w zakresie i możliwościach pracy obu urządzeń... -------------------- _Audi Coupe quattro Custom Facelift
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ahc ma zamach na 10 śrub. Popatrz lepiej na silnik który kupiłeś to będziesz wiedział o nim wiecej.
Przy walkach nic nie rzezbisz - ani przy podwójnych uszczelkach. Nie wiem skąd takie bzdurne info. Walki zakładasz i tyle. Nie ma "pewnego źródła". Kazdy ma do wymiany to co powiedzialem. KAZDY. A jak Np. Pod glowicami jest sucho (a nie jest!!!) to albo byl obmyty, albo mial juz je robione. Walu na 10 śrub byly w KAZDYM 32v, w rs6 c5 (które ma wal z ABZta) i touaregu. Reszta 8bolt -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
To co podales w linku jest do 8bolta - s8 D2 FL Np. (AQH, AVP)
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 04 July 2005 Skąd: GDYNIA ![]() |
...info o wałkach i różnicach wyczytałem z forum a8... co do silnika to chetnie bym go poogladal a nawet podotykal ale nie mam takiej fizycznej mozliwosci
![]() ![]() -------------------- _Audi Coupe quattro Custom Facelift
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Walki S8 nie pasują do glowic ABZ.
Ja mowilem o szlifowanych abztach które pasują i robią lepsza robote niż caly silnik AHC (i wychodzi taniej) -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Odpalenie seryjnego V8 na seryjnej wiązce i sterowniku jest banalnie proste, wystarczy się odezwać do czołowych firm grzebiących w vagoskich softach i ogarną kompa wysyłkowo. Ja akurat robiłem w Digitun. Zdecydowanie taniej niż SA.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
User Dołączył: Sat, 24 January 2009 ![]() |
jest jeszcze male ale, jakie wyniki pokazuja abz zdrowe (dobrze rozrzad ustawiony, brak bledow, dobry zaplon) na seryjnym kompie a jwkie na emu czy easyecu? sam mam odpalonego abzta na kompie od Ciebie Olo ale jeszcze nie hamowanego i wszyscy, kforzy maja doswiadczenie mowie ze sq bedzie duzo lepiej. koszt podlaczenia sa bedzie taki sam jak seryjnego, easyecu 3+ kosztuje 1kpln a zdjecie imo oraz soft na manual to koszt 700zl (taki kwoty mi powiedzieli zanim kupilem przerobionego) dochodzi strojenie na hamowni ok 1kpl. ja troche zaluje ze poszedlem t wa tansza strone ale wtedy nie bylo easyecu tylko eku za 1,8kpln
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Ale ja nie jestem przeciwnikiem SA, tylko pisze ze jest taka możliwość.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
jest jeszcze male ale, jakie wyniki pokazuja abz zdrowe (dobrze rozrzad ustawiony, brak bledow, dobry zaplon) na seryjnym kompie a jwkie na emu czy easyecu? sam mam odpalonego abzta na kompie od Ciebie Olo ale jeszcze nie hamowanego i wszyscy, kforzy maja doswiadczenie mowie ze sq bedzie duzo lepiej. koszt podlaczenia sa bedzie taki sam jak seryjnego, easyecu 3+ kosztuje 1kpln a zdjecie imo oraz soft na manual to koszt 700zl (taki kwoty mi powiedzieli zanim kupilem przerobionego) dochodzi strojenie na hamowni ok 1kpl. ja troche zaluje ze poszedlem t wa tansza strone ale wtedy nie bylo easyecu tylko eku za 1,8kpln brawo, fajne masz podejście. porównywać wyniki na hamowni auta odpalonego na seryjnym sofcie do auta po normalnym strojeniu na przykładzie silnika, gdzie jak widać jakieś zapasy są. pozdro... |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 August 2007 Skąd: Bukowno ![]() |
Przejrzałem cały wątek i w sumie nie znalazłem szerszego info na temat 4.2 40v ARS. Ktoś miał z nim bliższą styczność? Jak tam jest zapłon? 8 cewek czy jedna?
-------------------- Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:57 |