Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
> Silniki Audi 4.2 - różnice, V8
volski1
post Wed, 17 Sep 2014 - 20:01
Post #141


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





jakiś czas temu przyglądałem się ANK z s6 c5 i też wydaje się być dobrą bazą.
z plusów to
- korby i panewki jak w BCY
- wszystkie podpory wału przykręcane jak BCY
- głowice wydają się być lepsze niż BCY ale to dopiero życie pokaże
- wychodził z manualem i ma ori jednomas
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 Sep 2014 - 20:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Wed, 17 Sep 2014 - 21:26
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Tak samo ma AQH.
Korby takie jak w RSie to ma od pyty silników.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Tue, 12 May 2015 - 19:22
Post #143


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





Zamierzam kupić S6 C5 i pytanie czy na przestrzeni produkcji występowały w nim rożne silniki? Który najlepszy?


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 12 May 2015 - 23:32
Post #144


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





wystepowaly rozne oznaczenia - zasadniczo wszystko to samo. Nie ma mniej i bardziej awaryjnych.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tlok
post Fri, 22 May 2015 - 11:12
Post #145


Rookie
Dołączył: Sun, 15 March 2009





Przepraszam za offtop, ale nie chciałem zakładać nowego tematu.
W jakim położeniu na wysokich obr. powinno być cięgło od klapek w dolocie w silniku abz? Grucha powinna być zassana czy nie? Do czego powinien być podłączony wężyk ze zdj? U mnie wisi luzem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 23 May 2015 - 01:38
Post #146


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Do krucca który jest z przodu kolektora na 99%. Na wolnych ma byc luźno, na wysokich zassana


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tlok
post Sat, 23 May 2015 - 01:42
Post #147


Rookie
Dołączył: Sun, 15 March 2009





Dzięki wielkie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
UFOtm
post Wed, 18 Nov 2015 - 14:43
Post #148


Rookie
Dołączył: Mon, 04 July 2005
Skąd: GDYNIA





Troche czasu uplynelo i przyszło mi z teorii przejsc do praktyki, z uwagi na to, ze moj silnik oryginalny v6 AAH powiedział papa po raz 3ci na przestrzeni niecalych 40tys km.

Posiadam zwieziony do warsztatu SLG silnik AHC z s8 automat z wiazką...

Sprzegło: jest do kupienia oryginalny nowy komplet do tego silnika 800euro. Po naradach i wałkowaniu tematów prawdopodobnie wpadnie sprzegło od Guziora wink.gif - mam nadzieje że to bedzie najlepsza opcja.
(niebardzo rozumiem kwestie dlaczego nie można wpakowac zamachu z AAH dokladając tylko trigger 60-2 tongue.gif)

Strojenie: albo kupuje sterownik silnika oryginalny i kombinuje z programem i immo (nie mam pojecia kto mialby to robic) gdzie zwykly sterownik do AHC to koszt ok 700pln a z ABZ 130pln sad.gif
lub ... iśc w strone standalone'a i w komplecie na gotowo wyskoczyc z 4tys. (wystroimy.pl >niuton)

Auto ma sluzyc do wypadow weekendowo wakacyjnych, nie do ulicznicy czy sciganek, wiec priorytet to bezawaryjnosc i jakosc swapa, pozniej dopiero koszta i moc.

Nie ukrywam ze pieniedzy nie mam w ...uj i 2/3tyś mi nie robi róznicy, ale też nie nawidze iśc po najmniejszej linii oporu.

Chce robic sensownie zakup AHC zamiast ABZ...itd

Czekam na jakieś sugestie i porady...


--------------------
_Audi Coupe quattro Custom Facelift
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 18 Nov 2015 - 15:02
Post #149


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Bo aah ma 8 śrub? Dlatego byc nie może...
To tylko tempy wolnossak bez wodotrysków wiec ląduj mu easy ecu i ciesz sie jazda. Odpalanie rak starego śmiecia na ori ecu mija sie z celem.

Chcesz bezawaryjnie to od razu rozrzad, uszczelki głowic, uszczelniacze i panewki na korby. Do każdego u mnie idzie taki pakieta na start.


Mam chyba 7 sterowników od abzta i przez 8 lat sprzedal sie 1 za 50zl. Wiec cena 130zl to bajki nie do osiągnięcia. Ahc tak samo - sprzedałem 1 za 200zl zeby tylko poszedł.

Zakup AHC nie jest sensownych. Sensowny jest zakup ABZ + walki smile.gif Lub S8 40v tongue.gif

Easy ecu, montaz i strojenie ogarne ci na gotowo za 3000


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 18 Nov 2015 - 18:36
Post #150


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





guzior a ile Twoje wałki 276 na patencie kosztują bez montażu? albo z montażem, jeśli nie są p&p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
UFOtm
post Wed, 18 Nov 2015 - 19:25
Post #151


Rookie
Dołączył: Mon, 04 July 2005
Skąd: GDYNIA





Guzior (stary wyga v8) tak wlasnie myslalem ze bedziesz mnie (zielony w temacie v8) dołował takimi stwierdzeniami smile.gif, ale trudno wole mieć oryginalnie porobione glowice niz samemu rzeźbić i kombinować z wałkami, podwójnymi uszczelkami głowic itd.

W sumie to i tak ktoś by mi to musiał rezać, bo gdybym sam miał robić to ani tanio ani szybko by nie wyszło a robotogodziny na zabawach z głowicami lecą.

Po to kupiłem silnik z pewnego źródła żeby pewien zakres prac pominąć.

Nie wiem o co chodzi z tymi ABZtami bo miały włąsnie zamach na 10 śrub ale AHC ma zamach na 8 śrub więc dalej nie kumam dlaczego tego zamachu z AAH nie można wsadzić...

http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige...5683004-223-229

easy ecu vs ecumaster emu >>> w tym co mowisz o sterowniku+montażu mamy 600pln różnicy (=transport lawetą do ciebie z SLG) i w/g opinii jest znaczna różnica w zakresie i możliwościach pracy obu urządzeń...



--------------------
_Audi Coupe quattro Custom Facelift
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 18 Nov 2015 - 19:35
Post #152


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ahc ma zamach na 10 śrub. Popatrz lepiej na silnik który kupiłeś to będziesz wiedział o nim wiecej.

Przy walkach nic nie rzezbisz - ani przy podwójnych uszczelkach. Nie wiem skąd takie bzdurne info. Walki zakładasz i tyle.

Nie ma "pewnego źródła". Kazdy ma do wymiany to co powiedzialem. KAZDY. A jak Np. Pod glowicami jest sucho (a nie jest!!!) to albo byl obmyty, albo mial juz je robione.

Walu na 10 śrub byly w KAZDYM 32v, w rs6 c5 (które ma wal z ABZta) i touaregu. Reszta 8bolt


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 18 Nov 2015 - 19:41
Post #153


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





To co podales w linku jest do 8bolta - s8 D2 FL Np. (AQH, AVP)


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
UFOtm
post Wed, 18 Nov 2015 - 20:23
Post #154


Rookie
Dołączył: Mon, 04 July 2005
Skąd: GDYNIA





...info o wałkach i różnicach wyczytałem z forum a8... co do silnika to chetnie bym go poogladal a nawet podotykal ale nie mam takiej fizycznej mozliwosci tongue.gif niemniej dziekuję za kazde info , którym wzbogacasz moja wiedze...smile.gif


--------------------
_Audi Coupe quattro Custom Facelift
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 18 Nov 2015 - 20:47
Post #155


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Walki S8 nie pasują do glowic ABZ.
Ja mowilem o szlifowanych abztach które pasują i robią lepsza robote niż caly silnik AHC (i wychodzi taniej)


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Wed, 18 Nov 2015 - 21:30
Post #156


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Odpalenie seryjnego V8 na seryjnej wiązce i sterowniku jest banalnie proste, wystarczy się odezwać do czołowych firm grzebiących w vagoskich softach i ogarną kompa wysyłkowo. Ja akurat robiłem w Digitun. Zdecydowanie taniej niż SA.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
civiced6
post Thu, 19 Nov 2015 - 07:19
Post #157


User
Dołączył: Sat, 24 January 2009





jest jeszcze male ale, jakie wyniki pokazuja abz zdrowe (dobrze rozrzad ustawiony, brak bledow, dobry zaplon) na seryjnym kompie a jwkie na emu czy easyecu? sam mam odpalonego abzta na kompie od Ciebie Olo ale jeszcze nie hamowanego i wszyscy, kforzy maja doswiadczenie mowie ze sq bedzie duzo lepiej. koszt podlaczenia sa bedzie taki sam jak seryjnego, easyecu 3+ kosztuje 1kpln a zdjecie imo oraz soft na manual to koszt 700zl (taki kwoty mi powiedzieli zanim kupilem przerobionego) dochodzi strojenie na hamowni ok 1kpl. ja troche zaluje ze poszedlem t wa tansza strone ale wtedy nie bylo easyecu tylko eku za 1,8kpln
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Thu, 19 Nov 2015 - 09:03
Post #158


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Ale ja nie jestem przeciwnikiem SA, tylko pisze ze jest taka możliwość.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 19 Nov 2015 - 12:46
Post #159


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(civiced6 @ Thu, 19 Nov 2015 - 07:19) *
jest jeszcze male ale, jakie wyniki pokazuja abz zdrowe (dobrze rozrzad ustawiony, brak bledow, dobry zaplon) na seryjnym kompie a jwkie na emu czy easyecu? sam mam odpalonego abzta na kompie od Ciebie Olo ale jeszcze nie hamowanego i wszyscy, kforzy maja doswiadczenie mowie ze sq bedzie duzo lepiej. koszt podlaczenia sa bedzie taki sam jak seryjnego, easyecu 3+ kosztuje 1kpln a zdjecie imo oraz soft na manual to koszt 700zl (taki kwoty mi powiedzieli zanim kupilem przerobionego) dochodzi strojenie na hamowni ok 1kpl. ja troche zaluje ze poszedlem t wa tansza strone ale wtedy nie bylo easyecu tylko eku za 1,8kpln

brawo, fajne masz podejście. porównywać wyniki na hamowni auta odpalonego na seryjnym sofcie do auta po normalnym strojeniu na przykładzie silnika, gdzie jak widać jakieś zapasy są. pozdro...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yEzOzWiErZ
post Fri, 26 Aug 2016 - 11:28
Post #160


Super User
Dołączył: Thu, 09 August 2007
Skąd: Bukowno





Przejrzałem cały wątek i w sumie nie znalazłem szerszego info na temat 4.2 40v ARS. Ktoś miał z nim bliższą styczność? Jak tam jest zapłon? 8 cewek czy jedna?


--------------------
Automotive Photography by yez - FB/@fotoyez
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:57