![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Z wiekszym zapałem niz ja uwazasz ze sobie nie poradze? z usadowieniem silnika moze i dał bym rade ale z elektryki samochodowej jestem słabszy bo nie wiem jak było by z licznikiem golfa został by czy musiał by byc ten od dawcy co do tych przemian mam znajomego co by to robił ale wole wszystkiego sie wypytac niz zrobic z siebie błazna ogranac silnik itp itd a kolega mi powie głupi jestes przeciez to nie mozliwe wiec znalazłem forum na ktorym staram sie wszystkiego dowiedzieć A co do tej przekładni to co z nia było by nie tak bo maglownica chyba zostaje na swoim miejscu ale co z przekładnia to nie mam pojecia ?, nie zmieści sie? chłopie, weź sobie pooglądaj audi z silnikiem V8 i potem golfa, dokładnie pod maską, potem wjedź na kanał i pooglądaj od spodu... piszesz jakies farmazony i zastanawiasz sie czy by licznik został z dawcy jak nie masz absolutnie podstawowej wiedzy w temacie.. w golfach są seryjnie znakomite silniki VR6 które po zaturbieniu generują 300/400/500/600KM , a Ty chcesz wzdłużnie pakowac V8 przed przednią oś ![]() jak nie masz 50 tys PLN na początek na tą zabawę to nawet nie podchodź do tematu -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 10 March 2012 ![]() |
chłopie, weź sobie pooglądaj audi z silnikiem V8 i potem golfa, dokładnie pod maską, potem wjedź na kanał i pooglądaj od spodu... piszesz jakies farmazony i zastanawiasz sie czy by licznik został z dawcy jak nie masz absolutnie podstawowej wiedzy w temacie.. w golfach są seryjnie znakomite silniki VR6 które po zaturbieniu generują 300/400/500/600KM , a Ty chcesz wzdłużnie pakowac V8 przed przednią oś ![]() jak nie masz 50 tys PLN na początek na tą zabawę to nawet nie podchodź do tematu Jak juz napisałem wczesniej ze elektryka nie jest moja najmocniejsza strona wiec pytam a ty nie cwaniakuj jesli nie chcesz pomoc a ile mam pln to juz moja sprawa, czepiłes sie tych turbin jak mi nic nie wyjdzie z tym v8 to dopiero bede bawił sie w turbo |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 10 March 2012 ![]() |
Po wiem Ci tak ...Twoje posty są coraz mniej poważne , silnik 2,3 to VR5 czyli zwarty krótki blok długości zwykłego 4 cyl silnika . V8 nie jest dużo dłuższy ale wystarczy popatrzeć na golfa z boku żeby zobaczyć ze przedni zwis nie pozwoli na upchnięcie chłodnicy z przodu gdy bedzie tam V8 i napęd na 4 kołą z audi . Taki konkretny Swap ...to nie do znajomego mechanika tylko do człowieka który to już robił ( np Kefirsky).To nie bedzie tylko włożyć i przykręcić silnik i podklepać tunel ... ![]() Moze i sa mniej powazne ale co do silnika 2.3 to jedna z osób na forum vw mi cos takiego napisała kto nie moge powiedziec co do napedu to tylko skrzynia z audi, moze i nie jestem tak obcykani jak wy w tym temacie ale chyba po to sa takie fora aby pytać a co do auta to nie musi byc juz ten golf chciałem jak najlzejsze auto moze warto spróbowac z passatem w ktorym był montowany podobny silnik. |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Tak wchodzi silnik V8 do budy B5 z koncernu VW (audi a4 ,passat b5,skoda superb,która niestety jest fwd)
V8 na pasku w budzie b5 Proponuje Ci założyć nowy temat bo ten w którym piszesz tego nie dotyczy . Nie pisze się pl mając na myśli pieniądze tylko PLN . Nie unoś się tak na cowboya bo sądząc po Twoich postach ma dużo więcej lat ,nie tylko na karku ,ale i doświadczenia . Więcej pokory ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 10 March 2012 ![]() |
Tak wchodzi silnik V8 do budy B5 z koncernu VW (audi a4 ,passat b5,skoda superb,która niestety jest fwd) V8 na pasku w budzie b5 Proponuje Ci założyć nowy temat bo ten w którym piszesz tego nie dotyczy . Nie pisze się pl mając na myśli pieniądze tylko PLN . Nie unoś się tak na cowboya bo sądząc po Twoich postach ma dużo więcej lat ,nie tylko na karku ,ale i doświadczenia . Więcej pokory ![]() w pl po prostu uciekło n nie mam za wiele czasu i staram sie czybko odczytywac, szybko odpisać i leciec dalej Co do pokory to ja mam dla rodziców i dla tych ktorym sie nalezy nie mowie ze twojemu kumplowi sie nie nalezy, ale nie lubie takich odpowiedzi i jesli słysze ze moi pracownicy tak odpowiadaja klientom to z miejsca ich zwalniam a jesli obraziłem twojego kolege to sorry, dzieki za link dobre zdjecia. Masz racje powinienem założyc nowy temat myslałem o tym ale juz wiem to co chciałem wiedziec i dzieki za pomoc |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Odgrzeje kotleta i zapytam:
4,2 40V - czy sa jakies roznice w silnikach montowanych w A8/A6/S8/S6. Domyslam sie ze roznia sie walki. Czy jakies roznice w dole bylu poczynione, czy wszystko, w kazdym silniku to to samo. Wiem ze RS6 ma wzmocniony blok, ale o niego nie pytam. Jak wyglada sprawa w cywilnych wersjach??? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Przyatakuj do Cowboy-a on miał chyba serwisówki
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
Orientuje się ktoś czy taki zamach do S4/B6 http://www.re5pect.pl/kolo-zamachowe-audi-s4-b6-4-2-v8.html pasuje do innych 4.2?
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 23 February 2007 Skąd: Siedlce ![]() |
Orientuje się ktoś czy taki zamach do S4/B6 http://www.re5pect.pl/kolo-zamachowe-audi-s4-b6-4-2-v8.html pasuje do innych 4.2? Zależy, które silniki masz na myśi. Podstawowa różnica to ilość śrub do przykręcenia do wału korbowego. -------------------- ProTurbo
Audi 90Q 4.2 Turbo 10.335 ET Biała Pod Audi S4 B6 V8 T 10.808 ET Hoskovice Civic 1.5 T 10.502 ET Biała Pod |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
User Dołączył: Fri, 20 August 2010 Skąd: Puławy ![]() |
panowie czy do a4 b5 2.4 quattro silnik z s6 plus spasuje bez przerabiania elektorniki? co ze skrzynia?
-------------------- a4 b5 2.4 V6 QUATTRO
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 04 July 2005 Skąd: GDYNIA ![]() |
Cowboy czy masz jakies nowe info w kwestii AQH bo troche się zniesmaczyłem tym wpisem o wychodzących korbach a jest dawca z takim motorem
Przebieg ma 330tys km, skrzynia był automat, wiazka i ecu w cenie, jeden własciciel, ale bez historii za 2900 z transportem pod drzwi. Docelowo chciałbym to wpakować do B4 coupe zamiast AAH. ps. rozpoznawałeś temat z zamachem do tego - u mnie 8 srub w dawcy 10... -------------------- _Audi Coupe quattro Custom Facelift
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
UFOtm - dzwon do Guziora w tej sprawie 885 60 50 40, ma rozpykane wszystkie V8 a juz swapy do B4 to robi z zamknietymi oczami
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w ramach ciekawostki graty do 4.2 FSI
![]() CYTAT I haven't mention that we will not be happy if the power will be less than 3000hp in race gas to the rs4. Engine design and cylinder head efficiency are capable of 800hp per 1000cc. The only limit seems to be the engine block internal pressure as the base is aluminum. We will see
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
extreme tuners ma zawsze ładne zdjęcia i piekne opisy ale szkoda że często ma to niewiele wspólnego z rzeczywistością . Orżneli na kasę paru grubych klientów. Fora amerykańskie często nie zostawiają na nich suchej nitki.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
extreme tuners ma zawsze ładne zdjęcia i piekne opisy ale szkoda że często ma to niewiele wspólnego z rzeczywistością . Orżneli na kasę paru grubych klientów. Fora amerykańskie często nie zostawiają na nich suchej nitki. myslisz ze te zdjęcia powstały w photoshopie i tych tłoków w rzeczywistości nie ma ? a wyniki aut na 1/4 mili i te filmiki z przejazdów to animacje komupterowe ? co do rozliczenia z klientami niewielie mnie to interesuje, była jaka zadyma na forum.evolutionm.net ale szkoda mi czasu zeby wnikac o co tam chodzi, mnie interesuje tylko engineering -------------------- |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
myslę że opisują plany na 2000HP w EVO, na skonstruowaną przez siebie sekwencyjną skrzynię która już lada chwila ma się pojawić(już nawet są filmiki z testów), tyle że nie ma ani jednego ani drugiego , evo w dragu miało latać już 3 lata temu na tej ultraszybkiej skrzyni a cały czas lata na amerykańskim automacie, 2000HP nie widać. Pokazują wielkie turbiny własnej roboty na milionie łożysk a najnowsze ich EVO lata na GTX55 Wielu klientów nie otrzymało swoich zabawek z tych pieknych zdjęć, na wielu forach zadawane jest pytanie czy ktoś wogóle widział te graty u kogoś i sie okazuje że nie.
Siedzą na rynku podobno już ponad 10 lat a filmików jest tyle co kot napłakał. Też byłem zafascynowany tym co oni pokazują, jak to wszystko opisują, jakie piekne te zdjęcia ale cały czas tłuką te same projekty , tak wiem są filmiki i pewnie mają parę fajnych autek ale po tych opisach i zdjęciach ja spodziewam się technologii zbliżonej do F1 potwierdzonej projektami - a tego nie ma. Napisali że zrobili 412 KM 2.0 NA Cosworth - nigdzie nie ma pełnych informacji na ten temat, nie ma auta(tak wiem jest zdjecię starego Escorta RWD ale nie potwierdzone przez ET), nie ma filmików, jest tylko wykres z hamowni. Po prostu trochę się zdystansowałem do tej firmy bo czuję że ktoś robi mnie w konia. Masz może gdzieś link do projektu w którym użyte są te tłoki i korby ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
na fejsie jest, na razie pokazali graty i bedą to składac
![]() pokazywali jakies tam wykresy, po obrotach widac ze jest to mozliwe, nie sadze zeby ktoś rysowała w paincie, podobnie jak kolektory dwukomorowe czy kolektory wydechowe z tego co zaczałem czytac spyrosa to pisał z sensem o ich podejściu do tuningu, ale nie mam czasu żeby analizować przepychanki na forach ja lubie ogladac te piekne zdjecia, bo inne firmy nie pokazują np takich fajnych korbowodów czy bloków zrobionych na CNC, fajnie ze ktos to pokazuje -------------------- |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
też na tym się skupiam bo te elementy są (może jestem zboczony ;-) ) po prostu piękne ;-)
Są na forach ich wzory matematyczne do obliczania wydajności silników z których korzystam a i rozważania teoretyczne trafiały do mnie i zawsze mam je na uwadze jak podchodzę do projektu nowego silnika. Ale na resztę poczekam aż zostanie to potwierdzone przez innych a nie tylko przez Spyrosa który co forum ma inny nick, czasem więcej niż 1. Chyba starczy tego offtopa. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Cowboy czy masz jakies nowe info w kwestii AQH bo troche się zniesmaczyłem tym wpisem o wychodzących korbach a jest dawca z takim motorem Przebieg ma 330tys km, skrzynia był automat, wiazka i ecu w cenie, jeden własciciel, ale bez historii za 2900 z transportem pod drzwi. Docelowo chciałbym to wpakować do B4 coupe zamiast AAH. ps. rozpoznawałeś temat z zamachem do tego - u mnie 8 srub w dawcy 10... W AQH problemy z korbami są dość częste. Nie lepiej isc w AEC? Albo ten podstawowy z pierwszego A8 (nie pamiętam kodu) ? |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
ABZ bodajże
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:57 |