Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
> Silniki Audi 4.2 - różnice, V8
cowboy
post Mon, 12 Mar 2012 - 09:53
Post #121


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rzeznik633 @ Mon, 12 Mar 2012 - 02:05) *
Z wiekszym zapałem niz ja uwazasz ze sobie nie poradze? z usadowieniem silnika moze i dał bym rade ale z elektryki samochodowej jestem słabszy bo nie wiem jak było by z licznikiem golfa został by czy musiał by byc ten od dawcy
co do tych przemian mam znajomego co by to robił ale wole wszystkiego sie wypytac niz zrobic z siebie błazna ogranac silnik itp itd a kolega mi powie głupi jestes przeciez to nie mozliwe wiec znalazłem forum na ktorym staram sie wszystkiego dowiedzieć
A co do tej przekładni to co z nia było by nie tak bo maglownica chyba zostaje na swoim miejscu ale co z przekładnia to nie mam pojecia ?, nie zmieści sie?



chłopie, weź sobie pooglądaj audi z silnikiem V8 i potem golfa, dokładnie pod maską, potem wjedź na kanał i pooglądaj od spodu...

piszesz jakies farmazony i zastanawiasz sie czy by licznik został z dawcy jak nie masz absolutnie podstawowej wiedzy w temacie..

w golfach są seryjnie znakomite silniki VR6 które po zaturbieniu generują 300/400/500/600KM , a Ty chcesz wzdłużnie pakowac V8 przed przednią oś wink.gif

jak nie masz 50 tys PLN na początek na tą zabawę to nawet nie podchodź do tematu


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 12 Mar 2012 - 09:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rzeznik633
post Tue, 13 Mar 2012 - 01:00
Post #122


Rookie
Dołączył: Sat, 10 March 2012





CYTAT(cowboy @ Mon, 12 Mar 2012 - 09:53) *
chłopie, weź sobie pooglądaj audi z silnikiem V8 i potem golfa, dokładnie pod maską, potem wjedź na kanał i pooglądaj od spodu...

piszesz jakies farmazony i zastanawiasz sie czy by licznik został z dawcy jak nie masz absolutnie podstawowej wiedzy w temacie..

w golfach są seryjnie znakomite silniki VR6 które po zaturbieniu generują 300/400/500/600KM , a Ty chcesz wzdłużnie pakowac V8 przed przednią oś wink.gif

jak nie masz 50 tys PLN na początek na tą zabawę to nawet nie podchodź do tematu


Jak juz napisałem wczesniej ze elektryka nie jest moja najmocniejsza strona wiec pytam a ty nie cwaniakuj jesli nie chcesz pomoc
a ile mam pln to juz moja sprawa, czepiłes sie tych turbin jak mi nic nie wyjdzie z tym v8 to dopiero bede bawił sie w turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rzeznik633
post Tue, 13 Mar 2012 - 01:04
Post #123


Rookie
Dołączył: Sat, 10 March 2012





CYTAT(kiwi @ Mon, 12 Mar 2012 - 08:02) *
Po wiem Ci tak ...Twoje posty są coraz mniej poważne , silnik 2,3 to VR5 czyli zwarty krótki blok długości zwykłego 4 cyl silnika . V8 nie jest dużo dłuższy ale wystarczy popatrzeć na golfa z boku żeby zobaczyć ze przedni zwis nie pozwoli na upchnięcie chłodnicy z przodu gdy bedzie tam V8 i napęd na 4 kołą z audi .

Taki konkretny Swap ...to nie do znajomego mechanika tylko do człowieka który to już robił ( np Kefirsky).To nie bedzie tylko włożyć i przykręcić silnik i podklepać tunel ... wink.gif



Moze i sa mniej powazne ale co do silnika 2.3 to jedna z osób na forum vw mi cos takiego napisała kto nie moge powiedziec co do napedu to tylko skrzynia z audi, moze i nie jestem tak obcykani jak wy w tym temacie ale chyba po to sa takie fora aby pytać a co do auta to nie musi byc juz ten golf chciałem jak najlzejsze auto moze warto spróbowac z passatem w ktorym był montowany podobny silnik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 13 Mar 2012 - 09:14
Post #124


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Tak wchodzi silnik V8 do budy B5 z koncernu VW (audi a4 ,passat b5,skoda superb,która niestety jest fwd)

V8 na pasku w budzie b5

Proponuje Ci założyć nowy temat bo ten w którym piszesz tego nie dotyczy .

Nie pisze się pl mając na myśli pieniądze tylko PLN .

Nie unoś się tak na cowboya bo sądząc po Twoich postach ma dużo więcej lat ,nie tylko na karku ,ale i doświadczenia .
Więcej pokory wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rzeznik633
post Tue, 13 Mar 2012 - 14:09
Post #125


Rookie
Dołączył: Sat, 10 March 2012





CYTAT(kiwi @ Tue, 13 Mar 2012 - 09:14) *
Tak wchodzi silnik V8 do budy B5 z koncernu VW (audi a4 ,passat b5,skoda superb,która niestety jest fwd)

V8 na pasku w budzie b5

Proponuje Ci założyć nowy temat bo ten w którym piszesz tego nie dotyczy .

Nie pisze się pl mając na myśli pieniądze tylko PLN .

Nie unoś się tak na cowboya bo sądząc po Twoich postach ma dużo więcej lat ,nie tylko na karku ,ale i doświadczenia .
Więcej pokory wink.gif


w pl po prostu uciekło n nie mam za wiele czasu i staram sie czybko odczytywac, szybko odpisać i leciec dalej
Co do pokory to ja mam dla rodziców i dla tych ktorym sie nalezy nie mowie ze twojemu kumplowi sie nie nalezy, ale nie lubie takich odpowiedzi i jesli słysze ze moi pracownicy tak odpowiadaja klientom to z miejsca ich zwalniam a jesli obraziłem twojego kolege to sorry, dzieki za link dobre zdjecia.
Masz racje powinienem założyc nowy temat myslałem o tym ale juz wiem to co chciałem wiedziec i dzieki za pomoc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 26 May 2012 - 09:18
Post #126


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Odgrzeje kotleta i zapytam:
4,2 40V - czy sa jakies roznice w silnikach montowanych w A8/A6/S8/S6. Domyslam sie ze roznia sie walki. Czy jakies roznice w dole bylu poczynione, czy wszystko, w kazdym silniku to to samo. Wiem ze RS6 ma wzmocniony blok, ale o niego nie pytam. Jak wyglada sprawa w cywilnych wersjach???


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sat, 02 Jun 2012 - 18:02
Post #127


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Przyatakuj do Cowboy-a on miał chyba serwisówki


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Tue, 25 Jun 2013 - 19:48
Post #128


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





Orientuje się ktoś czy taki zamach do S4/B6 http://www.re5pect.pl/kolo-zamachowe-audi-s4-b6-4-2-v8.html pasuje do innych 4.2?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turboLPG
post Tue, 25 Jun 2013 - 21:38
Post #129


User
Dołączył: Fri, 23 February 2007
Skąd: Siedlce





CYTAT(hubos21 @ Tue, 25 Jun 2013 - 19:48) *
Orientuje się ktoś czy taki zamach do S4/B6 http://www.re5pect.pl/kolo-zamachowe-audi-s4-b6-4-2-v8.html pasuje do innych 4.2?


Zależy, które silniki masz na myśi.
Podstawowa różnica to ilość śrub do przykręcenia do wału korbowego.


--------------------
ProTurbo
Audi 90Q 4.2 Turbo 10.335 ET Biała Pod
Audi S4 B6 V8 T 10.808 ET Hoskovice
Civic 1.5 T 10.502 ET Biała Pod
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paput
post Sun, 13 Oct 2013 - 18:31
Post #130


User
Dołączył: Fri, 20 August 2010
Skąd: Puławy





panowie czy do a4 b5 2.4 quattro silnik z s6 plus spasuje bez przerabiania elektorniki? co ze skrzynia?


--------------------
a4 b5 2.4 V6 QUATTRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
UFOtm
post Mon, 28 Jul 2014 - 13:04
Post #131


Rookie
Dołączył: Mon, 04 July 2005
Skąd: GDYNIA





Cowboy czy masz jakies nowe info w kwestii AQH bo troche się zniesmaczyłem tym wpisem o wychodzących korbach a jest dawca z takim motorem
Przebieg ma 330tys km, skrzynia był automat, wiazka i ecu w cenie, jeden własciciel, ale bez historii za 2900 z transportem pod drzwi.
Docelowo chciałbym to wpakować do B4 coupe zamiast AAH.

ps. rozpoznawałeś temat z zamachem do tego - u mnie 8 srub w dawcy 10...


--------------------
_Audi Coupe quattro Custom Facelift
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 28 Jul 2014 - 13:16
Post #132


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





UFOtm - dzwon do Guziora w tej sprawie 885 60 50 40, ma rozpykane wszystkie V8 a juz swapy do B4 to robi z zamknietymi oczami wink.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 30 Jul 2014 - 07:42
Post #133


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





w ramach ciekawostki graty do 4.2 FSI



CYTAT
I haven't mention that we will not be happy if the power will be less than 3000hp in race gas to the rs4. Engine design and cylinder head efficiency are capable of 800hp per 1000cc. The only limit seems to be the engine block internal pressure as the base is aluminum. We will see


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 30 Jul 2014 - 08:02
Post #134


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



extreme tuners ma zawsze ładne zdjęcia i piekne opisy ale szkoda że często ma to niewiele wspólnego z rzeczywistością . Orżneli na kasę paru grubych klientów. Fora amerykańskie często nie zostawiają na nich suchej nitki.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 30 Jul 2014 - 08:20
Post #135


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kontrolm @ Wed, 30 Jul 2014 - 08:02) *
extreme tuners ma zawsze ładne zdjęcia i piekne opisy ale szkoda że często ma to niewiele wspólnego z rzeczywistością . Orżneli na kasę paru grubych klientów. Fora amerykańskie często nie zostawiają na nich suchej nitki.



myslisz ze te zdjęcia powstały w photoshopie i tych tłoków w rzeczywistości nie ma ?
a wyniki aut na 1/4 mili i te filmiki z przejazdów to animacje komupterowe ?

co do rozliczenia z klientami niewielie mnie to interesuje, była jaka zadyma na forum.evolutionm.net ale szkoda mi czasu zeby wnikac o co tam chodzi, mnie interesuje tylko engineering


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 30 Jul 2014 - 09:01
Post #136


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



myslę że opisują plany na 2000HP w EVO, na skonstruowaną przez siebie sekwencyjną skrzynię która już lada chwila ma się pojawić(już nawet są filmiki z testów), tyle że nie ma ani jednego ani drugiego , evo w dragu miało latać już 3 lata temu na tej ultraszybkiej skrzyni a cały czas lata na amerykańskim automacie, 2000HP nie widać. Pokazują wielkie turbiny własnej roboty na milionie łożysk a najnowsze ich EVO lata na GTX55 Wielu klientów nie otrzymało swoich zabawek z tych pieknych zdjęć, na wielu forach zadawane jest pytanie czy ktoś wogóle widział te graty u kogoś i sie okazuje że nie.
Siedzą na rynku podobno już ponad 10 lat a filmików jest tyle co kot napłakał.

Też byłem zafascynowany tym co oni pokazują, jak to wszystko opisują, jakie piekne te zdjęcia ale cały czas tłuką te same projekty , tak wiem są filmiki i pewnie mają parę fajnych autek ale po tych opisach i zdjęciach ja spodziewam się technologii zbliżonej do F1 potwierdzonej projektami - a tego nie ma.
Napisali że zrobili 412 KM 2.0 NA Cosworth - nigdzie nie ma pełnych informacji na ten temat, nie ma auta(tak wiem jest zdjecię starego Escorta RWD ale nie potwierdzone przez ET), nie ma filmików, jest tylko wykres z hamowni.
Po prostu trochę się zdystansowałem do tej firmy bo czuję że ktoś robi mnie w konia.

Masz może gdzieś link do projektu w którym użyte są te tłoki i korby ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 30 Jul 2014 - 09:12
Post #137


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





na fejsie jest, na razie pokazali graty i bedą to składac wink.gif

pokazywali jakies tam wykresy, po obrotach widac ze jest to mozliwe, nie sadze zeby ktoś rysowała w paincie, podobnie jak kolektory dwukomorowe czy kolektory wydechowe

z tego co zaczałem czytac spyrosa to pisał z sensem o ich podejściu do tuningu, ale nie mam czasu żeby analizować przepychanki na forach

ja lubie ogladac te piekne zdjecia, bo inne firmy nie pokazują np takich fajnych korbowodów czy bloków zrobionych na CNC, fajnie ze ktos to pokazuje


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 30 Jul 2014 - 09:19
Post #138


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



też na tym się skupiam bo te elementy są (może jestem zboczony ;-) ) po prostu piękne ;-)
Są na forach ich wzory matematyczne do obliczania wydajności silników z których korzystam a i rozważania teoretyczne trafiały do mnie i zawsze mam je na uwadze jak podchodzę do projektu nowego silnika.
Ale na resztę poczekam aż zostanie to potwierdzone przez innych a nie tylko przez Spyrosa który co forum ma inny nick, czasem więcej niż 1.
Chyba starczy tego offtopa.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Wed, 17 Sep 2014 - 08:14
Post #139


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(UFOtm @ Mon, 28 Jul 2014 - 13:04) *
Cowboy czy masz jakies nowe info w kwestii AQH bo troche się zniesmaczyłem tym wpisem o wychodzących korbach a jest dawca z takim motorem
Przebieg ma 330tys km, skrzynia był automat, wiazka i ecu w cenie, jeden własciciel, ale bez historii za 2900 z transportem pod drzwi.
Docelowo chciałbym to wpakować do B4 coupe zamiast AAH.

ps. rozpoznawałeś temat z zamachem do tego - u mnie 8 srub w dawcy 10...


W AQH problemy z korbami są dość częste.

Nie lepiej isc w AEC? Albo ten podstawowy z pierwszego A8 (nie pamiętam kodu) ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Wed, 17 Sep 2014 - 09:55
Post #140


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





ABZ bodajże
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:57