![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Krzysiu, powodzenia!
Kiedy zaczynasz Stage 2? -------------------- E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Krzysiu, powodzenia! Kiedy zaczynasz Stage 2? Dzięki. Stage 2 planujemy rozpocząć w czerwcu - po maturze mojego syna. Do tego czasu powinniśmy mieć u siebie wszystkie potrzebne części. Oprócz tych, które zakupimy w BMW, musimy ściągnąć jeszcze tłoki, swożnie, pierścienie, tarczę sprzęgła, docisk sprzęgła, regulator ciśnienia paliwa, ew. kolektor wydechowy i inne ![]() -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
A co z drugim e36?? Też będzie równie grubaśny projekt??
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Szkoda ze tak rzadko pojawiaja sie w tym temacie jakies update'y
![]() I jak nowe tłoki juz ida ? Wszystko pieknie, ale krok z zastapieniem tego pieknego wnetrza gola blacha i kubelkami to wg mnie ![]() ![]() Dopiero teraz zauwazylem ze WG ma az 60 mm :-O . Konieczny az tak wielki ? powodzenia ![]() pozdr -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 December 2008 ![]() |
ładni zapaleńcy z Was. Od dawna bawicie się w podobne projekty. Sam przymierzam się z kumplem do podobnego, jednak dotyczy on założenia sprężarki Rootsa do sześciocylindrowego e36. Pozdrowienia
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
A co z drugim e36?? Też będzie równie grubaśny projekt?? Mamy z synem taką nadzieję. Na razie to tylko silnik M50B25 bez Vanosa, klatka bezpieczeństwa, odelżona karoseria, ogołocone wnętrze, zaspawany dyferencjał 3.45, customowe zawieszenie, hydrauliczny hamulec ręczny, przekładnia kierownicza o zwiększonym skręcie kół, 3.5-stopniowy negatyw na przedniej osi itp. Głównie chodziło nam o to, aby mieć E36, o które nie będziemy się bali podczas treningów. Szkoda ze tak rzadko pojawiaja sie w tym temacie jakies update'y ![]() I jak nowe tłoki juz ida ? Wszystko pieknie, ale krok z zastapieniem tego pieknego wnetrza gola blacha i kubelkami to wg mnie ![]() ![]() Dopiero teraz zauwazylem ze WG ma az 60 mm :-O . Konieczny az tak wielki ? powodzenia ![]() pozdr Tłoki jeszcze nie idą. Musimy się zastanowić, gdzie zamówić zestaw, aby nie było żadnych problemów. Korbowody SPM z PPFu przyszły po 5 dniach, jednak za tłoki życzą sobie znacznie więcej niż w innych źródłach. Wcześniej mieliśmy wastegate 45mm, który nie był w stanie utrzymać boostu na stałym poziomie 0.5bar, przez co musieliśmy go otwierać znacznie wcześniej. Wpływało to niekorzystnie na przebieg krzywej ciś. doładowania, który przypominał układy doładowania silnika kompresorem. Co prawda, w międzyczasie poprawiliśmy kanały wydechowe wewnątrz kolektora wydech. oraz zwiększyliśmy średnicę rury wychodzącej z kolektora wydech. do wastegate i możliwe, że teraz wastegate 45mm by wystarczył. Pojeździłem trochę naszym drugim E36 i tak mi się spodobało gołe wnętrze, że nie widzę innej opcji ![]() ładni zapaleńcy z Was. Od dawna bawicie się w podobne projekty. Sam przymierzam się z kumplem do podobnego, jednak dotyczy on założenia sprężarki Rootsa do sześciocylindrowego e36. Pozdrowienia Nasze przygody z doładowaniem S50 także zaczynały się od chęci zainstalowania kompresora – Eatona M90. Zaczynaliśmy nawet już projektować układ, jednak ostatecznie skończyło się na turbosprężarce. Pozdrawiam, Maleckis. -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 December 2008 ![]() |
CYTAT Głównie chodziło nam o to, aby mieć E36, o które nie będziemy się bali podczas treningów. Co trenujecie, jeśli można wiedzieć? ![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
drifting
![]() gratuluje ze prace ida do przodu i ogarniacie to sami. na prawde zycze powodzenia w dalszych pracach i pomyslnego skonczenia projektu -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Zamiast przygotowań przedwigilijnych...
119. Żuraw w całej swojej okazałości ![]() 120. Silnik powoli wychodzi... ![]() 121. ![]() 122. Wyszedł! ![]() 123. Poszukiwanie łożyska ![]() Zdjęć z montażu nie ma, ponieważ za bardzo się spieszyliśmy ![]() Z narzędzi warsztatowych, które potrzebujemy na stage 2 w M3, brak nam jeszcze stojaka na silnik. Pozdrowienia! -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Dziś syn naciągnął mnie na trochę jeżdżenia. Z prawdziwym driftingiem miało to mało wspólnego, ale przynajmniej dobrze się bawiłem (od czegoś trzeba zacząć).
124. ![]() 125. ![]() 126. ![]() Pozdrawiam, Maleckis. -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 March 2008 Skąd: SRB ![]() |
Podoba mi się ten projekt i ta motywacja ze nawet pogoda nie przeszkadza ci w pracach przy twojej maszynie,pozdrawiam tylko tak dalej.
-------------------- dorabianie przekładek odprężających między uszczelki M50b25 wypalana laserem
_http://www.racingforum.pl/BMW-E36-Coupe-Tu...owe-t61512.html Auto do pracy e36 cupe M50b25T |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
No ale chyba auta się Wam pomyliły Panowie
![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
A klapka wlewu paliwa jak się otwierała, tak się otwiera
![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
A klapka wlewu paliwa jak się otwierała, tak się otwiera ![]() Nie udało nam się jeszcze jej ogarnąć ![]() -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Nie warto dla tego drugiego auta założyć nowego tematu, bo się będą wątki mieszać.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Zainstalowaliśmy oil catch can, pozbywając się tym samym seryjnego układu z separatorem oleju.
127. ![]() 128. ![]() 129. ![]() 130. ![]() Kilka dni później otrzymaliśmy dyferencjał z mechanizmem o przełożeniu 3.91:1 (seryjne wynosi 3.15:1). Most został zaspawany – szpera 100%. Za przygotowanie dyferencjału podziękowania dla Daniela Fredo z FW Motorsport. 131. ![]() 132. ![]() Wczoraj dzięki uprzejmości mojego kolegi mogliśmy zamontować dyferencjał korzystając z jego warsztatu samochodowego. 133. Dyfer czekający w bagażniku na montaż ![]() 134. M3 na podnośniku ![]() 135. Demontaż układu wydechowego ![]() 136. Odkręcanie śrub wału napędowego ![]() 137. ![]() 138. Odkręcanie półosi ![]() 139. ![]() 140. Śruby mocujące dyferencjał ![]() 141. ![]() 142. Podnośnik do skrzyń biegów ![]() 143. ![]() 144. ![]() 145. ![]() 146. ![]() 147. ![]() 148. ![]() 149. Flansza zdawcza z seryjnego dyferencjału ![]() 150. ![]() 151. Wyjmowanie flansz zdawczych ze starego dyfra ![]() 152. Instalacja flansz: zdawczych i ataku w dyfrze 3.91:1 ![]() 153. ![]() 154. Wspólna praca z synem ![]() 155. Napełnianie olejem ![]() 156. Gotowy do montażu ![]() 157. ![]() 158. Dyfer na miejscu ![]() 159. Wał napędowy także ![]() 160. Znajomy pracujący nad swoim Fordem Capri po pracy ![]() 161. ![]() Z rzeczy związanych bezpośrednio z silnikiem mechaniczny napinacz łańcucha rozrządu został zastąpiony hydraulicznym odpowiednikiem pochodzącym z silnika S50B32. W międzyczasie wymieniliśmy także pompę sprzęgła na nową, gdyż stara przestała działać podczas jednego z powrotów z pracy do domu. Pozdrawiamy. -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Fajnie sobie pracujecie, tak rodzinnie
![]() ![]() Czy naprawde byl potrzebny tak krotki dyfer ? Teraz chyba ruszyc bedzie cholernie ciezko bez strasznego kopcenia opon ... ![]() Podziwiam za jazde na takich oponach zima ![]() pozdr. -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
fajna sprawa ten podnosnik do skrzyn/dyfrow
-------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Robota z ojcem do dobra sprawa, ale często kończy się soczystą kłótnią wynikającą z różnicy poglądów na temat rozwiązania chwilowego problemu. I różnica zainteresowań często nie ma tu wiele do rzeczy, ile to ja się ojcu natłumaczyłem jak to jest z tymi turbodoładowanymi silnikami
![]() Ale praca na takim podnośniku to sama przyjemność... Dyferencjał moim zdaniem trochę za krótki może być. Przecież auto mocy ma pod dostatkiem, raczej nie będzie w przyszłości redukcji mocy więc nie rozumiem tego rozwiązania. Co innego szpera ![]() -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 17 September 2025 - 13:03 |