![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 12 December 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy ktoś słyszał, przerabiał temat silnika 4.4 V8 w bmw e36??????potrzebuje wszelkiego rodzaju informacji, stronki itp:)
kontakt: gg: 2322657 e-mail: mewa.m3@wp.pl Maciek -------------------- FLOKOWANIE DESEK ROZDZIELCZYCH I INNYCH ELEMENTÓW WNĘTRZA! e-mail: flokowanie@op.pl tel. 516 395 790
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: z Reguły ![]() |
w ś.p. KSR wkładali ale nie wiem jak się to skończyło i czy doszło w 100% do skutku
-------------------- ///M
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Poszukaj usera o ksywie Ogień - ma takie cuś
![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 11 February 2006 Skąd: Wawa ![]() |
coś kiedyś obiło sie o uszy oczy widziałem słyszałem.......ża trza szukać miski od Alpiny!
smok/kopyto jest po odwrotnej stronie w e36 niż e38/e39/e34 czyt. dawcy. -------------------- _https://www.facebook.com/stajniaw124
_https://www.facebook.com/stajnia.renowacja |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Uderz do Łodzi na św. Teresy.
Robili E36 compact Pawła Jagiełło, najlepiej wykonana przeróbka tego typu, jaką widziałem w PL. I tak, to prawda, że miska nie hula z belką. Można ciąć belkę i wystawiać silnik do przody (taniej - gorzej), albo kupić dół od Alpiny. Nie wykluczam, że są jeszcze inne wyjścia. -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Mon, 12 December 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
dzieki za odpowiedzi!
powoli powstaje projekt takiej wlasnie e36, ale chetnie usysze wszelkie informacje przede wszystkim wziete z praktyki. prawdopodobnie postepy budowy beda opisane na stronce w internecie za jakis czas wiec zamieszcze na forum linka:) pozdrawiam i pisac jesli ktos wie cos w tym temacie. pozdrawiam. -------------------- FLOKOWANIE DESEK ROZDZIELCZYCH I INNYCH ELEMENTÓW WNĘTRZA! e-mail: flokowanie@op.pl tel. 516 395 790
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
życze powodzenia !!
sam zabierałem się za taki projekt ale chciałem żeby to miało ręce i nogi a np. bez tej "magicznej" miski przestawało to tak wygladać a nie chciałem zeby silnik wisiał przed przednimi kołami. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Coś o takim projekcie też kiedyś pisał Jacek z Poznania. Temat niewątpliwie fajny
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Wed, 29 November 2006 Skąd: Wieluń ![]() |
Kończę (a właściwie kończy go dla mnie mój przyjaciel) taki projekt i jesteśmy już po wszystkich możliwych "przejściach".Jeżeli masz jakieś pytania to chętnie odpowiem.Możesz na forum,lub telefonicznie 508-985-617.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
To ja powtórzę pytanie, które już tu padło.
Jak poradziliście sobie z miską oleju vs belka i maglownica? -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Wed, 29 November 2006 Skąd: Wieluń ![]() |
Mieliśmy różne koncepcje,ale...Chcąc to zrobić porządnie trzeba jak najbardziej zbliżyć się do oryginału Alpiny B8.Zakup miski Alpiny ze zintegrowaną pompą olejową to finansowy koszmar,więc zapadła decyzja o samodzielnym przeniesieniu pompy,przekonstruowaniu kanałów olejowych i dorobieniu nowej miski.Problem maglownicy przestał być problemem.Mam kilka zdjęć zrobionych telefonem.Może uda mi się to jakoś tu umieścić.Jeżeli ktoś będzie chciał o tym porozmawiać to telefon albo skype han.solo75
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Żaden tam telefon ani skype, na forum prosze pisać
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Wed, 29 November 2006 Skąd: Wieluń ![]() |
Podesłałem część zdjęć do PMN-a.Nie mam czasu umieszczać ich na serwerze a kolega był tak uprzejmy i zaoferował pomoc,więc powinny niebawem być na forum.Projekt po ukończeniu będzie do sprzedania.Trochę przeinwestowaliśmy a inne projekty czekają.Nie ma to jak brak płynności finansowej...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Fotki Maco66:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Wed, 29 November 2006 Skąd: Wieluń ![]() |
Zapomniałem dopisać...Żeby taki projekt miał sens,nieodzowny jest manual 6-cio biegowy.Zdobycie go to kolejny koszmar,ale mnie się udało.Cena zaporowa (dałem więcej za skrzynię niż za kompletny silnik),ale efekt też będzie diametralnie inny niż przy zastosowaniu 5-cio biegowej skrzyni.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Witam, ja do Pana właśnie dzisiaj dzwoniłem
![]() Mam takie pytanie, czy przy zastosowaniu 5 biegowej skrzyni ze szperą auto będzie NO WŁAŚNIE JAKIE ? Bo mi w sumie chodzi tylko o to, zeby miało takie przełozenie, żeby było jaknajlepsze do driftu. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Wed, 29 November 2006 Skąd: Wieluń ![]() |
Hmmmm....Temat driftu jest mi raczej obcy i nie będę się tutaj wymądrzał.Nam chodziło o zachowanie przełożeń podobnych do Alpiny B8,czyli ma mieć "czad",ale przy zachowaniu rozsądnego apetytu na paliwo przy większych prędkościach no i żeby jadąc w okolicach 160-180 nie wyło w budzie jak w kabriolecie.Na forum na pewno jest sporo specjalistów od driftu,więc nie będzie pewnie problemu z odpowiedzią na Twoje pytanie.Sorry,ale w tej kwestii nie mogę Ci pomóc.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
na jakim etapie realizacji projektu jesteście?
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Wed, 29 November 2006 Skąd: Wieluń ![]() |
To już właściwie końcówka.W tym tygodniu odbieramy miskę w wersji ostatecznej i silnik ląduje w budzie.Sprzęgło skompletowane.Pozostaje nam jeszcze sprawa serwa,ale wszystko jest już dograne i "wyląduje" tam gdzie miało czyli do przodu za lampę.Nie wiem czy kończącym projekt będę jeszcze ja bo jest zainteresowany,chcący kupić go na tym etapie (reszta prac do chwili wyjazdu na miejscu).Zastanawiam się,ale kto wie bo kasa "dusi" a trzeba jeszcze dopieścić E24 z silnikiem M5 no i w garażu czeka C4.Nie da się robić wszystkiego jednocześnie a wiosna za pasem...
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 ![]() |
To ładne sztuki tam rzeźbicie
![]() -------------------- [YOU] do zobaczenia na drodze.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 10 June 2023 - 16:33 |