![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Proponuje pojsc z tym do laboratorium.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#502
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#503
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Tyle się naczytałem o tych olejach wszystkich, choćby w tym temacie jednym, że normy, że nie ta klasa lepkości, że 300v nie trzyma ciśnienia, że z tamtego się robi woda itd hahaha, osobiście jeździłem na CFS 10W60 NT w M3 E36 które też było wybredne na olej ze względu na Vanosy ale temp skakała do 120-130st wg. eMkowego licznika, AutoGauge pokazywał w okolicach 1-1.2bar ciśnienie i nie widziałem żeby spadło po jakimś długim upalaniu, natomiast 1.8t to zupełnie inny silnik ale ja robię za dnia na imprezie 120x 3km OES więc to ok 360km ciągłego upalania... potrzebuje olej który podoła.
hexx co Ty byś osobiście polecił ? druga sprawa... wypowiadają się tutaj ludzie którzy pewnie mierzyli ciśnienie na AutoGauge a opinię mają średnią ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#504
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Ten olej z bmw Mek jest ok i nic Ci sie nie stanie sam go uzywalem, teraz chwilowo mam fst 10w60
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#505
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Penrite Premium 10W60
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#506
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Coraz większy wybór hehe
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#507
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#508
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Szwagier mojego kumpla mieszka w usa, kupił niedawno rozlewnie olejów i płynów silnikowych. Kumpel lata tam co pół roku i widziałem filmy z jego komórki jak leją 2 rodzaje olei. Olej przychodzi w wielkich beczkach. Jedna jest ta słaba, druga ta dobra. Do butelek z dobrej beczki leją valvo, milersa, motula itp do reszty z drugiej.. Jak to zobaczyłem to mi się ciepło zrobiło. Kumpel twierdzi że brat ma takie wytyczne z fabryki oleju i nie ma w tym jego żyłki. Leci tam za 2 miesiące na stałe i będzie pracował u szwagra więc dowiem się tego na 100%.
A Wy dalej spuszczajcie się i kupujcie olej za 300zł ![]() |
|
|
![]()
Post
#509
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
no dobra, w takim razie zalewam Platinuma z Orlena, oczywiście racing i koniecznie mineralny
![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#510
|
![]() |
Szwagier mojego kumpla mieszka w usa, kupił niedawno rozlewnie olejów i płynów silnikowych. Kumpel lata tam co pół roku i widziałem filmy z jego komórki jak leją 2 rodzaje olei. Olej przychodzi w wielkich beczkach. Jedna jest ta słaba, druga ta dobra. Do butelek z dobrej beczki leją valvo, milersa, motula itp do reszty z drugiej.. Jak to zobaczyłem to mi się ciepło zrobiło. Kumpel twierdzi że brat ma takie wytyczne z fabryki oleju i nie ma w tym jego żyłki. Leci tam za 2 miesiące na stałe i będzie pracował u szwagra więc dowiem się tego na 100%. A Wy dalej spuszczajcie się i kupujcie olej za 300zł ![]() nie obraź się ale... to bajki ![]() |
|
|
![]()
Post
#511
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Widział ktoś Millersa u.s bo ja tylko u.k. więc raczej bajka.
|
|
|
![]()
Post
#512
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Hehe, ok, wybór padł na motula chociaż zawsze byłem wierny millersowi, w każdym razie mam super upusty na motula więc pytanie teraz jaki konkretny będzie ok dla mnie ?
motul x-lite 0w30 300V POWER RACING 5W30 300V Chrono 10W40 Motul 300V 15w50 MOTUL 300V Le Mans 20W-60 Przypominam, że auto za dzień będzie robić nawet do 350km oesowych dlatego tak męczę temat, to nie będzie start na 1/4 czy sprint po mieście ? -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#513
|
![]() |
15/50
|
|
|
![]()
Post
#514
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
No i zamówiony,
300V Competition 15W50 i do skrzyni Gear Competition 75W140 Zdam relacje po testach ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#515
|
![]() |
140 to chyba za duży ulep do skrzyni
|
|
|
![]()
Post
#516
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
A co myślicie o 10w60 do bardzo mocnego auta z turbo, na codzień.
|
|
|
![]()
Post
#517
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Dla Ciebie mogą być bajki ja widziałem filmy robione dla rodziny podczas nalewania olejów i płynów, z palca tego nie wyssałem, opieram się na wypowiedziach właściciela rozlewni.
P.s po co zalewać 15w50 skoro to olej ani na tor ani na zimny start.. Dziwny wybór. Na zimno gęsty jak mineralny, na ciepło lepkość raczej odrobinę lepsza niż cywilna. |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#518
|
![]() |
bo są to bajki
nie ma czegoś takiego jak "rozlewnia olejów". jaki jest sens istnienia tego typu miejsc ? są za to blendownie, gdzie oleje przychodzą w cysternach kolejowych lub samochodowych a nie beczkach ręcznie tego też nikt nie konfekcjonuje tylko robią to automaty wagowo i przy określonej temperaturze i tak dalej i tak dalej... jednym słowem bajka ![]() |
|
|
![]()
Post
#519
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
To jest rozlewnia oleju a nie chata pod drzewem. Wszystko jest w pełnej automatyce, oleje leką maszyny w odpowiednich warunkach. Wszystko jest na lini a nie ręcznie.
Widziałem też film jak leją tego zielonego prestona na którym na marginesie sam jeżdzę, w butelki te same co są u nas na stacji. Będe wiedział więcej za ok pół roku jak kolega wdroży się w fabrykę. Sam w to nie wierzyłem dopóki nie zobaczyłem butelek valvoline na taśmie:) |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#520
|
![]() |
jeżeli jest automatyka to jest to blendownia a nie rozlewnia
różnica jest taka między jednym a drugim, że pierwsza "składa" oleje z dostępnych komponentów pod recepturę zamawiającego. jest to o tyle opłacane, że nie wozi się oleju w Europy do USA tylko "składa" się ściśle wg. tego co zamówi firma... a w drugim przypadku się tylko konfekcjonuje (rozlewa) to co ktoś nam przywiezie. takich firm jak "rozlewnie" w zasadzie nie ma |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 03:36 |