Shoutbox 0 nowych PW 


27 Stron V  « < 23 24 25 26 27 >  
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO 1.8 TURBO
gość_hexx_*
post Tue, 09 Aug 2016 - 08:08
Post #481









CYTAT(Joneg @ Tue, 09 Aug 2016 - 01:05) *
Nie pytam o COŚ tylko o konkrety jeśli twierdzisz że valvoline nie podoła.

konkrety ?
na tor: http://www.amsoil.com/shop/by-product/moto...?code=RD50QT-EA
na co dzień: http://www.amsoil.com/shop/by-product/moto.../?code=AMRQT-EA

na tor: https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-l...viscosity%5D=32

na tor: http://www.millersoils.pl/produkty/motorsp...e/cfs-10w50-nt/
na co dzień : http://www.millersoils.pl/produkty/premium...-longlife-5w50/

na tor: http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=16&pcid=1
na co dzień : http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=135&pcid=21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 09 Aug 2016 - 08:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Tue, 09 Aug 2016 - 10:18
Post #482


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(hexx @ Mon, 08 Aug 2016 - 16:29) *
podjedź na tor, strzel na pełnym ogniu kilka kółek.... i zobacz co będzie
wtedy możesz polecać lub nie wink.gif

moje "polecam" było z emotą i znakiem zapytania, bo ogólnie trochę śmieszą mnie te tematy "jak olej". Praktycznie nikt tu nie jeździ 1.8t po torze, a głoszenie prawd "to jest dobre, a to wujowe", jest błądzeniem gdzieś w chmurach, bo nikt używając auta na co dzień i sporadyczne ustawki nie odczuje róznicy między mobilem, motulem, valvo, ams, sraemes itepe..Trzeba opierać się na jakichkolwiek wskaźnikach dających obraz 'fajności'. Moje doświadczenia moge podsumować w ten sposób - po zmianie Motula 300V 10w40 na Valvo 5w50 zobaczyłem w Hondzie w tych samych warunkach pomiarowych (rozgrzany olej podczas normalnej jazdy) prawie 1bar wzrostu cisnienia na wolnych obrotach. Co Wy na to?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 09 Aug 2016 - 11:53
Post #483


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Inna klasa lepkości . Możliwe


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 09 Aug 2016 - 12:00
Post #484


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





no to jednak nie taki zły w porównaniu do wyścigowego motula? smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kajman500
post Tue, 09 Aug 2016 - 12:54
Post #485


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 July 2012





Upalam woz w kielcach na VR1 5W50, z reszta od szlifu silnik tylko na tym jezdzi. Olej zmieniam pewnie w okolicach 5k przebiegu lub i mniejszym. Pamietam jeden trening, gdzie temp. otoczenia byla 30stopni. Przy asfalcie prawie 40, praktycznie caly dzien latania i bylo OK. Studzilem jak podchodzil pod 120stopni na zegarach, na pewno sie nie spalil a pewnie temp. rzeczywista byla wieksza. Ja go polecam, po fefnastu wymianach. Traci na cisnieniu w raz z przebiegiem ale i tak za ta cene jest mocno OK uwazam. Silnik od gory wyglada bardzo dobrze.


--------------------
--
B18c = 210hp/195nm
K20z4 = 255hp/235nm
STi = 350hp/500nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Tue, 09 Aug 2016 - 14:27
Post #486









widzisz... ty już go studziłeś jak miał około 120 stopni
a olej wyczynowy jest przystosowany do stałej pracy w okolicy 125 stopni

taka różnica wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xpl1337
post Tue, 09 Aug 2016 - 17:07
Post #487


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2015





Mialem to valvo i cisnienie trzymal gorzej niz 5w40. Z ponad 2 barow zaraz po zagrzaniu oleju potrafilo spac do 1 bara przy szybkiej jezdzie po miescie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Tue, 09 Aug 2016 - 18:30
Post #488









CYTAT(Fawor @ Tue, 09 Aug 2016 - 12:00) *
no to jednak nie taki zły w porównaniu do wyścigowego motula? smile.gif

jest gorszy.. może nie gorszy a inny, do innego zastosowania
patrzysz po ciśnieniu na świeżym oleju o innej lepkości, więc musi być różnica

jak zrobisz kilka okrążeń na torze to zauważysz różnice taką, że ciśnienie spadnie bardziej niż na wspomnianym motulu również po kilku okrążeniach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Tue, 09 Aug 2016 - 19:01
Post #489









CYTAT(Fawor @ Tue, 09 Aug 2016 - 10:18) *
moje "polecam" było z emotą i znakiem zapytania, bo ogólnie trochę śmieszą mnie te tematy "jak olej". Praktycznie nikt tu nie jeździ 1.8t po torze, a głoszenie prawd "to jest dobre, a to wujowe", jest błądzeniem gdzieś w chmurach, bo nikt używając auta na co dzień i sporadyczne ustawki nie odczuje róznicy między mobilem, motulem, valvo, ams, sraemes itepe..Trzeba opierać się na jakichkolwiek wskaźnikach dających obraz 'fajności'.

i tak i nie
z olejami to jak z oponami. chcesz mieć dobre trzymanie ? dajesz odpowiednią gumę do tego jak chcesz jeździć i jeździsz
z olejami podobnie. chcesz mieć cały silnik ? lejesz to co mu da bezpieczną pracę w warunkach jakie mu chcesz zapodać.
to jest takie oczywiste.

olej który na co dzień będzie się spisywał u przeciętnego Kowalskiego cacy przez długi czas... w takim samym silniku u Nowaka nie da rady, bo Nowak.. RAZ go przegrzeje a olej straci swoje właściwości.
Kowalski tego nie zrobi nigdy i będzie zachwalał olej

czy ktoś odczuje różnicę ?
nie.. do póki olej trzyma parametry
jak je straci to odczuje głównie w kieszeni wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xpl1337
post Tue, 09 Aug 2016 - 19:07
Post #490


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2015





A przegzany olej to znaczy ile? 120, 150, 180 stopni? Po czym mam rozpoznac ze przegzalem olej i stracil on swoje wlasciwosci?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Tue, 09 Aug 2016 - 19:33
Post #491









kwestia jaka baza (bo nawet HC ma rożnej jakości) i ile ma dodatków
a po czym poznać ? po kolorze, po utracie ciśnienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Tue, 09 Aug 2016 - 22:49
Post #492


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Przegrzany +/- 140 stopni.
Ja jestem spękany jak olej do 95/100 dochodzi, niby nie ma strachu do 120 stopni, wolę rundę wystudzić/odpuścic i tyle.
Mi się vr1 5w50 sprawdza, ale czuję niedosyt i szukam/testuję/porównuję oleje w klasie 5w50.

Jeśli ma się zalany olej wyczynowy to należy zapomnieć o wymianie co 10/15k km w normalnym użytkowaniu.
Bał bym się jeździć na motulu 300v dłużej niż 4 kkm w trybie ulica i amatorskie upalanie.
Kumpel co w startuje w amatorskich górskich zmienia po tysiącu kilometrów bo robi się jak woda.
Nie wiem czy to dużo czy mało przebiegu, jego wóz ww 95% widzi chłostę. Znam inny przypadek gdzie w ostro traktowanym ulicznym wozie też po tysiącu kilometrów 300v się "rozwadnia". W obu przypadkach są to turbobenzyny i olej to 300v 15w50.

Sprawdzałem ciśnienie oleju w 1.8t co większość życia spędziło w angliku i było zaniedbane olejowo.
Były po drodze robione płukanki, częstsze wymiany, czyszczenie smoka. Chciał bym mieć u siebie takie ciśnienie, olej niedługo do wymiany, zalany jakiś tam 5w40. Bazując na danych z tego egzemplarza to każdy olej odpowiednio często zmieniany da rady.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roboform550
post Sun, 14 Aug 2016 - 00:10
Post #493


User
Dołączył: Wed, 02 June 2010
Skąd: Kalisz





Mi tuner zalał 10w60...twierdzi, że jest ok.

Co do temp. oleju...

normalna jazda to około 100 stopni...jakieś wyprzedzania złapanie 180 km/h wtedy mam ok 115 stopni...

Max co cię rozgrzał to chyba było coś 135 stopni ale wtedy ganiałem się z kolesiem i but non stop hamowanie i znowu but...180-220 km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Fri, 19 Aug 2016 - 12:55
Post #494


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Jeździ ktoś z Was lub znajomych na Milers Cfs 5w40 NT jakie są interwały dla tego oleju w warunkach ulicznych?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tom cio
post Fri, 19 Aug 2016 - 21:16
Post #495


Super User
Dołączył: Fri, 20 June 2014
Skąd: Radzyń Chełmiński





Mam cfs 10w60 w 16vT ale bez NT. Po 6tys km zaczelo sie lekko nizsze cisnienie na wolnych, spadek z 1,2b na 0,8b. Dosc czesto widzi koncowke obrotomierza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Wed, 24 Aug 2016 - 10:40
Post #496


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





ja w 16V kompresor mam tws 10W60 i nic od wymiany do wymiany w cisnieniu oleju sie nie zmienia (7-8tys km)


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Wed, 24 Aug 2016 - 11:06
Post #497


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Ja się zastanawiam nad przejściem z Motula 300v 15w50 na Liqui Moly 10w60 Synthoil race tech. Jakieś opinie? Porównania?


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Wed, 24 Aug 2016 - 13:02
Post #498


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





CYTAT(RasPL @ Wed, 24 Aug 2016 - 10:40) *
ja w 16V kompresor mam tws 10W60 i nic od wymiany do wymiany w cisnieniu oleju sie nie zmienia (7-8tys km)

Tak właśnie myślę ze 8tyś to odpowiedni interwał dla tego rodzaju oleju, oczywiście dla auta na codzień.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 24 Aug 2016 - 22:45
Post #499


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(ZUCZEKTT @ Fri, 19 Aug 2016 - 12:55) *
Jeździ ktoś z Was lub znajomych na Milers Cfs 5w40 NT jakie są interwały dla tego oleju w warunkach ulicznych?


Ja jeżdże i zmieniam co ok 5 tys km


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
racesupport
post Thu, 15 Sep 2016 - 13:13
Post #500


Super User
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Wisła





Panowie, nie wiem czy było o oleju do takiego zastosowania więc zapytam wprost, auto tylko i wyłącznie do katowania, będzie jeździć całymi dniami, olej oczywiście odpowiednio często wymieniany, myślę, że co ok 1k km, pytanie tylko jaki ? Audi S3 8l, AMK - 270km

Myślałem o Millers CFS 10W50 NT (jw kolega podpowiadał) czy to będzie dobry wybór czy coś innego szukać do tego konkretnego zastosowania ?

I drugie, gdzie kupie tanio a dobrze ? smile.gif Czy szukać np. na allegro ?


--------------------
Audi 80 B4 Competition Vr5T
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Stron V  « < 23 24 25 26 27 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 03:36