![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Panowie kupiłem A4 b5 1.8T AJL przebieg niby 200tys. był zalany AGIP 10W40 pod korkiem widać że na głowicy jest nalot, czy po prosty wlać 5w40, czy wlać płukanke do starego i od razu 5w40 czy zalać dobre 10w40 zrobic kilka tyś, wlać płukankę i 5w?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 27 May 2015 Skąd: Podkarpacie ![]() |
10w40 - zło wcielone dla 1.8T. W moim przypadku przy zmianie z 10 na 5 poprostu poczekałem dłużej niż zwykle zeby wszystko sciekło. Przez pierwsze 1000km na 5w40 nadal brał olej jak przy 10w40 ale pozniej wszystko się unormowało i teraz od wymiany do wymiany leje tyle ile fabryka przykazała
![]() |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
A nie lepiej sobie pomoc jakąs płukanką? To żadna filozofia. Wiele firm je oferuje np Millers, LM itp. Sam ocenisz w jakim stanie bedzie ten olej, który zlejesz.
Potem zalej 5W40. Ja bym się pokusił jednak o wyczyszczenie smoka a potem po wszystkim mierzenie cisnienia oleju. |
|
|
![]()
Post
#464
|
|
User Dołączył: Thu, 08 August 2013 ![]() |
Śmigam 1.8T (285km) na valvoline vr1 racing 10w60. Wypada go zmienić przed zimą na jakiś np. 5w50 ? Dzięki za info
![]() |
|
|
![]()
Post
#465
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
vr1 5w50
gulf racing 5w50 mobil 5w50. |
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Penrite Rally 5W50
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#467
|
![]() |
Millers 5/50
Amsoil 5/50 Żadne oleje "Sport" czy "Rally"... bo nie masz samochodu do sportu ani Rally'ów ![]() Normalny produkt klasy Premium. |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 04 August 2016 ![]() |
I jak? jakiego uzywasz? hm?
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#469
|
![]() |
zależy jakie auto w gdzie zalany
ale mam i amsoile i motule i millersa i lucas oil jakość bez zarzutu w Mustangu do silnika to leję : http://www.amsoil.com/shop/by-product/moto.../?code=amrqt-ea |
|
|
![]()
Post
#470
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
hexx
Jesteś zadowolony z tego amsoila? |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#471
|
![]() |
silnik działa i brzmi dobrze
więc pod tym względem jestem zadowolony mam świadomość, że olej jest dobrej jakości.... więc i ja jestem podświadomie spokojny, że jak dobrze go obciążę, to nic się nie stanie |
|
|
![]()
Post
#472
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Też myśle wlać 5w50 Valvo albo 0W50 Eneosa Sustina
|
|
|
![]()
Post
#473
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Zrobilem na VR1 5w50 z 15k km i auto po prostu jezdzi...polecam?
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#474
|
![]() |
podjedź na tor, strzel na pełnym ogniu kilka kółek.... i zobacz co będzie
wtedy możesz polecać lub nie ![]() |
|
|
![]()
Post
#475
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 April 2011 Skąd: PZNmiastodoznań ![]() |
sugerujesz, że nie wytrzyma 5 kółek na Poznaniu pełnym ogniem?
...z chłodnicą oleju oczywiście. Co wtedy? |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#476
|
![]() |
obawiam się, że może mieć problem z wytrzymaniem.. choć dużo zależy tez od tego jak jest zrobiony silnik (nie mam na myśli tylko chłodnicy oleju)
to nie jest olej do takich zastosowań co nie zmienia faktu, że na co dzień spokojnie da radę ja jako ja, wolał bym zalać na taką imprezę coś "z wyczynu".. i nawet potem po imprezie zmienić na coś "z ulicy" bo i tak wyjdzie to taniej niż naprawa awarii spowodowanej utratą smarowania |
|
|
![]()
Post
#477
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 April 2011 Skąd: PZNmiastodoznań ![]() |
Jeśli tak to co polecasz na codzień i na tor do świeżego 1.8t aeb pp kapitalce (zakuty).
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#478
|
![]() |
na tor ?
na pewno coś ze sportowych.. ale tych poważnych masz dobre produkty z USA można coś wybrać na co dzień... coś premium.. Millers, Motul, Amsoil itp |
|
|
![]()
Post
#479
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 April 2011 Skąd: PZNmiastodoznań ![]() |
Nie pytam o COŚ tylko o konkrety jeśli twierdzisz że valvoline nie podoła.
|
|
|
![]()
Post
#480
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
sugerujesz, że nie wytrzyma 5 kółek na Poznaniu pełnym ogniem? ...z chłodnicą oleju oczywiście. Co wtedy? Mi się spalił. ( Zrobił się czarny po przejechaniu 1/4 mili w 200 konnym 2.0 NA) Nie pytam o COŚ tylko o konkrety jeśli twierdzisz że valvoline nie podoła. Ja Polecam Penrite np. http://www.penrite.pl/produkty/oleje-silni...enths-premium-5 Spróbujesz nie będziesz chciał innego. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 09:20 |