![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Śmiem wątpić że po powrocie na poprzedni olej wszystko wróci do normy i zacznie pięknie pracować, być może to zbieg okoliczności że poprostu napinacz daje dupy. Motul to dobry wyrób i nie na tyle słaby aby takie rzeczy się działy, no chyba że trafiłeś na wyrób z Kambodży, wtedy może tak być. Za kilka dni dam znac. Wlatuje znów CFS -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Dziś wraz z kilkoma nowościami wleciał "stary" sprawdzony CFS 5W40 - Łańcuszka ani napinacza już nie słychać!!. Dziękuje Pozdrawiam
![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Czyli Kambodża
|
|
|
![]()
Post
#444
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
a idzie rozpoznać (opakowanie ofc) taką kambodże względem ori ??
-------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Bylo to szeroko opisywane ze zdjeciami na przykladzie 8100 X-cess sprzed kilku lat.
Etykiety sie w tym czasie sporo zmienily wiec i podrobki pewnie teraz tez sa lepsze. Ja swojego X-Cess'a kupuje zawsze z jednego zrodla, ktore jest wymienione na stronie Motula jako autoryzowany dystrybutor i szczerze w nosie mam to, ze place za 5l banke 20zl wiecej niz na allegro. Nie mam zadnych problemow z moim 1.8T na X-cessie, nic w silniku nie dzwoni, nic sie z nim nie dzieje. W pozostalych moich samochodach rowniez uzywam Motuli z tego samego zrodla i rowniez nie mialem nigdy zadnego problemu. Tutaj mozna zobaczyc zdjecia fake vs ori sprzed lat http://gsxf.pl/viewtopic.php?p=54452 -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Panowie ja kazdy olej kupuje u jednego sprzedawcy wiec nie ma mowy o podróbce. Poprostu X-cess jest średni.
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#447
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 27 May 2015 Skąd: Podkarpacie ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#448
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Panowie ja kazdy olej kupuje u jednego sprzedawcy wiec nie ma mowy o podróbce. Poprostu X-cess jest średni. Ze wzgledu na popularność produktu częściej można narazić się na podróbki, taki Vavoline czy Milers to mniej pożądane produkty, póki co nie podrabiane w takiej skali jak Motul czy Mobil, obecnie rynek części samolotowych który jest tak bardzo hermetyczny zaczyna mieć z tym problemy a my tu mówimy o zaufaniu do sprzedawcy, sprzedawca może mieć dobre intencje, ale w tym łańcuszku nie jest sam, wystarczy że pęknie jedno ogniwo i mamy problem, tak więc trzeba być czujnym jak i w Twoim wypadku, dobrze że w porę to wyłapałeś. |
|
|
![]()
Post
#449
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Pare stron wczesniej były posty że się Valvoline skończył ( ewentualnie w temacie JAKI OLEJ w dziale diesel) tj razem z cena poszła jakość. Ja we wrześniu wlałem świeżego valvoline z warsztatu valvoline kolegi także raczej pewne źródło ( 2gi raz u niego kupowałem wcześniej na stronie valvolinesklep) i dosłownie w ciągu kilku dni zaczeły mi grać popychacze i to tak jak w dieslu. Z racji że problem się tylko nasila to mam już kupionego MEguina plus motorprotect i na dniach wymieniam olej. Jeżeli pomoże to znaczy że coś było na rzeczy jeżeli nie to znaczy że poporstu zbieg okolicznosći.
|
|
|
![]()
Post
#450
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Lej Elfa, albo Castrola - dla Ciebie bedzie w sam raz... A ty się z choinki urwałeś? -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Ze wzgledu na popularność produktu częściej można narazić się na podróbki, taki Vavoline czy Milers to mniej pożądane produkty, póki co nie podrabiane w takiej skali jak Motul czy Mobil, obecnie rynek części samolotowych który jest tak bardzo hermetyczny zaczyna mieć z tym problemy a my tu mówimy o zaufaniu do sprzedawcy, sprzedawca może mieć dobre intencje, ale w tym łańcuszku nie jest sam, wystarczy że pęknie jedno ogniwo i mamy problem, tak więc trzeba być czujnym jak i w Twoim wypadku, dobrze że w porę to wyłapałeś. Źle mnie zrozumiałeś - Olej Motul był Pewny- to nie jakiś sprzedawca na alledrogo zreszta co mi tam. Oleje zawsze kupuje u Roberta www.sklep-oleje.pl więc nie ma mowy o bublach. Po prostu "cywilny" Motul to nie to samo co 10 lat temu. Teraz to dla mnie prywatnie nie do przyjęcia oliwa. Wszystkim klientom leje Millersy ew Liqui Moly ale testuje zawsze na Swoich autach. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#452
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
znajomy kupil a4 1.8t 305tyś , na kartce widnieje 15w40 lotos ( nie komentuje ) silnik ładnie i cicho chodzi. Zmieniać na 5w40 czy to może zabić ten piec? Ewentualnie ratować się chociaż pólsyntetykiem?
|
|
|
![]()
Post
#453
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Lać 5w40
|
|
|
![]()
Post
#454
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 27 May 2015 Skąd: Podkarpacie ![]() |
znajomy kupil a4 1.8t 305tyś , na kartce widnieje 15w40 lotos ( nie komentuje ) silnik ładnie i cicho chodzi. Zmieniać na 5w40 czy to może zabić ten piec? Ewentualnie ratować się chociaż pólsyntetykiem? Lej 5w40, miałem podobny problem tylko z 10w40, kazdy mechanik mi taki wlewał. Zalałem 5w40, inne auto, cicho chodzi i nie żre oleju jak przy 10w40 obecnie mam motula 5w40 x-cess i jestem maksymalnie zadowolony. |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Wszystkim klientom leje Millersy ew Liqui Moly ale testuje zawsze na Swoich autach. Jakie konkternie te Millersy i LM ? ![]() Do siebie lejesz zwyklego CFSa czy NANO ? A czy ktos moze sie wypowiedziec na temat Eneosa ? w necie bardzo chwala ten olej Konkretnie chodzi mi o najwyzsza serie Sustina 5W40 i tak musze wymienic olej wiec zastanawiam sie czy dla proby nie wlac czegos innego. Moje typy to - w/w Eneos Sustina 5W40 - Penrite HPR 5W40 Ewentualnie jakie jeszcze full-saps byscie polecili ? -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#456
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Jakie konkternie te Millersy i LM ? ![]() Do siebie lejesz zwyklego CFSa czy NANO ? A czy ktos moze sie wypowiedziec na temat Eneosa ? w necie bardzo chwala ten olej Konkretnie chodzi mi o najwyzsza serie Sustina 5W40 i tak musze wymienic olej wiec zastanawiam sie czy dla proby nie wlac czegos innego. Moje typy to - w/w Eneos Sustina 5W40 - Penrite HPR 5W40 Ewentualnie jakie jeszcze full-saps byscie polecili ? Milersy to głównie seria EE XF i Trident. LM High Tech Synthoil. Do siebie na zimę leje CFS-a a na lato CFS NT ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#457
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Jako że w dziale diesel głośno robi się o oleju specol, zapytam tutaj.
Lał ktoś to do turbobenzyny? Specol gold 5w40 z kart charakterystyki wynika że jest pao/ester. O podróbki na razie ciężko, i cena śmieszna. |
|
|
![]()
Post
#458
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński ![]() |
Witam, silnik co prawda to nie 1.8T ale myślę, że zbliżony więc tu zapytam: co wlać do ABF turbo, silnik przechodzi remont kapitalny (panewki, pierścienie, remont głowicy, honowanie itd), na początek chcę jakieś tańsze 10w40 na dotarcie, później 5w40? Czytałem, że polecane są tu Motul 8100 i Valvoline Vr1, ale piszecie, że valvo ostatnio się popsuł, a motula łatwo o podróbkę. Auto używane od ~~kwietnia do września, zimą nie jeździ. Przebieg w sezonie to ok 5-8tyś km. Co polecacie sprawdzonego i pewnego? Nie musi być tanio, byle by był to dobry olej.
|
|
|
![]()
Post
#459
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 October 2010 Skąd: Lublin ![]() |
Nie wiem czy Valvoline się popsuł czy nie ale póki co stanę w jego obronie. Od 4 lat po zwiększeniu mocy w swoim silniku lałem Valvoline 10w60 silnik to 1.8T AEB z mocą +300Ps. Motor miał wtedy nalatane jakieś 250tyś km a ponieważ postanowiłem rozwijać nadal projekt rozebrałem go po przebiegu ponad 300tyś km w celu zrobienia strokera i zakucia dla większych mocy. Przed rozbiórką silnika siedziałem i porównywałem różne parametry oleju w celu zalania czegoś " lepszego " ale po rozebraniu motoru stwierdziłem że nie ma co kombinować. Silnik w środku był w bdb stanie, panewki prawie jak nowe, tłoki bez żadnych rys, tuleje również w bdb stanie a silnik lekko nie miał
![]() |
|
|
![]()
Post
#460
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 27 May 2015 Skąd: Podkarpacie ![]() |
Cześć,
Powoli zbliża się kolej na wymiana oleju(1.8T 150KM+LPG). Obecnie mam zalany MOTUL 8100 X-CESS 5W40, ale zastanawiam się również nad MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40. Podpowiedzcie proszę czym różnią się te dwa oleje motula? Który z nich jest lepszy? Może macie jakieś inne sprawdzone typy olejów i uważacie ze MOTUL się zepsuł i zastosowali byście coś innego? Kolega podrzucił mi stronę liquimoly.pl i wyskoczyło mi kilka olei do mojego AGU: Top Tec 4200 5W-30, Top Tec 4600 5W-30, Longtime High Tech 5W-30, Special Tec LL 5W-30. Co o nich sądzicie? Co sądzicie o zmianie z 5w40 na 5w30? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 09:22 |