Shoutbox 0 nowych PW 


27 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO 1.8 TURBO
rOBERTO795
post Wed, 02 Dec 2015 - 12:32
Post #441


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(ZUCZEKTT @ Tue, 01 Dec 2015 - 14:51) *
Śmiem wątpić że po powrocie na poprzedni olej wszystko wróci do normy i zacznie pięknie pracować, być może to zbieg okoliczności że poprostu napinacz daje dupy.
Motul to dobry wyrób i nie na tyle słaby aby takie rzeczy się działy, no chyba że trafiłeś na wyrób z Kambodży, wtedy może tak być.


Za kilka dni dam znac. Wlatuje znów CFS


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Dec 2015 - 12:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rOBERTO795
post Tue, 15 Dec 2015 - 20:36
Post #442


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Dziś wraz z kilkoma nowościami wleciał "stary" sprawdzony CFS 5W40 - Łańcuszka ani napinacza już nie słychać!!. Dziękuje Pozdrawiam smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Wed, 16 Dec 2015 - 00:46
Post #443


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Czyli Kambodża
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Wed, 16 Dec 2015 - 07:21
Post #444


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





a idzie rozpoznać (opakowanie ofc) taką kambodże względem ori ??


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spychu
post Wed, 16 Dec 2015 - 08:40
Post #445


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 March 2007
Skąd: Łódź





Bylo to szeroko opisywane ze zdjeciami na przykladzie 8100 X-cess sprzed kilku lat.
Etykiety sie w tym czasie sporo zmienily wiec i podrobki pewnie teraz tez sa lepsze.

Ja swojego X-Cess'a kupuje zawsze z jednego zrodla, ktore jest wymienione na stronie Motula jako autoryzowany dystrybutor i szczerze w nosie mam to, ze place za 5l banke 20zl wiecej niz na allegro.

Nie mam zadnych problemow z moim 1.8T na X-cessie, nic w silniku nie dzwoni, nic sie z nim nie dzieje.
W pozostalych moich samochodach rowniez uzywam Motuli z tego samego zrodla i rowniez nie mialem nigdy zadnego problemu.

Tutaj mozna zobaczyc zdjecia fake vs ori sprzed lat

http://gsxf.pl/viewtopic.php?p=54452


--------------------
Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 16 Dec 2015 - 09:26
Post #446


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Panowie ja kazdy olej kupuje u jednego sprzedawcy wiec nie ma mowy o podróbce. Poprostu X-cess jest średni.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mepo
post Wed, 16 Dec 2015 - 13:18
Post #447


Rookie
Dołączył: Wed, 27 May 2015
Skąd: Podkarpacie





CYTAT(rOBERTO795 @ Wed, 16 Dec 2015 - 09:26) *
Panowie ja kazdy olej kupuje u jednego sprzedawcy wiec nie ma mowy o podróbce. Poprostu X-cess jest średni.


Lej Elfa, albo Castrola - dla Ciebie bedzie w sam raz...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Wed, 16 Dec 2015 - 13:33
Post #448


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





CYTAT(rOBERTO795 @ Wed, 16 Dec 2015 - 09:26) *
Panowie ja kazdy olej kupuje u jednego sprzedawcy wiec nie ma mowy o podróbce. Poprostu X-cess jest średni.

Ze wzgledu na popularność produktu częściej można narazić się na podróbki, taki Vavoline czy Milers to mniej pożądane produkty, póki co nie podrabiane w takiej skali jak Motul czy Mobil, obecnie rynek części samolotowych który jest tak bardzo hermetyczny zaczyna mieć z tym problemy a my tu mówimy o zaufaniu do sprzedawcy, sprzedawca może mieć dobre intencje, ale w tym łańcuszku nie jest sam, wystarczy że pęknie jedno ogniwo i mamy problem, tak więc trzeba być czujnym jak i w Twoim wypadku, dobrze że w porę to wyłapałeś.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Wed, 16 Dec 2015 - 18:20
Post #449


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Pare stron wczesniej były posty że się Valvoline skończył ( ewentualnie w temacie JAKI OLEJ w dziale diesel) tj razem z cena poszła jakość. Ja we wrześniu wlałem świeżego valvoline z warsztatu valvoline kolegi także raczej pewne źródło ( 2gi raz u niego kupowałem wcześniej na stronie valvolinesklep) i dosłownie w ciągu kilku dni zaczeły mi grać popychacze i to tak jak w dieslu. Z racji że problem się tylko nasila to mam już kupionego MEguina plus motorprotect i na dniach wymieniam olej. Jeżeli pomoże to znaczy że coś było na rzeczy jeżeli nie to znaczy że poporstu zbieg okolicznosći.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 16 Dec 2015 - 20:45
Post #450


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(mepo @ Wed, 16 Dec 2015 - 13:18) *
Lej Elfa, albo Castrola - dla Ciebie bedzie w sam raz...


A ty się z choinki urwałeś?


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 16 Dec 2015 - 20:53
Post #451


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(ZUCZEKTT @ Wed, 16 Dec 2015 - 13:33) *
Ze wzgledu na popularność produktu częściej można narazić się na podróbki, taki Vavoline czy Milers to mniej pożądane produkty, póki co nie podrabiane w takiej skali jak Motul czy Mobil, obecnie rynek części samolotowych który jest tak bardzo hermetyczny zaczyna mieć z tym problemy a my tu mówimy o zaufaniu do sprzedawcy, sprzedawca może mieć dobre intencje, ale w tym łańcuszku nie jest sam, wystarczy że pęknie jedno ogniwo i mamy problem, tak więc trzeba być czujnym jak i w Twoim wypadku, dobrze że w porę to wyłapałeś.


Źle mnie zrozumiałeś - Olej Motul był Pewny- to nie jakiś sprzedawca na alledrogo zreszta co mi tam. Oleje zawsze kupuje u Roberta www.sklep-oleje.pl więc nie ma mowy o bublach. Po prostu "cywilny" Motul to nie to samo co 10 lat temu. Teraz to dla mnie prywatnie nie do przyjęcia oliwa. Wszystkim klientom leje Millersy ew Liqui Moly ale testuje zawsze na Swoich autach.





















--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
plastek
post Wed, 16 Dec 2015 - 21:47
Post #452


Frequent User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





znajomy kupil a4 1.8t 305tyś , na kartce widnieje 15w40 lotos ( nie komentuje ) silnik ładnie i cicho chodzi. Zmieniać na 5w40 czy to może zabić ten piec? Ewentualnie ratować się chociaż pólsyntetykiem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Wed, 16 Dec 2015 - 22:40
Post #453


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Lać 5w40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mepo
post Thu, 17 Dec 2015 - 08:05
Post #454


Rookie
Dołączył: Wed, 27 May 2015
Skąd: Podkarpacie





CYTAT(plastek @ Wed, 16 Dec 2015 - 21:47) *
znajomy kupil a4 1.8t 305tyś , na kartce widnieje 15w40 lotos ( nie komentuje ) silnik ładnie i cicho chodzi. Zmieniać na 5w40 czy to może zabić ten piec? Ewentualnie ratować się chociaż pólsyntetykiem?


Lej 5w40, miałem podobny problem tylko z 10w40, kazdy mechanik mi taki wlewał. Zalałem 5w40, inne auto, cicho chodzi i nie żre oleju jak przy 10w40 obecnie mam motula 5w40 x-cess i jestem maksymalnie zadowolony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spychu
post Thu, 17 Dec 2015 - 11:45
Post #455


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 March 2007
Skąd: Łódź





CYTAT(rOBERTO795 @ Wed, 16 Dec 2015 - 20:53) *
Wszystkim klientom leje Millersy ew Liqui Moly ale testuje zawsze na Swoich autach.

Jakie konkternie te Millersy i LM ? smile.gif
Do siebie lejesz zwyklego CFSa czy NANO ?

A czy ktos moze sie wypowiedziec na temat Eneosa ? w necie bardzo chwala ten olej

Konkretnie chodzi mi o najwyzsza serie Sustina 5W40 i tak musze wymienic olej wiec zastanawiam sie czy dla proby nie wlac czegos innego. Moje typy to

- w/w Eneos Sustina 5W40
- Penrite HPR 5W40

Ewentualnie jakie jeszcze full-saps byscie polecili ?


--------------------
Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Thu, 17 Dec 2015 - 18:28
Post #456


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(spychu @ Thu, 17 Dec 2015 - 11:45) *
Jakie konkternie te Millersy i LM ? smile.gif
Do siebie lejesz zwyklego CFSa czy NANO ?

A czy ktos moze sie wypowiedziec na temat Eneosa ? w necie bardzo chwala ten olej

Konkretnie chodzi mi o najwyzsza serie Sustina 5W40 i tak musze wymienic olej wiec zastanawiam sie czy dla proby nie wlac czegos innego. Moje typy to

- w/w Eneos Sustina 5W40
- Penrite HPR 5W40

Ewentualnie jakie jeszcze full-saps byscie polecili ?


Milersy to głównie seria EE XF i Trident. LM High Tech Synthoil.

Do siebie na zimę leje CFS-a a na lato CFS NT smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Fri, 18 Dec 2015 - 00:05
Post #457


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Jako że w dziale diesel głośno robi się o oleju specol, zapytam tutaj.
Lał ktoś to do turbobenzyny? Specol gold 5w40 z kart charakterystyki wynika że jest pao/ester.
O podróbki na razie ciężko, i cena śmieszna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tom cio
post Sat, 19 Dec 2015 - 09:40
Post #458


Super User
Dołączył: Fri, 20 June 2014
Skąd: Radzyń Chełmiński





Witam, silnik co prawda to nie 1.8T ale myślę, że zbliżony więc tu zapytam: co wlać do ABF turbo, silnik przechodzi remont kapitalny (panewki, pierścienie, remont głowicy, honowanie itd), na początek chcę jakieś tańsze 10w40 na dotarcie, później 5w40? Czytałem, że polecane są tu Motul 8100 i Valvoline Vr1, ale piszecie, że valvo ostatnio się popsuł, a motula łatwo o podróbkę. Auto używane od ~~kwietnia do września, zimą nie jeździ. Przebieg w sezonie to ok 5-8tyś km. Co polecacie sprawdzonego i pewnego? Nie musi być tanio, byle by był to dobry olej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel_M
post Sat, 19 Dec 2015 - 12:03
Post #459


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 October 2010
Skąd: Lublin





Nie wiem czy Valvoline się popsuł czy nie ale póki co stanę w jego obronie. Od 4 lat po zwiększeniu mocy w swoim silniku lałem Valvoline 10w60 silnik to 1.8T AEB z mocą +300Ps. Motor miał wtedy nalatane jakieś 250tyś km a ponieważ postanowiłem rozwijać nadal projekt rozebrałem go po przebiegu ponad 300tyś km w celu zrobienia strokera i zakucia dla większych mocy. Przed rozbiórką silnika siedziałem i porównywałem różne parametry oleju w celu zalania czegoś " lepszego " ale po rozebraniu motoru stwierdziłem że nie ma co kombinować. Silnik w środku był w bdb stanie, panewki prawie jak nowe, tłoki bez żadnych rys, tuleje również w bdb stanie a silnik lekko nie miał wink.gif Więc aktualnie do zakutego 2.0T AEB również leję Valvoline tyle że 5w50 Po co kombinować i zmieniać oleje jak w tym przypadku mam namacalny dowód że olej się sprawdził. Nigdy tez nie miałem problemów z odzywającym się łańcuszkiem czy stukającymi szklankami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mepo
post Mon, 25 Apr 2016 - 11:59
Post #460


Rookie
Dołączył: Wed, 27 May 2015
Skąd: Podkarpacie





Cześć,
Powoli zbliża się kolej na wymiana oleju(1.8T 150KM+LPG). Obecnie mam zalany MOTUL 8100 X-CESS 5W40, ale zastanawiam się również nad MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40.
Podpowiedzcie proszę czym różnią się te dwa oleje motula? Który z nich jest lepszy? Może macie jakieś inne sprawdzone typy olejów i uważacie ze MOTUL się zepsuł i zastosowali byście coś innego?

Kolega podrzucił mi stronę liquimoly.pl i wyskoczyło mi kilka olei do mojego AGU: Top Tec 4200 5W-30, Top Tec 4600 5W-30, Longtime High Tech 5W-30, Special Tec LL 5W-30. Co o nich sądzicie? Co sądzicie o zmianie z 5w40 na 5w30?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 09:22