Shoutbox 0 nowych PW 


27 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO 1.8 TURBO
rOBERTO795
post Sun, 05 Apr 2015 - 19:37
Post #401


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(marecki3275 @ Sat, 04 Apr 2015 - 20:36) *
Sorki chodziło o Millers XF 5w40 jak jest różnica między Trident 5w40?
Ten XF ma lepsze parametry....


Trident jest full saps
XF to Mid saps- czyli eko


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Apr 2015 - 19:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marecki3275
post Sun, 05 Apr 2015 - 20:45
Post #402


Rookie
Dołączył: Sat, 04 April 2015





CYTAT(rOBERTO795 @ Sun, 05 Apr 2015 - 19:37) *
Trident jest full saps
XF to Mid saps- czyli eko

O to mi chodziło dzięki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Wed, 08 Apr 2015 - 15:00
Post #403


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Olejem silnika nie uleczysz, mozesz ew. przedłużyć mu egzystencję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecki3275
post Wed, 08 Apr 2015 - 22:47
Post #404


Rookie
Dołączył: Sat, 04 April 2015





Nie chcę go leczyć....tylko zalać taki który będzie odpowiedni do jego przebiegu i stanu.
Problem z hałasującym napinaczem wyjaśniony:
Okazało się że Amsoil full saps 5w40 ma bardzo niską lepkość dynamiczną w temp-30 tj 5400cp ( większość ma 6600) jest to olej o wysokiej płynności co u mnie niestety skutkowało takim zachowaniem się hydrauliki , olej 0w40 juz nie dla niego ( przebieg robi swoje) a poza tym ja mam program na 200KM i nie wiem jak ktoś kiedyś to auto traktował??
Nie zmienia to faktu że ten Amsoil to najlepsze co ten silnik miał za mojej kadencji, nigdy nie był taki "miękki" a przy prędkości od 100 do 240km/h była taka cisza jak w samolocie, słyszałem tylko świst powietrza z okolicy uszczelek okna, o pracy silnika przypominały mi zegary,niesamowite...
Wleje go sobie ponownie w zimie, a teraz wezmę coś z wyższym współczynnikiem tej że lepkości dynamicznej, nie wpadł bym na to że ma to taki wpływ.
Zawsze lałem LM i Valvo one właśnie mają do 6600cp i hydraulika była cichutka.
Teraz będzie Millers trident 5w40
Tak więc problem rozwiązany biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Thu, 09 Apr 2015 - 21:04
Post #405


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





W twoim wypadku wlał bym 5w50 np Mobil One.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecki3275
post Thu, 09 Apr 2015 - 22:05
Post #406


Rookie
Dołączył: Sat, 04 April 2015





Też sie zastanawiałem nad 5w50 ale fuchsa ma niezłe parametry....co do Mobila to słyszałem że trzeba uważać bo jest dużo podróbek fuchs jest tylko jeden ewentualni Valvo... no ale i tak już kupiłem Millersa, może przy następnej wymianie będzie 5w50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
respect2
post Tue, 05 May 2015 - 20:46
Post #407


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2014





Żeby nie było- przewertowalem wszystkie strony. Jednak każde auto się różni i każdy jeździ inaczej wiec prosze o poradę. Co polecicie do AGU dotychczas było 260ps ale niebawem będą okolice 300ps. W tym momencie jest Mobil 1 5w50 z pewnego zrodla. Zmieniać, szukać dziury w całym czy ten olej jest ok. Nie paluje po autostradzie z zamkniętą szafa jak już to raczej szybkie sprinty. Żadnej jazdy torowej. Brak dodatkowej chłodnicy oleju. Wskaźnik temp. oliwy obecny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoLo
post Tue, 05 May 2015 - 21:38
Post #408


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: WWA





Ja juz kiedys chyba pisalem.
Motul 300v i Millers CFS 5w40 lepiej trzymal cisnienie oleju niz ten Mobil 5w50 "rally formula".

Wiecej olejow nie przetestowalem ale wlasnie na tym Mobilu sie zawiodlem. Pokladalem w nim spore nadzieje, bo mial dobra cene wink.gif Wyszlo jak wyszlo...powrot do poprzednikow.

Testuj, zalej raz inny olej i podziel sie opinia wink.gif


--------------------
Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :(
>>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Tue, 05 May 2015 - 21:48
Post #409


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(respect2 @ Tue, 05 May 2015 - 20:46) *
Żeby nie było- przewertowalem wszystkie strony. Jednak każde auto się różni i każdy jeździ inaczej wiec prosze o poradę. Co polecicie do AGU dotychczas było 260ps ale niebawem będą okolice 300ps. W tym momencie jest Mobil 1 5w50 z pewnego zrodla. Zmieniać, szukać dziury w całym czy ten olej jest ok. Nie paluje po autostradzie z zamkniętą szafa jak już to raczej szybkie sprinty. Żadnej jazdy torowej. Brak dodatkowej chłodnicy oleju. Wskaźnik temp. oliwy obecny.


CFS 5w40 lub CFS 5w40NT na obu jeździłem- jeżdże i nie znalazłem nic lepszego.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
respect2
post Wed, 06 May 2015 - 05:51
Post #410


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2014





Ok dzieki. Tym razem wypróbuję któryś przez Was polecony i dam znać czy zauważyłem jakąś zmianę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lejek84
post Wed, 06 May 2015 - 18:49
Post #411


Rookie
Dołączył: Thu, 20 May 2010





CZytam i czytam....
(
Zaczerpnę opini... Posiadam 1,8t APU (150k) dłubnięte na (190) jazda raczej spokojna miasto od czasu do czasu sprinty i pełny ogień na drogach szybkiego ruchu.
Zalany Valvoline 5w50 Vr1 niedługo czas wymiany. Waszym zdaniem zostawić taki olej ? Czy coś szukać ? Dodam, że olej starm się zmieniać co około 8tys km.

http://www.valvolineeurope.com/polish/prod...r1_racing_5w-50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 06 May 2015 - 19:21
Post #412


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Ja bym zostawił, chociaż jeśli tylko czasem szalejesz to spokojnie 5W40 wystarczy - Motul 8100 X-Cess na przykład.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lejek84
post Sat, 09 May 2015 - 15:18
Post #413


Rookie
Dołączył: Thu, 20 May 2010





To zostaje przy tym co jest.... Dzieki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mepo
post Wed, 27 May 2015 - 13:36
Post #414


Rookie
Dołączył: Wed, 27 May 2015
Skąd: Podkarpacie





Witam,
Posiadam 1.8T 150KM seria, przebieg: 250tys.
Cały czas lałem Shell Helix 10w40
Jazda normalna, czasem (2-3 razy w miesiącu przy wyprzedzaniu) podkręcę go na 5,5k obr., ciężko ocenić mi kondycję silnika i samochodu - jeżdzi, nie kurzy, oleju bierze max 0,5L od wymiany do wymiany.

Zastanawiam się nad zmianą na Motula 8100 X-cess 5w40, opłaca się? Czy mam przeprowadzić jakieś czyszczenie wstępne przed zmianą z półtyntetyka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Wed, 27 May 2015 - 15:54
Post #415


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(mepo @ Wed, 27 May 2015 - 13:36) *
Witam,
Posiadam 1.8T 150KM seria, przebieg: 250tys.
Cały czas lałem Shell Helix 10w40
Jazda normalna, czasem (2-3 razy w miesiącu przy wyprzedzaniu) podkręcę go na 5,5k obr., ciężko ocenić mi kondycję silnika i samochodu - jeżdzi, nie kurzy, oleju bierze max 0,5L od wymiany do wymiany.

Zastanawiam się nad zmianą na Motula 8100 X-cess 5w40, opłaca się? Czy mam przeprowadzić jakieś czyszczenie wstępne przed zmianą z półtyntetyka?

Przy takiej jeździe to bym się nie martwił o olej tongue.gif 5w40 na chłodniejsze dni na bank będzie lepszy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiekml
post Wed, 27 May 2015 - 21:15
Post #416


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 July 2013
Skąd: Mława





5w40 będzie lepszy ogólnie do tego silnika a nie na ciepłe czy chłodne dni smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 27 May 2015 - 22:59
Post #417


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Nigdy nie rozumiałem dlaczego ludzie stosują gorsze oleje niż przewidział producent (minerały/pół-syntetyki w nowoczesnych silnikach)...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mepo
post Thu, 28 May 2015 - 12:03
Post #418


Rookie
Dołączył: Wed, 27 May 2015
Skąd: Podkarpacie





boje sie tylko, zeby uszczelniacze nie puściły sad.gif przy 5w40, kij wie co tam jest w srodku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Thu, 28 May 2015 - 14:14
Post #419


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Lepiej niech puszczą i je wymienić, niż eksploatować silnik pozbawiony przewidzianego przez konstruktora smarowania.
Uszczelniacze to przecież nie majątek.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mepo
post Thu, 28 May 2015 - 14:37
Post #420


Rookie
Dołączył: Wed, 27 May 2015
Skąd: Podkarpacie





Może i nie majątek, ale dzisiaj odebrałem przekładnie z regeneracji i już poszło 700 zł smile.gif
Koszt samych uszczelniaczy to nie jest problem ~50 zł, ale sama robocizna daje popalić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 14:52