![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Fabryczny olej szmelcwagenów i bmw...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
User Dołączył: Wed, 21 October 2009 Skąd: Podkarpacie ![]() |
Witam, mam dwa pytanka, bo już mam kosmos w głowie na temat olejów
![]() Pacjent nr1; Ibiza Cupra silnik ayp. Auto całkowicie seryjne, do jazdy na co dzień. Poprzedni właściciel lał 10w40 mobila. Pod korkiem jest troche nagaru, ale nie ma tragedii. Wydaje mi sie, że ten olej jest za gęsty do tego silnika. Trzeba go naprawdę dobrze rozgrzać i przegonić żeby silnik chodził cichutko .Jak jeżdżę spokojnie wtedy delikatnie słychać kilka popychaczy, trzeba się nachylić nad silnikiem żeby to usłyszeć, więc myślę że popychacze są ok i raczej to wina kiepskiego oleju. Chciałbym zalać Valvoline MaxLife 5W40, co myślicie o tym oleju? Pacjent nr2; Trabant silnik agu +k04, przepływka 3" większe wtryski itp. Czyli popularny zabieg w tych silnikach. Auto budowane typowo do funu, upalania po mieście, czasem jakaś ćwiartka. Trampek jeszcze nie jeździ zostało dużo do zrobienia, ale już muszę przygotować silnik. Chciałbym przekroczyć 250PS. Silnik pochodzi z anglika, jak wiadomo tam leją co popadnie, jest trochę syfu pod pokrywą zaworów, więcej jak w Ibizie ![]() |
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Witam, mam dwa pytanka, bo już mam kosmos w głowie na temat olejów ![]() Pacjent nr1; Ibiza Cupra silnik ayp. Auto całkowicie seryjne, do jazdy na co dzień. Poprzedni właściciel lał 10w40 mobila. Pod korkiem jest troche nagaru, ale nie ma tragedii. Wydaje mi sie, że ten olej jest za gęsty do tego silnika. Trzeba go naprawdę dobrze rozgrzać i przegonić żeby silnik chodził cichutko .Jak jeżdżę spokojnie wtedy delikatnie słychać kilka popychaczy, trzeba się nachylić nad silnikiem żeby to usłyszeć, więc myślę że popychacze są ok i raczej to wina kiepskiego oleju. Chciałbym zalać Valvoline MaxLife 5W40, co myślicie o tym oleju? Pacjent nr2; Trabant silnik agu +k04, przepływka 3" większe wtryski itp. Czyli popularny zabieg w tych silnikach. Auto budowane typowo do funu, upalania po mieście, czasem jakaś ćwiartka. Trampek jeszcze nie jeździ zostało dużo do zrobienia, ale już muszę przygotować silnik. Chciałbym przekroczyć 250PS. Silnik pochodzi z anglika, jak wiadomo tam leją co popadnie, jest trochę syfu pod pokrywą zaworów, więcej jak w Ibizie ![]() Ad 1 Śmialo możesz wlać 5w40- to moim skromnym zdaniem najlepsza lepkość do tych motorow jako olej całoroczny ale osobiście wlałbym coś z palety Millersa, Motula ewentualnie LM, Statoil. Ad 2. Pytanie czy bedzie dodatkowa chlodniczka oleju? Jeśli tak to 5w40 na PAO. Jeśli jej nie będzie a auto będzie katowane poszedłbym w jakiegoś millersa z NT-najlepiej 5w40-Osobiście używam i polecam. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#344
|
|
User Dołączył: Wed, 21 October 2009 Skąd: Podkarpacie ![]() |
Dzięki
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#345
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 04 January 2014 Skąd: Łódź , Zgierz ![]() |
dobra, to jaka płukanka ? bo też jest ich od ciorta ![]() Ja ostatnio u żony w A3 1.6 robiłem płukanke LIQUI MOLY - engine flush tylko nie 10min tak jak piszą tylko 30min. O dziwo auto dostało odrobinę werwy po tym zabiegu. Płukankę zastosowałem bo wciąga za dużo oleju i teraz się okaże czy były zasyfione nagarem piercienie czy poprostu przegrzany jest ( wciąga olej od kupna auta) Teraz zalany jest LM 10/40 MoS2. Ja natomiast u siebie mam zalany LM SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40 + MoS2 -------------------- Audi A4 B7 1.8T Quattro Avant w planach mody na 340-380 Nm
|
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 March 2014 Skąd: SB ![]() |
Koledzy, jest sens zmieniać producenta oleju?? Obecnie silniczek 1.8T zalany valvoline max life 5w40, natrafiłem na ten temat i jak wyczytałem dużo osób poleca motula x-cess 5w40 - ten sam przedział cenowy. O valvoline nic szczególnego nie wyczytałem i stąd moje pytanie.
|
|
|
![]()
Post
#347
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
To oleje bardzo dobrej jakości na tym samym poziomie więc sądzę że nie ma konieczności
![]() |
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 March 2014 Skąd: SB ![]() |
Też tak myślę, z resztą oba mają praktycznie takie same specyfikację, ale będe dalej drążył i zapytam dlaczego w większości przypadków polecany jest tu jednak motul a nie valvoline
![]() |
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 July 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Czy ktoś jezdził na Fuchs Race Pro S 10W60? zastanawiam się nad tym olejem, jako opcja wiosenno/letnia. Czy lepiej nie kombinować i zalać Millers XFS 5W50?
|
|
|
![]()
Post
#350
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Czy ktoś jezdził na Fuchs Race Pro S 10W60? zastanawiam się nad tym olejem, jako opcja wiosenno/letnia. Czy lepiej nie kombinować i zalać Millers XFS 5W50? Nie ma juz xfs 5w50, teraz jest xf ll 5w50 ![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#351
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 September 2010 ![]() |
hej, odkopuje bo mam pytanie - który olej millersa zalać do dupowozowego 1.8t? w sprzedaży jest kilka nazw dla 5w40 - XF, EE i Trident, który wybrać?
|
|
|
![]()
Post
#352
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
hej, odkopuje bo mam pytanie - który olej millersa zalać do dupowozowego 1.8t? w sprzedaży jest kilka nazw dla 5w40 - XF, EE i Trident, który wybrać? Najlepszy jest EE bo jest z czastakami Nano i ja bym wybrał ten. Chyba ze ma być budżetowo to Trident. -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Najlepszy jest EE bo jest z czastakami Nano i ja bym wybrał ten. Chyba ze ma być budżetowo to Trident. Ale EE to mid saps. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#354
|
|
User Dołączył: Mon, 16 November 2009 ![]() |
Aaa Produkt Texaco Havoline 5W40? miał ktoś z Was do czynienia?
-------------------- гнев океана 96' 5.20 Turbo
|
|
|
![]()
Post
#355
|
|
User Dołączył: Tue, 22 March 2011 ![]() |
witajcie posiadam audi a3 1.8t agu lalem caly czas castrol edge 0w/40 i teraz pytanie planuje moce w okolicach 230 240 koni jezdze autem na codzien a czasem lubie tez sie poscigac i pytanie czy dalej lac castrola czy zmienic na cos innego prosze o propozycje i poraduy
|
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
witajcie posiadam audi a3 1.8t agu lalem caly czas castrol edge 0w/40 i teraz pytanie planuje moce w okolicach 230 240 koni jezdze autem na codzien a czasem lubie tez sie poscigac i pytanie czy dalej lac castrola czy zmienic na cos innego prosze o propozycje i poraduy Motul X-cess 5w40 Millers Trident 5w40 -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#357
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Polecam 8100 X-CESS, dobrze się spisywał
![]() |
|
|
![]()
Post
#358
|
|
User Dołączył: Tue, 22 March 2011 ![]() |
witajcie mam pytanie latam na oleju castrol edge 0w40 sprot wiem nie porozumienie i chialbym zmienic tylko na jaki prosze o porade silnik t0 1.8t agu 230 km dp fimic turbo k03s wtryski i program prosze o pomoc w doborze oleju zastanwiam sie na motulem lub liqik moli|???jezeli tak to o jakich parametrach i ktory wybrac zeby wsio bylo oki i nic nie zaczelo klpeac po wymianie na inny ii nie pogorszylo rozruchu i osiagow
|
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Polecam Motul'a 8100 X-Cess do 1.8T
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#360
|
|
User Dołączył: Tue, 22 March 2011 ![]() |
uwazasz ze bedzie oki i nie bedzie zadnych rpoblemow i tempaerturowo tez bedzie oki???latales na nim moze i ejst oki nawet do palowania
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 01:07 |