Shoutbox 0 nowych PW 


27 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO 1.8 TURBO
piguu
post Thu, 21 Nov 2013 - 08:04
Post #321


User
Dołączył: Sun, 06 January 2013





Croom

AD1. Auto będzie jeździło głównie wokół komina 2-3 razy w tyg po ok 10-30km. Od czasu do czasu wypad na dłuższa trasę 300-400km. Dzięki za wypowiedz ale nadal mi to nic nie mówi... x-cess 5w40 czy x-lite 0w30? Bez jaj ale nie będę zmieniał oliwki na 0w30 jak będę chciał jechać na narty tongue.gif Chcę max zadbać o ten motor bo jest tego wart. Poza tym piszesz ze te oleje się nie nadają do VAG-owskich motorów bo są w grupie SAE mając na myśli x-cessa 5w40 więc co konkretnie polecasz?

AD2. Nie był hamowany ale szacuję na około 240-250hp. Od razu zmienię na Millers CRO 10W40 z tym, ze trzeba go leczyc na wolnych obrotach... :/ i to 800 kilosow jak podaje producent ale jakoś się wytrzyma... Czym później dokładnie zalać...? NIe wiem ze względu na G60 co było by najlepszym rozwiązaniem? Oczywiście w zime raczej nie będzie użytkowany ( może ze 2 razy wink.gif )

dzięki za info
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 21 Nov 2013 - 08:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
maly_sz
post Fri, 22 Nov 2013 - 00:16
Post #322


User
Dołączył: Mon, 16 November 2009





mam B5 1.8 T AJL 132kw + obecnie 5W50 VR1, a zalany 3 tys km temu przy okazji czyszczenia miski i smoka. Mam zamiar za max 2 tys km go zlać, i nie wiem co zalać, myślałem o tym samym ale piszecie że to przerost formy nad treścią….
Jazda 80% miasto 20% trasa, czasami ostro.
Jakieś sugestie ?
z góry dzięki


--------------------
гнев океана 96' 5.20 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Fri, 22 Nov 2013 - 07:34
Post #323


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(maly_sz @ Fri, 22 Nov 2013 - 00:16) *
mam B5 1.8 T AJL 132kw + obecnie 5W50 VR1, a zalany 3 tys km temu przy okazji czyszczenia miski i smoka. Mam zamiar za max 2 tys km go zlać, i nie wiem co zalać, myślałem o tym samym ale piszecie że to przerost formy nad treścią….
Jazda 80% miasto 20% trasa, czasami ostro.
Jakieś sugestie ?
z góry dzięki


Wlej 5w40 lub na zime 0w30-0w40.
Millers
Motul
Statoil
Liqui Moly
Fuchs
wymiane tego ulepa poprzedz plukanka i bedzie git.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piguu
post Fri, 22 Nov 2013 - 08:54
Post #324


User
Dołączył: Sun, 06 January 2013





5w40 nie nada się na zime...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Fri, 22 Nov 2013 - 09:05
Post #325


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(piguu @ Fri, 22 Nov 2013 - 08:54) *
5w40 nie nada się na zime...?


Nada sie kazdy. Silnikowi lzej bedzie poprostu na 0w ale nie wiem jacz czesto zmieniasz olej i czy sezonowo ?


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piguu
post Fri, 22 Nov 2013 - 11:21
Post #326


User
Dołączył: Sun, 06 January 2013





Oliwka regularnie co 10tys albo nim 1 na rok, ogolnie chce stosować jeden rodzaj oleju.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maly_sz
post Fri, 22 Nov 2013 - 20:54
Post #327


User
Dołączył: Mon, 16 November 2009





CYTAT(rOBERTO795 @ Fri, 22 Nov 2013 - 07:34) *
Wlej 5w40 lub na zime 0w30-0w40.
Millers
Motul
Statoil
Liqui Moly
Fuchs
wymiane tego ulepa poprzedz plukanka i bedzie git.


ulepa ? tzn ? że taki marny ? czy co bo nie rozumiem wink.gif
jaka płukanka ?

pozdr


--------------------
гнев океана 96' 5.20 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Fri, 22 Nov 2013 - 22:52
Post #328


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Roberto ma rację dokonaj płukanki profilaktycznie (spokój), też mam passata b5 1,8T AEB jeżdżę na Castrolu 0w30 nic się złego nigdy nie działo wymiana co 10,000km nic nie ubywa, nie dymi, sprężarka ma się dobrze jak na starego strupa itd itp (auto na co dzień) użytkowanie praktycznie zgodne z twoimi %.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maly_sz
post Fri, 22 Nov 2013 - 23:12
Post #329


User
Dołączył: Mon, 16 November 2009





dobra, to jaka płukanka ? bo też jest ich od ciorta wink.gif


--------------------
гнев океана 96' 5.20 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 23 Nov 2013 - 07:33
Post #330


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Millers, wiele razy lałem i nic się nie działo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sat, 23 Nov 2013 - 09:40
Post #331


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Ja płukałem 5w30 Castrolem bo takiego miałem pod ręką rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Sat, 23 Nov 2013 - 17:58
Post #332


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





3b2 (b5) AEB 250 kkm nalatane, 5w40 Belco zmiana co 10k. Jazda wokół komina typowo, po zmianie uszczelek i uszczelniaczy zaworowych konsumpcja na poziomie 0,5 l od zmiany. Koszt śmieszny bo wychodzi poniżej 15/L

Jako wersja ekonomiczna najbardziej OK, parę poprzednich zmian to Petronas, Total, Mobil peak life i wszystko ok.

Najważniejsze to zmieniać co 10 kkm, dobrze jak spełnia daną normę VAG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piguu
post Wed, 04 Dec 2013 - 10:26
Post #333


User
Dołączył: Sun, 06 January 2013





Dzięki za wypowiedzi, zalewam x-cess 5w40 i zobaczymy co będzie się działo wink.gif
Nad 16vG60 mam jeszcze dylemat czym zalać po docierce ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piguu
post Sat, 07 Dec 2013 - 21:57
Post #334


User
Dołączył: Sun, 06 January 2013





Witam ponownie, dziś motor został zalany w/w oliwą i wydaje mi się jak by był nieco głośniejszy - chodzi mi głównie o hydraulikę... czy mam się tym niepokoić?
Według wlepy był zalany Castrolem 5w30.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Sun, 08 Dec 2013 - 09:59
Post #335


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(piguu @ Sat, 07 Dec 2013 - 21:57) *
Witam ponownie, dziś motor został zalany w/w oliwą i wydaje mi się jak by był nieco głośniejszy - chodzi mi głównie o hydraulikę... czy mam się tym niepokoić?
Według wlepy był zalany Castrolem 5w30.


Silnik pracuje poprostu lzej niz na przepracowanym starym syfrolu. Jesli kupiles Motula z pewnego źródła to nie masz sie czym martwic.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piguu
post Mon, 09 Dec 2013 - 09:17
Post #336


User
Dołączył: Sun, 06 January 2013





rOBERTO795, dzięki za wypowiedź, pojeżdżę i będę obserwował co będzie się działo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 09 Dec 2013 - 09:37
Post #337


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Panowie szybkie pytanie pacjent 1.8T AVJ seryjne 150hp planów na modzenie brak bo auto użytkują dojrzałe osoby i im to wystarcza silnik w budzie a4 b6 quattro. silnik ostatnio podczas trasy zaczął migać kontrolką na wysokich obrotach jakoś się sturlał do domu powoli bez kontrolki, hydro chodzi normalnie cicho, pomiar ciśnienia na wolnych 1.5bara po dodaniu gazu nie rośnie wo gule, pomiar na zagrzanej silniku ale bez katowania.... Mechanik zwalił michę wyczyścił smok lekko zapchany założył nowa pompę ciśnienie na wolnych ponad 2 bary po dodaniu gazu ponad 6 bar nie pamiętam dokładnie ile... wczesniej jeździł castrolu syntetyku nie pamiętam oznaczenia teraz mechanik zalał mobila syntetyka silnik w środku pokryty dużą ilościa nagaru... Co mogło być powodem słabej wydajności pompy? Jaki olej zalecacie lać do codziennej jazdy?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 09 Dec 2013 - 10:15
Post #338


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





do 1.8t do normalnej jazdy i autostradowej 5w40 z dobrej firmy - czyli niie podrabiany.
w 1.8t jak się jezdzi na castrolu to sie robi nagar, zatyka sie smok olejowy i nie ma cisnienia oleju , kto siedzi w 1.8t ten wie ze to norma dla castrola i nie wolno tego lac do tych silnikow.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Mon, 09 Dec 2013 - 11:26
Post #339


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(GREGOR10 @ Mon, 09 Dec 2013 - 10:15) *
do 1.8t do normalnej jazdy i autostradowej 5w40 z dobrej firmy - czyli niie podrabiany.
w 1.8t jak się jezdzi na castrolu to sie robi nagar, zatyka sie smok olejowy i nie ma cisnienia oleju , kto siedzi w 1.8t ten wie ze to norma dla castrola i nie wolno tego lac do tych silnikow.



Dokładnie. +1 smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 09 Dec 2013 - 11:39
Post #340


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





I nie tylko do 1.8t...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 01:08