![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
Croom
AD1. Auto będzie jeździło głównie wokół komina 2-3 razy w tyg po ok 10-30km. Od czasu do czasu wypad na dłuższa trasę 300-400km. Dzięki za wypowiedz ale nadal mi to nic nie mówi... x-cess 5w40 czy x-lite 0w30? Bez jaj ale nie będę zmieniał oliwki na 0w30 jak będę chciał jechać na narty ![]() AD2. Nie był hamowany ale szacuję na około 240-250hp. Od razu zmienię na Millers CRO 10W40 z tym, ze trzeba go leczyc na wolnych obrotach... :/ i to 800 kilosow jak podaje producent ale jakoś się wytrzyma... Czym później dokładnie zalać...? NIe wiem ze względu na G60 co było by najlepszym rozwiązaniem? Oczywiście w zime raczej nie będzie użytkowany ( może ze 2 razy ![]() dzięki za info |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
User Dołączył: Mon, 16 November 2009 ![]() |
mam B5 1.8 T AJL 132kw + obecnie 5W50 VR1, a zalany 3 tys km temu przy okazji czyszczenia miski i smoka. Mam zamiar za max 2 tys km go zlać, i nie wiem co zalać, myślałem o tym samym ale piszecie że to przerost formy nad treścią….
Jazda 80% miasto 20% trasa, czasami ostro. Jakieś sugestie ? z góry dzięki -------------------- гнев океана 96' 5.20 Turbo
|
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
mam B5 1.8 T AJL 132kw + obecnie 5W50 VR1, a zalany 3 tys km temu przy okazji czyszczenia miski i smoka. Mam zamiar za max 2 tys km go zlać, i nie wiem co zalać, myślałem o tym samym ale piszecie że to przerost formy nad treścią…. Jazda 80% miasto 20% trasa, czasami ostro. Jakieś sugestie ? z góry dzięki Wlej 5w40 lub na zime 0w30-0w40. Millers Motul Statoil Liqui Moly Fuchs wymiane tego ulepa poprzedz plukanka i bedzie git. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#324
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
5w40 nie nada się na zime...?
|
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
5w40 nie nada się na zime...? Nada sie kazdy. Silnikowi lzej bedzie poprostu na 0w ale nie wiem jacz czesto zmieniasz olej i czy sezonowo ? -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#326
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
Oliwka regularnie co 10tys albo nim 1 na rok, ogolnie chce stosować jeden rodzaj oleju.
|
|
|
![]()
Post
#327
|
|
User Dołączył: Mon, 16 November 2009 ![]() |
Wlej 5w40 lub na zime 0w30-0w40. Millers Motul Statoil Liqui Moly Fuchs wymiane tego ulepa poprzedz plukanka i bedzie git. ulepa ? tzn ? że taki marny ? czy co bo nie rozumiem ![]() jaka płukanka ? pozdr -------------------- гнев океана 96' 5.20 Turbo
|
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Roberto ma rację dokonaj płukanki profilaktycznie (spokój), też mam passata b5 1,8T AEB jeżdżę na Castrolu 0w30 nic się złego nigdy nie działo wymiana co 10,000km nic nie ubywa, nie dymi, sprężarka ma się dobrze jak na starego strupa itd itp (auto na co dzień) użytkowanie praktycznie zgodne z twoimi %.
|
|
|
![]()
Post
#329
|
|
User Dołączył: Mon, 16 November 2009 ![]() |
dobra, to jaka płukanka ? bo też jest ich od ciorta
![]() -------------------- гнев океана 96' 5.20 Turbo
|
|
|
![]()
Post
#330
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Millers, wiele razy lałem i nic się nie działo.
|
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Ja płukałem 5w30 Castrolem bo takiego miałem pod ręką
![]() |
|
|
![]()
Post
#332
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
3b2 (b5) AEB 250 kkm nalatane, 5w40 Belco zmiana co 10k. Jazda wokół komina typowo, po zmianie uszczelek i uszczelniaczy zaworowych konsumpcja na poziomie 0,5 l od zmiany. Koszt śmieszny bo wychodzi poniżej 15/L
Jako wersja ekonomiczna najbardziej OK, parę poprzednich zmian to Petronas, Total, Mobil peak life i wszystko ok. Najważniejsze to zmieniać co 10 kkm, dobrze jak spełnia daną normę VAG |
|
|
![]()
Post
#333
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
Dzięki za wypowiedzi, zalewam x-cess 5w40 i zobaczymy co będzie się działo
![]() Nad 16vG60 mam jeszcze dylemat czym zalać po docierce ... |
|
|
![]()
Post
#334
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
Witam ponownie, dziś motor został zalany w/w oliwą i wydaje mi się jak by był nieco głośniejszy - chodzi mi głównie o hydraulikę... czy mam się tym niepokoić?
Według wlepy był zalany Castrolem 5w30. |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Witam ponownie, dziś motor został zalany w/w oliwą i wydaje mi się jak by był nieco głośniejszy - chodzi mi głównie o hydraulikę... czy mam się tym niepokoić? Według wlepy był zalany Castrolem 5w30. Silnik pracuje poprostu lzej niz na przepracowanym starym syfrolu. Jesli kupiles Motula z pewnego źródła to nie masz sie czym martwic. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#336
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
rOBERTO795, dzięki za wypowiedź, pojeżdżę i będę obserwował co będzie się działo.
|
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Panowie szybkie pytanie pacjent 1.8T AVJ seryjne 150hp planów na modzenie brak bo auto użytkują dojrzałe osoby i im to wystarcza silnik w budzie a4 b6 quattro. silnik ostatnio podczas trasy zaczął migać kontrolką na wysokich obrotach jakoś się sturlał do domu powoli bez kontrolki, hydro chodzi normalnie cicho, pomiar ciśnienia na wolnych 1.5bara po dodaniu gazu nie rośnie wo gule, pomiar na zagrzanej silniku ale bez katowania.... Mechanik zwalił michę wyczyścił smok lekko zapchany założył nowa pompę ciśnienie na wolnych ponad 2 bary po dodaniu gazu ponad 6 bar nie pamiętam dokładnie ile... wczesniej jeździł castrolu syntetyku nie pamiętam oznaczenia teraz mechanik zalał mobila syntetyka silnik w środku pokryty dużą ilościa nagaru... Co mogło być powodem słabej wydajności pompy? Jaki olej zalecacie lać do codziennej jazdy?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#338
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
do 1.8t do normalnej jazdy i autostradowej 5w40 z dobrej firmy - czyli niie podrabiany.
w 1.8t jak się jezdzi na castrolu to sie robi nagar, zatyka sie smok olejowy i nie ma cisnienia oleju , kto siedzi w 1.8t ten wie ze to norma dla castrola i nie wolno tego lac do tych silnikow. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
do 1.8t do normalnej jazdy i autostradowej 5w40 z dobrej firmy - czyli niie podrabiany. w 1.8t jak się jezdzi na castrolu to sie robi nagar, zatyka sie smok olejowy i nie ma cisnienia oleju , kto siedzi w 1.8t ten wie ze to norma dla castrola i nie wolno tego lac do tych silnikow. Dokładnie. +1 ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#340
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
I nie tylko do 1.8t...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 01:08 |