![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
f5dpor swiece
olej millers 10w60 nano -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 March 2013 ![]() |
Co powiecie o zastosowaniu oleju Motula 5W40 300V i swiec Denso IK27 w silniku AGU na sprezarce GTX2876?
|
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
PFR7Q
-------------------- 10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport |
|
|
![]()
Post
#304
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 March 2013 ![]() |
Mialem te swiece i wystepowalo stukowe spalanie, zmienilem na Denso i jest cisza... narazie
![]() |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
ik 24 by Ci wystarczyly z zapasem.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
Ewentualnie NGK BKR8EIX
-------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
![]()
Post
#307
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Co powiecie o zastosowaniu oleju Motula 5W40 300V i swiec Denso IK27 w silniku AGU na sprezarce GTX2876? Motul 300V jak najbardziej ok ![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#308
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 07 June 2008 ![]() |
Panowie pacjent 1.8T AQX ok 250KM i 150tys przelotu...
Teraz zalany jest Mobil Super 3000 Formula LD 0W-30 jednak z relacji poprzedniego właściciela trochę oleju ubywa powiedzmy ok 1L bo dokładnych wiadomości nie udało mi się zdobyć..... Co polecacie zalać teraz, chciałbym przesiąść się z tego Mobila na coś innego. Styl jazdy umiarkowanie butujący czasami z mocnym przytupem ![]() Zastanawiam sie nad Millers Oils TRIDENT 5W-40 czy możne Valvo VR1 5w50 lub ogólnie jakiś inny 5w50 |
|
|
![]()
Post
#309
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 February 2012 ![]() |
Valvoline Synpower 0w30
Liqui Moly Synthoil high-tech 5w40, 0w30 Millers 0w40 - ten bym, lał, ten ![]() Motul x-lite 0w30 Millers Trident 5w40 sam użytkuję , dobry olej i spokojnie do tej mocy podejdzie masz polecone same 100% syntetyki, do mocnych 1.8T -------------------- 1.8[color="#FF0000"] T[/color]
|
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: PL ![]() |
CYTAT Millers Trident 5w40 sam użytkuję , dobry olej i spokojnie do tej mocy podejdzie na czym jeździles wcześniej i jak wrażenia po przesiadce na Tridenta 5W40 ? |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 July 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat oleju Fuch Race Pro S 5W40 - chciałem go zalać na sezon jesień- zima
|
|
|
![]()
Post
#312
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 February 2012 ![]() |
FUCHS TITAN RACE PRO S 5W-40
Olej silnikowe z serii TITAN RACE PRO S to w pełni syntetyczne oleje silnikowe na bazie estrów i PAO dla najbardziej obciążonych silników. To jedne z najlepszych olejów silnikowych wysokiej jakości. Parametry techniczne Gęstość 15°C - 0.861 Lepkość kinematyczna 40°C - 92.4 mm²/s Lepkość kinematyczna 100°C - 14.89 mm²/s Lepkość dynamiczna w -30°C - 6500 mPa.s HTHS at 150°C - 4.07 mPa.s Wskaźnik lepkości - 184 Temperatura płynięcia - -51°C Temperatura zapłonu - 195°C NOACK - 6.6 generalnie wysoka HTHS czyli bardzo odpowiednia do 1.8T, ma być > 3,5 a jest ponad 4 lepkosc wysoka jako wskaznik, kinematyczna duza ale to swiadczy o super ochronie w wysokich temp, mysle ze do pałowania 1.8T bardzo dobry. A nie znałem go wcześniej, spróbuj, powinno być bardzo odpowiednio. Gdzie kupujesz/jaka cenka z ciekawości ? na estrach to myślę że min 200zł/5L choć na zimę , jeśli sezonowo traktujesz oleje, bardzo dobry Millers Xf 0w40, ale nie tani. Fuchs po prostu przy minusowych tem z taka lepkoscia troszke wolniej sie nagrzeje i rozprowadzi po układzie. Ale to juz jak kto jezdzi, spróbuj tego Fuchsa, jak masz dobrą ofertę. -------------------- 1.8[color="#FF0000"] T[/color]
|
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Ja jestem ciekawy jak wy odczuwacie zmianę oleju w sprawnym silniku z firmy na firmę lub lepkość, że niby auto jedzie lepiej czy jak? rozumiem kiblowaty motor zalać gęstym olejem, wiadomo mniej dymi i pije, ale to że ktoś przechodzi z Mobila na Milersa i odwrotnie czując zmianę
![]() ![]() Ja nie odczuwam różnicy po między 5w40 5w50 czy 10w40 czy to Schel czy Mobil warunek to sprany silnik, dokonywałem takich zmian co kilkaset km i na każdym chodził tak samo, czyli cicho i spokojnie, więc nie ma się co nad tym spuszczać, lać firmowy dobierać lepkość do warunków i tyle w temacie. |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
A widzisz a ja w bylej A4 odczuwalem zmiane z Millersa CFS na Motula 300V.
Silnik slyszalnie inaczej pracowal na zimnym i rozgrzanym oleju. Wymieniany kazdy z nich co ok 6tys km. Cisnienie oleju oraz temp oba podobnie trzymaly. W sluchaj sie moze bardziej w prace silnika ![]() -------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 July 2008 Skąd: Poznań ![]() |
FUCHS TITAN RACE PRO S 5W-40 Olej silnikowe z serii TITAN RACE PRO S to w pełni syntetyczne oleje silnikowe na bazie estrów i PAO dla najbardziej obciążonych silników. To jedne z najlepszych olejów silnikowych wysokiej jakości. Parametry techniczne Gęstość 15°C - 0.861 Lepkość kinematyczna 40°C - 92.4 mm²/s Lepkość kinematyczna 100°C - 14.89 mm²/s Lepkość dynamiczna w -30°C - 6500 mPa.s HTHS at 150°C - 4.07 mPa.s Wskaźnik lepkości - 184 Temperatura płynięcia - -51°C Temperatura zapłonu - 195°C NOACK - 6.6 generalnie wysoka HTHS czyli bardzo odpowiednia do 1.8T, ma być > 3,5 a jest ponad 4 lepkosc wysoka jako wskaznik, kinematyczna duza ale to swiadczy o super ochronie w wysokich temp, mysle ze do pałowania 1.8T bardzo dobry. A nie znałem go wcześniej, spróbuj, powinno być bardzo odpowiednio. Gdzie kupujesz/jaka cenka z ciekawości ? na estrach to myślę że min 200zł/5L choć na zimę , jeśli sezonowo traktujesz oleje, bardzo dobry Millers Xf 0w40, ale nie tani. Fuchs po prostu przy minusowych tem z taka lepkoscia troszke wolniej sie nagrzeje i rozprowadzi po układzie. Ale to juz jak kto jezdzi, spróbuj tego Fuchsa, jak masz dobrą ofertę. Cena za FUCHS 250pln 5L |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 February 2012 ![]() |
tanio nie jest ale estry swoje kosztują, zakup i zobacz , myślę że bardzo ciekawa opcja, alternatywa do 300v i CFS
-------------------- 1.8[color="#FF0000"] T[/color]
|
|
|
![]()
Post
#317
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
Witam,
jestem na etapie zmiany oleju w moim 1.8T AVJ 300++ auto ogólnie bardziej do upalania po torze i szybkiej jazdy po streecie, ale zdarza się też, że jest potrzebne jako daily ( bardzo rzadko ) Obecnie jest zalany Valvoline VR1 10W60 i pytanie do oblatanych w temacie: pozostać przy powyższym oleju czy zalać coś lepszego? |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 February 2012 ![]() |
spróbuj Millersa CFS w nanotechnologii, np http://pro-choice.pl/cfs-10w50-nt-5l-p-330.html
nadal uważam że 10w60 to za dużo dla 1.8T, opti to 5w50 do mocno upalanych, jest tes cfs 5w40 , nie wiem na ile mocno jeździsz czy wystarczyłby ale ten 10w50 myślę że idealnie pasuje. Z valvoline jest tez b.dobry 5w50. -------------------- 1.8[color="#FF0000"] T[/color]
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2013 ![]() |
Witam wszystkich! Mam 2 dylematy:
1- A4 B6 1.8T Quattro BEX (193ps) sprowadzony świeżo od Szwajcara, zalany (na wlepach) Castrolem 5w30. Ogólnie motor w BDB kondycji 225tys przelotu (ori) złociutki w środku. Z racji tego że u nasz krajowy Castrol to kaszan chcę zalać Motulem 8100 X-cess 5W40. Auto używane do jazdy codziennej ,ale z w miare ciężką nogą od czasu do czasu lekki sprint spod świateł. Ogólnie auto rodzinne ![]() 2- gorszy dylemat bo to moja rzeźba: 16VG60 (blok 9A, głowa KR, nowe panewki, pierścienie - ciasno spasowany, uszela odprężająca, doładowanie na kólku 68mm - 0,7bar) siedzi w mk2 syncro 3d. Sklejony z digi1 + program pod 16vg60. Na "docierke" i "odpalenie" zalałem MOTULEM 6100 10W40. Odpalił chodzi cicho i równo, przejeździłem ok 160km. Chce teraz zlać ten olej i nie mam koncepcji czym to zalać... Myślałem o 5w50... Silnik będzie mocno obciążany, głównie na ostre sprinty. Pomóżcie co z tym olejem bo nie chce mieć niespodzianek... pozdrawiam Kamil |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
CYTAT jestem na etapie zmiany oleju w moim 1.8T AVJ 300++ nie polecam oleju klasy SAE 50 do VAG-owskich silników zwłaszcza 1.8T które najlepiej pracują na olejach max. SAE 40 np. 5W40. 1. A4 - powyzej 10km od zimnego rozruchu niech bedzie ten X-Cess powyżej 10km od zimnego rozruchu lepiej 0W30. 2. Ile mocy bedzie w tym 16VG60 ? więcej niż 300KM ? MOtul 10W40 nie nadaje się na docierkę ale Millers CRO 10W40. Poza tym ciasno spasowany...znowu powtórzę max. 5W40 ale nie cywilny olej tylko taki 2x droższy od tych do normalnej jazdy i nie kupuj oleju mineralnego czy HC ale półsyntetyka. -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 05:52 |