Shoutbox 0 nowych PW 


27 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO 1.8 TURBO
GREGOR10
post Thu, 14 Mar 2013 - 16:30
Post #301


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





f5dpor swiece
olej millers 10w60 nano


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 14 Mar 2013 - 16:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GTI_fahrer
post Thu, 14 Mar 2013 - 17:49
Post #302


Rookie
Dołączył: Thu, 14 March 2013





Co powiecie o zastosowaniu oleju Motula 5W40 300V i swiec Denso IK27 w silniku AGU na sprezarce GTX2876?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kevin_mkIII
post Thu, 14 Mar 2013 - 18:11
Post #303


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





PFR7Q


--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTI_fahrer
post Thu, 14 Mar 2013 - 18:15
Post #304


Rookie
Dołączył: Thu, 14 March 2013





Mialem te swiece i wystepowalo stukowe spalanie, zmienilem na Denso i jest cisza... narazie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 14 Mar 2013 - 20:24
Post #305


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





ik 24 by Ci wystarczyly z zapasem.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoLo
post Thu, 14 Mar 2013 - 22:32
Post #306


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: WWA





Ewentualnie NGK BKR8EIX


--------------------
Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :(
>>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
designer
post Thu, 14 Mar 2013 - 22:42
Post #307


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 February 2010





CYTAT(GTI_fahrer @ Thu, 14 Mar 2013 - 17:49) *
Co powiecie o zastosowaniu oleju Motula 5W40 300V i swiec Denso IK27 w silniku AGU na sprezarce GTX2876?


Motul 300V jak najbardziej ok wink.gif


--------------------
M57N xd
JZDA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbasek
post Fri, 15 Mar 2013 - 10:36
Post #308


Frequent User
Dołączył: Sat, 07 June 2008





Panowie pacjent 1.8T AQX ok 250KM i 150tys przelotu...
Teraz zalany jest Mobil Super 3000 Formula LD 0W-30 jednak z relacji poprzedniego właściciela trochę oleju ubywa powiedzmy ok 1L bo dokładnych wiadomości nie udało mi się zdobyć.....

Co polecacie zalać teraz, chciałbym przesiąść się z tego Mobila na coś innego.
Styl jazdy umiarkowanie butujący czasami z mocnym przytupem wink.gif

Zastanawiam sie nad

Millers Oils TRIDENT 5W-40

czy możne
Valvo VR1 5w50
lub ogólnie jakiś inny 5w50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marik555
post Wed, 01 May 2013 - 23:27
Post #309


Rookie
Dołączył: Mon, 27 February 2012





Valvoline Synpower 0w30
Liqui Moly Synthoil high-tech 5w40, 0w30
Millers 0w40 - ten bym, lał, ten smile.gif) ale najdroższy...
Motul x-lite 0w30
Millers Trident 5w40 sam użytkuję , dobry olej i spokojnie do tej mocy podejdzie

masz polecone same 100% syntetyki, do mocnych 1.8T


--------------------
1.8[color="#FF0000"] T[/color]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!kuchar
post Thu, 02 May 2013 - 21:51
Post #310


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: PL





CYTAT
Millers Trident 5w40 sam użytkuję , dobry olej i spokojnie do tej mocy podejdzie

na czym jeździles wcześniej i jak wrażenia po przesiadce na Tridenta 5W40 ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
pro rider
post Sat, 31 Aug 2013 - 13:56
Post #311


User
Dołączył: Wed, 02 July 2008
Skąd: Poznań





Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat oleju Fuch Race Pro S 5W40 - chciałem go zalać na sezon jesień- zima
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marik555
post Sat, 31 Aug 2013 - 18:24
Post #312


Rookie
Dołączył: Mon, 27 February 2012





FUCHS TITAN RACE PRO S 5W-40


Olej silnikowe z serii TITAN RACE PRO S to w pełni syntetyczne oleje silnikowe na bazie estrów i PAO dla najbardziej obciążonych silników. To jedne z najlepszych olejów silnikowych wysokiej jakości.

Parametry techniczne
Gęstość 15°C - 0.861
Lepkość kinematyczna 40°C - 92.4 mm²/s
Lepkość kinematyczna 100°C - 14.89 mm²/s

Lepkość dynamiczna w -30°C - 6500 mPa.s
HTHS at 150°C - 4.07 mPa.s
Wskaźnik lepkości - 184
Temperatura płynięcia - -51°C
Temperatura zapłonu - 195°C
NOACK - 6.6


generalnie wysoka HTHS czyli bardzo odpowiednia do 1.8T, ma być > 3,5 a jest ponad 4
lepkosc wysoka jako wskaznik, kinematyczna duza ale to swiadczy o super ochronie w wysokich temp, mysle ze do pałowania 1.8T bardzo dobry. A nie znałem go wcześniej, spróbuj, powinno być bardzo odpowiednio. Gdzie kupujesz/jaka cenka z ciekawości ? na estrach to myślę że min 200zł/5L
choć na zimę , jeśli sezonowo traktujesz oleje, bardzo dobry Millers Xf 0w40, ale nie tani. Fuchs po prostu przy minusowych tem z taka lepkoscia troszke wolniej sie nagrzeje i rozprowadzi po układzie. Ale to juz jak kto jezdzi, spróbuj tego Fuchsa, jak masz dobrą ofertę.


--------------------
1.8[color="#FF0000"] T[/color]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Sun, 01 Sep 2013 - 17:55
Post #313


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Ja jestem ciekawy jak wy odczuwacie zmianę oleju w sprawnym silniku z firmy na firmę lub lepkość, że niby auto jedzie lepiej czy jak? rozumiem kiblowaty motor zalać gęstym olejem, wiadomo mniej dymi i pije, ale to że ktoś przechodzi z Mobila na Milersa i odwrotnie czując zmianę laugh.gif no to chyba że latał na Chińczylku i kupił Ori reszta przykładów to placebo rolleyes.gif .
Ja nie odczuwam różnicy po między 5w40 5w50 czy 10w40 czy to Schel czy Mobil warunek to sprany silnik, dokonywałem takich zmian co kilkaset km i na każdym chodził tak samo, czyli cicho i spokojnie, więc nie ma się co nad tym spuszczać, lać firmowy dobierać lepkość do warunków i tyle w temacie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoLo
post Sun, 01 Sep 2013 - 19:40
Post #314


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: WWA





A widzisz a ja w bylej A4 odczuwalem zmiane z Millersa CFS na Motula 300V.
Silnik slyszalnie inaczej pracowal na zimnym i rozgrzanym oleju. Wymieniany kazdy z nich co ok 6tys km.
Cisnienie oleju oraz temp oba podobnie trzymaly.

W sluchaj sie moze bardziej w prace silnika biggrin.gif


--------------------
Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :(
>>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pro rider
post Mon, 02 Sep 2013 - 04:17
Post #315


User
Dołączył: Wed, 02 July 2008
Skąd: Poznań





CYTAT(marik555 @ Sat, 31 Aug 2013 - 18:24) *
FUCHS TITAN RACE PRO S 5W-40


Olej silnikowe z serii TITAN RACE PRO S to w pełni syntetyczne oleje silnikowe na bazie estrów i PAO dla najbardziej obciążonych silników. To jedne z najlepszych olejów silnikowych wysokiej jakości.

Parametry techniczne
Gęstość 15°C - 0.861
Lepkość kinematyczna 40°C - 92.4 mm²/s
Lepkość kinematyczna 100°C - 14.89 mm²/s

Lepkość dynamiczna w -30°C - 6500 mPa.s
HTHS at 150°C - 4.07 mPa.s
Wskaźnik lepkości - 184
Temperatura płynięcia - -51°C
Temperatura zapłonu - 195°C
NOACK - 6.6


generalnie wysoka HTHS czyli bardzo odpowiednia do 1.8T, ma być > 3,5 a jest ponad 4
lepkosc wysoka jako wskaznik, kinematyczna duza ale to swiadczy o super ochronie w wysokich temp, mysle ze do pałowania 1.8T bardzo dobry. A nie znałem go wcześniej, spróbuj, powinno być bardzo odpowiednio. Gdzie kupujesz/jaka cenka z ciekawości ? na estrach to myślę że min 200zł/5L
choć na zimę , jeśli sezonowo traktujesz oleje, bardzo dobry Millers Xf 0w40, ale nie tani. Fuchs po prostu przy minusowych tem z taka lepkoscia troszke wolniej sie nagrzeje i rozprowadzi po układzie. Ale to juz jak kto jezdzi, spróbuj tego Fuchsa, jak masz dobrą ofertę.


Cena za FUCHS 250pln 5L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marik555
post Mon, 02 Sep 2013 - 21:09
Post #316


Rookie
Dołączył: Mon, 27 February 2012





tanio nie jest ale estry swoje kosztują, zakup i zobacz , myślę że bardzo ciekawa opcja, alternatywa do 300v i CFS


--------------------
1.8[color="#FF0000"] T[/color]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
N1SMO
post Wed, 18 Sep 2013 - 09:28
Post #317


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





Witam,
jestem na etapie zmiany oleju w moim 1.8T AVJ 300++
auto ogólnie bardziej do upalania po torze i szybkiej jazdy po streecie,
ale zdarza się też, że jest potrzebne jako daily ( bardzo rzadko )
Obecnie jest zalany Valvoline VR1 10W60
i pytanie do oblatanych w temacie:
pozostać przy powyższym oleju czy zalać coś lepszego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marik555
post Wed, 18 Sep 2013 - 10:35
Post #318


Rookie
Dołączył: Mon, 27 February 2012





spróbuj Millersa CFS w nanotechnologii, np http://pro-choice.pl/cfs-10w50-nt-5l-p-330.html
nadal uważam że 10w60 to za dużo dla 1.8T, opti to 5w50 do mocno upalanych, jest tes cfs 5w40 , nie wiem na ile mocno jeździsz czy wystarczyłby ale ten 10w50 myślę że idealnie pasuje. Z valvoline jest tez b.dobry 5w50.


--------------------
1.8[color="#FF0000"] T[/color]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piguu
post Wed, 20 Nov 2013 - 22:21
Post #319


User
Dołączył: Sun, 06 January 2013





Witam wszystkich! Mam 2 dylematy:

1- A4 B6 1.8T Quattro BEX (193ps) sprowadzony świeżo od Szwajcara, zalany (na wlepach) Castrolem 5w30. Ogólnie motor w BDB kondycji 225tys przelotu (ori) złociutki w środku. Z racji tego że u nasz krajowy Castrol to kaszan chcę zalać Motulem 8100 X-cess 5W40. Auto używane do jazdy codziennej ,ale z w miare ciężką nogą od czasu do czasu lekki sprint spod świateł. Ogólnie auto rodzinne wink.gif Czy ten X-cess 5W40 będzie dobrym rozwiązaniem czy lepiej iść w X-lite 0w30....? W sumie nie ma tu żadnych większych obciążeń, jednak jak wiadomo te motory chodza w dużych temperaturach...



2- gorszy dylemat bo to moja rzeźba: 16VG60 (blok 9A, głowa KR, nowe panewki, pierścienie - ciasno spasowany, uszela odprężająca, doładowanie na kólku 68mm - 0,7bar) siedzi w mk2 syncro 3d. Sklejony z digi1 + program pod 16vg60. Na "docierke" i "odpalenie" zalałem MOTULEM 6100 10W40. Odpalił chodzi cicho i równo, przejeździłem ok 160km. Chce teraz zlać ten olej i nie mam koncepcji czym to zalać... Myślałem o 5w50... Silnik będzie mocno obciążany, głównie na ostre sprinty. Pomóżcie co z tym olejem bo nie chce mieć niespodzianek...

pozdrawiam
Kamil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Wed, 20 Nov 2013 - 23:53
Post #320


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





CYTAT
jestem na etapie zmiany oleju w moim 1.8T AVJ 300++


nie polecam oleju klasy SAE 50 do VAG-owskich silników zwłaszcza 1.8T które najlepiej pracują na olejach max. SAE 40 np. 5W40.

1. A4 - powyzej 10km od zimnego rozruchu niech bedzie ten X-Cess powyżej 10km od zimnego rozruchu lepiej 0W30.

2. Ile mocy bedzie w tym 16VG60 ? więcej niż 300KM ?
MOtul 10W40 nie nadaje się na docierkę ale Millers CRO 10W40.
Poza tym ciasno spasowany...znowu powtórzę max. 5W40 ale nie cywilny olej tylko taki 2x droższy od tych do normalnej jazdy i nie kupuj oleju mineralnego czy HC ale półsyntetyka.



--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 05:52