![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Spokojnie Cfs powinie przez ok 8-10 tys km dac sobie rade. Ale moze Millersa z Nano technologia? testy wypadly swietnie.
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#282
|
![]() |
ale jaki jest sens dawania oleju typowo sportowego do zwykłego samochodu ?
|
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
ale jaki jest sens dawania oleju typowo sportowego do zwykłego samochodu ? Jak ktos zwykly samochod upala non stop to mysle ze warto ale jesli sporadycznie jakies mocniejsze traktowanie to nie ma to sensu moim zdaniem bo kazdy "seryjny" olej to wytrzyma-dobry olej. Juz lepiej go zmieniac co np 8-10 tys km niz "dopakowany "olej co np 15 tys km. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 July 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Czyli XFS spokojnie da radę. Rocznie robię 10000-12000km
|
|
|
![]()
Post
#285
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
przede wszystkim to oleje typowe do sportu mają bardzo dobre parametry ale wytrzymują góra 4-5kkm potem zostają już z niego siki
więc nalewanie takiego oleju a potem jeżdżenie 8-10kkm to totalne nieporozumienie, które więcej może napsuć niż pomóc więc dobry olej jak najbardziej, ale cywilny a nie do sportu |
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
[quote name='grzegorzp' date='Wed, 29 Feb 2012 - 14:41' post='969746']
przede wszystkim to oleje typowe do sportu mają bardzo dobre parametry ale wytrzymują góra 4-5kkm potem zostają już z niego siki więc nalewanie takiego oleju a potem jeżdżenie 8-10kkm to totalne nieporozumienie, które więcej może napsuć niż pomóc więc dobry olej jak najbardziej, ale cywilny a nie do sportu [/quote Croom powinien mieć gdzieś u siebie wyniki badan cfs-a po 10 tys km. zapytam go i wkleje- bo wiem że te oleje spokojnie tyle wytrzymują -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#287
|
![]() |
ale co Ci z tych badań ?
wszystko zależy od silnika w jakim pracuje i jak silnik jest eksploatowany |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
ale co Ci z tych badań ? wszystko zależy od silnika w jakim pracuje i jak silnik jest eksploatowany Chodzi o to ze nie trzeba go zmieniać co 4-5 tyś km o nic więcej:). To nie jest olej na 1 sprint. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#289
|
![]() |
to po co lać olej sportowy do samochodu który nie będzie sportowo używany ?
|
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Dlatego jestem zdania że spokojnie Trident 5w40 do 1.8T do 300km wystarcza, chyba że ma się 300km i ujeżdza na trackdayach to co innego wtedy. Ale jeśli to normalny dupowóz to jak od czasu do czasu przycisniemy te 300km to spokojnie to sobie poradzi na takim oleju, i wymiana 10-15tys to jak juz kto uważa i w zależności czy cisnie na autobanach fest i jak często.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
to po co lać olej sportowy do samochodu który nie będzie sportowo używany ? No dlatego wczesniej napisalem ze na codzien spokojnie xfs wystarcza -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#292
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 January 2012 ![]() |
PAnowie mam teraz takie autko an warsztacie
1,8T 180HP Duzy IC wydech K04 wtryski boscha green chłodnica oleju mocal moc 270 Hp na k03s i programie na 220 był jezdzony na motulu 5w40 co polecacie ?? |
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
PAnowie mam teraz takie autko an warsztacie 1,8T 180HP Duzy IC wydech K04 wtryski boscha green chłodnica oleju mocal moc 270 Hp na k03s i programie na 220 był jezdzony na motulu 5w40 co polecacie ?? Lej dalej to co lałeś skoro nic sie nie dzieje ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 July 2011 ![]() |
Castrol full syntetyc 5w 40
-------------------- https://www.facebook.com/pages/Dem-Car/558007140883770
|
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Czytam czytam i dalej odpowiedź co do GULF'a nie padła.
Rozchodzi się dokładnie o Racing 10W-60. Motor B204L podkręcony aktualnie w okolice 240KM, maksymalnie będzie do 340KM. Oczywiście do jazdy na codzień, sprinty ze świateł od czasu do czasu. Torów nie przewiduję. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#296
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 February 2012 ![]() |
wiele teorii odnośnie olejów, natomiast jeśli nie tor tylko everyday jazda po miescie, 10w60 wydaje się przesadą. Warunki rozruchowe ważne są, nie tylko to co dzieje się w wysokich temp w silniku, dlatego optimum to MIllers 5w50, szeroki zakres temperatur, normy,jedyne ograniczenie takiego rozstrzelonego SAE to szybciej traci właściwości więc wymiana 8-9 tys km max. Jeżdziłem kiedyś na MObil 5w50 i ok, obecnie Millers 5w40 jest lepiej, polecam. 10w60 zdjae się do silników na codzień pokroju M3, natomiast tam są po prostu różnice konstrukcyjne wymagające takiego oleju, w innych przypadkach do jazdy na codzień nawet mocnych jednostek podkręconych ..niekoniecznie
-------------------- 1.8[color="#FF0000"] T[/color]
|
|
|
![]()
Post
#297
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Panowie leje obecnie motula
5w40 xcess i zastanawiam sie czy jest sens i potrzeba, zeby przerzucic sie na jakiegos millersa 10w60? Mozna taki olej zalac? Auto w zime prawie wogole nie jezdzi. Samochod to 1.8t 360km. -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#298
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
to zalezy jak jezdzisz...
wydaje mi sie ze ma to sens bo olej 10w60 zachowwuje swoje wlasciwosci w wysokich temp. 360ps z 20vt to jest juz troszke wiec jak czasem upalasz zmień na olej o wyzszej drugiej wartosci... |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 February 2012 ![]() |
polecam Millers 5w50, znakomity olejhttp://pro-choice.pl/xfs-5w50-5l-p-313.html, jesli nie upalasz jedynie na torze, to 5w50 olej będzie bardziej odpowiedni, lepiej ochroni silnik
-------------------- 1.8[color="#FF0000"] T[/color]
|
|
|
![]()
Post
#300
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 September 2011 ![]() |
czym zalać 1.8t 400+, auto typowo do zabawy czasem jakaś ćwiartka
przy okazji zapytam jakie świece do tego? -------------------- RallyeGolf -1.8T- 472/519
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 05:50 |