![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: PL ![]() |
Zwykły turbo diesel czy z normą 505.01 dla pompowtryskiwaczy? Jak zwykły to zostawić bo spełnia te same normy, jak ma na bańce 505.01 wymienić. Edge 5W40 turbi diesel - ACEA A3/B3,C3,VW 502.00/505.00/505.01 więc wylatuje jak najszybciej...a czym to się różni i co zlego moze narobic w 1.8T ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: PL ![]() |
Kupował ktoś olej od tego sprzedawcy na allegro? Ma oliwe w okazyjnej cenie ciekawe czy jest oryginalna.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1501452802 |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#183
|
![]() |
kupiłem u nich...
ale okazało się, że nie mają na stanie. nie mogłem czekać... więc szybko zwrócili pieniądze. pod tym względem solidna firma |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#184
|
![]() |
Kupował ktoś olej od tego sprzedawcy na allegro? Ma oliwe w okazyjnej cenie ciekawe czy jest oryginalna. http://allegro.pl/show_item.php?item=1501452802 Ja bralem M1 i GM i wygladaly ok. Nie jestem ekspertem, ale nic nie przykulo mojej uwagi. Wysylka szybka, FV itd. |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: PL ![]() |
Wziąłem od niego Motula x-cess 5/40. Jutro wymiana to się zobaczy...do tej pory każdy silnik do którego wlałem Motula chodził ciszej.
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#186
|
![]() |
wypłucz silnik po castrolu
![]() |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: PL ![]() |
Pisałem wcześniej, że ściągałem razem z mechanikiem pokrywe zaworów i góra w tym silniku jest czysta jak łza i ma złotawy nalot (widziałem wcześniej kilka innych 1.8T i nie wyglądało to tak fajnie a wręcz przeciwnie nie mówiąc o powycieranych krzywkach). Nie wiem na czym jeździł w Szwajcarii ale w Polsce przejechał na Castrolu 7tys. i czysto a, że to drugie auto i typowy dupowóz płukanke odpuszcze chociaż pewnie by nie zaszkodziła.
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#188
|
![]() |
aaaa...
chyba, że tak ![]() |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
No wlasnie a jak Liqui Moly, stosuje ktos do 1.8T?
Konkretnie biore pod uwage te dwa produkty: http://www.liqui-moly.pl/features/katalog?...;category_id=23 http://www.liqui-moly.pl/features/katalog?...;category_id=21 Jak do tej pory kilka tyś. km na VR1 10W60. -------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Czytam, czytam to wszystko i sam już nie wiem co zalać do swojej S3... ? 1.8T APY przebieg na liczniku 137tys km +mody w okolicach ~280km, generalnie, wyścigi na 1/4mili, bez żadnych torów itp. do tej pory lany motul 0w30
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#191
|
![]() |
jak jest dobrze... to nie zmieniać marki i producenta
jak za dużo go zjada to zalać jakiś 0/40 czy 5/50 |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
zastanawiam się jak to będzie latem, jak zacznę troszkę katować autko, mam je od zimy i przejechałem narazię może z tys km więc nie wiem jak jest ze zużyciem itp.
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#193
|
![]() |
może okazać się, że 0/30 słabo się będzie sprawdzał
wtedy 0/40 lub na samą ostrą imprezę 5/50 |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
User Dołączył: Tue, 12 August 2008 ![]() |
silnik BAM + chip, 167kk, nadchodzi wymiana, mam zalanego castrol edge sport 0w40 ale chyba cos głosno silnik chodzi, zostac przy nim czy zmienic na motul/mobil i o których parametrach?? auto nie jest upalane, normalna jazda, czasem cos depniete ale nie długo, odcinki od 1km (dojazd do pracy) do ok. 30 km, o olejach było ze sto razy ale kazdy ma inne zdanie...wiec pytam w tym konkretnie przypadku co wybrac....
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
MOTUL SPECIFIC 504/507 5W-30 .
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
User Dołączył: Thu, 11 November 2010 ![]() |
po moich obserwacjach olejowych z własnego doświadczenia( praca silnika na wysokich i niskich obrotach, od upalania po start na zimno )powiem tak :
motul specyfic 504 5w30 - taki sobie motul x-lite 0w30 - lepszy valvoline 5w50 - najlepszy oczywiscie na moim przypadku 1.8t BAM |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
a może ktoś mi doradzi , 330konny BAM , do tej pory MOTUL SPECIFIC 504/507 5W-30 , bez potrzeby dolewania miedzy wymianami . Nie wiem czy ten olej dalej jest dobry do mojej dosyć już wysilonej jednostki
![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#198
|
![]() |
jak miał bym sam zalewać to jakieś 5/40 czy 5/50
ale jak obecnie na 5/30 nie ma problemów... to nie kombinować i zostać przy tym co jest widać silnik jest dobrze zrobiony |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
myślałem o motulu z serii 300v , tylko muszę troche poczytać , bo nie wiem jeszcze który się nada.
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
panowie zglupialem
kupilem 3 dni temu oliwe valvoline 10w60 vr1 w garazu mam pudlo z poprzedniej takiej samej ta z przed 3 dni ma opis synthetic blend :/ ta stara banka semi synthetic :/ wychodzil 100% syntetyk 10w60 ?? -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 19:48 |