Shoutbox 0 nowych PW 


27 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO 1.8 TURBO
Roshi
post Wed, 28 Apr 2010 - 11:51
Post #101


Rookie
Dołączył: Wed, 28 April 2010





A ja mogę polecić Valvoline VR1 Racing smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 28 Apr 2010 - 11:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mariuszl
post Wed, 19 May 2010 - 20:25
Post #102


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





Czytam,czytam i juz powoli głupieje.Ja jeżdżę któryś sezon z koleii na castrolu edge 10w60(wymiana co około 5 tyś) i dopóki sie nie naczytałem tego wszystkiego byłem z niego zadowolony i mój silnik raczej też. Auto dość wysilone prawie 400 ps z seryjnego silnika fiata coupe 20vt o przelocie ponad 170 tyś.Auto jeżdżone okazyjnie często dość ostro.
Po przeczytaniu tych postów zastanawiam się czy nie wymienię oleju na motul wacko.gif Sam już nie wiem co o tym mysleć...


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Thu, 20 May 2010 - 01:43
Post #103


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Zmień na Motula 300V 10W-40 lub 15W-50.

Albo Millers CFS 10w50 lub CFS 10w60.

Castolowi mówimy stanowcze NIE tongue.gif


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WILCZEK MK4 GTI
post Mon, 24 May 2010 - 01:17
Post #104


Rookie
Dołączył: Sun, 13 December 2009





Mobil, Castrol to dobre oleje ale kupowane za granica, a nie rozlewane u nas(lotos) moj 1.8t jezdzil caly czas na castrolu 10w40 po rozebraniu nie wygladalo to ciekawie, przetarty lekko walek na krzywkach, teraz leje 10w60 valvoline vr1 mam nadzieje ze bedzie ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Wed, 28 Jul 2010 - 21:40
Post #105


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





podkleje sie pod temat...
czy mozna bezstresowo zmienic motula 300V 20w60 na 300V 15w50 ?
silnik juz troche na tym nakulal.
mowa o 1.8T BJX, ciut zgrzebany, ~265 HP..


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
riko12
post Sun, 01 Aug 2010 - 13:34
Post #106


User
Dołączył: Wed, 05 November 2008





CYTAT(mss @ Wed, 28 Jul 2010 - 21:40) *
podkleje sie pod temat...
czy mozna bezstresowo zmienic motula 300V 20w60 na 300V 15w50 ?
silnik juz troche na tym nakulal.
mowa o 1.8T BJX, ciut zgrzebany, ~265 HP..


Jak najbardziej, jednak pamiętaj że w codziennym użytkowaniu taki olej (czy to 15w50 czy 20w60) to nie tyle przerost formy nad treścią, co po prostu nie najlepsze rozwiązanie dla silnika. Przy rozruchu motor dostaje w d....., poza tym tak gęsty olej zabiera Ci moc... To nie jest tak, że im wyższe cyferki, tym lepszy olej, bo ostatnio widziałem we Włoszech Shella mineralnego 25w60...... Oleje syntetyczne takie jak 15w50, 15w60, 20w60 są stworzone do rajdów (w autach turbo) i wyścigów długodystansowych, a nie do jazdy na codzień....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Sun, 01 Aug 2010 - 20:43
Post #107


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





panowie wczoraj od goscia w sklepie z olejami uslyszalem ze valvoline wycofal 10w60 vr1 racing i zastepuje go czyms innym ??? prawda to ??


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kevin_mkIII
post Mon, 02 Aug 2010 - 22:04
Post #108


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





nic mi o tym nie wiadomo... my (intercars) nadal mamy VR1 Racing w ofercie i nie mam zadnych wiaodmosci na temat wycofania tego oleju


--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kevin_mkIII
post Mon, 02 Aug 2010 - 22:20
Post #109


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





choc na valvoline.com pojawiło sie cos nowego
http://www.valvoline.com/products/consumer...cing-motor-oil/


--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Wed, 04 Aug 2010 - 20:20
Post #110


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Ktos moze mi powiedzec ktorego motula zalac do 2.0T BHZ 265HP ?? Bo na stronie motula ten silnik nie istnieje. Do tej pory jezdzilem na 5w50 mobila1 ale wsumie chce sprobowac czegos innego i albo Valvoline Vr1 5w50 albo jakis motul wlasnie tylko nie wiem ktory ( jest jakis motul 5w50 ?? ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Thu, 05 Aug 2010 - 22:56
Post #111


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Dobra juz niewazne valvoline kupiony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
riko12
post Tue, 10 Aug 2010 - 19:07
Post #112


User
Dołączył: Wed, 05 November 2008





Czy mi się wydaje, czy Valvoline Racing VR1 10w60 to olej półsyntetyczny???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kevin_mkIII
post Tue, 10 Aug 2010 - 19:09
Post #113


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





wydaje ci sie


--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
riko12
post Tue, 10 Aug 2010 - 22:31
Post #114


User
Dołączył: Wed, 05 November 2008





CYTAT(Kevin_mkIII @ Tue, 10 Aug 2010 - 19:09) *
wydaje ci sie

chyba jednak nie.... jak byk napisane na butelce SEMI Synthetic http://allegro.pl/item1178906099_valvoline...l_warszawa.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kevin_mkIII
post Tue, 10 Aug 2010 - 23:04
Post #115


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





powaznie to nie jest półsyntetyk tongue.gif tongue.gif


--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 10 Aug 2010 - 23:29
Post #116


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





odradzam wszystkim Valvoline Racing VR1 10w60 . Wczesniej jezdzilem na motulu 15w50 lub 10w40 po zalaniu Valvoline Racing VR1 10w60 zaczely stukac popychacze - odradzam , oczywiscie wracam do motula 300v . ps Warto podpytac GTO bo mial ostatnio podobne przygody z valvoline racing 10w60


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 11 Aug 2010 - 08:37
Post #117









VR1 10/60 to ciut lepszy ale tylko półsyntetyczny olej...
Motul 15/50 to poważny olej i pełny syntetyk. Porównywanie ich jest co najmniej nie na miejscu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
riko12
post Wed, 11 Aug 2010 - 08:46
Post #118


User
Dołączył: Wed, 05 November 2008





Czyli sprawa się wyjaśniła. Generalnie ja wychodzę z takiego założenia szukając oleju: 1) wybieram lepkość 2) patrzę czy jest 100% lub FULL Synthetic, a nie jakieś HC, samo SYNTHETIC, lub Synthetic Technology biggrin.gif 3) Patrzę czy ma estry (double ester, triple ester). Po takich eliminacjach zostają 2 oleje: Motul Competition lub Millers Oils Motorsport. Do "normalnego" użytku, z punktu 3 można zrezygnować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Wed, 11 Aug 2010 - 12:01
Post #119


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Czyli jak Valvo vr1 10w60 to polsyntetyk a 5w50 to pelen synt. bo na opakowaniu pisze full synt. i mam nadzieje ze mnie w uja nie zrobili bo bym sie lekko zdenerwowal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Wed, 11 Aug 2010 - 12:03
Post #120


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





hymm faktycznie na 10w60 pisze synt. blend a na 5w50 full synt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 03:35