![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 18 October 2007 Skąd: malopolska ![]() |
Musze zmienic sprzeglo i doradzono mi zebym wraz z nim zmienil kolo na jednomasowke i odelzyl je. Jako ze jestem rookie prosze was o pomoc
Czy warto ? Jakie beda efekty? Czy to roz ma jakies wady ? Auto 535 r90 glownie drift dzieki pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 04 February 2007 Skąd: POZNAŃ ![]() |
Jeśli chodzi o drift to jednomasówka jak najbardziej, ale lepiej nie kombinować z wagą koła zamachowego.
-------------------- Tylko bokiem, o tak!!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 18 October 2007 Skąd: malopolska ![]() |
A przeczytac regulamin warto !!! jak najbardziej
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
panowie jeżeli można to dołącze sie do tematu
do silnika m50b25 jakie koło dwumas czy jednomas i od czego jednomas ? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
CYTAT("thorez":28no8wb2) A przeczytac regulamin warto !!! jak najbardziej
A ze zrozumieniem to już wogóle warto np. polecam pozycję 12... -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
To ja się podepne - skąd wziąć jednomasówke do E36 325? Jeden dwumas już mi poszedł na strzępy, wymieniłem narazie na drugi seryjny dwumas ale nie lubię tego rozwiązania
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
CYTAT("rennen":1spppw21) To ja się podepne - skąd wziąć jednomasówke do E36 325? Jeden dwumas już mi poszedł na strzępy, wymieniłem narazie na drugi seryjny dwumas ale nie lubię tego rozwiązania
Jednomasowe koła są w wielu E36 mniejszej pojemności, choć zdarza się ze w danym modelu jest i takie i takie. Samo koło to nie problem, ale do koła trzeba przecież tarczę z amortyzatorem |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
Jednomasowe koła są w wielu E36 mniejszej pojemności, choć zdarza się ze w danym modelu jest i takie i takie. Samo koło to nie problem, ale do koła trzeba przecież tarczę z amortyzatorem [/quote]
no właśnie trzeba tarcze z amortyzatorem a taka tarcza występowała w e30 2,5 i niewiemczy w 2,0 też nie bedzie pasowała więc taki zestawik byłby lepszy i lżejszy niż seryjne dwumas |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
No wlasnie dlatego chętnie się dowiem jakie rozwiązanie jest najlepsze od kogoś kto przerabiał temat.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Ja mam u siebie tarczę jednomasową - odchudzoną, od 735 E32 z początków produkcji.
Wieniec przełożony z E36. Docisk... prawdopodobnie od takiego właśnie 735, z podwójną sprężyną. Prawdopodobnie. Po dostarczeniu koła zamachowego, Radzikowski ogarnął sprawę odpowiedniego docisku. Podsumowując. Zestaw koło + docisk + tarcza od starych M30. Wieniec z E36. -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
CYTAT("PMN":gx3ybmxb) Ja mam u siebie tarczę jednomasową - odchudzoną, od 735 E32 z początków produkcji.
Wieniec przełożony z E36. Docisk... prawdopodobnie od takiego właśnie 735, z podwójną sprężyną. Prawdopodobnie. Po dostarczeniu koła zamachowego, Radzikowski ogarnął sprawę odpowiedniego docisku. Podsumowując. Zestaw koło + docisk + tarcza od starych M30. Wieniec z E36. a napisz w jakim aucie i z jakim motorem takie mody przeprowadziłeś ?? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
S50B30
-------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("PMN":30vafkv1) Ja mam u siebie tarczę jednomasową - odchudzoną, od 735 E32 z początków produkcji.
Wieniec przełożony z E36. Docisk... prawdopodobnie od takiego właśnie 735, z podwójną sprężyną. Prawdopodobnie. Po dostarczeniu koła zamachowego, Radzikowski ogarnął sprawę odpowiedniego docisku. Podsumowując. Zestaw koło + docisk + tarcza od starych M30. Wieniec z E36. a czy da radę przerobić dwumas w E46 M54 3.0 -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Witam m50b25 koło od m20b25 tarcza docisk i łozysko i gotowe m20b20 jest to samo m20b25 zakładałem takie koło do m50b25 i do m30b35 i b30 i działało i to okejowo tak jak mówili przekładka wieńca nie unikniona do m30 jak zakładałem koło przy przekładce wieńca okazało się że koło trzeba przetoczyć pare setek ale każdy tokarz jak to dostanie w ręce to bedzie wiedział jak to wykonać myśle że do tych innych silników takie sprzęgło i koło też by wydało nawet spieka zrobiliśmy w m30b35 na kole m20b25 docisk m20b25 tarcza(baza pod spieka) m20b25 można śmiało montować powiem tak wkręcał się silnik jak głupi kultura na wolnych sie poprawił i działa pozdro
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 11 May 2009 ![]() |
wwitam panowie ja tez bym tak chciał zrobić mam juz sprzegło z m20b20 i m20b23 ktoro sie lepiej nada co trzba dokłanie zrobic. przetoczyc na średnicy tak aby zabic sieniec z dwumasy z m30 tak??? jak jest ze skrzynia??? łożyskiem oporowym??? i wysprzęglikiem??? proszę o jak najwiecej mi przydatnych informacje:) pozdrawiami dziekuja Krzysiek.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:12 |