Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 4 5 6 7 8 >  
Closed TopicStart new topic
> 330d e46 204KM na 300KM+, co potrzeba?
bobik
post Sat, 18 Oct 2008 - 11:46
Post #101


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





wersję 235ps robi się na 290ps wink.gif


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 18 Oct 2008 - 11:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomp
post Mon, 08 Dec 2008 - 11:34
Post #102


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





witam,

chciałbym odkopać trochę temat i dowiedzieć się, czy coś nowego o nim możemy powiedzieć.

Rozmawiałem niedawno ze znajomym (którego wykres chyba nawet tutaj sie pojawił), który planuje na wiosnę większe turbo w swoim E46 330D. Niestety nic ponad to nie potrafię powiedzieć. Może ktoś już jest w trakcie/po takiej przeróbce? Oczywiście sprawa dotyczy wersji 204 km.

pozdrawiam
Tomek


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Mon, 08 Dec 2008 - 11:56
Post #103


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





CYTAT(tomp @ Mon, 08 Dec 2008 - 11:34) *
Rozmawiałem niedawno ze znajomym (którego wykres chyba nawet tutaj sie pojawił), który planuje na wiosnę większe turbo w swoim E46 330D. Niestety nic ponad to nie potrafię powiedzieć. Może ktoś już jest w trakcie/po takiej przeróbce? Oczywiście sprawa dotyczy wersji 204 km.

pozdrawiam
Tomek


jakie turbo? zapytaj i napisz


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 08 Dec 2008 - 18:08
Post #104


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





1. Nikt nie wie jaki jest potencjal sryjnego turbo wiec po co je zmieniac. Nikt nie wie bo nikt nie mierzyl cisnienia spalin.
2. Po co wieksze turbo skoro na seryjnym kolo zamachowe juz krzyczy ze ma za duzo

Musi sie znalesc osoba ktora przyjedzie i powie chce miec 300ps i zostawiam Wam samochod.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 08 Dec 2008 - 21:24
Post #105


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Jakie są opcje dla koła zamachowego? (mam na myśli zarówno manual jak i automat?)


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Tue, 09 Dec 2008 - 01:05
Post #106


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





Jak to jaka opcja, jednomasowe koło założyć i można dalej próbować. Dwumasówka nie wytrzyma tylu "niutków".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Tue, 09 Dec 2008 - 08:17
Post #107


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





nie wiem, czy tyczy się to tylko sprzęgła, czy całego zestawu wraz z zamachem, ale kiedyś PMN lub Keyser (niestety nie pamiętam już) napisali mi, że zestaw z E60 3.0D 218km, wytrzymuje więcej. Nie znam podstaw, na których było oparte to twierdzenie, ale mowa była na pewno o wartościach >600Nm


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Tue, 09 Dec 2008 - 22:12
Post #108


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





600Nm przy 4000obr daje ok. 341PS a tyle to nie wyjdzie z tego silnika na seryjnych częściach

600Nm w tylnonapędowym aucie do jazdy po bułki przy 2000obr ?

Realny moment powyżej 530Nm w dolnym zakresie obrotów zaczyna niszczyć i bardzo go czuć w takim zespole napędowym

530Nm przy 4000obr daje ok. 301PS i taki płaski moment zaczynający się po 2200obr to i owszem.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 09 Dec 2008 - 22:41
Post #109


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(przemooo @ Tue, 09 Dec 2008 - 01:05) *
Jak to jaka opcja, jednomasowe koło założyć i można dalej próbować. Dwumasówka nie wytrzyma tylu "niutków".

To rzecz jasna. Mniej jasne jest - kto robi takowe godne polecenia i gdzie można to kupić. W szczególności do automatu.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 10 Dec 2008 - 00:06
Post #110


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





No dobra. Jakie koło zamachowe dwumasowe w automacie?
Ekh?

I co to jest Cr1/2/3/4?

Ptam się bo z tego wynika, ze mam CR1 a nie wiem ocb..


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Wed, 10 Dec 2008 - 00:15
Post #111


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





generacja Common Rail


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 10 Dec 2008 - 00:22
Post #112


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Aha.

Czyli różnią się pompą wtrysku.

Hmmm.... To kwestie ciśnień, przepustowości, czy tylko sterowania?


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Wed, 10 Dec 2008 - 00:26
Post #113









Cisnien, sterowania, wtryskow, turbiny, pojemnosci, glowicy, kolektorow itd itp

Roznic pomiedzy 'starym' 3.0d takim jak ty masz a 'srednio-nowym' takim jak u mnie jest naprawde dluuuga lista.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtrek
post Wed, 10 Dec 2008 - 00:28
Post #114


Supra User
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: Poznań





common rail ma pompe niskiego cisnienia w baku i pozniej wysokiego cisnienia podajaca na wspolna listwe wtryskow wysokie cisnienie, w najnowszych silnikach dochodzace do 2000bar. pierwsze systemy miala afair okolice 1000, moze mniej. zwykla pompa rotacyjna, czyli stare systemy to chyba okolice 100-300bar. jak cos namieszalem to sorry, jest pozno tongue.gif


--------------------
chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe.

Supra TT 6spd, F430 spider 6spd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 10 Dec 2008 - 06:50
Post #115


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Można wykonać takie koło zamachowe od podstaw.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 10 Dec 2008 - 09:26
Post #116


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





ALE JAKIE KOŁO ZAMACHOWE DO AUTOMATU?



--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Wed, 10 Dec 2008 - 09:36
Post #117


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





Jak to jakie smile.gif oryginalne smile.gif Mowa była o kole chyba do manuala smile.gif p.s po co ta cała dyskusja skoro nikt nie zrobi 300KM+ z tego silnika.

"600Nm przy 4000obr daje ok. 341PS a tyle to nie wyjdzie z tego silnika na seryjnych częściach" --> a jakie części wsadzisz "nie seryjne" żeby miało to tyle koni ????? Miałem 580Nm i przy 4000obr. wcale nie miałem 341PS a 270PS


"600Nm w tylnonapędowym aucie do jazdy po bułki przy 2000obr ? " --> A czemu nie ??? Można i po bułki i do kina...


"Realny moment powyżej 530Nm w dolnym zakresie obrotów zaczyna niszczyć i bardzo go czuć w takim zespole napędowym" --> Co do tego, że czuć ten moment to prawda, ale że, niszczy zespół napędowy?????? Skąd wziąłeś to info ????????? Od 2 lat jeżdze z większym momentem i nic, ale to nic się nie zepsuło...


Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtrek
post Wed, 10 Dec 2008 - 10:32
Post #118


Supra User
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: Poznań





CYTAT(przemooo @ Wed, 10 Dec 2008 - 09:36) *
p.s po co ta cała dyskusja skoro nikt nie zrobi 300KM+ z tego silnika.

ja chcialem zrobic, jak jeszcze mialem 330d, ale sprzedalem... na pewno sie te info komus przydadza, za poza tym, to ciekawy temat, wiec o co kaman?

CYTAT(przemooo @ Wed, 10 Dec 2008 - 09:36) *
Miałem 580Nm i przy 4000obr. wcale nie miałem 341PS a 270PS

LOL, 580Nm miales przy okolicach 2000obr, a tu mowa jest o takim momencie przy 4000obr, jak bys mial 580Nm przy 4000obr to bys mial ponad 300KM.


--------------------
chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe.

Supra TT 6spd, F430 spider 6spd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Wed, 10 Dec 2008 - 13:06
Post #119


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





CYTAT(wojtrek @ Wed, 10 Dec 2008 - 10:32) *
ja chcialem zrobic, jak jeszcze mialem 330d, ale sprzedalem... na pewno sie te info komus przydadza, za poza tym, to ciekawy temat, wiec o co kaman?


Ale jakie INFO ????? Czy na 6 stronach postów Ktoś napisał coś przydatnego do zbudowania Diesla 204KM --> 300KM+ ????


CYTAT(wojtrek @ Wed, 10 Dec 2008 - 10:32) *
LOL, 580Nm miales przy okolicach 2000obr, a tu mowa jest o takim momencie przy 4000obr, jak bys mial 580Nm przy 4000obr to bys mial ponad 300KM.



Ok masz rację 560Nm miałem od 1800-3400 obrotów, i było to na słabszym programie, ale nawet w biturbo przy większej liczbie niutków nie masz tylu koni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemooo
post Wed, 10 Dec 2008 - 13:25
Post #120


User
Dołączył: Sun, 07 August 2005
Skąd: z KSR :)





CYTAT(wojtrek @ Thu, 22 Nov 2007 - 11:19) *
przepis na 290-300KM w e46 204KM:
- wydech 3 calowy, przelotowy (1 rura 3 calowa czyli 76mm, lub 2x 55mm bo taki sam przekroj wychodzi)
- intercooler wiekszy (jak najwiekszy sie da wsadzic), niestety wymaga modyfikacji wentylatora, ktory jest 1 duzy, trzeba wyrzezbic 2 mniejsze, zeby mozna bylo wsadzic grubszy i wiekszy IC
- na koniec program (to nie jest ten sam program, ktory jest na 260/270KM)

to slowa Patryka.

pozdro



Nie wiem nie znam "Patryka", ale po jego przepisie wyszedł zakalec smile.gif

Co do intercoolera, to "nic" nie trzeba grubszego przerabiać, Oczywiście wentylator zostaje seria, i trzeba poświęcić chwilkę na dorobienie rur, i to wszystko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 4 5 6 7 8 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 22:10