![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
wersję 235ps robi się na 290ps
![]() -------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
witam,
chciałbym odkopać trochę temat i dowiedzieć się, czy coś nowego o nim możemy powiedzieć. Rozmawiałem niedawno ze znajomym (którego wykres chyba nawet tutaj sie pojawił), który planuje na wiosnę większe turbo w swoim E46 330D. Niestety nic ponad to nie potrafię powiedzieć. Może ktoś już jest w trakcie/po takiej przeróbce? Oczywiście sprawa dotyczy wersji 204 km. pozdrawiam Tomek -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
Rozmawiałem niedawno ze znajomym (którego wykres chyba nawet tutaj sie pojawił), który planuje na wiosnę większe turbo w swoim E46 330D. Niestety nic ponad to nie potrafię powiedzieć. Może ktoś już jest w trakcie/po takiej przeróbce? Oczywiście sprawa dotyczy wersji 204 km. pozdrawiam Tomek jakie turbo? zapytaj i napisz -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
1. Nikt nie wie jaki jest potencjal sryjnego turbo wiec po co je zmieniac. Nikt nie wie bo nikt nie mierzyl cisnienia spalin.
2. Po co wieksze turbo skoro na seryjnym kolo zamachowe juz krzyczy ze ma za duzo Musi sie znalesc osoba ktora przyjedzie i powie chce miec 300ps i zostawiam Wam samochod. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Jakie są opcje dla koła zamachowego? (mam na myśli zarówno manual jak i automat?)
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
Jak to jaka opcja, jednomasowe koło założyć i można dalej próbować. Dwumasówka nie wytrzyma tylu "niutków".
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
nie wiem, czy tyczy się to tylko sprzęgła, czy całego zestawu wraz z zamachem, ale kiedyś PMN lub Keyser (niestety nie pamiętam już) napisali mi, że zestaw z E60 3.0D 218km, wytrzymuje więcej. Nie znam podstaw, na których było oparte to twierdzenie, ale mowa była na pewno o wartościach >600Nm
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
600Nm przy 4000obr daje ok. 341PS a tyle to nie wyjdzie z tego silnika na seryjnych częściach
600Nm w tylnonapędowym aucie do jazdy po bułki przy 2000obr ? Realny moment powyżej 530Nm w dolnym zakresie obrotów zaczyna niszczyć i bardzo go czuć w takim zespole napędowym 530Nm przy 4000obr daje ok. 301PS i taki płaski moment zaczynający się po 2200obr to i owszem. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Jak to jaka opcja, jednomasowe koło założyć i można dalej próbować. Dwumasówka nie wytrzyma tylu "niutków". To rzecz jasna. Mniej jasne jest - kto robi takowe godne polecenia i gdzie można to kupić. W szczególności do automatu. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
No dobra. Jakie koło zamachowe dwumasowe w automacie?
Ekh? I co to jest Cr1/2/3/4? Ptam się bo z tego wynika, ze mam CR1 a nie wiem ocb.. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
generacja Common Rail
-------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Aha.
Czyli różnią się pompą wtrysku. Hmmm.... To kwestie ciśnień, przepustowości, czy tylko sterowania? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#113
|
![]() |
Cisnien, sterowania, wtryskow, turbiny, pojemnosci, glowicy, kolektorow itd itp
Roznic pomiedzy 'starym' 3.0d takim jak ty masz a 'srednio-nowym' takim jak u mnie jest naprawde dluuuga lista. |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
common rail ma pompe niskiego cisnienia w baku i pozniej wysokiego cisnienia podajaca na wspolna listwe wtryskow wysokie cisnienie, w najnowszych silnikach dochodzace do 2000bar. pierwsze systemy miala afair okolice 1000, moze mniej. zwykla pompa rotacyjna, czyli stare systemy to chyba okolice 100-300bar. jak cos namieszalem to sorry, jest pozno
![]() -------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Można wykonać takie koło zamachowe od podstaw.
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
ALE JAKIE KOŁO ZAMACHOWE DO AUTOMATU?
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
Jak to jakie
![]() ![]() ![]() "600Nm przy 4000obr daje ok. 341PS a tyle to nie wyjdzie z tego silnika na seryjnych częściach" --> a jakie części wsadzisz "nie seryjne" żeby miało to tyle koni ????? Miałem 580Nm i przy 4000obr. wcale nie miałem 341PS a 270PS "600Nm w tylnonapędowym aucie do jazdy po bułki przy 2000obr ? " --> A czemu nie ??? Można i po bułki i do kina... "Realny moment powyżej 530Nm w dolnym zakresie obrotów zaczyna niszczyć i bardzo go czuć w takim zespole napędowym" --> Co do tego, że czuć ten moment to prawda, ale że, niszczy zespół napędowy?????? Skąd wziąłeś to info ????????? Od 2 lat jeżdze z większym momentem i nic, ale to nic się nie zepsuło... |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
p.s po co ta cała dyskusja skoro nikt nie zrobi 300KM+ z tego silnika. ja chcialem zrobic, jak jeszcze mialem 330d, ale sprzedalem... na pewno sie te info komus przydadza, za poza tym, to ciekawy temat, wiec o co kaman? Miałem 580Nm i przy 4000obr. wcale nie miałem 341PS a 270PS LOL, 580Nm miales przy okolicach 2000obr, a tu mowa jest o takim momencie przy 4000obr, jak bys mial 580Nm przy 4000obr to bys mial ponad 300KM. -------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
ja chcialem zrobic, jak jeszcze mialem 330d, ale sprzedalem... na pewno sie te info komus przydadza, za poza tym, to ciekawy temat, wiec o co kaman? Ale jakie INFO ????? Czy na 6 stronach postów Ktoś napisał coś przydatnego do zbudowania Diesla 204KM --> 300KM+ ???? LOL, 580Nm miales przy okolicach 2000obr, a tu mowa jest o takim momencie przy 4000obr, jak bys mial 580Nm przy 4000obr to bys mial ponad 300KM. Ok masz rację 560Nm miałem od 1800-3400 obrotów, i było to na słabszym programie, ale nawet w biturbo przy większej liczbie niutków nie masz tylu koni. |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
przepis na 290-300KM w e46 204KM: - wydech 3 calowy, przelotowy (1 rura 3 calowa czyli 76mm, lub 2x 55mm bo taki sam przekroj wychodzi) - intercooler wiekszy (jak najwiekszy sie da wsadzic), niestety wymaga modyfikacji wentylatora, ktory jest 1 duzy, trzeba wyrzezbic 2 mniejsze, zeby mozna bylo wsadzic grubszy i wiekszy IC - na koniec program (to nie jest ten sam program, ktory jest na 260/270KM) to slowa Patryka. pozdro Nie wiem nie znam "Patryka", ale po jego przepisie wyszedł zakalec ![]() Co do intercoolera, to "nic" nie trzeba grubszego przerabiać, Oczywiście wentylator zostaje seria, i trzeba poświęcić chwilkę na dorobienie rur, i to wszystko. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 22:10 |