![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
jak juz ktos odkopał to sie podłącze.
ma to sens w 1.8t ???? http://allegro.pl/solenoid-ebc-mac-zawor-z...4050220192.html podpinam to i działa? trzeba cos stroić po zmianie czy wszystko bedzie działać jak nalezy? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Tak czytam i zapytam się jaką rezystancje ma cewka n75? nie myślał ktoś założyć wtryskiwacz od LPG zamiast n75?? Wtryski od gazu bez problemu przyjmują ponad 2 bary i cykają dosyć szybko....
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Tak czytam i zapytam się jaką rezystancje ma cewka n75? nie myślał ktoś założyć wtryskiwacz od LPG zamiast n75?? Wtryski od gazu bez problemu przyjmują ponad 2 bary i cykają dosyć szybko.... Nie bardzo Ci to zadziała ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Co ty Chłopie planujesz boost powyżej 2bar ze zmieniasz seryjny N75? Lepiej nie kombinuj
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 June 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
A czy ktoś odpowie na moje pytania?
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
no właśnie czy jest ktoś w stanie odpowiedziec czy ten MAC który tak naprawde tańszy jest od rs-owego n75 bedzie od niego lepszy?
po zmianie z n75 na tego MAC-a trzeba cos stroic? |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
nie będzie lepszy bo np. nie lubi oleju jak dostanie pod ciśnieniem a w przypadku turbo to pewne
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 June 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Widzę temat jedna wielka niewiadoma... Niby lepszy bo równo trzyma doładowanie, ale z drugiej strony później wstaje (podobno), bo po montażu auto nie było ponownie strojone co niby by miało temu zapobiec (ale nikt tego nie potwierdzi), a teraz się dowiaduję że nie lubi oleju a na bank dostanie. W takim razie dlaczego go ludzie polecają? rozumiem ze nie ma jednoznacznego zdania na daną część jedni ją chwalą inni nie no ale zawsze są za i przeciw a tutaj cisza hmm
- dodatkowo zapytałem jak to podłączyć i też cisz (sam znalazłem na tym forum), i tak przyznam że z tamtego opisu nic nie rozumiem a tym bardziej że mam wzdłużny a większość tutaj posiada poprzeczniaka. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 15 April 2014 ![]() |
Jak tak to sobie czytam to myślę tylko ile samochodów zostało uszkodzonych przez 'internetowych' mechaników... Nie mam pytań ludzie jak nie wiedzą nic o tym a potem samochody są uszkodzone itd. Już lepiej jechać do mechanika zapłacić trochę i mieć pewność że coś jest dobrze zrobione a nie ładować kasę w części narzędzia itd. a potem płakać że coś się nie działa.
--------------------------- Urządzenia do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 June 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Co to ma do różnicy po między N75J a MAC? W zasadzie to nic, i po raz kolejny barak konkretnych odpowiedzi na pytania....
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
User Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Witam.
Poszukuje 034906283 J lub K ma ktoś coś takiego? |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 October 2010 Skąd: Lublin ![]() |
Mam takiego Mac-a od 5 lat i nic się z nim nie dzieje, różnica polega na tym że minimalnie dłużej buduje boosta niż na n75. Z tego co pamiętam były dwa rodzaje tego zaworka, oba wyglądają tak samo tyle że jeden z nich jest bardziej przepustowy. W moim przypadku przed programem była niewielka różnica w doładowaniu. Na Mac-u turbo ładowało 0.1 bara mniej
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 October 2015 Skąd: Chełm ![]() |
witam, odswiezam temat.
czy ktos cos slyszal lub robil taki mod, zeby włożyć n75 z seata exeo 1.8T o numerze 06F906283F . jest znacznie tanszy tylko budowa troche inna.. https://images-na.ssl-images-amazon.com/ima...5DL._SX425_.jpg |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 14:05 |