![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 April 2008 ![]() |
a jak sie sprzeglo sprawuje robiles u nich sama tarcze czy tez docisk
-------------------- Pozdrawiam loczek
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
sama tarcze, do tego Nm i tylu kucy jakoś to śmiga i przejechałem ze 30tyś km.. narazie jest ok
-------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 January 2009 Skąd: wawa ![]() |
ja mam jeszcze pytanie w sprawie kompresora.
czy do napedzania kompresora uzyles drugiego paska? czy zastosowalas jeden dluzszy? przepustnice przelozyles przed kompresor? jesli tak co wsadziles w stare miejsce? zastosowales DV czy BOVa? wydawalo mi sie ze DV pracuje w ukladzie zamkniety a BOV upuszcza do atmosfery. powiedz jakie zmiany w elektronice musiales zastosowac? podlaczyles jakiegos piggybacka? sam planuje zamontowac u siebie kompresor i zastanawiam sie jakie mody bede musial wprowadzic. masz moze namiar na jakiegos magika czy warsztat z wawy ktory moglby mi to pomoc zrobic? -------------------- nbfl 1.8
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
widze że przeczytałeś temat po łebkach, na wszystkie pytania masz odpowiedź w pierwszym poście, co do paska jest jeden długi dwustronny, co też było opisane..
-------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
Ja jestem tylko ciekaw jak wypada d-seria z kompresorem w porównaniu do d-serii turbo o takiej samej mocy. Miałeś kiedyś okazję sprawdzić? Mierzyłeś czasy?
Bo myślę intensywnie nad FI w swoim D16Z9 i nie mogę się zdecydować ![]() -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
porównywalem kiedyś wykresy i do 7 tys był podobny do hybrydy k20 (NA) więc...troche inaczej niż turbo
![]() -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 January 2009 Skąd: wawa ![]() |
nie znasz kogos kto moglby mi dorobic mocowanie kompresora do bloku? najlepiej z wawy.
szukam tez osoby ktory zrobilaby mi kolo pasowe na wymiar. -------------------- nbfl 1.8
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
niestety nie pomogę
![]() -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
a taka tam mała nowość ..
![]() ![]() i dwie fotki oryginalne, dostałem wsumie narazie pare sztuk.. ![]() ![]() -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Możesz podać mi na pw koszt takiego zakompresorowania??
-------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
pisałem o tym już kilka razy, wystarczy poczytać
![]() ![]() -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 August 2009 Skąd: W-wa/WPR ![]() |
Gratulacje pomysłu! Wykonanie świetne i efekt... respect :-)
W planach mam "zakompresowanie" swojej qpetki, więc Twój projekt jest niezłą bazą. Pytanie czy F seria wytrzyma kompresor. Ale skoro Twój motorek wytrzymał, to jest nadzieja. |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
i jak dobry marcowy kotlet
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 15 October 2009 ![]() |
Siemka
![]() |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
niestety osobiście Ci nie pomogę, ale mogę Ci podać kontakt do firmy która za dobre pieniądze może Ci wykona mocowanie
![]() -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 15 October 2009 ![]() |
no szkoda szkoda ale dzieki i tak
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 23 October 2005 ![]() |
co do kompresora to czy modele mp90 albo mp112 z eatona podeszlyby u Ciebie w hondzi?
jaka roznica w spalaniu? |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
nie podeszlyby, bo sa mega za wielkie.
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
nie podeszlyby, bo sa mega za wielkie. nie przesadzaj z ta wielkoscia i roznica sa rozne M90 i niektore z krotka glowa sa prawie takie jak M62 pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
zdjecia fajne, ale mogliby bardziej profi sie gumka w paincie poslugiwac (tablice)
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 14:00 |