HONDA CIVIC d16 ej9 KOMPRESOR M62 212HP / 247Nm |
HONDA CIVIC d16 ej9 KOMPRESOR M62 212HP / 247Nm |
Wed, 11 Jul 2007 - 23:51
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa |
Marka i Model
Honda Civic EJ9 D16Y2 Modyfikacje Silnika d-seria zasilana kompresorem eaton m62 - 8-9psi Układ Dolotowy DV boscha, IC, stożek Układ Wydechowy przelot 2,5 magnaflow Modyfikacje Elektroniki i Paliwa zmodyfikowana mapa komputera przez "eM Engineering" wtryski 370cc Układ Napędowy felgi 16' KOSEI, opony t1r lekkie koło zamachowe Układ Hamulcowy przód 282mm - gładki EBC, tył VTI Modyfikacje Zawieszenia zestawi koni sporta - 30mm wahacze górncze skunk2 rozpórka Modyfikacje Wnętrza i Car Audio turystyczno/kubełkowe czerwone fotele wnętrze look VTI + dużo gadżetów JDM zegary EK z carbonem wskaźniki greddy (ciśnienie oleju, doładowanie i EGT) Body KIT i Oświetlenie przelakierowany na kolor złoty, jdm-owa tylna dokładka, przód JDM sir czarne lampy przód JDM lampy tył lotka spoon lusterka spoon Fabryczna Moc i Moment: 126hp/144Nm Moc i Moment Po Modyfikacjach: 212hp/247Nm no i ostatecznie .. -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 11 Jul 2007 - 23:51
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 00:01
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź |
Ładny pionierski projekt. Proszę zmniejsz wielkość zdjęć
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 00:14
Post
#3
|
|
User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa |
fakt, moja skucha, zapomniałem że tutaj nie zmniejszają się automatycznie
ogólnie już porpawione -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 00:21
Post
#4
|
|
SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 |
Super projekt, bardzo "czysty". Mimo że początkowo nie rzuca się w oczy, to kilka szczegółów może się spodobać... Masz może bliższe fotki silnika, a w szczególności kompresora? Z czego dopasowałeś pasek? Kupiłeś gotowy kit? Fajnie że nie poszedłeś przetartym szlakiem B-serii. Gratuluję!
|
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 00:26
Post
#5
|
|
User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa |
aha, bo zapomniałem napisać, cały projekt został wykonany samodzielnnie z pomocą paru znajomych, nie było żadnych kitów i wszystko musiałem sam ustalać co gdzie i jak
NUMBER ONE w polsce, może i w europie tzn kompresor w civicu na zewnętrznym zamntowaniu, ponieważ ogólnie jak wiadomo są firmy JRSC.. ale chciałem mieć większą przyjemność zrobienia samemu tak wygląda kompresor z wykonami flanszami (wlot i wylot) - oczywiście wszystko home made a tak na silniku pasek dobrałem z długości dwustronny, zmniejszony o 2 rowki, ponieważ dwustronne są tylko 6 rowkowe -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 06:35
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Wiedziałem, że się uda !
Właśnie dziś będę miał gotowe nowe koło pasowe dla innej Hondy z kompresorem (o której zresztą wiesz) właśnie po to, aby można było założyć ten pasek 6-rowkowy. Gratuluję projektu, bo wiem jak wiele było niewiadomych... Tym bardziej cieszy fakt, że wszystko jest ok ! PS. Wrzuć kilka fotek układu pasowego PS 2. A masz podpięte sprzęgło? Bo na zdjęciu widze przewody od niego.. |
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 08:31
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 |
Jakis czas temu widzialem auto w Wawie.
Jak dla mnie najladniejszy Civic Gratuluje ! Jakie osiagi przy tych parametrach? -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 08:42
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków |
ładne auto , ciekawy projekt
z czego zaadoptowałes hamulce 282mm?? -------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 10:46
Post
#9
|
|
User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa |
1. sprzęgło narazie zapięte na stałe ... będzie w przyszłości od około 1 000 rmp
2. auto jeszcze nie mierzone na ulicy ! 3. tarcze od MG ZR 180 -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 12:30
Post
#10
|
|
User Dołączył: Wed, 30 August 2006 Skąd: Warszawa |
Yo, Gratuleszyn po raz drugi Na HH pisałem - super Kuj silnik i dmuchaj więcej 3mam kciuki za bezawaryjną jazdę
-------------------- 360cu in
|
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 21:01
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 May 2005 Skąd: Piaseczno |
Przyjemny wykres. Gratulacje
|
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 21:11
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź |
carlose masz może jakiś filmik, jak gwizdże ten kompresor, chętnie byśmy posłuchali.
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 21:22
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice |
Witam,
gratuluje efektu, wynik naprawde dobry, szczególnie biorąc pod uwagę sporą drogę od intercoolera do kolektora. Co to jest za kolektor wydechowy? Zastanawiałeś się nad jakims krótkim 4-1? -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 21:25
Post
#14
|
|
User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa |
filmu jakiegoś dobrego narazie nie ma
a co do kolektora to 4-2-1 50mm wew (no name) -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 21:54
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa |
Moje gratulacje, świetny projekt i rasowy wygląd adekwatny do tego co jest pod maską
Bardzo ładny przebieg momentu, prawie 200Nm przy 3tyś/obr i moc ładnie rośnie do samego końca Jak ze spalaniem, bardzo wzrosło? Oj mnoży nam się tych kompresorków -------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
gość_siwasss_* |
Thu, 12 Jul 2007 - 22:18
Post
#16
|
|
Widzialem wczoraj albo przed wczoraj na swiatlach przy zjezdzie z karowej...sliczne no i od razu dzwiek silnika wydal sie podejrzany;-)
super!! |
|
|
Thu, 12 Jul 2007 - 22:46
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 |
witam
czy doladowanie ktore masz osiagnoles na seryjnym kolko czy cos zmieniales? i jak sie sprawa ma do sprzegla elektromagnetycznego , w jaki sposob zaadaptowales je? -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Fri, 13 Jul 2007 - 05:45
Post
#18
|
|
User Dołączył: Mon, 08 January 2007 Skąd: Warszawa |
CYTAT("siwasss":35a24xs3) Widzialem wczoraj albo przed wczoraj na swiatlach przy zjezdzie z karowej...sliczne no i od razu dzwiek silnika wydal sie podejrzany;-) super!! to fakt, jechałem ostatnio nową karową CYTAT("henry":35a24xs3) witam czy doladowanie ktore masz osiagnoles na seryjnym kolko czy cos zmieniales? i jak sie sprawa ma do sprzegla elektromagnetycznego , w jaki sposob zaadaptowales je? kółko seryjne, a sprzęgło działą narazie po stacyjce CYTAT("peter250":35a24xs3) Moje gratulacje, świetny projekt i rasowy wygląd adekwatny do tego co jest pod maską
Bardzo ładny przebieg momentu, prawie 200Nm przy 3tyś/obr i moc ładnie rośnie do samego końca Jak ze spalaniem, bardzo wzrosło? Oj mnoży nam się tych kompresorków co do spalania to narazie trudno mi powiedzieć, przy mojej codzienniej jeździe (czyli wsumie praca, dom i kręcenie max do 4 tys ) wychodzi około 8 - 8,5 litrów, wcześniej może z litr był mniej, a może i podobnie, wsumie aż tak bardzo odczuwalnego wzrostu paliwa nie mam -------------------- CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
|
|
|
Fri, 13 Jul 2007 - 09:37
Post
#19
|
|
User Dołączył: Sat, 11 February 2006 |
jeszcze raz (bo nigdy nie zawiele) gratulacje stary dla Ciebie i Macka!
POzdro! HH Kompresor team heheh -------------------- SUPERCHARGED SUPERNATURAL. .........
|
|
|
Fri, 13 Jul 2007 - 11:54
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa |
A jeszcze zapytam, czy natrafiliście na jakieś niespodziewane przeszkody podczas montażu sprężarki, czy wszystko poszło gładko?
-------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 21:01 |