Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> HONDA CIVIC d16 ej9 KOMPRESOR M62 212HP / 247Nm
carlose
post Wed, 11 Jul 2007 - 23:51
Post #1


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





Marka i Model
Honda Civic EJ9 D16Y2

Modyfikacje Silnika
d-seria zasilana kompresorem eaton m62 - 8-9psi

Układ Dolotowy
DV boscha, IC, stożek

Układ Wydechowy
przelot 2,5 magnaflow

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
zmodyfikowana mapa komputera przez "eM Engineering"
wtryski 370cc

Układ Napędowy
felgi 16' KOSEI, opony t1r lekkie koło zamachowe

Układ Hamulcowy
przód 282mm - gładki EBC, tył VTI

Modyfikacje Zawieszenia
zestawi koni sporta - 30mm
wahacze górncze skunk2
rozpórka

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
turystyczno/kubełkowe czerwone fotele
wnętrze look VTI + dużo gadżetów JDM
zegary EK z carbonem
wskaźniki greddy (ciśnienie oleju, doładowanie i EGT)

Body KIT i Oświetlenie
przelakierowany na kolor złoty,
jdm-owa tylna dokładka,
przód JDM sir
czarne lampy przód
JDM lampy tył
lotka spoon
lusterka spoon


Fabryczna Moc i Moment:
126hp/144Nm

Moc i Moment Po Modyfikacjach:
212hp/247Nm








no i ostatecznie ..




--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 11 Jul 2007 - 23:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
K47
post Thu, 12 Jul 2007 - 00:01
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Ładny pionierski projekt. Proszę zmniejsz wielkość zdjęć


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carlose
post Thu, 12 Jul 2007 - 00:14
Post #3


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





fakt, moja skucha, zapomniałem że tutaj nie zmniejszają się automatycznie

ogólnie już porpawione


--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Thu, 12 Jul 2007 - 00:21
Post #4


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Super projekt, bardzo "czysty". Mimo że początkowo nie rzuca się w oczy, to kilka szczegółów może się spodobać... Masz może bliższe fotki silnika, a w szczególności kompresora? Z czego dopasowałeś pasek? Kupiłeś gotowy kit? Fajnie że nie poszedłeś przetartym szlakiem B-serii. Gratuluję!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carlose
post Thu, 12 Jul 2007 - 00:26
Post #5


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





aha, bo zapomniałem napisać, cały projekt został wykonany samodzielnnie z pomocą paru znajomych, nie było żadnych kitów i wszystko musiałem sam ustalać co gdzie i jak

NUMBER ONE w polsce, może i w europie
tzn kompresor w civicu na zewnętrznym zamntowaniu, ponieważ ogólnie jak wiadomo są firmy JRSC.. ale
chciałem mieć większą przyjemność zrobienia samemu

tak wygląda kompresor z wykonami flanszami (wlot i wylot) - oczywiście wszystko home made



a tak na silniku


pasek dobrałem z długości dwustronny, zmniejszony o 2 rowki, ponieważ dwustronne są tylko 6 rowkowe


--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 12 Jul 2007 - 06:35
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Wiedziałem, że się uda !

Właśnie dziś będę miał gotowe nowe koło pasowe dla innej Hondy z kompresorem (o której zresztą wiesz) właśnie po to, aby można było założyć ten pasek 6-rowkowy. Gratuluję projektu, bo wiem jak wiele było niewiadomych... Tym bardziej cieszy fakt, że wszystko jest ok !

PS. Wrzuć kilka fotek układu pasowego

PS 2. A masz podpięte sprzęgło? Bo na zdjęciu widze przewody od niego..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Thu, 12 Jul 2007 - 08:31
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Jakis czas temu widzialem auto w Wawie.
Jak dla mnie najladniejszy Civic
Gratuluje !
Jakie osiagi przy tych parametrach?


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zyzy
post Thu, 12 Jul 2007 - 08:42
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Pruszków





ładne auto , ciekawy projekt
z czego zaadoptowałes hamulce 282mm??


--------------------
Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carlose
post Thu, 12 Jul 2007 - 10:46
Post #9


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





1. sprzęgło narazie zapięte na stałe ... będzie w przyszłości od około 1 000 rmp
2. auto jeszcze nie mierzone na ulicy !
3. tarcze od MG ZR 180



--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hteb
post Thu, 12 Jul 2007 - 12:30
Post #10


User
Dołączył: Wed, 30 August 2006
Skąd: Warszawa





Yo, Gratuleszyn po raz drugi Na HH pisałem - super Kuj silnik i dmuchaj więcej 3mam kciuki za bezawaryjną jazdę


--------------------
360cu in
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damios
post Thu, 12 Jul 2007 - 21:01
Post #11


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 May 2005
Skąd: Piaseczno





Przyjemny wykres. Gratulacje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Thu, 12 Jul 2007 - 21:11
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





carlose masz może jakiś filmik, jak gwizdże ten kompresor, chętnie byśmy posłuchali.


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 12 Jul 2007 - 21:22
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Witam,

gratuluje efektu, wynik naprawde dobry, szczególnie biorąc pod uwagę sporą drogę od intercoolera do kolektora.
Co to jest za kolektor wydechowy? Zastanawiałeś się nad jakims krótkim 4-1?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carlose
post Thu, 12 Jul 2007 - 21:25
Post #14


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





filmu jakiegoś dobrego narazie nie ma
a co do kolektora to 4-2-1 50mm wew (no name)


--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter250
post Thu, 12 Jul 2007 - 21:54
Post #15


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 November 2005
Skąd: Wawa





Moje gratulacje, świetny projekt i rasowy wygląd adekwatny do tego co jest pod maską
Bardzo ładny przebieg momentu, prawie 200Nm przy 3tyś/obr i moc ładnie rośnie do samego końca
Jak ze spalaniem, bardzo wzrosło?
Oj mnoży nam się tych kompresorków


--------------------
XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_siwasss_*
post Thu, 12 Jul 2007 - 22:18
Post #16









Widzialem wczoraj albo przed wczoraj na swiatlach przy zjezdzie z karowej...sliczne no i od razu dzwiek silnika wydal sie podejrzany;-)
super!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 12 Jul 2007 - 22:46
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





witam
czy doladowanie ktore masz osiagnoles na seryjnym kolko czy cos zmieniales?
i jak sie sprawa ma do sprzegla elektromagnetycznego , w jaki sposob zaadaptowales je?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carlose
post Fri, 13 Jul 2007 - 05:45
Post #18


User
Dołączył: Mon, 08 January 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT("siwasss":35a24xs3)
Widzialem wczoraj albo przed wczoraj na swiatlach przy zjezdzie z karowej...sliczne no i od razu dzwiek silnika wydal sie podejrzany;-)
super!!

to fakt, jechałem ostatnio nową karową
CYTAT("henry":35a24xs3)
witam
czy doladowanie ktore masz osiagnoles na seryjnym kolko czy cos zmieniales?
i jak sie sprawa ma do sprzegla elektromagnetycznego , w jaki sposob zaadaptowales je?

kółko seryjne, a sprzęgło działą narazie po stacyjce
CYTAT("peter250":35a24xs3)
Moje gratulacje, świetny projekt i rasowy wygląd adekwatny do tego co jest pod maską
Bardzo ładny przebieg momentu, prawie 200Nm przy 3tyś/obr i moc ładnie rośnie do samego końca
Jak ze spalaniem, bardzo wzrosło?
Oj mnoży nam się tych kompresorków

co do spalania to narazie trudno mi powiedzieć, przy mojej codzienniej jeździe (czyli wsumie praca, dom i kręcenie max do 4 tys ) wychodzi około 8 - 8,5 litrów, wcześniej może z litr był mniej, a może i podobnie, wsumie aż tak bardzo odczuwalnego wzrostu paliwa nie mam


--------------------
CIVIC D SERIES/eaton 9PSI/212KM/247Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
.:JIMEK:.
post Fri, 13 Jul 2007 - 09:37
Post #19


User
Dołączył: Sat, 11 February 2006





jeszcze raz (bo nigdy nie zawiele) gratulacje stary dla Ciebie i Macka!

POzdro!
HH Kompresor team heheh


--------------------
SUPERCHARGED SUPERNATURAL. .........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter250
post Fri, 13 Jul 2007 - 11:54
Post #20


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 November 2005
Skąd: Wawa





A jeszcze zapytam, czy natrafiliście na jakieś niespodziewane przeszkody podczas montażu sprężarki, czy wszystko poszło gładko?


--------------------
XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 21:01