![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
@Taffarel
kundel w nomenklaturze kolekcjonerskiej powiedzmy to auto które nie jest wierne oryginałowi, bo ma np nieoryginalne malowanie, zmodyfikowany silnik, napęd hamulce itd A to jest z tego co widzę m3 e30 "zrobione" na modłe rajdówki, czyli nie jest to ani m3 e30 ani oryg rajdówka z tamtego okresu, ani nawet dokładna replika takiej rajdówki. Czyli po prostu kundelek z tego punktu widzenia. Rozumiem,że cena odzwierciedla m3 e30 + koszt modyfikacji (tak się domyślam), ale 100% seryjne i zadbane m3 e30 ma o wiele większa wartość kolekcjonersko-inwestycyjna od tego auta. -------------------- twins on board
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Nie wiem jak z wartością przeciętnej M3 E30, ale z tego co widzę na mobile.de, to za Sport Evo trzeba położyć przynajmniej dwa, a za nówkę sztukę nie śmiganą pięć razy tyle co za to auto, a N- i Agrupowe zabawki raczej ujmy temu autu nie przynoszą. Po prostu nie każda szutka musi być w takim stanie jak z fabryki, póki trzymamy się pewnych ram, tu wyznaczanych ponoć przez homologację.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
@izzy
a ja myslalem, ze kundelek, to samochod, w ktorym silnik byl swapowany na inny niz byl w danej budzie poprzednio. wiec dlatego moim zdaniem to okreslenie tu nie pasowalo. bo jak nazwiemy np. ex mazde Jacka z silnikiem s2000 kundelkiem, to tej beemki juz nam nie wypada. co prawda na nomenklaturze kolekcjonerskiej sie zupelnie nie wyznaje, wiec dlatego tak sie uczepilem tego okreslenia. ale mniejsza o wiekszosc ![]() z reszta Twojej wypowiedzi sie w zupelnosci zgadzam - jest to samochod zmodyfikowany, na dobrych czesciach, ale jednak nie oryginalny i dlatego jego wartosc jako auta kolekcjonerskiego zdecydowanie spada. pozdro -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie, pierdolicie, znajdźcie tak utrzymane auto w takiej cenie, generalnie jestem chętny, tylko musze namówić żonkę, bo ma już powoli dość (za dużo w garażu), jesli się uda, to kontaktuję się na priv, auto cudo, widziałem na żywo, moje marzenie motoryzacyjne, ne ma się co onanizować, a o gustach generalnie się nie dyskutuje, każdy ma to, co lubi, albo na co go stać, generalnie od małych chłopców różni nas jedynie wielkośc zabawek :-)
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
bierz - nikt Ci go przeciez nie odradza
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Generalnie czuje sie oszukany. Caly czas pisane bylo, ze to sport evo a tu wychodzi, ze to prawie sport evo. [...] Dokładnie. Zawsze myślałem, że to sport evo, a teraz nagle okazuje się, że to tylko prawie sport evo... Oczywiście mówię tu tylko o jej wartości kolekcjonerskiej, bo jeśli chodzi o osiągi to pewnie nie odbiega od oryginału ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
@Taffarel kundel w nomenklaturze kolekcjonerskiej powiedzmy to auto które nie jest wierne oryginałowi, bo ma np nieoryginalne malowanie, zmodyfikowany silnik, napęd hamulce itd A to jest z tego co widzę m3 e30 "zrobione" na modłe rajdówki, czyli nie jest to ani m3 e30 ani oryg rajdówka z tamtego okresu, ani nawet dokładna replika takiej rajdówki. Czyli po prostu kundelek z tego punktu widzenia. Rozumiem,że cena odzwierciedla m3 e30 + koszt modyfikacji (tak się domyślam), ale 100% seryjne i zadbane m3 e30 ma o wiele większa wartość kolekcjonersko-inwestycyjna od tego auta. nie masz nawet bladego pojęcia o czym piszesz.... cena nie odzwierciedla nawet w części wartości auta no bo ile powinno kosztować według ciebie skoro sam wał kosztował 25 tys DM rok temu zrobiona inspekcja mechaniki zamknęła sie kwotą 11 tys.euro doczytaj ile kosztują części do S14 nie chciałem pisać o pieniądzach ale widze ,ze ignorancja niektórych jest żenująca moje auto od każdego innego sport evo różni się tylko kolorem lakieru i wpisem w dowodzie. ja kupując je wiele lat temu dostałem już taki status quo obecnie auto jest już znacznie czymś bardziej wyjątkowym i porównywanie go do stockowego m3e30 jest po prostu śmieszne więc kolekcjonerzy gawędziarze powinni szukać gdzie indziej szczęścia ten wóż nawet nie ma punktu odniesienia w tej chwili no chyba,że znacie jakieś 25s14 kute i jeżdżące cywilnie na świecie,chętnie sie dowiem.... ustalona cena jest taka a nie inna bo chcę aby auto trafiło do pasjonata w Polsce a jak wiadomo tacy nie zawsze mają gruby portfel,inni z kolei muszą zorganizować środki bo są zaskoczeni etc. zagranicą mógłbym oczywiście sprzedać w każdej chwili drożej ,dwóch już nawet zarezerwowało na wszelki wypadek ale muszą trochę poczekać z patriotycznych względów ![]() -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Słuchaj, odnosisz się do tej części mojej wypowiedzi, co do której sam podkreśliłem że „się domyślam” (wartość wsadzonych pieniędzy). Masz racje nie miałem pojęcia że wał kosztował Cię 25 tysięcy marek niemieckich, czyli jakieś 50 tys PLN, to w czasach jak były marki w obiegu to było pół miliona starych zł i kupa pieniędzy – pewnie mieszkanie za to wtedy można było kupić w warszawie. Nigdzie też nie napisałem, że moim zdaniem to auto jest warte mniej PLN. Nie napisałem też że to ulep, więc poluzuj warkocz.
Pisałem o aspekcie kolekcjonerskim. Twoje BMW nie jest jednym z 600 sport evo. Nie jest już też M3 e30 (cały czas mówimy o aspekcie kolekcjonerskim). I jakbyś się nie pruł, ile byś nie wydał na wał czy inne części to się sport evo nie stanie. I cieszę się, że masz kolejkę chętnych kupców-pasjonatów, bo auto jest na pewno bardzo ciekawe, nietuzinkowe i dobrze będzie jak trafi w odpowiednie ręce. -------------------- twins on board
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Bicie piany.
Rynek potwierdzi kto ma praktyczna racje, zabawy definicjami to przy tym mentalny onanizm. Powodzenia w sprzedazy. |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
nie jest egzemplarzem do kolekcji muzealnej ale nigdy tak nie kwalifikowałem auta jest natomiast bez wątpienia sport evo to co zrobiłem z autem zostało też docenione przez Petera Sebalda byłego kierowcę wyścigowego na m3e30,autora monografii o emkach e30 i bądż co bądż autorytet , no ale o tym mogą się przekonać tylko posiadacze jego książki -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: RADOM ![]() |
No i co się stało z tym M3? Znikneło z allegro. Poszło za granice zgodnie z pogróżkami?
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
zagranicą mógłbym oczywiście sprzedać w każdej chwili drożej ,dwóch już nawet zarezerwowało na wszelki wypadek ale muszą trochę poczekać z patriotycznych względów ![]() Uwaga patrioci! Cena spadła o 30tys. http://moto.allegro.pl/item1022344279_m3_e...a_rare_bcm.html -------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
sporo czasu sie juz ona sprzedaje..
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
te obniżki to był taki "chwyt marketingowy"
![]() auto już SPRZEDANE,myślę ,że trafiło w dobre ręce no i zostaje w Polsce w kraju jest wielu fanów m3e30 jednak kwota sprzedaży niestety była dla nich barierą nie do przeskoczenia dlatego to trochę trwało...ale mi się nie spieszyło pozdrawiam -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
te obniżki to był taki "chwyt marketingowy" ![]() auto już SPRZEDANE,myślę ,że trafiło w dobre ręce no i zostaje w Polsce w kraju jest wielu fanów m3e30 jednak kwota sprzedaży niestety była dla nich barierą nie do przeskoczenia dlatego to trochę trwało...ale mi się nie spieszyło pozdrawiam Winni się tłumaczą ![]() Tymbardziej, że nikt cię o tłumaczenie nie prosił ale dość żałosne jest to pisanie o tym jak to do auta jest kolejka zaklepanych kupców ale ty jesteś patriotą, siedzisz i mówisz "ten nie, ten za wysoki, ten za stary" jak kapryśna księżniczka a auto wisi rok na allegro ![]() Oby autko cieszyło nowego właściciela, bo jest niewątpliwie rarytasem i klasykiem mimo tego dziwnego malowania ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
daj spokój kolego ze swoim pseudo teoretyzowaniem o rzeczach o których nie masz nic do powiedzenia....bo to może byc dopiero żałosne
z tego co widzę moderator też cię prosi byś ochłonął ![]() -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Najbrzydsze M3E30 jakie w życiu widziałem, a swego czasu chciałem kupić za podobną cene i widzialem wiele. Szacunek za inwestycje i pasję, ale nowy właściciel jest chyba ślepy.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
pewnie sobie jeszcze kupisz....kiedyś ładniejsze
![]() nie była to oferta dla ludzi szukających danego koloru lakieru ![]() była to jedyna i niepowtarzalna okazja kupienia cywilnego M3E30 25s14 w A grupowej specyfikacji i to se ne wrati bo tych części już nie ma sprzedałem bo nie wypadało mi trzymac pod chmurką pewnego krwistoczerwonego auta i tyle walczcie sami ze swoimi kompleksami ja już odpuszczam i pozdrawiam -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 26 May 2009 ![]() |
No może nie w A grupowej specyfikacji, tylko z kilkoma frutami w a grupowej specyfikacji - wydaje mi się, że a grupa to jakaś dobra rajdówka, a już nie Twoje m3 to nadal cywil. Więc jakiejś kosmicznej wartości kolekcjonerskiej ten samochód nie ma z tymi a grupowymi gratami, bo to ani ori cywil, ani a grupa. Co do wyglądu rzecz gustu, a to jak wiadomo jak tyłek - każdy ma swój, mi się nie podoba wcale. Gdyby to było e30 M316i z podtlenkiem lpg to ok, nawet neony można by było dorzucić - ale nie oryginalny lakier do young timera, zwłaszcza w "a grupowej specyfikacji" - sorki za sarkazm - ale po prostu nie wypada, już nie wypada.
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
chciałbym pogratulować udanej transakcji zarówno kupującemu, jak i sprzedającemu ![]() Temat chyba się już wyczerpał. -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 06:24 |