korona
Wed, 11 Jul 2007 - 21:03
Raceboy
Wed, 11 Jul 2007 - 22:09
Pssss, za niecałe 40k można mieć E30 Maćka z turbo i 4x4 rozpinane na RWD. Wizualnie zrobione na M3 i zapierdzielające że aż strach
viewtopic.php?t=36075&highlight=
bibi
Wed, 11 Jul 2007 - 22:59
Dużo czy nie to i tak zaj@#*e auto
zyzy
Thu, 12 Jul 2007 - 08:31
CYTAT("RaceboySRP":174cxoq5)
Pssss, za niecałe 40k można mieć E30 Maćka z turbo i 4x4 rozpinane na RWD. Wizualnie zrobione na M3 i zapierdzielające że aż strach
viewtopic.php?t=36075&highlight=
jasne ale to nie oryginlne M3 e30, tylko szkoda ze tu siedzi inne serce
P@welll
Thu, 12 Jul 2007 - 21:54
bylo o tym e30 w GT
pablo999
Fri, 13 Jul 2007 - 11:17
w numerze 3/2006
rennen
Sat, 14 Jul 2007 - 13:33
CYTAT("RaceboySRP":30q6gqeh)
Pssss, za niecałe 40k można mieć E30 Maćka z turbo i 4x4 rozpinane na RWD. Wizualnie zrobione na M3 i zapierdzielające że aż strach
viewtopic.php?t=36075&highlight=
Nie mów, że chcesz podchodzić z m20 do s50..
m@ciek
Sat, 14 Jul 2007 - 16:37
CYTAT("rennen":1vjctw3t)
CYTAT("RaceboySRP":1vjctw3t)
Pssss, za niecałe 40k można mieć E30 Maćka
Nawet za 35k - ale nie porównujmy tych aut. Moja to (według mnie) wspaniała, kompleksowo przebudowana e30 z turbo i możliwością jeżdżenia AWD lub RWD, ale zawsze tylko e30.
A tu jest oryginalna m3 w pokazowym stanie (ale niestety ze skundlonym i przeszczepionym silnikiem :/).
CYTAT("rennen":1vjctw3t)
Nie mów, że chcesz podchodzić z m20 do s50..
To zależy jakie będą kryteria "podchodzenia"
Ja wole turbo, i dlatego moja jest turbo - na pewno łatwiej, szybciej i dużo taniej byłoby wsadzić do mojej silnik s50 niż uturbiać m20. Ale to kwestia zajawki. E30 z s50 jest duuużo. Turbo nie ma prawie w ogóle. Chciałbym się sprawdzić z takim s50 na torze i na prostej - na prostej pewnie bym dostał baty, ale fajnie byłoby ustawić się z takim autem.
A co do samego auta z ogłoszenia, to wspaniały egzemplarz. Na prawdę wspaniały. Do ideału brakuje mu tylko s14 na turbinie . A cena jest może nominalnie wysoka, ale te auta , w takim stanie, są tyle po prostu warte. Jak nie sprzeda jej w Polsce, to na pewno bez większych problemów znajdzie nabywcę w Niemczech.
Jest tylko jedna podstawowa kwestia dotycząca tego auta - czy w papierach jest porządek, bo jeżeli w dowodzie nie jest to M3 lub cokolwiek się nie zgadza, to IMO można zapomnieć o tym aucie....
korona
Sat, 14 Jul 2007 - 17:14
CYTAT("m@ciek":2r0kxl2r)
Jest tylko jedna podstawowa kwestia dotycząca tego auta - czy w papierach jest porządek, bo jeżeli w dowodzie nie jest to M3 lub cokolwiek się nie zgadza, to IMO można zapomnieć o tym aucie....
Wątpię żeby ktoś ładujący tyle kasy w auto pozwolił sobie na zakup "niby-M3", zresztą z opisu w artykule wynika że to była M3 od początku
Kwestja innego silnika i pojemności to też żaden problem w świetle obecnych przepisów.
Co do ceny to może uda się ją zbić w dół dość sporo, podobno właściciel wysprzedaje swoją kolekcję samochodów (nieoficjalne info z komisu)
m@ciek
Sat, 14 Jul 2007 - 19:08
CYTAT("korona":qk22132o)
CYTAT("m@ciek":qk22132o)
Jest tylko jedna podstawowa kwestia dotycząca tego auta - czy w papierach jest porządek, bo jeżeli w dowodzie nie jest to M3 lub cokolwiek się nie zgadza, to IMO można zapomnieć o tym aucie....
Wątpię żeby ktoś ładujący tyle kasy w auto pozwolił sobie na zakup "niby-M3", zresztą z opisu w artykule wynika że to była M3 od początku
Kwestja innego silnika i pojemności to też żaden problem w świetle obecnych przepisów.
Co do ceny to może uda się ją zbić w dół dość sporo, podobno właściciel wysprzedaje swoją kolekcję samochodów (nieoficjalne info z komisu)
Ja nie mówie o "niby m3" , ani o tym, że ta nie była "em-trójką" od początku. Mówię o tym, że jest wiele oryginalnych m3 z szemraną historią. Powiem więcej - widziałem wiele m3 e30 w Polsce (seryjnych, jedną cabrio, doinwestowanych i niedoinwestowanych) i tylko jedna miała porządek w papierach.
Nie twierdzę, że ta jest zarejestrowana jako jakiś składak, czy inny wynalazek - powiedziałem tylko, że jest to podstawowa kwestia przy zakupie takiego auta.
ravaglia
Tue, 17 Jul 2007 - 11:12
Nie kupi ,bo nie ma takowego w tej chwili do sprzedania w Polsce.
Nie nazywajcie mianem "M3 E30" aut ,którymi one nie są.
Używajmy go w odniesieniu do tworów oryginalnych w postaci integry: unikalnego nadwozia z S14.
korona
Tue, 17 Jul 2007 - 11:48
CYTAT("ravaglia":1m4yr4nu)
Nie nazywajcie mianem "M3 E30" aut ,którymi one nie są.
Używajmy go w odniesieniu do tworów oryginalnych w postaci integry: unikalnego nadwozia z S14.
o ile maćka auto jest zewnętrznike przerobione na M3 i tylko takie udaje (bez obrazy ) to to czerwone jest prawdziwym M3 z silnikiem M3. Nie jest to 100% oryginał i takie też nie próbuje być (klatka, dużo przeróbek i ulepszeń) ale mimo wszystko nadal to E30 M3 i to jedno z najciekawszych w kraju
ravaglia
Tue, 17 Jul 2007 - 15:02
Oglądałem ten samochód jakieś 6-7 lat temu ,kiedy miał znacznie więcej z oryginału.
Trzeba by się zastanowić dlaczego chcemy kupić M3E30?
Ale chyba nie dla motoru S50:-))))
Na pewno nikt kto chce świadomie kupić M3E30 i ma na to pieniądze czyli 10-20k euro,(bo tyle kosztują auta do niewielkiego remontu w Niemczech,a w Polsce nie występują) nie kupi w tej cenie składaka.Nie jest to jakiś mój wymysł,wystarczy poobserwować mobile.de.
Oczywiście każdy ma własne zdanie i życzę powodzenia sprzedającemu.
P.S.Mówisz "dużo przeróbek i ulepszeń"-ok.tylko byleby nie takich jak ten kawałek tworzywa przykręcony do tylnego spojlera mający naśladować skrzydło sport evo.
JurekM
Tue, 17 Jul 2007 - 20:28
Jak dla mnie włożenie innego silnika niż oryginalny do BMW M3 stawia pod znakiem zapytania całość wykonanego remontu.
Najważniejsze zalety auta,czyli ,unikalność,kultowość,założenia konstrukcyjne i wyścigowa przeszłość poszły w kosz....
Miało być pewnie szybkie to auto?
Tyle ,że są na rynku auta szybsze i dużo tańsze
borek251
Tue, 17 Jul 2007 - 21:28
ale nie z tak kultowym i według mnie pięknym nadwoziem
Raceboy
Wed, 18 Jul 2007 - 02:52
CYTAT("borek251":w4uyicu7)
ale nie z tak kultowym i według mnie pięknym nadwoziem
No to patrząc w takich kryteriach mamy E30 od Maćka, która nie dość, że wygląda po prostu niesamowicie, to jeszcze jest w stanie technicznym jaki jest nieosiągalny dla nowych aut od żabojadów
Wystarczy popatrzeć ile serca Maciek wpakował w S14, by odnieść się do stanu jego E30.
A ta E30 M3 z ogłoszenia jest skundlona i tyle, bo co komu po karoserii, skoro serce już nie te...
jankes
Wed, 18 Jul 2007 - 13:51
szukam e30 m3 od dluzszego czasu,za zadne pieniadze bym niekupil jakiejkolwiek kombinacji,typu cwiartki inne silniki itp,ten samochod jest wyjatkowy ale tylko w oryginalnej formie,wszelkie przerobki sa bezsensowne, jezeli ktos ma oryginal e30 m3 w dobrym stanie to tego auta niesprzedaje,chyba ze ma naprawde powazne problemy finansowe itp.
Kucza
Thu, 19 Jul 2007 - 09:42
Przypadkowo znalazłem [url=http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120143417773&indexURL=1&photoDisplayType=2#ebayphotohosting:3n7o66dv]320is[/url:3n7o66dv]. Nie chodzi mi o porównywanie do m3, chociaż żartobliwie mówiono na nią włoska mka, ale może ktoś szuka akurat takiego modelu, jako tańszej alternatywy.
m-powerek
Tue, 24 Jul 2007 - 21:29
CYTAT("Kucza":3byrhfbz)
Przypadkowo znalazłem [url=http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120143417773&indexURL=1&photoDisplayType=2#ebayphotohosting:3byrhfbz]320is[/url:3byrhfbz]. Nie chodzi mi o porównywanie do m3, chociaż żartobliwie mówiono na nią włoska mka, ale może ktoś szuka akurat takiego modelu, jako tańszej alternatywy.
Oryginalna 320is /oczywiście nie ta z linka z lusterkami które nawet do e36 nie pasują/ ma dużo więcej wspólnego z oryginalną m3 niż te dwie z ogłoszeń.
Określenie "włoskie m3" nie funkcjonuje jako żartobliwe, jest wiele różnic między tymi modelami - poszerzenia, sztywność karoserii, hamulce, układ kierowniczy, ustawienie geometrii a nawet rozstaw osi /m3 ma mniejszy/ - ale wszystkie one są MINIMALNE /choć oczywiście na torze razem zapewne odczuwalne/. To co najważniejsze w tych autach - silnik, skrzynia, sprzęgło, wydech - jest praktycznie identyczne.
Wszystkie stare auta trzymają cenę wyłącznie jako oryginalne, ewentualnie kompleksowo przerabiane przez specjalistów /dla bmw to tylko trzy firmy na kuli/, na resztę trzeba szukać amatora.
Bartek-CRX
Tue, 24 Jul 2007 - 23:37
Tak BTW to nieźle ktoś zakatował to BMW.
_robi_
Sun, 05 Aug 2007 - 22:12
Powiedzcie mi jakie sa orientacyjne koszta w zakupie silnika s14 powiedzmy u niemcow. Na allegro jest jedna sztuka ale ma kosztowac 15 tys ze skrzynia to troche duzo. Za tyle mozna kupic M54B30 wsadzic go i niezle zmodzic, wiem ze nie o to chodzi, ale cena 15 tys za silnik ktory nie ma pewnosci ze bedzie ok to wedlug mnie sporo. Mam bude od m3, chce zrobic cala na oryginal, ale mam dylemat co do silnika.
korona
Mon, 06 Aug 2007 - 06:54
CYTAT("_robi_":21av3ce3)
Powiedzcie mi jakie sa orientacyjne koszta w zakupie silnika s14 powiedzmy u niemcow. Na allegro jest jedna sztuka ale ma kosztowac 15 tys ze skrzynia to troche duzo. Za tyle mozna kupic M54B30 wsadzic go i niezle zmodzic, wiem ze nie o to chodzi, ale cena 15 tys za silnik ktory nie ma pewnosci ze bedzie ok to wedlug mnie sporo. Mam bude od m3, chce zrobic cala na oryginal, ale mam dylemat co do silnika.
Ten silnik S14 na allegro jest właśnie z czerwonego M3 o którym jest ten temat, zapytaj właściciela bo podobno miał być silnik odremontowany
_robi_
Mon, 06 Aug 2007 - 08:57
Wydaje mi sie to dziwne, wlasciciel jezdzil z tym silnikiem, pozniej cos zaczelo stukac itd wiec zainwestowal w drugi silnik od e36, a tutaj zrobil niy remont i go sprzedaje? Ja wolal bym kupic odpowiednio taniej taki silnik i zrobic sam remont, wtedy wiedzial bym co bylo a co nie robione. Kupic tak naprawde kota w worku za 15 tys to troche sporawo i wlasnie dla tego jezdzi tak malo E30 M3 z oryginalnym silnikiem.
ravaglia
Tue, 07 Aug 2007 - 11:04
CYTAT("_robi_":26emxlrw)
Powiedzcie mi jakie sa orientacyjne koszta w zakupie silnika s14 powiedzmy u niemcow. Na allegro jest jedna sztuka ale ma kosztowac 15 tys ze skrzynia to troche duzo. Za tyle mozna kupic M54B30 wsadzic go i niezle zmodzic, wiem ze nie o to chodzi, ale cena 15 tys za silnik ktory nie ma pewnosci ze bedzie ok to wedlug mnie sporo. Mam bude od m3, chce zrobic cala na oryginal, ale mam dylemat co do silnika.
Kwotowo wyglada to tak.Są miejsca ,gdzie można kupić 23 S14 w super stanie z gwarancją jest to wydatek ok.10 tys.euro.Silniki o różnym stopniu niesprawności ale jeszcze "rokujące" można kupić czasami od 4 tys.euro.Większość z pojawiających się na ebayu to jednak zwłoki.Koszt części do naprawy głównej silnika i głowicy to minimum 8 tys.euro.Niestety podaż tych silniczków bardzo maleje i ceny bedą jeszcze wieksze.Mój motor 25 s14 jakieś 8 lat temu(2 lata po zakupie) dałem Niemcom pod Berlinem do sprawdzenia.W Polsce nie znalazłem wtedy nikogo z doswiadczeniem w temacie.Rozebrali go na czynniki ,stwierdzili
dołożyli troche uszczelek,napinacz i coś tam jeszcze i ..........zapłaciłem ponad 5 tys DM Na szczeście od tamtegu czasu nie musiałem go dotykać.[/list]
_robi_
Wed, 08 Aug 2007 - 00:19
Wiec silnik za cene 15 tys ze skrzynia to znaczy ze mona sie spodziewac kaszany? W takim razie juz wiem dla czego tak ciezko znalezc M3 w ori motorem.
Arek G.
Tue, 09 Oct 2007 - 22:23
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3533362 - i tu serce nie te, podobno nawet tył - lampy! Podobne "kwiatki" kwitną jeden po drugim
ravaglia
Wed, 12 Mar 2008 - 19:29
właśnie taki rokujący silnik S14 jest do wzięcia niedrogo
wiadomo ,że trzeba trochę dołożyć ale
znam sprzedawcę,kupowałem w jego sklepie kilka gratów i jest rzetelny
http://cgi.ebay.pl/BMW-M3-E30-S14-Motor-en...3QQcmdZViewItem
Vlad
Fri, 13 Jun 2008 - 19:56
Chłopaki żeby było jasno to jest ta beema
http://www.mercedesstory.pl/reinkarnacja_bmw.php jak dla mnie bomba koles pojechal po całosci niema zadnych tajemnic z tym autem wczesniej były
własciciel Kijafa kilka lat temu na beemkowym forum byl niedoscignionym guru restauracji, osobiscie miałem okazje go poznac koles kolo 50-tki bardzo miły z bujna historią automobilistyczną życze kazdemu takich wspomnień Pozdrowienia dla Bmw Maniaków
Wilu 20VT
Fri, 13 Jun 2008 - 20:10
Mistrzostwo Swiata!!!
Zazdroszcze takiego E30!
Vlad
Fri, 13 Jun 2008 - 20:13
i jaka jest prawdziwa wartośc tego auta ????
kubas181
Sat, 14 Jun 2008 - 18:20
@Vlad:
Nie pytaj o cene!! Cieszmy sie ze w Polsce sa fani BMW i robia takie bryczki z bawarii. Temu panu serdecznie gratuluje autka i serca ktore wlozyl w odbudowe tego samochodu
rennen
Sun, 15 Jun 2008 - 17:34
CYTAT(Vlad @ Fri, 13 Jun 2008 - 20:13)
i jaka jest prawdziwa wartośc tego auta ????
Na pewno dużo dużo mniejsza niż oryginalnego E30 M3. A prawdziwa wartość to tyle ile ktoś jest w stanie zapłacić.. ja myślę, że 30 tysięcy złotych to góra co można dostać za E30 nie będące M powerem.
korona
Sun, 15 Jun 2008 - 18:32
CYTAT(rennen @ Sun, 15 Jun 2008 - 17:34)
Na pewno dużo dużo mniejsza niż oryginalnego E30 M3. A prawdziwa wartość to tyle ile ktoś jest w stanie zapłacić.. ja myślę, że 30 tysięcy złotych to góra co można dostać za E30 nie będące M powerem.
To E30 jest M-powerem z silnikiem M-power. Nie dam sobie wmówić że tak nie jest. Nie jest to oryginał ale jest to M-power - sportowe, wyczynowe BMW. Czy auta startujące w DTM czy innych podobnych imprezach gdzie zakres przeróbek jest podobny to nie M3?
Co do ceny - ktoś kto by go kupił za 30tys byłby ogromnym szczęściarzem - patrząc na zakres przeprowadzonych prac i użytych elementów to pewnie połowa ceny, a przebieg symboliczny bo właściciel ma wiele samochodów które remontuje i którymi jeździ (mieszkam niedaleko i wiem co tam się przewija przez plac).
Zgadzam się z tym, że jak byłby to oryginał w idealnym stanie byłby wart więcej, co nie zmienia faktu że to M3 jest naprawde pięknym i unikatowym samochodem
rennen
Sun, 15 Jun 2008 - 19:01
To wszystko prawda, ale samochody kultowe zawsze droższe są w stanie 100% oryginał niż jakakolwiek rzeźba. I uważam, że za taką cenę (ani okolice) nikt tego auta nigdy nie kupi bo już dysponując takim budżetem można sobie samemu zbudować E30 nawet dużo szybsze od tego. Na miejscu właściciela też bym wcale nie chciał sprzedawać tego E30, ale jak będzie musiał sprzedać to uważam że pójdzie za maks 40 tys. jeśli trafi na amatora. A o amatora który może sobie pozwolić na to żeby wywalić tak 40 tysi w powietrze na zabawę nie tak łatwo wcale.
rottie
Sun, 15 Jun 2008 - 21:10
Tutaj sie zgodze z Rennenem. Na przerabianych/ulepszanych samemu autach przewaznie sie traci.
Dlatego juz dawno zdecydowalem ze auta sportowe bede albo kupowal juz zrobione ( w znaczeniu ze ktos juz na nich stracil sprzedajac je mi
) albo dozbieram i kupie auta ktorych juz nie musze ulepszac.
rpautosport
Tue, 17 Jun 2008 - 01:21
Dla mnie BMW M3 E30 (BMW Motorsport 3) tylko z S14. Poza tym M-Power (Motorsport Power) to silnik, a nie samochód. Zakres przeróbek wyścigowych, czy rajdowych M3 był znacznie większy. Oczywiście nie było mowy o zmianie silnika na 6-cyl. (homologacja).
Vlad
Tue, 17 Jun 2008 - 19:31
W tych czasach używanie wyczynowo S14 chociażby rekreacyjnie kosztuje majatek to raczej eksponat muzealny(tylko mnie niezabijcie)gdyż ceny ładnie zachowanych egzemlarzy siegają chorendalne ceny a taka S52 to mozna sie na codzień pocieszyc i jeszcze cos wycisnąc z niego ale ciagle w legendarnym opakowaniu e-30 M3
pablo999
Wed, 18 Jun 2008 - 21:59
rpautosport
Wed, 18 Jun 2008 - 22:42
CYTAT(pablo999 @ Wed, 18 Jun 2008 - 20:59)
Idealny do PPZM i nie kundel.
Tomas_M5
Sun, 22 Jun 2008 - 15:23
czy to auto jest nadal do sprzedania?
k-meal
Sun, 22 Jun 2008 - 15:38
CYTAT(Tomas_M5 @ Sun, 22 Jun 2008 - 14:23)
czy to auto jest nadal do sprzedania?
CYTAT
Wszystkie pytania proszę kierować na nr. tel. : 600 025 600
wystarczy zadzwonic...
Bullitt
Sun, 06 Jul 2008 - 09:34
To auto chyba sprzedawał Ludwiczak.... A jeśli tak.... to hmmm co do jego stanu....
Os_
Sun, 06 Jul 2008 - 22:21
Bullitt, jego auta to jedna sprawa, ale posiadłość ma poprostu idealną :-) .
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=394904286
ravaglia
Thu, 17 Jul 2008 - 15:15
kurcze święto na mobile
chyba z półtora roku nie było takiej podaży
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2jeden oryginał,drugi z lekkim firmowym tunningiem
można coś wybrać
Tomas_M5
Thu, 17 Jul 2008 - 15:29
piekne sa
rpautosport
Fri, 18 Jul 2008 - 02:38
ravaglia
Wed, 23 Jul 2008 - 13:11
taka ciekawostka....:
w 2005 roku w Niemczech było zarejestrowanych jeszcze (lub tylko) 1300 sztuk M3E30
a w 2008 już tylko 680 sztuk czyli w ciągu trzech lat ubyła połowa
jakiś procent z nich zakończyło żywot(może kilkanaście) ,ale wiekszość została sprzedana -głównie do USA
Dane te podaje za Marcem Hasselem autorem wspaniałej książki o M3E30 ,która właśnie do mnie dotarła
rpautosport
Sat, 02 Aug 2008 - 06:45
korona
Sat, 02 Aug 2008 - 08:41
Czy M3 E30 występowało jako baurTC ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5543070Warto kupić takie nadwozie bez możliwości rejestracji? Czy elementy wnętrza i nadwozia są oryginalne na pierwszy rzut oka?
rpautosport
Sat, 02 Aug 2008 - 10:25
CYTAT(korona @ Sat, 02 Aug 2008 - 07:41)
Czy M3 E30 występowało jako baurTC ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5543070Warto kupić takie nadwozie bez możliwości rejestracji? Czy elementy wnętrza i nadwozia są oryginalne na pierwszy rzut oka?
Co to jest dokładnie powie numer nadwozia. W sumie koła pięć śrub... Tylko te tylne lampy... profanacja!!!
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.