ecumaster - zrob to sam |
ecumaster - zrob to sam |
Fri, 26 Jul 2019 - 09:38
Post
#5181
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 April 2013 |
można też na ucho z dość dobrą dokładnością , musisz sobie wysterować sygnał pwm tak aby można było przeliczyć np czas otwarcia wtryskiwacza , wtryskiwacz kiedy "przechodzi" przez czas bezwładności nagle zaczyna głośno pracować generalnie ideale wartości nie sa tak potrzebne jak w miarę dobra charakterystyka , w zamierzchłych czasach dobierałem afr przy 14v , potem odłączałem alternator i podczas rozładowywania akumulatora do napięcia około 11V na pracującym silniku , tak dobierałem charakterystykę aby afr zgadzał sie z tym przy napięciu 14v Przema znalazłem taki tekst odnośnie oblicza martwego czasu wtrysku względem napięcia ale nie wiem jak to się ma odnośnie DETa bo w stand alone są pełno wymiarowe tabele Dead time z pełną gamą napięć, a DET bazuje tylko na jednym punkcie 13.5V. Jak rozumiem musiałbym obliczyć tylko tą jedną wartość dla 13.5V https://www.dsmtuners.com/threads/injector-...numbers.418584/ |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 26 Jul 2019 - 09:38
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 10 Aug 2019 - 09:13
Post
#5182
|
|
User Dołączył: Thu, 08 March 2007 Skąd: SRC |
Jaka jest różnica miedzy det3 a det3+ ?
-------------------- s14 sr20det
2014....405km 1.4bar 2015....5??km E85 |
|
|
Sun, 11 Aug 2019 - 22:42
Post
#5183
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 05 January 2007 Skąd: Tarnow |
Jestem zielony w temacie emu i ich możliwości dlatego proszę o poradę co wybrać do wysterowania LS1 w e46. Classic czy Black i dlaczego ?
Zależy mi na pełnej funkcjonalności samochodu jak działające zegary , dsc i klimatyzacja. |
|
|
Wed, 14 Aug 2019 - 20:12
Post
#5184
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Jaka jest różnica miedzy det3 a det3+ ? Zakres pracy map sensora. EDIT: Sprostowanie poniżej, ponieważ wprowadziłem w błąd powyższą odpowiedzią. Cytując Zibiego z FB: CYTAT Różnica pomiędzy oznaczeniem DET3 vs DET3+ jest taka, że w środku zostały zastosowane inne podzespoły do budowy urządzenia oraz do został zmieniony firmware. DET3+ tak samo jak DET3 jest nadal w wersji bez map, z map 250kpa i 400kpa. Jestem zielony w temacie emu i ich możliwości dlatego proszę o poradę co wybrać do wysterowania LS1 w e46. Classic czy Black i dlaczego ? Zależy mi na pełnej funkcjonalności samochodu jak działające zegary , dsc i klimatyzacja. Bierz Blacka, to taki Classic ze wszystkimi dodatkowymi modułami (Can, bluetooth, DBW itp.). -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Mon, 26 Aug 2019 - 15:59
Post
#5185
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin |
^^to nie wątek o EMU. EMU ma swój dedykowany: wątek EMU
|
|
|
Tue, 27 Aug 2019 - 15:41
Post
#5186
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin |
A jakie masz napięcie na przepustnicy przy pełnym otwarciu i przy zamkniętej?
|
|
|
Thu, 29 Aug 2019 - 15:14
Post
#5187
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
Ca18det +Det3 Fuel Implant,robil ktos?mam kilka pytan,problem lezy w tym ze nie znalazlem zdnego konkretnego schematu pod FI a jak podlaczylem w koncu po swojemu to odpala i od razu gasnie ,potrzebna pomoc
|
|
|
Thu, 29 Aug 2019 - 16:31
Post
#5188
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 March 2009 |
wróżenie z fusów - opisz co i jak ustawiłeś, jak wyglądają mapy
|
|
|
Thu, 29 Aug 2019 - 17:58
Post
#5189
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
Zrobie dzisiaj schemat i wrzuce
|
|
|
Thu, 29 Aug 2019 - 22:08
Post
#5190
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
MAF jest pod "Map SWITCH" i pozmieniane jest w "table swiitch "jak nalezy,z tego wzgledu ze wtryskiwacze sa niskoopornosciowe dalem odpowiednie rezystory na wyjsciach POWER OUT 1 i 2, teraz nie wiem czy moga byc na sterowaniu czy powinny byc na + ,no i nie wiem czy wywalic w tej syt dropping resistor. Zaplon ustawilem jak zalecaja "konfiguracja 7" jak krece rozrusznikiem to na chwile lapie i gasnie,podlewalem waha i nic to nie dalo,mam wrazenie ze wtryskiwacze nie dzialaja poprawnie(ustawione jak w manualu do DETa) |
|
|
Thu, 29 Aug 2019 - 23:40
Post
#5191
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
mogę sie mylić , ale wydaje mi sie ze po prostu podłączyłeś deta w trybie fi i skonfigurowałeś zapłon , to nie wystarczy aby uruchomić auto , musisz wprowadzić wszystkie parametry w mapy paliwowe , skalibrować czujniki , ustawić dawki startowe , mape VE , wzbogacenia po temp i przyspieszaniu , ustawić wtryskiwacze itp
może załączysz plik z ustawieniami na których próbujesz odpalić ? i jakiegoś loga z próbą odpalenia , było by znacznie prościej określić w czym tkwi błąd co do rezystora na wtryskiwaczach , to każdy wtryskiwacz na zasilaniu powinien mieć osobny rezystor |
|
|
Fri, 30 Aug 2019 - 05:52
Post
#5192
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
Nie napisalem juz o tym,ale oczywiscie ze skonfigurowalem wtryskiwacze ,czujniki, mape VE.
Mam 4 rezystory na 4 wtryskiwacze ,skonfigurowane zgodnie z kolejnoscia zaplonu itd. Czy powinienem zachowac "Droping rezystor"? Czy w jego miejsce wrzucic rezystory? Obecnie mam zachowany Dropping rezystor a dodatkowe rezystory mam na Power Out'ach- czy to jest ok? Wrzuce pozniej jakiegos LOGa |
|
|
Fri, 30 Aug 2019 - 11:16
Post
#5193
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
Odpalilem!
|
|
|
Tue, 08 Oct 2019 - 19:08
Post
#5194
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
Panowie jest pytanie.Chodzi o silnik N/A z ITB wystrojony na seryjnym ECU z maf-em.Plan jest taki żeby wywalić przepływkę i zostawić same "trąbki" ewentualnie z plenum tak jak przy AlphaN.
Czy DET3 w trybie świni + konwersja maf>map zda tu egzamin,czy konieczne jest AlphaN? |
|
|
Tue, 08 Oct 2019 - 23:07
Post
#5195
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
po pierwsze musisz zrobić konwersje jeśli chcesz wywalić przepływkę , natomiast możesz zrobić konwersie maf>map wykorzystując map sensor lub zamiast niego ustawiasz jako obciążenie TPS , wiec defacto robisz konwersje maf>AlphaN
teraz pytanie jak silnik trzyma podciśnienie na jałowych , jesli jest kiepskie przez ostre wałki to AlphaN sprawdzi sie lepiej , jesli dobrze trzyma podciśnienie , robisz z kazdej trąbki węzyk do zbiornika w którym montujesz map sesor i korzystasz z map sensora a jesli to tylko do upalania bez kultury jazdy na niskich i średnich obciążeniach to też AlphaN |
|
|
Wed, 09 Oct 2019 - 02:53
Post
#5196
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
Dzięki o taką odpowiedź mi chodziło.Nie jest to typowa upalara więc obciążenie po map-ie chyba lepiej by zdało egzamin niż po tps-ie.Teraz pytanie jakie minimalne podciśnienie będzie ok aby zostać przy map-ie?
|
|
|
Fri, 18 Oct 2019 - 16:01
Post
#5197
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 16 June 2019 Skąd: Gorlice |
Panowie mam problem z det3 w lexusie is200 z gazem i kompresorem. Założyłem det3, i na dividerze 4 ładnie trzyma obroty i wszystko gra natomiast sterownik gazu STAG300-6 widzi obroty przez pół i nie można tego ustawić. Przy zmianie dividera na 2 sterownik gazu widzi prawidłowe obroty, natomiast silnik już faluje mocno i pracuje w miarę poprawnie na zwiększonej dawce paliwa, przez co też wyrzuca błąd zbyt bogatej mieszanki. Nie ma jeszcze korekcji po sondzie. Da się jakoś przestawić sterownik LPG, żeby poprawnie widział obroty albo zaradzić coś na falowanie?
|
|
|
Fri, 18 Oct 2019 - 20:41
Post
#5198
|
|
User Dołączył: Tue, 30 July 2013 |
|
|
|
Fri, 18 Oct 2019 - 21:37
Post
#5199
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Divider zostaw 2, odejmij paliwa na mapie VE, odepnij sondy lambda całkiem.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Sat, 26 Oct 2019 - 15:05
Post
#5200
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
DET3 "MAP SWITCH":podlaczylem jak w schemacie-dziala,ale zapisuje mape na mapie "0"na ,przelaczam na "1" zapisuja inna mape i ta pierwsz mapa juz nie istnieje tylko jest ta druga na jej miejscu?O co chodzi?
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 18:33 |