Hamulce 325 mm z E46 330i w E36 328i |
Hamulce 325 mm z E46 330i w E36 328i |
Fri, 05 Feb 2010 - 09:57
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city |
w weekend postaram zwymiarowac wam tarcze gdyz posiadam takie wlasnie przod i tyl e46 m3... beda wkladane do mojej e36 z zaciskami od m3 e46 + pompa hamulcowa m3 e36... Mam nadzieje ze znajde czas i podesle wam info przodu i tyłu.pozdraiwam
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 05 Feb 2010 - 09:57
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 05 Feb 2010 - 15:41
Post
#22
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: KR |
Kolego volpek dzięki za informacje. Dość ciekawa sytuacja, zauważyłem różnice tarcz i zacisków na real oem ale wziąłem to za niedorzeczne i błąd serwisu a tu proszę.
Myślałem raczej żeby podpasywać jakieś sportowe tarcze 325mm z e46 zwykłego a nie pływające od m3 bo ich koszt po prostu boli... Druga sprawa co z tyłem...jakie zabiegi trzeba wykonać żeby siadło wszystko ok..da się cały hamulec z e46 przeszczepić? -------------------- straight six flavour...
|
|
|
Sat, 06 Feb 2010 - 17:27
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 March 2009 |
Oczywiście ze się da z tyłu założyć hamulce z e46 zresztą jest o tym wzmianka w tym wątku - niech kolega przeczyta jeszcze raz wszystkie wypowiedzi. Sam dawałem link do tego jak po wstawieniu tarcz z e46 330 przerobić szczeki ręcznego.
|
|
|
Tue, 09 Feb 2010 - 13:00
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
te przednie zaciski z e36 325/328 sa dwutloczkowe na tarczy 286?
|
|
|
Tue, 09 Feb 2010 - 20:35
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 |
te przednie zaciski z e36 325/328 sa dwutloczkowe na tarczy 286? Jednotloczkowe (jak znakomita wiekszosc zaciskow od bmw) . -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
Tue, 09 Feb 2010 - 21:23
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
brembo z modelu e38 i 750 typoszeregu e32 maja chyba dwutloczkowe z tego co pamietam
nawet te z modelu e36 M sa jednotloczkowe? |
|
|
Tue, 09 Feb 2010 - 22:21
Post
#27
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! |
nawet te z modelu e36 M sa jednotloczkowe? No jak w pysk: Źródło: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coup...ake_pad_sensor/ r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
Tue, 09 Feb 2010 - 23:37
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
Bóg zaplac
|
|
|
Tue, 09 Feb 2010 - 23:55
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 |
brembo z modelu e38 i 750 typoszeregu e32 maja chyba dwutloczkowe z tego co pamietam nawet te z modelu e36 M sa jednotloczkowe? Z tego co ja wiem to wszystkie sa jednotloczkowe poza brembo 4 tloczki z E38 i E31 , oraz ATE 4 tloczki (stalowe) z 750 E32 (nie wszystkie) . -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
Wed, 10 Feb 2010 - 00:21
Post
#30
|
|
User Dołączył: Mon, 15 September 2008 |
Wie ktoś z was czym różnią się zaciski od E46 3.0i i M3 E46?? Ja mam u siebie w E36 z przodu heble z E46 325x25 - śr. tłoczka 54mm (M3 325x28), ale jak się skończą do trzeba będzie kupować nowe. Czytałem, że tarcze od M3 E46 nie pasują pod taki zestaw do przodu jaki mam, niby inne odsadzenie jest czy coś? A jak jest właśnie z heblami do E36 na tył od M3 E46 i jak ze szczękami?
|
|
|
Tue, 20 Apr 2010 - 07:24
Post
#31
|
|
User Dołączył: Mon, 15 September 2008 |
Jest jakaś stronka, gdzie można dostać info o odległości miedzy dziurami mocującymi zacisk do zwrotnicy, bo chciałbym się upewnić jakie zaciski pasują P&P do E36.
|
|
|
Sat, 22 May 2010 - 19:37
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 May 2008 Skąd: Gdańsk |
Witam,
kupiłem zestaw z 330 na przód do 328 E36, ale na razie zostawię tył standardowy. Pytanie: jak to się będzie zachowywać? Podobno najlepiej jest zrobić przód od 330, a tył od 328ci. -------------------- Prędkość to tylko kwestia pieniędzy, i paru innych rzeczy. Jak szybki jesteś? ;)
|
|
|
Sat, 22 May 2010 - 20:25
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city |
ja wkoncu zrezygnowalem z dopasowania zaciskow z m3 e46 i wkoncu udalo mi sie nabyc zaciski 4 tloczkowe z e32 750i i one beda spasowane z tarczami m3 e46 mam nadzieje ze bedzie plug play bo kurde juz nie chce mi sie motac:D wg syndikate.de wszystko pasi na strzala oby! tyl to m3 e46 i zaciski m3 e46 (zaciski moze zmienie na zwykle 330d bo bede mial na sprzedaz komplet zaciskow z m3 e46 z klockami
|
|
|
Sat, 22 May 2010 - 20:27
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 |
ja wkoncu zrezygnowalem z dopasowania zaciskow z m3 e46 i wkoncu udalo mi sie nabyc zaciski 4 tloczkowe z e32 750i i one beda spasowane z tarczami m3 e46 mam nadzieje ze bedzie plug play bo kurde juz nie chce mi sie motac:D wg syndikate.de wszystko pasi na strzala oby! tyl to m3 e46 i zaciski m3 e46 (zaciski moze zmienie na zwykle 330d bo bede mial na sprzedaz komplet zaciskow z m3 e46 z klockami A zwrotnice masz z m3 e36 ? Bo jak nie to nie sadze ze bedzie plug and play. -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
Sat, 22 May 2010 - 22:37
Post
#35
|
|
User Dołączył: Mon, 15 September 2008 |
No zwrotnice muszą być M3, bo te zaciski, btw ostatnio na allegro były, być może te same zaciski, o które ja dzwoniłem. Stalowe zaciski, rozstaw otworów to 120 mm w stalowych zaciskach brembo, a M3 E36 ma właśnie też zwrotnice 120mm, zwykłe mają 110mm
|
|
|
Sat, 22 May 2010 - 23:20
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 |
No zwrotnice muszą być M3, bo te zaciski, btw ostatnio na allegro były, być może te same zaciski, o które ja dzwoniłem. Stalowe zaciski, rozstaw otworów to 120 mm w stalowych zaciskach brembo, a M3 E36 ma właśnie też zwrotnice 120mm, zwykłe mają 110mm Po pierwsze zaciski z E32 750 sa zeliwne a nie stalowe, po drugie sa ATE a nie brembo, po trzecie zwrotnice zarowno z m3 e36 jak i zwyklej e36 maja taki sam rozstaw otworow mocujacych zacisk/jarzmo czyli 120mm, roznia sie czym innym - czym dokladnie nie wiem, ale chyba odsadzenie tych ramion do przykrecenia jarzma/zacisku jest inne. -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
Sun, 23 May 2010 - 05:22
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 May 2008 Skąd: Gdańsk |
Czy można wstawić sam przód z 330ki a tył zostawić jak jest?
-------------------- Prędkość to tylko kwestia pieniędzy, i paru innych rzeczy. Jak szybki jesteś? ;)
|
|
|
Sun, 23 May 2010 - 08:27
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city |
wg syndikate.de i ich tam swapow hebli sa to jedyne hamulce 4 tloczkowe pasujace na strzala... wiem ze wiele was z pewnie mysli ze to to samo co 4 tloczki z e38 lecz jest to inna konstrukcja... maja poasowac na strzala z tarczami z m3 e46 gdzie tez tarcza jest nieco inna bede mial chwile zdemontuje przymierze dam znac wiem jednak tyle ze nie trzeba zadnych specjalnych adapterow...jak ktos umie niemiecki to z checia dam do przetlumaczenia artykul:D moze to upewni i mnie i innych pozdrawiam
|
|
|
Sun, 23 May 2010 - 10:45
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 |
Czy można wstawić sam przód z 330ki a tył zostawić jak jest? Nie powinieneś, zmieniasz rozkład siły hamowania. Poczytaj o czymś takim jak brake bias. wg syndikate.de i ich tam swapow hebli sa to jedyne hamulce 4 tloczkowe pasujace na strzala... wiem ze wiele was z pewnie mysli ze to to samo co 4 tloczki z e38 lecz jest to inna konstrukcja... maja poasowac na strzala z tarczami z m3 e46 gdzie tez tarcza jest nieco inna bede mial chwile zdemontuje przymierze dam znac wiem jednak tyle ze nie trzeba zadnych specjalnych adapterow...jak ktos umie niemiecki to z checia dam do przetlumaczenia artykul:D moze to upewni i mnie i innych pozdrawiam Od strzała pasują zaciski Brembo 4 tłoczkowe, ale nie z E38 tak jak piszesz tylko z E31, wtedy właśnie tarcze dajesz z m3 E46. |
|
|
Sun, 23 May 2010 - 11:47
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 May 2008 Skąd: Gdańsk |
Nie powinieneś, zmieniasz rozkład siły hamowania. Poczytaj o czymś takim jak brake bias. Dokładnie. http://forums.bimmerforums.com/forum/showp...mp;postcount=21 Dla E36 do hamulców E46 330 z przodu idealnie pasują te z E46 325/328, wtedy rozkład siły hamowania jest idealny: 68/32 %. Podobnie, E46 325/8i front, E36 328iC rear 68% / 32% Też E36 M3 fronts and E46 330i rears: 67% / 33% -------------------- Prędkość to tylko kwestia pieniędzy, i paru innych rzeczy. Jak szybki jesteś? ;)
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:31 |