Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> Hamulce 325 mm z E46 330i w E36 328i
metan
post Fri, 08 Nov 2013 - 17:53
Post #81


User
Dołączył: Sat, 11 October 2008
Skąd: Włocławek





mam u siebie w e36 przod i tyl 330,wiec jesli chodzi o reczny to jedz do tokarza i za 50-80zl wytoczy Ci pierscien i go wprasuje,jesli chodzi o szorowanie to trzeba podtoczyc delikatnie tarcze,bedziesz widzial gdzie szoruje(obstawiam przetloczenie na dole blachy)lub pare razy przyfasolic mlotkiem,po tym garbie na oslonie i bedzie dobrze,nic wiecej nie trzeba robic
tak to wyglada u mnie http://i50.tinypic.com/34g0jyu.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Nov 2013 - 17:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rifresz
post Sat, 09 Nov 2013 - 10:58
Post #82


User
Dołączył: Thu, 06 November 2008





Bede spawal szczeki z e36 i e46 Ocieraniu byla winna stara oslona Na nowej prostej jest ok Trzeba tylko obciac ta obwodke do okola bo na falcu dotyka tarczy Oslona musi byc bow reczny bedzie lacial caly
syf i woda
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Sat, 09 Nov 2013 - 13:20
Post #83


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Cześć

Jak Ci się spisuje to rozwiązanie z wprasowanym pierścieniem? Ręczny dobrze łapie, nic nie bije itd.? Bardzo proste, a zarazem ciekawe rozwiązanie.


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
metan
post Sat, 09 Nov 2013 - 14:17
Post #84


User
Dołączył: Sat, 11 October 2008
Skąd: Włocławek





wszystko ok,reczny lapie bardzo dobrze(o ile w e36 w tarczo-bebnie mozna uznac ze reczny jest udanym rozwiazaniem)plusem takiego rozwiazania jest to ze kupujemy szczeki tylko od e36, i nic przy nich nie trzeba grzebac,tokarz wybiera material w tarczy z e46 pod tuleje,wprasowuje ja i tyle,mamy ladnie wybrany material pod nowe szczeki i tyle.nie pamietam juz ale material na zlomowisku kosztowal mnie chyba 5zl a toczenie 50zl.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sulek
post Sat, 09 Nov 2013 - 20:10
Post #85


User
Dołączył: Mon, 15 September 2008





CYTAT(rifresz @ Sat, 09 Nov 2013 - 10:58) *
Bede spawal szczeki z e36 i e46 Ocieraniu byla winna stara oslona Na nowej prostej jest ok Trzeba tylko obciac ta obwodke do okola bo na falcu dotyka tarczy Oslona musi byc bow reczny bedzie lacial caly
syf i woda


http://www.m5board.com/vbulletin/alpinaboa...toration-6.html

Wykonałeś coś takiego jak ten człowiek z linka powyżej?? Problem z osłoną tarcz dotyczy seryjnej osłony tarczy czy nowej osłony na tył z E46 330 założonej do E36??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rifresz
post Sun, 10 Nov 2013 - 18:32
Post #86


User
Dołączył: Thu, 06 November 2008





Oslone mialem stara pogieta i przez to dotykalo na nowejz e36 jest ok po odcieciu do okoła Tak spawalem szczeki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sulek
post Sun, 10 Nov 2013 - 18:34
Post #87


User
Dołączył: Mon, 15 September 2008





Założyłeś nowe osłony na tył dedykowane do:
- E36 z pełnymi tarczami
- E36 z wentylowanymi tarczami
- E46 325x22

?????????????????????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisu_K13TL
post Sun, 18 Jan 2015 - 18:06
Post #88


Super User
Dołączył: Sun, 04 August 2013
Skąd: Kraków





Panowie odgrzewam kotleta, miałem zakładać zestaw na przód z e46 do mojego e36, ale przyszła mi do głowy taka myśl-

Zacisk brembo z Peugeota 607+adapter i do tego tarcza z 740d e38, czyli 334x32mm...

Jest to wykonalne, zda to egzamin? Bo totalnie teoretyzuje...

Pug 607 w serii miał tarcze 309x32 mm..

Ktoś w Krk by to ogarnął?

Pytam, bo kosztowo (w teorii!) nie wyszłoby to wiele więcej niż zestaw z e46, a zawsze to czterotłoki...


--------------------
Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sun, 18 Jan 2015 - 18:57
Post #89


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





No nie wiem czy tak podobnie. Ostatnio byl zestaw, na innym forum, od e46 325 na przod z 300mm tarcze, zaciski klocki i jarzma za 240zl.
Nie jestem juz na bierzaco pugach ale za tyle to samych zaciskow nie kupisz a gdzie cala reszta.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisu_K13TL
post Sun, 18 Jan 2015 - 19:02
Post #90


Super User
Dołączył: Sun, 04 August 2013
Skąd: Kraków





Ale 300mm to nie 325, zobacz ile kosztują zaciski pod 330i- średnio 400-600pln, a z puga przód to 600-700.

Mniejsza o koszty, pytanie czy to da się zrobić, bo wiem, że zaciski z 807 v6 są przykręcane od góry, więc idzie zrobić adapter, ale nie wiem, czy te z 607 to to samo... Na pewno do obu modeli- 607 i 807 szły te same tarcze 309x32, to może zacisk też jest ten sam?

Edit:

Tak wygląda mocowanie brembo w pugu 607



--------------------
Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sun, 18 Jan 2015 - 19:10
Post #91


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Sugerowalem sie tytulem tematu ktory tyczy sie wlasnie 300mm a nie 325.
Ogladalem niedawno zaciski ktore mialy byc od 607 rzekomo i wygladaly niemalze identycznie jak z 406coupe v6.
Mocowanie mialy jak w e38


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sun, 18 Jan 2015 - 19:22
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Krisu poszukaj zacisków z w220 s320cdi na tarcze 330mm. Tanie 4 tłoki do tego prosty adapter i tarcza np. M3 315mm.
Wiekszą uwagę zwróć na grubość tarczy niż srednice. M'kowe maja 28mm, te z e46 330 maja 22mm. Grubsza tarcza jest odporniejsza na przegrzanie co wiaze sie z lepsza skutecznoscia hamulca.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Sun, 18 Jan 2015 - 19:28
Post #93


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Tarcza 325 mm z 330i ma 25 mm grubości, a nie 22, co nie zmienia faktu że to nie za wiele jak na taką średnicę.


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sun, 18 Jan 2015 - 19:38
Post #94


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Racja, 22mm ma tył.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisu_K13TL
post Sun, 18 Jan 2015 - 20:01
Post #95


Super User
Dołączył: Sun, 04 August 2013
Skąd: Kraków





CYTAT(Pan. B @ Sun, 18 Jan 2015 - 19:22) *
Krisu poszukaj zacisków z w220 s320cdi na tarcze 330mm. Tanie 4 tłoki do tego prosty adapter i tarcza np. M3 315mm.
Wiekszą uwagę zwróć na grubość tarczy niż srednice. M'kowe maja 28mm, te z e46 330 maja 22mm. Grubsza tarcza jest odporniejsza na przegrzanie co wiaze sie z lepsza skutecznoscia hamulca.


Rozmiar tarczy z 740d mi się bardzo podoba, pytanie czy będzie pasować?

A druga sprawa to kwestia mocowania tych zaciskow z mb, ktoś to już robił, czy nadal teoretyzujemy? biggrin.gif

Pan. B masz jakiś link?


--------------------
Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sun, 18 Jan 2015 - 20:07
Post #96


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=2&t=383&start=60
Od 6str.
To czy tarcza będzie pasować zależy od wysokości tarczy/odsadzenia od piasty. Jak będzie za wysokie to możesz dać dystans między tarcze a piastę. (Przy tarczy z E38 ok 2cm.)
Zaciski z mercedresa kupisz za 2 stówki za kpl. przód.
Tarcza z insigni 321mm/30mm lub 337mm 30mm grubości wysokość zbliżona do tarcz e36, rozstaw śrub taki sam. Spróbuj w tym kierunku wink.gif


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisu_K13TL
post Sun, 18 Jan 2015 - 20:27
Post #97


Super User
Dołączył: Sun, 04 August 2013
Skąd: Kraków





Dzięki! smile.gif


--------------------
Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sat, 29 Apr 2017 - 00:26
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Czy warto usilnie pchać się w tył z 330i/d mając już przód 325mm czy wrzucać 294x19 i olać temat? (nie chce mi się motać z ręcznym)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomad66
post Sat, 29 Apr 2017 - 12:01
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





jak dla mnie jest spory przeskok jak zmienisz na komplet hamulców z 3.0 e46, e36 i e46 325 różnią się tylko średnicą i jarzmem, zacisk ten sam. Z ręcznym nie ma tak dużo zabawy znowu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sat, 29 Apr 2017 - 13:44
Post #100


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Tylko że nie mam za bardzo możliwości zająć się tym ręcznym :/ Ma ktoś namiary na gotowe tuleje redukcyjne do tarczy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:18