Shoutbox 0 nowych PW 

KW Suspensions


 
Reply to this topicStart new topic
> Wtryskiwacze do 8v a do 16v
jurasT
post Thu, 16 Nov 2006 - 13:17
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 October 2005





Założyłem sobie EFI i elektryczne wtryskiwacze zamiast jetronica. I te wtryskiwacze są od 16v silnika, w końcówce mają dwie dziurki i wychodzą z nich dwie strugi. Dopiero teraz kumpel zwrócił mi uwagę na to, że do 8v silników montuje się wtryskiwacze, które dają jedną strugę.

Tutaj [url:2n9bv67j]http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/elek_autom/wykonaw/wtrysk.htm[/url:2n9bv67j]
napisali, że strugę wtryskiwacza kieruje się na grzybek zaworu.

Pierwszy raz usłyszałem o czymś takim stąd moje pytanie. Czy rzeczywiście jest to tak ważne ? Może powodować to problemy ? Jakieś doświadczenia w temacie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Battle Royale
post Thu, 16 Nov 2006 - 13:17
Post #


Reklama






Battle Royale
Go to the top of the page
 
Quote Post
_evolution
post Thu, 16 Nov 2006 - 18:23
Post #2


Super User
Dołączył: Sun, 21 May 2006
Skąd: WROCŁAW





do 8v stosuje sie tez wtryski wielootworkowe, tak ze bez stresu, pytanie tylko sie nasuwa o tak zwany zdaje sie patern,,, niektore wtryski potrzebuja przeszkody na strudze paliwa celem lepszego rozpylenia, i ciekawe jakie wtryski masz teraz:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jurasT
post Thu, 16 Nov 2006 - 18:47
Post #3


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 October 2005





Na pewno takie z dwoma dosyć cienkimi strugami lejącymi się pod kątem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Thu, 16 Nov 2006 - 20:20
Post #4


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





2 otwory sa po to zeby kazdy kanal w 16v dostawal opdpowiednia ilosc paliwa, przy 8v go to pie**** jaki bedzie miec wtrysk byle zeby nie lal jak z przewodu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jurasT
post Fri, 17 Nov 2006 - 18:42
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 October 2005





Jakaś większa dyskusja się nie wywiązała w tym temacie.
Czy mam z tego wyciągnąć wniosek, że nikt z was się nie przejmuje takim szczegółem przy doborze wtryskiwaczy i bierzecie pod uwagę tylko ich wydajność przy zmianie na inne (pewnie większe)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Fri, 17 Nov 2006 - 23:24
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





w twoim przypadku zostaw wtryski jakie masz i śpij spokojnie


--------------------
DIGITUN.PL
VEMS, MS, Autronic, DTA , EMU, MS
REMAP , DPF & IMMO MEDC17 OFF
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GR44Z
post Sat, 18 Nov 2006 - 02:03
Post #7


Super User
Dołączył: Fri, 19 May 2006
Skąd: Dolny Śląsk





CYTAT("Feluke":3vhcu2oy)
2 otwory sa po to zeby kazdy kanal w 16v dostawal opdpowiednia ilosc paliwa, przy 8v go to pie**** jaki bedzie miec wtrysk byle zeby nie lal jak z przewodu.

A jeśli kąt między strugami będzie powodował to, że paliwo będzie skierowane na ścianki kanału?


--------------------
Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
smoky
post Mon, 20 Nov 2006 - 14:25
Post #8


User
Dołączył: Fri, 03 September 2004
Skąd: WARSZAWA





...nurtuje mnie takie samo pytanie jak wyżej czy wtryski od 16v niebędą poporstu lały po sciankach kanału w 8v ?

I mama jeszcze pytanko jak z opornoscią wtrysków czy mozna zastosować 14.5 do auta które mialo 15.9 ohmowe (digifant II)?

Pozdrawiam


--------------------
et 11.28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 20 Nov 2006 - 17:15
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Przy takiej roznicy oporu nie bedzie najmniejszego problemu.

Ja u siebie w 8V mam wtrycki z C20LET (16V turbo) i nie mam zadnych problemow. Szczegolnie ze mam "full group" i tak duza czesc czasu wtrysku leje po zamknietym zaworze.

Pozdr
Jadzwin
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2014 - 00:38