wtryski s3 audi tt 225 HP |
wtryski s3 audi tt 225 HP |
Fri, 13 Oct 2006 - 21:38
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 21 August 2006 |
witam pleace help . szukam wtrysków do 225 koni. i proszę podajcie czy ten wtrysk to to co szukam .ew. czego szukac do wersji 225. tak zwany big injectors
Bosch 0 280 156 063 VAG 06A 906 031BC zerknijcie na to forum z wyspiarzy --------------------------------------------------------------------------------- Ikara 09-08-2005, 14:16 Hi There are two types, depending on year. Bosch Part # 0280 156 063 VAG Part # 06A 906 031BC Bosch Part # 0280 155 892 VAG Part # 06A 906 031J Both are 384 cc List price is £103 each + VAT !! How about £60 for the set of four ? --------------------------------------------------------------------------------- fotka dla umilenia tematu -------------------- kontakt : tommi.bialecki@wp.pl gg:4743332 lub priv odbieram codziennie
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 13 Oct 2006 - 21:38
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 14 Oct 2006 - 13:34
Post
#2
|
|
User Dołączył: Mon, 15 November 2004 Skąd: Lublin |
Twoje auto to S3 czy TT bo juz nie czaje i mam pare pytan jezeli mozna co masz z przodu silnika ? czy to jest blow off ? i co to jest ta zagieta rura przy dolocie do turbo jak masz gdzies wiecej fotek twego sprzetu to chetnie bym obejzal moze byc na priv
-------------------- [Wkoncu 330 KM i 390 Nm] = 184 KM z 1 L
http://unitronic.pl/Projekty/?__G1_project=5 ----------------[url:2cd6c2ng]http://WWW.CLUBTT.PL[/url:2cd6c2ng]---------------- |
|
|
Sat, 14 Oct 2006 - 14:38
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Otwock |
na fotkach jest tt, a na dolocie kolega tommi na zrobiony bawoli róg z rury od odkurzacza .
A teraz powaznie - po ca masz ta rure tak puszczona?? |
|
|
Sat, 14 Oct 2006 - 23:11
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław |
obawiam sie ze wtrysk o numerze 06A 906 031 BC pochodzi z silnika AMK 209KM (czyli leon cupra, audi S3) i moze to byc jeszcze szary wtrysk 320cc przy 3Barach (mozna dac regulator 4ro barowy i wtedy bedzie dziala prawie jak wtrysk niebieski przy 3 Barach)
a ty chyba szukasz wtrysko 380cc przy 3Barach (niebieskie Bosch) pochodzacy z silnik APX lub BAM -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
Sat, 14 Oct 2006 - 23:17
Post
#5
|
|
User Dołączył: Mon, 21 August 2006 |
ale namieszałem tę fotkę dałem dla bajeru , to nie mój pasztet , ja z innej beczki . mam replikę evo6 do którego wstwiam nabyty silnik od TT roadster 225 . a tych wtrysków szukam dla przyjaciela który wymienia turbo na k04 , i ecu clonuje od 225 hp. wiec szuka wtrysku,
to jak to wyglada, regulator paliwa na 4 bar musi być , na szarych , bo to są szare -------------------- kontakt : tommi.bialecki@wp.pl gg:4743332 lub priv odbieram codziennie
|
|
|
Sun, 15 Oct 2006 - 00:51
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław |
jesli ma wtryski szare 320cc to przy listwie wyjmuje sie regulator 3barowy Bosch i wstawia sie 4Bary Bosch
taki zestaw z turbina K04-02X daje nawet dobre efekty... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
Sun, 15 Oct 2006 - 09:05
Post
#7
|
|
User Dołączył: Mon, 21 August 2006 |
gdzie dorwać taki regulator na 4bar, można go dostać jako częśc wymienną vw ?
wracając do tematu mojgo silnijk apy ma 209 hp a 22p tylko APX i ten z cupry BAM " czy jakoś tak" zgadza się ? . -------------------- kontakt : tommi.bialecki@wp.pl gg:4743332 lub priv odbieram codziennie
|
|
|
Sun, 15 Oct 2006 - 12:38
Post
#8
|
|
Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica |
regulator 4 bar występuje bodajże we wszystkich nie-1.8T modelach audi, nawet w starych 80tkach czy coupe na elektronicznym wtrysku.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Sun, 15 Oct 2006 - 16:15
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław |
u mnie mozna dostac ladny malo smigany regulator wystarczy priva napisac
a co do wtryskow jesli masz APY to mozesz miec takie wtryski jak w AMK (szare) ale trafilem kiedys tez na S3'ke z APY i wtryskami niebieskimi 380cc a autko bylo serią... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
Sun, 15 Oct 2006 - 18:52
Post
#10
|
|
User Dołączył: Mon, 21 August 2006 |
nie mój rodzyn to APX , ale do znajomego octawki szukam wtrysku a tam zwykle 150 hp
apropo , kolektor zostaje seria , turbo k04 z flanszą pod wejscie k03, i wtryski ( te które szukam) , soft zklonowany z 225 z modem do 250 z kompa silnika APX wydaje się dobra koncepcja , ale troche w tym bałaganu skoda octawia 150 , zwykła głowica , kolektor turbiny 03 ,i ssący 150 hp, IC ma być sopry , i centralny , doloty z kwasówki, wydech seria ? na moje oko to 190 do 200 koni . albo więcej ,ale z jakimś wielkim lagiem, albo inne syfy podpowiedzcie jak to wyjdzie, i czy wogóle. ja myśle że powinien pisać indywidualny program pod ten mix! zerknijcie na link czy take cudo podpasi ! http://www.overboost.com/obs/product.asp?pid=35713 |
|
|
Sun, 15 Oct 2006 - 21:42
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice |
zaniska opornosc tych z linku ,
na taką moc jak chcecie wystarczą te ode mnie ..BC +4b fpr. pozdro -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
Sun, 15 Oct 2006 - 22:38
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław |
nie wiem czy komp AGU pojdzie na klonie softu z APX'a...
poza tym zotawienie wydechu serii to jak dlawik dla calosci... nie mowiac juz o tym ze trzeba bedzie zrobic flansze pod wydech do K04 i now DP wyspawac pomysl z seryjnym kolektorem z K03 do zalozenia K04-2X (bo rozumiem ze bedzie taka jak w APX'ach) tez jest taki troche palcem na wodzie pisany... przede wszystkim kolektor od K03 powoduje ze turbina wypada blizej silnika niz na kolektorze od K04... nie mowiac juz o tym ze te turbiny wymagaja nieco innego ukladu rur i przewodow... no to tylko moje drobne przemyslenia... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
Mon, 16 Oct 2006 - 10:20
Post
#13
|
|
User Dołączył: Mon, 21 August 2006 |
masz racje , mi to wygląda na jeden wielki problem . ciekawi mnie opornosć wtrysku , jaka powinna być żeby coś dopasować
Added after 1 minutes: CYTAT("GTO":2pr6pmrt) zaniska opornosc tych z linku ,
na taką moc jak chcecie wystarczą te ode mnie ..BC +4b fpr. pozdro hmmm a niezabardzo kumam jakie masz ? |
|
|
Mon, 16 Oct 2006 - 11:01
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice |
takie jak podales na poczatku postu,
sa na allegro wystawione. -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
Wed, 18 Oct 2006 - 00:11
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
Jak chcesz to mam do sprzedania 4szt VAG Part # 06A 906 031J - od TT225.
|
|
|
Wed, 18 Oct 2006 - 20:16
Post
#16
|
|
User Dołączył: Mon, 21 August 2006 |
koleś kupił wtryski niskoomowe RC i zastosuje resistor box 10 ohm 10W na wtrysk , co by ecu nie padł/ zobaczymy jak to poleci. szuka jeszcze kolektora pod k04 od 225-tki
|
|
|
Thu, 19 Oct 2006 - 00:35
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław |
troche kombinacji z tymi wtryskami, ale patrzac na projekt to wlasciciel chyba bez kombinowania przezyc nie moze... hy hy...
kolektor oryginalny pod K04 z TT 225KM to wydatek okolo 500zl tylko doradzam wnikliwie go obejrzec i obmacac bo te zeliwne kolektory lubia pekac w okolicy flanszy i otworow na sruby mocujace turbosprezarke zarowno z zewnatrz jak i od wewnatrz... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
Thu, 19 Oct 2006 - 20:38
Post
#18
|
|
User Dołączył: Mon, 21 August 2006 |
ciężko dorwać pod k04 , nikt niema
|
|
|
Thu, 19 Oct 2006 - 20:42
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 October 2006 Skąd: śląskie |
Koszt nowego w DE to 800zl.
|
|
|
Thu, 19 Oct 2006 - 22:06
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław |
CYTAT("daniello 1.8t":3h7puly6) Koszt nowego w DE to 800zl.
za tysiaka to juz mozna wyspawac pod wymiar fajny kolektorek... ten zeliwny to wielka lipa... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 09:00 |