Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Closed TopicStart new topic
> Ciekawe projekty z Mario Tuning Garage- Update 22.04.2012
Fawor
post Fri, 06 Apr 2012 - 22:58
Post #181


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





bo 99% spawów w tuningu silników nie musi miec wytrzymałosci takiej samej, jak lity materiał - nie przenosi prawie żadnych sił. A jak już nie musi być mocny (oczywiście bez przesady, bo ktoś się zaraz doczepi) to niech przynajmniej wygląda. Ja spawam sobie doloty i wydechy od jakiegos tam czasu, ale niestety nie jestem w stanie uzyskać takiej spoiny jak wrzucił Flathead. A chciałbym..przy okazji: możesz Flathead napisac jak wygląda Twój proces obróbki spawu pod względem estetycznym? Jakie materiały ścierne, polerskie itp?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 06 Apr 2012 - 22:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mario
post Sat, 07 Apr 2012 - 00:42
Post #182


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





A ja bym prosił moderatorów o powywalanie wątków dotyczących technik spawania z mojego tematu bo nie jest to wątek -poradnik spawacza- tylko inny i robi się tu niezły bałagan.
Z góry DZIĘKUJĘ


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EAZY-E
post Sat, 07 Apr 2012 - 01:09
Post #183


User
Dołączył: Mon, 08 November 2010





Szkoda goscia, bo robi cos fajnego, ciekawego, ale to i tak za malo dla niektorych huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 07 Apr 2012 - 16:17
Post #184


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Mario @ Sat, 07 Apr 2012 - 01:42) *
A ja bym prosił moderatorów o powywalanie wątków dotyczących technik spawania z mojego tematu bo nie jest to wątek -poradnik spawacza- tylko inny i robi się tu niezły bałagan.
Z góry DZIĘKUJĘ

aha...własnie liczyłem na to, że podzielicie się trochę swoją wiedzą i doświadczeniem, bo wątek jak najbardziej ma dużo wspólnego ze spawaniem. No ale jak widać chęci brak.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sat, 07 Apr 2012 - 17:01
Post #185


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





To załóż nowy temat bo robi się tu straszny śmietnik i podforum spawalnicze.

Kiedyś był taki temat i nawet sam go zakładałem -jak spawać alu i stal nierdzewną - więc poszukaj sobie w szukajce tu na forum zamiast strzelać fochy.
P.S Znazłem temat sprzed 8-lat dla wybitnie leniwych i daję link żeby znowu nie było...
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=15159

CYTAT(Fawor @ Fri, 06 Apr 2012 - 22:58) *
bo 99% spawów w tuningu silników nie musi miec wytrzymałosci takiej samej, jak lity materiał - nie przenosi prawie żadnych sił. A jak już nie musi być mocny (oczywiście bez przesady, bo ktoś się zaraz doczepi) to niech przynajmniej wygląda.

No właśnie jak piszesz takie rzeczy to trudno się nie przyczepić bo choćby kolektory wydechowe, downpipe czy sztywne układy wydechowe, rozpórki elementy nośne- łapy,wieszaki i inne muszą mieć wytrzymałość taką samą jak lity materiał.
Pospawasz dłużej i zobaczysz że właśnie tym momencie mocno się myliłeś, ja musiałem uczyć się na własnych błędach wiec dzieląc się tą wiedzą z Tobą myśle że w przyszłosci bedzie Ci juz łatwiej wink.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 15 Apr 2012 - 20:38
Post #186


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Oto kolejny projekt.
Tym razem kolektory pod turbosprężarki KKK do c25xe zeswapowanego do Opla Astry.
Projek jest na ukończeniu i niedługo zabieram się za strojenie.























--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anwi
post Sun, 15 Apr 2012 - 21:07
Post #187


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





nie traci się przez taka budowę kolektorów na przepływie spalin?? czy nie ma to znaczenia w tym projekcie itp.....


--------------------
Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg
Galant 2.5V6 AWD SingleT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 15 Apr 2012 - 21:12
Post #188


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Lepsze są barany ale tam nie było miejsca na nic innego.
To wielki silnik i mała komora a doładowanie będzie softowe więc takie kolektory wystarczą swobodnie nawet i na duże doładowania


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wałek
post Sun, 15 Apr 2012 - 21:28
Post #189


Frequent User
Dołączył: Tue, 27 October 2009





szału nie robią.. a to że miejsca nie ma to wcale nie tłumaczy, bo miejsce jest..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 15 Apr 2012 - 21:31
Post #190


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Nie mają robić szału tylko dobrze działać i mieścić się w konkretnej kwocie.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 16 Apr 2012 - 00:30
Post #191


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





moim zdaniem bedzie kicha ale zobaczymy


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 16 Apr 2012 - 10:09
Post #192


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





słabe te kolektory, bardzo słabe !



trzeba było zrobić rakiety zwłaszcza że to V6 i jest to banalnie proste
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebec
post Mon, 16 Apr 2012 - 10:25
Post #193


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 October 2010





CYTAT(wałek @ Sun, 15 Apr 2012 - 21:28) *
szału nie robią.. a to że miejsca nie ma to wcale nie tłumaczy, bo miejsce jest..


ani nie robią szału, ani nie beda dobrze działac... i wiem to po sobie. nie licz na małe egt wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mx79
post Mon, 16 Apr 2012 - 11:03
Post #194


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 October 2009





CYTAT(sebec @ Mon, 16 Apr 2012 - 10:25) *
ani nie robią szału, ani nie beda dobrze diałac... i wiem to po sobie. nie licz na małe egt wink.gif


100% racji...

Te kolektory są gorzej wykonane jak fabryczne, głowice są nie obciążone symetrycznie, brak kierunkowania przepływu... to tak jak być założył jeden kolektor od x30xe a drugi od x25xe, tylko że u Ciebie jest znacznie gorzej....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Mon, 16 Apr 2012 - 12:32
Post #195


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(Mario @ Sun, 15 Apr 2012 - 21:31) *
Nie mają robić szału tylko dobrze działać i mieścić się w konkretnej kwocie.

Ale one przecież kierują spaliny w dużej części z powrotem do cylindrów zamiast do wylotu, nie wspominając o tym, że konstrukcja obu jest totalnie różna...



Nie bardzo rozumiem ideę i sens tej konstrukcji...


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Mon, 16 Apr 2012 - 12:45
Post #196


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





wg mnie totalnie z dupy kolektory i pitolenie ze miejsca niby brak
daleko nie ma co szukac http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0
masz tam pokazane ile miejsca jest i jakie mozna zrobic kolektory pod podwojne doladoanie do astry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 16 Apr 2012 - 14:11
Post #197


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Zluzujcie , nie każde auto musi mieć 100% z danego setupu , nie mało sprzętów jeździ na takich kolektorach i jest ok . Mnie zastanawia tylko przejście z kanału głowicy w kolektor , ten schodek tam dużo napsuje :/ .

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Mon, 16 Apr 2012 - 14:44
Post #198


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Ząbek nie przeszkadza bo tak jest i przy głowicy.
Natomiast wszystkie kolektory skrzynkowe robione do BMW czy inne skrzynkowe działają dokładnie na takiej samej zasadzie i spełniają swoje zadanie bez problemu wiec naprawdę nie wiem o co chodzi.
Były robione bez auta na stole i trzeba było uzyskać jak najwięcej miejsca więc zostały wykonane w ten sposób.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebec
post Mon, 16 Apr 2012 - 15:08
Post #199


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 October 2010





CYTAT(Mario @ Mon, 16 Apr 2012 - 14:44) *
Ząbek nie przeszkadza bo tak jest i przy głowicy.
Natomiast wszystkie kolektory skrzynkowe robione do BMW czy inne skrzynkowe działają dokładnie na takiej samej zasadzie i spełniają swoje zadanie bez problemu wiec naprawdę nie wiem o co chodzi.
Były robione bez auta na stole i trzeba było uzyskać jak najwięcej miejsca więc zostały wykonane w ten sposób.


zauwaz, ze nawet w bmw ranery masz zwrócone w str turbiny o kilkanaście stopni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Mon, 16 Apr 2012 - 15:14
Post #200


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(Mario @ Mon, 16 Apr 2012 - 14:44) *
Natomiast wszystkie kolektory skrzynkowe robione do BMW czy inne skrzynkowe działają dokładnie na takiej samej zasadzie i spełniają swoje zadanie bez problemu wiec naprawdę nie wiem o co chodzi.

Możesz dać konkretny przykład takiego kolektora?


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 21:45