Shoutbox 0 nowych PW 


13 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Skoda 120L, Turbo, trzy podpory wału..0-200 str3// 243Km/332Nm, ET 13,03 !
Barejka
post Fri, 10 Oct 2014 - 18:57
Post #81


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





Wedlug mnie super wynik smile.gif ciekawe jak trwaly jest ten silnik i naped? Kiedys mialem prawie taka tylko 105l jeden mocny strzal ze sprzegla z 4 osobami na pokladzie i zerwalo klin w kole, czy w rozwiazales jakos ten problem? tongue.gif czy w 120 juz inaczej bylo to rozwiazane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 10 Oct 2014 - 18:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
adanus
post Fri, 10 Oct 2014 - 19:05
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: wodzisław





super gratuluje...
ciekawi mnie tylko czy w Rybniku ogarniają tą hamownie i czy wyniki są realistyczne...


--------------------
civic only for track
www.facebook.com/EVORART
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 10 Oct 2014 - 19:07
Post #83


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





I jak tam regeneracja turbo? Wywazales je?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrVspec
post Fri, 10 Oct 2014 - 20:21
Post #84


User
Dołączył: Thu, 19 December 2013
Skąd: Włoszczowa





Gratuluję tych kresek. Tak przypuszczałem że może być tych koników ponad 200.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 10 Oct 2014 - 20:39
Post #85


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





wariat nie skoda smile.gif szkoda tylko że na hoskovicach jej niebyło


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Mon, 13 Oct 2014 - 09:59
Post #86


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Dzięki Panowie smile.gif


CYTAT(Barejka @ Fri, 10 Oct 2014 - 18:57) *
Wedlug mnie super wynik smile.gif ciekawe jak trwaly jest ten silnik i naped? Kiedys mialem prawie taka tylko 105l jeden mocny strzal ze sprzegla z 4 osobami na pokladzie i zerwalo klin w kole, czy w rozwiazales jakos ten problem? tongue.gif czy w 120 juz inaczej bylo to rozwiazane?


U mnie zawieszenie jest już na półosiach suchych, całkowicie inne, i tego problemu nie ma. W skrzyni albo, nawet w samym zawieszeniu jakby zaczyna sie odzywać jakieś łożysko, ale poza tym ciągle ok.

CYTAT(adanus @ Fri, 10 Oct 2014 - 19:05) *
super gratuluje...ciekawi mnie tylko czy w Rybniku ogarniają tą hamownie i czy wyniki są realistyczne...


Operator robił wrażenie ogarniętego, zwracał uwage na egt, temperature wody, temperature w dolocie itd. Wybraliśmy sie rodzinnie w 3 auta i 740i ojca na Pb pokazalo 3km mniej niż seria, a na lpg równo 10 mniej, a z kolei e91 320d brata 18km i 30nm mniej niż seria, ale było czuć od poczatku że ją coś boli..Potem ogladaliśmy wyniki tych samych 2.0d na tej hamowni i praktycznie nigdzie nie było serii, a generalnie podglądalem wykresy kilkunastu aut tam mierzonych i prawie żadnie nie osiągało serii, więc chyba można przyjać że ich sprzęt nie zawyża wyników..


CYTAT(mihas66 @ Fri, 10 Oct 2014 - 19:07) *
I jak tam regeneracja turbo? Wywazales je?


Poskładałem jak było, dokładnie zaznaczając położenie koła kompresji do wirnika, do tego stara nakrętka na kleju i pompuje stabilnie 1 bar, a były chwile że więcej wink.gif



--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kazio234
post Mon, 13 Oct 2014 - 22:27
Post #87


Super User
Dołączył: Thu, 15 February 2007
Skąd: Olsztyn





Wynik zacny smile.gif
Jak ja uturbiałem swoja skodę wszyscy mówili, że to nie ma prawa jeździć.... a można było wyciągnąć jeszcze więcej, ale to dawne czasy... biggrin.gif


--------------------
e36 coupe m50b25T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemo2820
post Mon, 17 Nov 2014 - 07:47
Post #88


User
Dołączył: Mon, 03 June 2013
Skąd: Kraków





Jak wyglada sprawa zasilania bo pompka pewnie elektryczna.
Prucz regulatora cisnienia jest zrobiony jakiś trójnik z przelewem paliwa. Tez bede robił itb na gaźnikach z moto i ciekawi mnie jak to rozwiazac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Mon, 17 Nov 2014 - 19:40
Post #89


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





CYTAT(przemo2820 @ Mon, 17 Nov 2014 - 07:47) *
Jak wyglada sprawa zasilania bo pompka pewnie elektryczna.
Prucz regulatora cisnienia jest zrobiony jakiś trójnik z przelewem paliwa. Tez bede robił itb na gaźnikach z moto i ciekawi mnie jak to rozwiazac.


Tak, pompka elektryczna. Konieczny jest regulator ciśnienia paliwa pod gaźniki na którym można ustawić te 0,2-0,3 bara
Mój regulator ma odejście na przelew + wejscie na nadciśnienie żeby w każdych warunkach było tyle paliwa, aby ciśnienie doładowania+0,3b = ciśnienie paliwa jakie idzie na gaźniki.



--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porsche1689
post Tue, 18 Nov 2014 - 00:38
Post #90


User
Dołączył: Wed, 19 June 2013





A ile kosztowało cię uszczelnienie gaźników??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Tue, 18 Nov 2014 - 06:54
Post #91


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





CYTAT(porsche1689 @ Tue, 18 Nov 2014 - 00:38) *
A ile kosztowało cię uszczelnienie gaźników??


W sumie to prawie nic - wymieniłem większość oringów, a w tym sezonie prewencyjnie uszczelki pod dekielkami komór pływakowych za całe 15zł sztuka biggrin.gif

Cały zestaw do uturbienia takiego silnika w tylnonapędowej Skodzie jest na sprzedaż, czyli kolektor ssący+łączniki silkonowe, gaźniki z airboxem z zamontowanym TPS, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa, ecu do sterowania zapłonem, aparat zapłonowy, węże paliwowe, oraz listwa podciśnieniowa z wyjsciem na serwo.


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemo2820
post Tue, 18 Nov 2014 - 09:27
Post #92


User
Dołączył: Mon, 03 June 2013
Skąd: Kraków





Pompa z jakiegoś jednopunktowca?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Wed, 19 Nov 2014 - 06:23
Post #93


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





CYTAT(przemo2820 @ Tue, 18 Nov 2014 - 09:27) *
Pompa z jakiegoś jednopunktowca?


Prawdopodobnie tak. Daje do 2 barów


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemo2820
post Wed, 19 Nov 2014 - 07:37
Post #94


User
Dołączył: Mon, 03 June 2013
Skąd: Kraków





Dzięki za info, może niedługo też ogarnę temat itb u siebie :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmer2
post Sun, 23 Nov 2014 - 19:51
Post #95


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 October 2008





Wynik godny zazdrości :-) .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Mon, 24 Nov 2014 - 07:51
Post #96


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Megafajny project. Najcichociemniejszy na forum chyba....
Powodzenie życzę I jeszcze więcej mocy


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Mon, 08 Dec 2014 - 23:06
Post #97


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





Ta skrzynia 5 biegów od skody rapid daje rade bezawaryjnie przenosić te ponad 200KM i ponad 250nm ? huh.gif Sprzegło to tarcza spiek (190mm ?) zrobiona od podstaw na skoczylasa i zmodyfikowany przez nich docisk skodowski ?


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 09 Dec 2014 - 07:12
Post #98


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





skrzynia znosi uturbione vr6...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Tue, 09 Dec 2014 - 09:31
Post #99


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





CYTAT(piotres @ Mon, 08 Dec 2014 - 23:06) *
Ta skrzynia 5 biegów od skody rapid daje rade bezawaryjnie przenosić te ponad 200KM i ponad 250nm ? huh.gif Sprzegło to tarcza spiek (190mm ?) zrobiona od podstaw na skoczylasa i zmodyfikowany przez nich docisk skodowski ?

Tak, ale docisk to koreańska seria. Sądze po podpisie że jakiś swap do malucha?
...ech a potem nie dziwne ze podaż tych skrzyń znikoma i ceny jakieś też abstrakcyjne

CYTAT(CZUCZU @ Tue, 09 Dec 2014 - 07:12) *
skrzynia znosi uturbione vr6...

ohmy.gif ...gdzies coś w sieci jest o tej wydumce?


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 09 Dec 2014 - 09:35
Post #100


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Ja ta skrzynie miałem w maluchu z 900. Widziałem vr6 turbo pogooglaj
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:15