Shoutbox 0 nowych PW 


13 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Skoda 120L, Turbo, trzy podpory wału..0-200 str3// 243Km/332Nm, ET 13,03 !
arcziwys
post Mon, 11 Nov 2013 - 18:11
Post #61


User
Dołączył: Sat, 09 April 2011
Skąd: Siedlce





Kumpel miał w tym samym kolorze taka skode to z 10 lat temu gorzej wyglądała niż ta. No i z tego co pamiętam seryjny sprzęt rozpędzał to do 122km/h i ani troche więcej biggrin.gif. Dobrze daje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 11 Nov 2013 - 18:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
killme
post Tue, 12 Nov 2013 - 11:11
Post #62


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





CYTAT(mate96 @ Mon, 11 Nov 2013 - 14:39) *
Dobrze idzie. Patrzyłeś na jakiś czas na 1/4 mili?


Dzięki. Na wiosne jak bedzie w końcu coś w Kamieniu to sie wybiore smile.gif

CYTAT(moritz86 @ Mon, 11 Nov 2013 - 17:49) *
Ładnie idzie smile.gif Miny userów grubych aut zapewne są bezcenne smile.gif


Zazwyczaj wygląda to tak, że taki kierowca nie wie co sie właśnie przed chwilą stało biggrin.gif


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 12 Nov 2013 - 12:11
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Brdzo mi się podoba Twoje podejście do modyfikacji ...czas do 200 poniżej 20sec..też robi robotę wink.gif
Gratujule smile.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Tue, 01 Apr 2014 - 10:24
Post #64


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Przez tą dosć krótką zime(przynajmniej na śląsku..) udało sie co nieco popracować przy skodovce, ale oczywiscie jak to w zyciu bywa mniej niż plan zakładał dry.gif

Najpierw turbo opuściło silnik, bo troszke luzy boczne moim zdaniem było za duże. Najpierw był pomysł żeby zrobić przy okazji hybryde(koło kompresji z td04 z WRX) ale odpusciłem temat i skonczyło sie tylko na homemade regeneracji turbo.







Przy okazji dopasowałem kocyk:



Potem byłem u kolegi w CZ odebrać bardzo fajną paczuszke:





Wniosek po zamontowaniu tylko jeden - teraz trzeba zbierać na tylne tongue.gif

Priorytetem było jak najlepsze chłodzenie motorowni, bo nie od dzis wiadomo że wysoka temperatura to ich głowny wróg.
Trafiła sie fiatowska chłodnica oleju z termostatem w fajnej kasie.
Zdjecia przed odszczurzaniem:





Dodatkowo udało sie zrobić wylot z chłodnicy na masce i wskoczyły tzw "kapky", czyli oryginalne czechosłowackie lusterka:



Jakieś tam foto silnika podczas zimowych prac:



No i jeden z akcentów przed którym sie nie potrafiłem powstrzymać laugh.gif



Od zeszłego roku nie zdażyła sie nawet jedna awaria, auto o własnych silach zawsze wraca do garażu, a naprawde nie ma lekko - dunlopów SpSport 01 systematycznie na tyle ubywa, przeleciec troche ronda bokiem to nie problem laugh.gif


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 01 Apr 2014 - 12:23
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





kurcze to auto jest... ładne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 01 Apr 2014 - 15:34
Post #66


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Dokładnie, nazwałbym go wręcz czyściochem cool.gif Czysto, bez dupereli, seria z psikusem między kołami, megafajny projekt!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pony007
post Tue, 01 Apr 2014 - 18:20
Post #67


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 January 2014
Skąd: Kalisz Łódź





Rewelacja! Strasznie mi się podoba! No i podejście- sztuka dla sztuki:)

Czy odpowietrzenia komór pływakowych w gaźnikach masz podpięte do dolotu, przed samymi gaźnikami?


--------------------
www.facebook.com/126pcompressoreiniezione
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamac
post Tue, 01 Apr 2014 - 20:15
Post #68


Frequent User
Dołączył: Wed, 22 October 2008





Z czystej (może tylko mojej) ciekawości wybrałbyś się na hamownie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Tue, 01 Apr 2014 - 20:48
Post #69


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





CYTAT(Jaqo @ Tue, 01 Apr 2014 - 12:23) *
kurcze to auto jest... ładne.

CYTAT(!markos @ Tue, 01 Apr 2014 - 15:34) *
Dokładnie, nazwałbym go wręcz czyściochem cool.gif Czysto, bez dupereli, seria z psikusem między kołami, megafajny projekt!

Dzięki, chciałbym porobić trochę więcej fotek w ciekawszym plenerze, ale ostatnio jak tylko jest w weekend pogoda to dosłownie wszystkim odpier***a i wszelkie fajne miejscówki zajęte, a ja nie lubie tłoku..
CYTAT(pony007 @ Tue, 01 Apr 2014 - 18:20) *
Rewelacja! Strasznie mi się podoba! No i podejście- sztuka dla sztuki:)
Czy odpowietrzenia komór pływakowych w gaźnikach masz podpięte do dolotu, przed samymi gaźnikami?

Dzieki, sztuka dla sztuki musi być cool.gif Tak są podpięte przed airboxem, inaczej by to nie miało prawa działać
CYTAT(adamac @ Tue, 01 Apr 2014 - 20:15) *
Z czystej (może tylko mojej) ciekawości wybrałbyś się na hamownie wink.gif

Mam taki zamiar pod koniec sezonu, ale chciałbym jeszcze poprawić parę rzeczy i finalnie podstroić smile.gif


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrVspec
post Wed, 02 Apr 2014 - 10:32
Post #70


User
Dołączył: Thu, 19 December 2013
Skąd: Włoszczowa





Ale ta Skoda zapendala ohmy.gif , na filmiku zauważyłem że prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero powyżej 4000rpm.
Mojemu OHV dużo brakuje do twojego pomimo tego że mam 1.6, powodzenia w dalszych modach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Denek
post Mon, 21 Apr 2014 - 01:33
Post #71


Rookie
Dołączył: Wed, 18 January 2012
Skąd: Opole





I takie projekty uwielbiam smile.gif


--------------------
#
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Mon, 21 Jul 2014 - 10:32
Post #72


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Ostatnie pare miesięcy upłyneło nad dalszym usprawnianiu całości, zmianach w nastawach zawieszenia, hamluców, strojeniu silnika pod wyższe doładowanie itp. itd.

Najpierw zająłem sie poprawieniem balansu sily hamowania, co pozwoliło wyelminować nadmierne grzanie tylnych hamulców:



Potem postanowiłem zdjąć troche masy nieresorowanej - niestety te stalowe dystanse ciągle są za ciezkie angry.gif
W międzyczasie na tył zostały zamontowane także regulowane GAZ Shocks




Potem doszedłem do wniosku, ze jednak na przodzie musi byc jakaś bardziej przyczepna guma, aby wykorzystać potencjał układu hamulcowego i jeszcze bardziej poprawić kierowalność



Po tych zabiegach nadeszła pora na zajęcie sie silnikiem. Doładowanie wzrosło do 1bara, po dostrojeniu afr i zapłonu skoda zaczęla jechać zdecydowanie przyjemniej. Po testach szybka kontrola świeć i mały szok. Denso irydowe IK22, wszystkie porcelany okopcone, a na jednej świecy porcelana obracała sie swobodnie w korpusie ohmy.gif
Swiece za 50zł sztuka, po przebiegu 1700km na śmietnik...
Szybka podmiana na stare NGK i auto odżyło - silnik zaczął pracowac rewelacyjnie, ale jak to zazwyczaj bywa, te rewelacje nie spodobały sie sprzegłu. Kamień śląski niestety nie wypalił angry.gif
Swiecie zmieniłem na troche zimniejsze ngk, trójelektrodowe, bez rezystora





Silnik trzeba było wytargać z auta aby zobaczyć co z tym sprzęgłem sie stało



Okazało sie że okładzina kevlarova przy średnicy 190mm nie dała rady przeniesć tego niutona, a przeszkadzały jej też minimalne ilości oleju które puszczał uszczelniacz po stronie prevodovky.
Potrzebny był simmering 20x30x7x11. Szybki research w google i niestety w PL nie do dostania raczej. Szybka wycieczka do Mototechny w Karvinie i zakup od razu czterech sztuk



Przy okazji modyfikacja spływu ewentualnego wycieku oleju za simmeringiem



Pan na Skoczylasa w W-wie zawalony robotą, więc po ponad dwóch tygodniach przyszła paczka:





Po złożeniu całości entuzjazm opadł gdy sie okazało że sprzęgło dalej ślizga. Spiek był grubszy o 1mm, co miało zostać skompensowane szlifowaniem docisku o taka samą wartość. Docisk był po szlifie, ale na to wygląda że zdjęte zostało za mało, a co jest ciężkie do zmierzenia. Po krótkim namyśle jasne sie stało że docisk trzeba odsunąć od koła zamachowego. Na szczęscie cała operacja udała sie bez kolejnego demontażu silnika - po zdjeciu rozrusznika, uzyciu gietej 17tki, magnezu i odpowiednich szczypiec w połączeniu z ogromną ilością potu na plecach operacja sie udała i wreszcie sprzegło działa jak należy laugh.gif

Wczoraj udało sie zaliczyć zawody w Prerovie z czechach. Jak juz ogarne filmy to będzie krótka relacja w poźniejszym czasie. W każdym razie auto przeżyło bez zająkniecia cały dzien upalania w temperaturze chyba ponad 35 stopni smile.gif


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 21 Jul 2014 - 19:53
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, gratulacje wytrwałości i dobrego sprzętu.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Sun, 27 Jul 2014 - 12:44
Post #74


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





CYTAT(tomek 1980 @ Mon, 21 Jul 2014 - 19:53) *
Witam, gratulacje wytrwałości i dobrego sprzętu.
Pozdrawiam.


Dziekuje smile.gif

W zeszłym tygodniu załadowałem Skode na lawete i i wybraliśmy sie na wyścigi 1/4 mili do Prerova.




Już na miejscu dotarło do mnie że obchodzenie urodzin brata,3 godziny snu w poprzednim dniu, plus temperatury jak w piekle to jednak nie warunki na dobry refleks kierowcy - upał i zmęczenie skutecznie uniemożliwiały mi zejście poniżej ET 14.5
Gdy udało mi się idealnie wystartowac to w trakcie przejazdu doszło do awariii agregatu i nie zostało to zmierzone, a z całą pewności była niska 14tka, a kto wie czy nawet wysoka 13tka. Kolejny udany przejazd, ten z Hondą, nie wiedzieć czemu też nie został zmierzony angry.gif

Finalnie 3 miejsce w klasie i fajny puchar




Najlepsze 60ft. to az 2.45s, bo jeżeli startowałem z wyższych obrotów to koła zaczynają tak buksować wraz z całym zespołem napędowym, że mam strach ze zaraz coś sie ukręci, a gdy startuje z 3 tyś.obr do mam połowe szans że silnik zmuli. W każdym razie będzie to kolejna kwestią nad którą trzeba bedzie posiedzieć. cool.gif

Przejazd z Hondą, zaraz po Tsunami chyba kolejne najgłośniejsze auto imprezy laugh.gif



Przejazd z najszybszym Dieslem imprezy - deklarowane ponoć 325km



Połfinal z Golfem 285km - najgorszy start i najgorszy czas..




--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Sun, 03 Aug 2014 - 10:52
Post #75


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Sobotnie przewietrzenie Skody smile.gif



--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sun, 03 Aug 2014 - 11:42
Post #76


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





CYTAT(killme @ Mon, 21 Jul 2014 - 10:32) *
Potem postanowiłem zdjąć troche masy nieresorowanej - niestety te stalowe dystanse ciągle są za ciezkie angry.gif


to zamów nowe z aluminium rolleyes.gif Dystom zrobi ci takie jak należy i będą sporo lżejsze cool.gif

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Sun, 03 Aug 2014 - 18:02
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Ależ to się miło dokręca!!! smile.gif Nie przypuszczałem że taka skodovka może być taka zabawna smile.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sun, 03 Aug 2014 - 22:21
Post #78


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Mistrz :-) to nie takie proste zrobić z niczego coś :super:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Fri, 10 Oct 2014 - 17:58
Post #79


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Panie i Panowie - oto jak narazie, prawdopodobnie najmocniejsza na świecie skoda rwd z oryginalnym silnikiem ohv.
Zobaczymy co na to czesi, ale póki co u nich udokumentowany wynik to jakies 15km mniej
200km dzisiaj na nikim nie robi wrażenia, ale biorąc pod uwage ze wyjsciowo było 60, to mamy przyrost w okolicy 230% smile.gif






--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 10 Oct 2014 - 18:55
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Mistrz!! Wielkie gratulacje za przebicie magicznej granicy. Mam nadzieję, że kiedyś to auto obejrzę na żywo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 15:47