![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
User Dołączył: Sat, 09 April 2011 Skąd: Siedlce ![]() |
Kumpel miał w tym samym kolorze taka skode to z 10 lat temu gorzej wyglądała niż ta. No i z tego co pamiętam seryjny sprzęt rozpędzał to do 122km/h i ani troche więcej
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Dobrze idzie. Patrzyłeś na jakiś czas na 1/4 mili? Dzięki. Na wiosne jak bedzie w końcu coś w Kamieniu to sie wybiore ![]() Ładnie idzie ![]() ![]() Zazwyczaj wygląda to tak, że taki kierowca nie wie co sie właśnie przed chwilą stało ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Brdzo mi się podoba Twoje podejście do modyfikacji ...czas do 200 poniżej 20sec..też robi robotę
![]() Gratujule ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Przez tą dosć krótką zime(przynajmniej na śląsku..) udało sie co nieco popracować przy skodovce, ale oczywiscie jak to w zyciu bywa mniej niż plan zakładał
![]() Najpierw turbo opuściło silnik, bo troszke luzy boczne moim zdaniem było za duże. Najpierw był pomysł żeby zrobić przy okazji hybryde(koło kompresji z td04 z WRX) ale odpusciłem temat i skonczyło sie tylko na homemade regeneracji turbo. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przy okazji dopasowałem kocyk: ![]() Potem byłem u kolegi w CZ odebrać bardzo fajną paczuszke: ![]() ![]() ![]() Wniosek po zamontowaniu tylko jeden - teraz trzeba zbierać na tylne ![]() Priorytetem było jak najlepsze chłodzenie motorowni, bo nie od dzis wiadomo że wysoka temperatura to ich głowny wróg. Trafiła sie fiatowska chłodnica oleju z termostatem w fajnej kasie. Zdjecia przed odszczurzaniem: ![]() ![]() ![]() Dodatkowo udało sie zrobić wylot z chłodnicy na masce i wskoczyły tzw "kapky", czyli oryginalne czechosłowackie lusterka: ![]() Jakieś tam foto silnika podczas zimowych prac: ![]() No i jeden z akcentów przed którym sie nie potrafiłem powstrzymać ![]() ![]() Od zeszłego roku nie zdażyła sie nawet jedna awaria, auto o własnych silach zawsze wraca do garażu, a naprawde nie ma lekko - dunlopów SpSport 01 systematycznie na tyle ubywa, przeleciec troche ronda bokiem to nie problem ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
kurcze to auto jest... ładne.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Dokładnie, nazwałbym go wręcz czyściochem
![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 17 January 2014 Skąd: Kalisz Łódź ![]() |
Rewelacja! Strasznie mi się podoba! No i podejście- sztuka dla sztuki:)
Czy odpowietrzenia komór pływakowych w gaźnikach masz podpięte do dolotu, przed samymi gaźnikami? -------------------- www.facebook.com/126pcompressoreiniezione
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
Z czystej (może tylko mojej) ciekawości wybrałbyś się na hamownie
![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
kurcze to auto jest... ładne. Dokładnie, nazwałbym go wręcz czyściochem ![]() Dzięki, chciałbym porobić trochę więcej fotek w ciekawszym plenerze, ale ostatnio jak tylko jest w weekend pogoda to dosłownie wszystkim odpier***a i wszelkie fajne miejscówki zajęte, a ja nie lubie tłoku.. Rewelacja! Strasznie mi się podoba! No i podejście- sztuka dla sztuki:) Czy odpowietrzenia komór pływakowych w gaźnikach masz podpięte do dolotu, przed samymi gaźnikami? Dzieki, sztuka dla sztuki musi być ![]() Z czystej (może tylko mojej) ciekawości wybrałbyś się na hamownie ![]() Mam taki zamiar pod koniec sezonu, ale chciałbym jeszcze poprawić parę rzeczy i finalnie podstroić ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Thu, 19 December 2013 Skąd: Włoszczowa ![]() |
Ale ta Skoda zapendala
![]() Mojemu OHV dużo brakuje do twojego pomimo tego że mam 1.6, powodzenia w dalszych modach |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 18 January 2012 Skąd: Opole ![]() |
I takie projekty uwielbiam
![]() -------------------- #
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Ostatnie pare miesięcy upłyneło nad dalszym usprawnianiu całości, zmianach w nastawach zawieszenia, hamluców, strojeniu silnika pod wyższe doładowanie itp. itd.
Najpierw zająłem sie poprawieniem balansu sily hamowania, co pozwoliło wyelminować nadmierne grzanie tylnych hamulców: ![]() Potem postanowiłem zdjąć troche masy nieresorowanej - niestety te stalowe dystanse ciągle są za ciezkie ![]() W międzyczasie na tył zostały zamontowane także regulowane GAZ Shocks ![]() ![]() Potem doszedłem do wniosku, ze jednak na przodzie musi byc jakaś bardziej przyczepna guma, aby wykorzystać potencjał układu hamulcowego i jeszcze bardziej poprawić kierowalność ![]() Po tych zabiegach nadeszła pora na zajęcie sie silnikiem. Doładowanie wzrosło do 1bara, po dostrojeniu afr i zapłonu skoda zaczęla jechać zdecydowanie przyjemniej. Po testach szybka kontrola świeć i mały szok. Denso irydowe IK22, wszystkie porcelany okopcone, a na jednej świecy porcelana obracała sie swobodnie w korpusie ![]() Swiece za 50zł sztuka, po przebiegu 1700km na śmietnik... Szybka podmiana na stare NGK i auto odżyło - silnik zaczął pracowac rewelacyjnie, ale jak to zazwyczaj bywa, te rewelacje nie spodobały sie sprzegłu. Kamień śląski niestety nie wypalił ![]() Swiecie zmieniłem na troche zimniejsze ngk, trójelektrodowe, bez rezystora ![]() ![]() ![]() Silnik trzeba było wytargać z auta aby zobaczyć co z tym sprzęgłem sie stało ![]() Okazało sie że okładzina kevlarova przy średnicy 190mm nie dała rady przeniesć tego niutona, a przeszkadzały jej też minimalne ilości oleju które puszczał uszczelniacz po stronie prevodovky. Potrzebny był simmering 20x30x7x11. Szybki research w google i niestety w PL nie do dostania raczej. Szybka wycieczka do Mototechny w Karvinie i zakup od razu czterech sztuk ![]() Przy okazji modyfikacja spływu ewentualnego wycieku oleju za simmeringiem ![]() Pan na Skoczylasa w W-wie zawalony robotą, więc po ponad dwóch tygodniach przyszła paczka: ![]() ![]() ![]() Po złożeniu całości entuzjazm opadł gdy sie okazało że sprzęgło dalej ślizga. Spiek był grubszy o 1mm, co miało zostać skompensowane szlifowaniem docisku o taka samą wartość. Docisk był po szlifie, ale na to wygląda że zdjęte zostało za mało, a co jest ciężkie do zmierzenia. Po krótkim namyśle jasne sie stało że docisk trzeba odsunąć od koła zamachowego. Na szczęscie cała operacja udała sie bez kolejnego demontażu silnika - po zdjeciu rozrusznika, uzyciu gietej 17tki, magnezu i odpowiednich szczypiec w połączeniu z ogromną ilością potu na plecach operacja sie udała i wreszcie sprzegło działa jak należy ![]() Wczoraj udało sie zaliczyć zawody w Prerovie z czechach. Jak juz ogarne filmy to będzie krótka relacja w poźniejszym czasie. W każdym razie auto przeżyło bez zająkniecia cały dzien upalania w temperaturze chyba ponad 35 stopni ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, gratulacje wytrwałości i dobrego sprzętu.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Witam, gratulacje wytrwałości i dobrego sprzętu. Pozdrawiam. Dziekuje ![]() W zeszłym tygodniu załadowałem Skode na lawete i i wybraliśmy sie na wyścigi 1/4 mili do Prerova. ![]() Już na miejscu dotarło do mnie że obchodzenie urodzin brata,3 godziny snu w poprzednim dniu, plus temperatury jak w piekle to jednak nie warunki na dobry refleks kierowcy - upał i zmęczenie skutecznie uniemożliwiały mi zejście poniżej ET 14.5 Gdy udało mi się idealnie wystartowac to w trakcie przejazdu doszło do awariii agregatu i nie zostało to zmierzone, a z całą pewności była niska 14tka, a kto wie czy nawet wysoka 13tka. Kolejny udany przejazd, ten z Hondą, nie wiedzieć czemu też nie został zmierzony ![]() Finalnie 3 miejsce w klasie i fajny puchar ![]() Najlepsze 60ft. to az 2.45s, bo jeżeli startowałem z wyższych obrotów to koła zaczynają tak buksować wraz z całym zespołem napędowym, że mam strach ze zaraz coś sie ukręci, a gdy startuje z 3 tyś.obr do mam połowe szans że silnik zmuli. W każdym razie będzie to kolejna kwestią nad którą trzeba bedzie posiedzieć. ![]() Przejazd z Hondą, zaraz po Tsunami chyba kolejne najgłośniejsze auto imprezy ![]() Przejazd z najszybszym Dieslem imprezy - deklarowane ponoć 325km Połfinal z Golfem 285km - najgorszy start i najgorszy czas.. -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Sobotnie przewietrzenie Skody
![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Potem postanowiłem zdjąć troche masy nieresorowanej - niestety te stalowe dystanse ciągle są za ciezkie ![]() to zamów nowe z aluminium ![]() ![]() pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Ależ to się miło dokręca!!!
![]() ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Mistrz :-) to nie takie proste zrobić z niczego coś :super:
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Panie i Panowie - oto jak narazie, prawdopodobnie najmocniejsza na świecie skoda rwd z oryginalnym silnikiem ohv.
Zobaczymy co na to czesi, ale póki co u nich udokumentowany wynik to jakies 15km mniej 200km dzisiaj na nikim nie robi wrażenia, ale biorąc pod uwage ze wyjsciowo było 60, to mamy przyrost w okolicy 230% ![]() ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Mistrz!! Wielkie gratulacje za przebicie magicznej granicy. Mam nadzieję, że kiedyś to auto obejrzę na żywo.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 15:47 |