![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Skodzina nie ma aspiracji na miss, ani okładki, zresztą nigdy mi na tym nie zależało czuję przytyk ![]() ![]() prawidłowo wykonany spaw jest mocniejszy a i w obróbce łatwiejszy. BTW jak turbo znosi skrzynia? Rzeczywiscie źle dobrałem sformułowanie - w przypadku Ciebie i Twojej Skody mogło tak to zadziałać.. Intencja nie była taka oczywiscie ![]() Skrzynia narazie nie zgłasza sprzeciwów. Stosunkowo krótka jedynka i charakterystyka silnika, ktory jedzie sprawnie z dołu, powoduje ze można dobrze ruszyć praktycznie z jałowych obrotów. Sporo pomaga tutaj tlumik drgań na tarczy który tłumi udar przy przepięciach. Apropo sprzęgła - Pan na Skoczylasa z Wwy nie do końca sie popisał, bo tarcza która wróciła do mnie była dobry 1mm cieńsza od nominału. Nominał nie ma zagniatanych przekładek miedzy okładzinami, a każdą z okładzin o dobre 0,2mm grubszą. Myślałem że gotowa tarcza z zagniecinymi przekładkami bedzie miała dystans miedzy okładzinami aby suma sumarum wyszło na to samo. Nie było czasu ani chęci reklamować, więc skonczyło sie na wpuszczeniu powierzchni styku docisku w głąb koła zamachowego ![]() Mega fajna skodzinka ![]() Dzięki, aktualnie już nie mam takich warunków niestety, ale kołyski boczne na takie akcje to mega fajna sprawa. Teraz troche o silniku: ![]() ![]() Momemade ARP ![]() ![]() ![]() ![]() Seryjne tłoki ![]() ![]() Wymiennik woda olej, który daje rady pod warunkiem ze temp. wody jest na akceptowalnym poziomie ![]() Pierwsze przymiarki do tematu gaźników. Mimo że na to nie wygląda, wszystko jest szczelne i gładkie w srodku. ![]() Mniejszy kuzyn Td04. Trzeba było obracac muszle, więc skoro była rozebrana to został jej zafundowany porting. Myśle że z bardzo pozytywnym skutkiem skoro w silniku 1,4, przy wałku z większym overlapem, który doładowaniu nie sprzyja, zaczyna wstawac od 2600 a przy 3200 jest już aktualne 0,5b i utrzymuje sie do 7000 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mam swiadomość że na obecne forumowe standardy 0,5b w 1,4 to jest nic , ale mam nadzieje że sie przynajmniej znośnie zdjecia ogląda ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Bez urazy, przecie żartuję...
to mnie zaskoczyłeś z tym sprzęgłem. U mnie też sprasowali wkładkę między tarczami i widać dali grubsze okładziny bo grubość tarczy, tak jak kiedys rozmawialiśmy telefonicznie, nie odbiegała od oryginału. A jak wrażenia po zmianie tarczy? Lepiej klei? -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
to mnie zaskoczyłeś z tym sprzęgłem. U mnie też sprasowali wkładkę między tarczami i widać dali grubsze okładziny bo grubość tarczy, tak jak kiedys rozmawialiśmy telefonicznie, nie odbiegała od oryginału. A jak wrażenia po zmianie tarczy? Lepiej klei? Dodatkowo wysłałem tez docisk, bo jak go badałem liniałem to nie był płaski(Valeo..) - płaszczyzny schodziły sie w kształt lejka do środka. Gdy całość wróciła to wyglądał na szlifowany, ale jeszcze do całkowitej płaskosci ciągle mu brakowało.. Mam teorie ze nowe dociski tak maja, bo pod wplywem temperatury materiał sie inaczej rozszerza po obwodzie i od środka i wtedy docisk staje sie bardziej płaski. Ktoś może sprawdzał nowe dociski pod kątem płaskosci? Sprzęgło czuć że bierze lepiej, Pan radził docierać conajmniej 500km - narazie zrobiłem może 50 średnio szybkich żeby go nie obciązać i jest ok, poza lekkim szarpaniem przy ruszaniu. -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#44
|
![]() |
Daj jakieś zdjęcia całego auta.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: MARKI ![]() |
pewnie dwa wewnętrzne tłoki są na zasadniczy, a zewnętrzne na ręczny. przecięcie i zarobienie tej rurki która łączy dwie części zacisku
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
on ma 2 sekcje w zacisku: dwa oddzielne przewody zasilajace do gornych i dolnych tloczkow, w zwiazku z tym na jedna pare poszedl zasadniczy a na druga reczny
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
on ma 2 sekcje w zacisku: dwa oddzielne przewody zasilajace do gornych i dolnych tloczkow, w zwiazku z tym na jedna pare poszedl zasadniczy a na druga reczny Dokładnie tak - chcąc tak zmodyfikować cały układ, z przodu trzeba połączyć obydwie sekcje: ![]() I jakieś tam foty z dzis. Na szybko, w kiepskim miejscu, bo od rana w tych lepszych w okolicy fotografują się "Golfy, czy tam inne Ople" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
To całkiem niepozornie możesz lać dupsko "Golfom czy tam innym oplom" ;D
-------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 December 2012 Skąd: Legnica ![]() |
Totalny sleeper
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Dzięki
![]() Co do trakcji, to hmm.. ten typ umiejscowienia silnika niezaleznie od opon już zapewnia dobrą trakcje, ale na 185/60/13(Nankang..) zazwyczaj jej nie było na pierwszym biegu, ale "odejscie" i tak lepsze niż nie jeden sedan o mocy 150-180km ![]() ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Byłem Skode przewietrzyć, jakoś tak wyszło że brata znajomy w e36 325i też
![]() ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Trochę się można zdziwić
![]() Idzie jak zły!!! -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
... co za czasy, żeby 120-tki miażdżyły m50b25...
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Dobrze idzie:)
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Wow:) konkretnie lata
To jak ta "zwykła" Skoda odjezdza "najwspanialszemu autu rf" normalnie jest zadziwiające. |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: wodzisław ![]() |
ahh "Wały" to najlepsza miejscówka jaką kiedykolwiek widziałem..., tam też się zaczęło wszystko w moim przypadku.
Wracając so tematu, naprawdę fajny projekcik zastanawiam się tylko czy nie przydało by się poszerzenie tylnej osi, bo przód wygląda dobrze a z tyłem można by powalczyć troszke i dalej będzie wyglądać jak seria a w zakręcie pewnie sie poprawi -------------------- civic only for track
www.facebook.com/EVORART |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
ahh "Wały" to najlepsza miejscówka jaką kiedykolwiek widziałem..., tam też się zaczęło wszystko w moim przypadku. Wracając so tematu, naprawdę fajny projekcik zastanawiam się tylko czy nie przydało by się poszerzenie tylnej osi, bo przód wygląda dobrze a z tyłem można by powalczyć troszke i dalej będzie wyglądać jak seria a w zakręcie pewnie sie poprawi. Za czasów Twojej HondyT, Skoda już jeździła jako żwawe N/A ![]() Co ciekawe na próbe miałem koła z mniejszym ET(+15mm na strone) i bylo gorzej.. trzeba pogłówkować przez zime. No i jest obiecany onboard. Skonstruowany statyw wpada w wibracje. Trzeba poprawić, ale na początku widać gdzie na tarczy są cyferki ![]() Prędkość powinna sie +/- 5km/h zgadzać z rzeczywistoscią, wg. obliczeń przełożeń/obrotów/kół. 0-200km/h na zamkniętej drodze. Myśle ze na świecie nie ma za dużo skodovek którym można zmierzyc 0-200km/h ![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Dobrze idzie. Patrzyłeś na jakiś czas na 1/4 mili?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Ładnie idzie
![]() ![]() -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 02:07 |