![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#981
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Na czujnik zegarowy.Na początek ustaw 0,4-0,8mm otwarcia wydechowego w GMP.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#982
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 January 2012 ![]() |
a ma ktoś może diagram albo dane czasów rozrządu s52b32
|
|
|
![]()
Post
#983
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#984
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 January 2012 ![]() |
dzięki niedługo składam
|
|
|
![]()
Post
#985
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Czy montował ktoś wał korbowy z N62b48 (88,3mm) lub M67 (88/93mm) w bloku m60/m62? Minie się wszystko? Nie będą korby obcierały doły cylindrów?
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#986
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 07 July 2017 ![]() |
Witam:)
Zastanawialem się nad swapem w swoim sedesie z m52b20 na 2.8 lub 3.0, ale teraz mysle nad strokerem mojego silnika. Czy jest sens tego zabiegu? Ile moge uzyskac KM i jakie sa koszta? ![]() ![]() Z gory dziekuje, Ps. kogo polecicie w Warszawie do tych zabiegow |
|
|
![]()
Post
#987
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
w 2.0 jest inna średnica tłoka niż w wyższych pojemnościach, lepiej rób SWAP niż strokery z 2.0
|
|
|
![]()
Post
#988
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wkładaj M52B28 z kolektorem ssącym M50B25 albo paluj od razu M54B30.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#989
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
W końcu i ja wybrałem się na hamownię
M52b30 itb wydech seria b28 ![]() https://m.youtube.com/watch?v=sFvY6BnNheM Wskazówka obrotomierza mi się obróciła przy kilku przygazówkach i obrotomierz zaniża o ok 200rpm.W rzeczywistości odcinka jest na 7000rpm i max moc jest przy 6700rpm. |
|
|
![]()
Post
#990
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Aż się prosi o jakieś ostrzejsze wałki, ale za to dół fajnie wyszedł. Vanos pracuje?
-------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#991
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Vanos pracuje ,przynajmniej tak mi się wydaje
![]() Porządne wałki muszą jeszcze poczekać trochę w kolejce.Jedynie co na ten czas zrobię z wałkami to do ssącego z m54 dorzucę ssący z m50nv na wydech, bo się kurzy już z rok czasu na półce. Za to dziś zakupiłem baranka z s50 ![]() |
|
|
![]()
Post
#992
|
|
User Dołączył: Fri, 16 May 2014 Skąd: Rydułtowy ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#993
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Szczerze nie wiem po co wam ten vanos i itb. U mnie wartości km i Nm są praktycznie identyczne i szybciej się pokazywały a silnik bardzo podobny do twojego m52owner. Tu m50b31 bez vanosa i itb do tego przelot 3" Foto nie działa. Serio nie odczuwasz różnicy np pomiędzy M54B25 a M50B25NV? W tym pierwszy możesz mieć 2000obr na 5 biegu i po wciśnięciu gazu auto jedzie. Jadąc w trasie można spokojnie wyprzedzać bez redukcji. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#994
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Kreski kreskami ale pokaż jak auto jedzie.Nie wiem ale u mnie auto przyspiesza z każdego biegu z każdych obrotów.Reakcja na gaz to już wogule kosmos w porównaniu do "zwykłego" silnika .Kreski kreskami ale musiałbyś się przejechać moim a ja twoim aby stwierdzić czy warto jest mieć vanosa i itb.Po za tym u mnie w sterowniku jest wgrany "gotowiec ".Przez indywidualne strojenie napewno ujdzie jeszcze ugrać parę HP.
PS,:Fotki nie widać |
|
|
![]()
Post
#995
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
generalnue na wykresach swoich roznica miedzy vanosem a n/v jest taka ze góra jest GORSZA w ver z vanosem przynajmniej u nas tak bylo. Widac doskonale ze przebieg nM i mocy jest prawie ze taki sam. Przynajmniej u nas tak bylo , odlaczalismy vanosa i zalaczalismy i roznice byly znikome. (emu)
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#996
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Należy chyba jeszcze zaznaczyć że vanos w m50 będący tylko na ssaniu ma mniejszy zakres pracy i działa tyłku on/off, a w m54 i M52tu chyba również obraca wałkami o więcej stopni i to płynnie, już nie mówiąc o tym że jest na obu wałkach i na pewno robi to też sporą różnice...
|
|
|
![]()
Post
#997
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Należy chyba jeszcze zaznaczyć że vanos w m50 będący tylko na ssaniu ma mniejszy zakres pracy i działa tyłku on/off, a w m54 i M52tu chyba również obraca wałkami o więcej stopni i to płynnie, już nie mówiąc o tym że jest na obu wałkach i na pewno robi to też sporą różnice... 2 vanos to juz inna sprawa, tam odczuc "cos" mozna -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#998
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Nie wiem jak w modyfikowanych m52, ale ja jak zapomniałem podłączyć wtyczkę vanosa to myślałem ze auto sie popsuło.
|
|
|
![]()
Post
#999
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Nie wiem jak w modyfikowanych m52, ale ja jak zapomniałem podłączyć wtyczkę vanosa to myślałem ze auto sie popsuło. bo jak ci wejdzie w ktorys z trybu awaryjnego to nie pojedzie -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1000
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ładnie wyszło, warto odjąć tam nadmiar paliwa, zbyt bogaty ten AFR, dojdzie kilka km jeszcze.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 21:23 |