Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 45 46 47 48 49 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
k64
post Fri, 08 Apr 2016 - 20:47
Post #921


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





z tym rozwiertem bym az tak nie lecial grubo. ja mialem 86,50 M50b25 (i to ostatni rozwiert bezpieczny), było 740KM ALE , znane są przypadki gdzie przy takim rozwiercie było kaboom. TO juz naprawde mało miejsca zostaje. Coprawda znajomy w e30 ma 87 ale jest obawa , stad moc poki co mniejsza. Jest rowniez opcja problematyczna z uszczelnieniem miedzy cylindrami, zostaje tam mało miejsca, ja zrobiłem piramidki , zadna uszczelka nie utrzyma tam tego co ma utrzymac wink.gif Lepiej bezpieczna opcja, 85 +- bore, wał z m54b30 i bardz fajny bezpieczny setup powyzej 3L.



Co do wałków to mam w ofercie tansze rozwiazania.


pozdr k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Apr 2016 - 20:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kapic
post Sat, 09 Apr 2016 - 06:19
Post #922


Rookie
Dołączył: Mon, 02 January 2012





Ooo słucham propozycji jakie to wałki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 09 Apr 2016 - 08:00
Post #923


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(kapic @ Sat, 09 Apr 2016 - 06:19) *
Ooo słucham propozycji jakie to wałki

pw. dowolne


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sat, 09 Apr 2016 - 16:51
Post #924


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Kamil jeśli to nie tajemnica to wałki które oferujesz są nowe czy są napawane/szlifowane?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaziu1985pn
post Sun, 01 May 2016 - 13:15
Post #925


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 September 2009





pewnie to już było ale czy dobrze licze że silnik M42 na wale M47 z seryjnym tłokiem i korbą 135 ma pojemność oczywiście 1950, a stopień będzie w okolicach 9,5-9,6 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sun, 29 May 2016 - 23:01
Post #926


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Siema, ja tam się udzielałem w tym temacie dość mocno, w ostatni weckend mój były stroker został wkońcy wystrojony w HP Performance przez gościa z tego Forum.

Generalnie M50B30 BEZ VANOSA - ja składałem ten silnik, sprzedałem auto , a nowy właściciel w końcu pojechał shamować i poprawić program pod 3.0
Ten wykres to podobno nie najlepszy jaki się pokazał podczas strojenia ale poglądowe jest
250 kunia i 320 nm.
Auto od poskładania jeździ prawie dwa lata, zrobiło prawie 20 tys, nic sie nie dzieje, bardzo często widzi czerwone pole, dobrze sie ma.
(można by jeszcze wałeczki coś pogmerać i przepustnice większą zapodać...)


specyfikacje mojego silnika raczej znacie, przewijała się tez w tym temacie nieraz.




--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinko
post Sun, 29 May 2016 - 23:49
Post #927


Forum Killer
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





Wynik super, w lekkim e36 musi robić robotę, a w razie awarii nie będzie bolało po kieszeni jak w serii S wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Mon, 30 May 2016 - 01:28
Post #928


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Pełne wnętrze i 17 koła i instalacja LPG ;] 1370kg bez kierowcy
https://www.youtube.com/watch?v=FeigZVJa6UQ


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Mon, 30 May 2016 - 09:43
Post #929


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Moment obrotowy, a własciwie to pole pow. Pod nim robi roboteę wink.gif
Miś stroił?
Sporo waży, miałeś coupe czy sedana?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Mon, 30 May 2016 - 12:20
Post #930


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Ja wrzucę ostatnio strojone m50b31, vanos, sterownik Siemens, hamownia obciążeniowa Dynoproject. Całkiem nieźle jak na 20 letnie szroty wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 31 May 2016 - 08:10
Post #931


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





W nich sie naprawde prosi o jakies walki zeby tak nie zdychalo powyzej 6k.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SAS Parts
post Tue, 31 May 2016 - 11:31
Post #932


Super User
Dołączył: Thu, 28 April 2016





Tutaj i tak źle nie jest, normalnie zdychają nawet od 5000 obr smile.gif Tak głowica i rozrząd trzyma moc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Tue, 31 May 2016 - 19:05
Post #933


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Jak w każdym silniku NA, head is the power;). Na oem wałkach moc/ zdycha od 5.5 krpm.
Na wykresie Grad'a pewnie założone są wałki ssacy z m54b30 i ssacy m50b25 nv na wydech. Najostrzejsze z ogólno dostępnych.
Schrick robi kopie m3us. W setupie jak u Grad' i Granda zrobiły by robotę.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Tue, 31 May 2016 - 22:57
Post #934


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Nie warto w takie wałki inwestować.Nie są "lepsze" od kompletu m54IN i M50NV ex.
Lepiej zapodać coś trochę dłuższego i 2x vanos.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oxydrolone
post Thu, 02 Jun 2016 - 21:23
Post #935


Rookie
Dołączył: Sat, 18 May 2013





Witam wszystkich jestem posiadaczem e36 kompot i planowałem swap na m54b30 ale czytając ten temat zaciekawiła mnie opcja strokera na 3.0 l, powiem tylko ze samochód służy do sporadycznej jazdy miejskiej (mniej jak 7 tyś km na rok) i wypadów na tor. Tu jes moje kilka pytań :
1. która opcja była by lepsza m54 czy stroker
2. +/- koszt takiego strokera z robocizną
3. jeżeli zdecydował bym sie na stroker to na jakim osprzecie silnika go swapowac m50/m52/m54
4. były by jakies znaczace różnice w użytkowaniu strokera w poruwnaniu do m54
z góry dzieki za pomoc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Thu, 02 Jun 2016 - 22:36
Post #936


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





jak masz możliwość kupić DOBRY PEWNY SWAP M54B30 generujący fabryczną moc to idź w swap i pierdol strokery ;]


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kywak
post Tue, 07 Jun 2016 - 23:06
Post #937


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 September 2011





Grand_, zdecydowanie popieram wink.gif . Gra nie warta świeczki na dłuższą metę jeśli chodzi o koszta, a swapy m54b30 coraz tańsze, wiadomo ciężko o taki zadbany, ale taki seryjnym zdrowy motor w odelżonym e36 robi zdecydowanie robotę smile.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 07 Jun 2016 - 23:48
Post #938


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





W M54B30 przy swapie warto zrobić podstawowy przegląd (diagnostyka sond, vanosów, przepływki, fajek i świec), sprawdzić szczelność dolotu (wszystkie plastikowe rurki lubią pękać od odmy pod kolektorem), wymienić separator odmy (o którym 95% ludzi zapomina) i można upalać, do driftu przydaje się genialny dół jaki ma ten silnik.
Przy okazji można wymienić fabryczne kolektory wydechowe na takie z M52B28 chociażby, bo seryjne to pomyłka i pozbyć się ekologii przy okazji wirusując sterownik.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Wed, 08 Jun 2016 - 09:40
Post #939


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Skasuj tego posta bo zaraz ceny M54B30 skoczą do 7-8 tysi dry.gif


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomad66
post Wed, 08 Jun 2016 - 10:08
Post #940


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





za duża podaż m54b30 żeby ceny szły w górę, znajdź sobie m52b28 w dobrym stanie i rozsądnej kasie. To graniczy pomału już z cudem, wszyscy walą ceny z kosmosu. A b30 na pewno będzie jeszcze tanieć..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 45 46 47 48 49 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:35