![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#921
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
z tym rozwiertem bym az tak nie lecial grubo. ja mialem 86,50 M50b25 (i to ostatni rozwiert bezpieczny), było 740KM ALE , znane są przypadki gdzie przy takim rozwiercie było kaboom. TO juz naprawde mało miejsca zostaje. Coprawda znajomy w e30 ma 87 ale jest obawa , stad moc poki co mniejsza. Jest rowniez opcja problematyczna z uszczelnieniem miedzy cylindrami, zostaje tam mało miejsca, ja zrobiłem piramidki , zadna uszczelka nie utrzyma tam tego co ma utrzymac
![]() Co do wałków to mam w ofercie tansze rozwiazania. pozdr k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#922
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 January 2012 ![]() |
Ooo słucham propozycji jakie to wałki
|
|
|
![]()
Post
#923
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#924
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Kamil jeśli to nie tajemnica to wałki które oferujesz są nowe czy są napawane/szlifowane?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#925
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
pewnie to już było ale czy dobrze licze że silnik M42 na wale M47 z seryjnym tłokiem i korbą 135 ma pojemność oczywiście 1950, a stopień będzie w okolicach 9,5-9,6 ??
|
|
|
![]()
Post
#926
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Siema, ja tam się udzielałem w tym temacie dość mocno, w ostatni weckend mój były stroker został wkońcy wystrojony w HP Performance przez gościa z tego Forum.
Generalnie M50B30 BEZ VANOSA - ja składałem ten silnik, sprzedałem auto , a nowy właściciel w końcu pojechał shamować i poprawić program pod 3.0 Ten wykres to podobno nie najlepszy jaki się pokazał podczas strojenia ale poglądowe jest 250 kunia i 320 nm. Auto od poskładania jeździ prawie dwa lata, zrobiło prawie 20 tys, nic sie nie dzieje, bardzo często widzi czerwone pole, dobrze sie ma. (można by jeszcze wałeczki coś pogmerać i przepustnice większą zapodać...) specyfikacje mojego silnika raczej znacie, przewijała się tez w tym temacie nieraz. ![]() -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#927
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Wynik super, w lekkim e36 musi robić robotę, a w razie awarii nie będzie bolało po kieszeni jak w serii S
![]() |
|
|
![]()
Post
#928
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Pełne wnętrze i 17 koła i instalacja LPG ;] 1370kg bez kierowcy
https://www.youtube.com/watch?v=FeigZVJa6UQ -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#929
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Moment obrotowy, a własciwie to pole pow. Pod nim robi roboteę
![]() Miś stroił? Sporo waży, miałeś coupe czy sedana? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#930
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Ja wrzucę ostatnio strojone m50b31, vanos, sterownik Siemens, hamownia obciążeniowa Dynoproject. Całkiem nieźle jak na 20 letnie szroty
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#931
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
W nich sie naprawde prosi o jakies walki zeby tak nie zdychalo powyzej 6k.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#932
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 ![]() |
Tutaj i tak źle nie jest, normalnie zdychają nawet od 5000 obr
![]() |
|
|
![]()
Post
#933
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Jak w każdym silniku NA, head is the power;). Na oem wałkach moc/ zdycha od 5.5 krpm.
Na wykresie Grad'a pewnie założone są wałki ssacy z m54b30 i ssacy m50b25 nv na wydech. Najostrzejsze z ogólno dostępnych. Schrick robi kopie m3us. W setupie jak u Grad' i Granda zrobiły by robotę. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#934
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Nie warto w takie wałki inwestować.Nie są "lepsze" od kompletu m54IN i M50NV ex.
Lepiej zapodać coś trochę dłuższego i 2x vanos. |
|
|
![]()
Post
#935
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 18 May 2013 ![]() |
Witam wszystkich jestem posiadaczem e36 kompot i planowałem swap na m54b30 ale czytając ten temat zaciekawiła mnie opcja strokera na 3.0 l, powiem tylko ze samochód służy do sporadycznej jazdy miejskiej (mniej jak 7 tyś km na rok) i wypadów na tor. Tu jes moje kilka pytań :
1. która opcja była by lepsza m54 czy stroker 2. +/- koszt takiego strokera z robocizną 3. jeżeli zdecydował bym sie na stroker to na jakim osprzecie silnika go swapowac m50/m52/m54 4. były by jakies znaczace różnice w użytkowaniu strokera w poruwnaniu do m54 z góry dzieki za pomoc |
|
|
![]()
Post
#936
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
jak masz możliwość kupić DOBRY PEWNY SWAP M54B30 generujący fabryczną moc to idź w swap i pierdol strokery ;]
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#937
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2011 ![]() |
Grand_, zdecydowanie popieram
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#938
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
W M54B30 przy swapie warto zrobić podstawowy przegląd (diagnostyka sond, vanosów, przepływki, fajek i świec), sprawdzić szczelność dolotu (wszystkie plastikowe rurki lubią pękać od odmy pod kolektorem), wymienić separator odmy (o którym 95% ludzi zapomina) i można upalać, do driftu przydaje się genialny dół jaki ma ten silnik.
Przy okazji można wymienić fabryczne kolektory wydechowe na takie z M52B28 chociażby, bo seryjne to pomyłka i pozbyć się ekologii przy okazji wirusując sterownik. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#939
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Skasuj tego posta bo zaraz ceny M54B30 skoczą do 7-8 tysi
![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#940
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
za duża podaż m54b30 żeby ceny szły w górę, znajdź sobie m52b28 w dobrym stanie i rozsądnej kasie. To graniczy pomału już z cudem, wszyscy walą ceny z kosmosu. A b30 na pewno będzie jeszcze tanieć..
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:35 |