![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#901
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Oba vanosy nie pracują w tym setupie?
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#902
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Wiem że grad ustawia zegarowym bo z nim gadałem. Tylko nie wiedział ile może dać w moim setupie. Niestety takie dłubanie po 1 wałku mija się z celem. Dorosłem do tego że jak robić to grubiej. Jak już zmieniać wałek to i robić głowićę odrazu, bo koszty robocizny podobne dochodzi tylko uszczelka głowicy. Spróbuje odzyskać swoją zapasową przepustnicę którą dałem do roztoczenia 1,5 roku temu i dalej czeka na roztoczenie ![]() Tylko śruby motylka daj na klej do gwintów, bo na innym forum ktoś pisał, że się odkręciła - właśnie w przepustnicy z Riot ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#903
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 June 2012 ![]() |
Oba vanosy nie pracują w tym setupie? ![]() Oba pracują , tylko podczas hamowania auta były sterowane na zasadzie on/off dlatego też ten uskok przy 5tyś na wykresie . Teraz oprócz DET3 jest dodatkowo osobny sterownik do sterowania płynnie niezależnie obydwoma vanosami z dokładnością do 2 stopni wiec można trochę powalczyć o lepszy przebieg mocy i momentu na dole |
|
|
![]()
Post
#904
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2011 ![]() |
czaggR, Easy Ecu teraz tam wrzuciłeś
![]() |
|
|
![]()
Post
#905
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 14 June 2014 ![]() |
Proszę o sprawdzenie.
Blok m50b25nv,wał m52b28, tłoki m43b19, korby m50b25nv,uszczelka seria,głowica seria. Moje obliczenia: b25nv seria cr 9,98 stroker bez ruszania bloku cr 7,39 blok -1mm cr 7,92 blok -2mm cr 8,54 Jutro daję blok do obróbki a od tego liczenia głowa już boli, 2mm wydaje mi się za dużym ścięciem,z rana nie wiedziałem jeszcze jak to liczyć i wolał bym żeby ktoś to sprawdził. thx. |
|
|
![]()
Post
#906
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Przy uszczelce 1,75 blok seria 7,74
blok -1mm 8,33 blok -2mm 9,03 Takie wyniki mi wyszły, ale mogę się mylić. Nie uwzględniałem planowania głowicy. |
|
|
![]()
Post
#907
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Nie obniżał bym tyle bloku.Lepiej dać dłuższe korby.
|
|
|
![]()
Post
#908
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 January 2012 ![]() |
mam jeszcze jedno pytanie czy da się rozwiercić blok (m50b20) na 86,40mm bo m50b25 wiem że można.
|
|
|
![]()
Post
#909
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
mam jeszcze jedno pytanie czy da się rozwiercić blok (m50b20) na 86,40mm bo m50b25 wiem że można. Da się, ale nie rób tego, te bloki mają inne odlewy. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#910
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 January 2012 ![]() |
ok dzięki będę szukał b25
|
|
|
![]()
Post
#911
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT Da się, ale nie rób tego, te bloki mają inne odlewy Można coś więcej na ten temat.Tzn, myślałem że blok z b20 to dobra alternatywa dla "nowego "bloku 84mm.Już nawet nie chodzi o silnik doładowany ale powiedzmy do wolnossaka. |
|
|
![]()
Post
#912
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Ja to kiedyś wałkowałem i trafiłem na blok M50b20 nacięty między cylindrami i tam jest kanał wodny, dawno to było i nie pamiętam gdzie to foto ale to oznacza że nie da się bloku b20 rozwiercić pod 84mm. Ostatnio jeden zajechany blok B20 pojechał na złom, teraz żałuje że nie naciąłem żeby sprawdzić
|
|
|
![]()
Post
#913
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Ja rozwierciłem m50b20 na 84mm i działa do dziś. Znajomy rozwiercił do 85 i po złożeniu była lipa - po ok 1000km pojawiła się rysa z kanałów wodnych. Rozwiercanie bloku o tyle mm to masakra, powstaje przy tym kilo wióra, który ciężko doczyścić. Dochodzi jeszcze problem z osiowaniem cylindrów. Łatwiej zatulejować zajechane b25.
|
|
|
![]()
Post
#914
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Blok B20 ma szpary między cylindrami, b25 jest w tych miejscach zalane materiałem...
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#915
|
|
User Dołączył: Fri, 16 May 2014 Skąd: Rydułtowy ![]() |
a opcja tulejowania b20 ?
|
|
|
![]()
Post
#916
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Jak już tulejować, to pod tłoki 86mm i to aluminiowy blok, jak chcesz na żeliwie kup m50b25.
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#917
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 January 2012 ![]() |
w takim razie biorę blok m50b25, robię rozwiert na 86.40mm, wkładam wał od m54b30(wg nr etk ten sam występował w s52b32).
mam ze stanów tłoki, pierścienie, korby od s52b32 i jest stroker na 3.2l. zostaje jeszcze kwestia wałków na bmwautoparts są po 1680-1700pln to ok 3400pln. dodam że używki w stanach chodzą drożej, masakra z tymi wałkami. w tym setupie jest właściwie słupek s52b32. |
|
|
![]()
Post
#918
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
S52 cam specs
Duration / Lift 250-252 / 10.2-10.28 Intake 244 / 9.67- 10.2 Exhaust Tańsza opcja cheap setup: M54B30 intake cam (intake side): 240 deg / 9.7 mm (trzeba nieco przerobić) M50B25 NV intake cam (exhaust side): 240 deg / 9.7 mm Ewentualnie dorabianie u Świątka -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#919
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
A jest jakaś "tania" opcja na więcej niż 3,2 przy bore 86.Jak już rzeźbić to na maxa
![]() |
|
|
![]()
Post
#920
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Chyba nie ma, trzeba dorobić wał z większym wykorbieniem albo kupić u VAC 97mm za 3900$
Ewentualnie z Alpiny 3.3: średnica tłoka 86,4; wykorbienie 93,8 mm -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 14:59 |