Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 44 45 46 47 48 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
Mis
post Mon, 07 Mar 2016 - 13:18
Post #901


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Oba vanosy nie pracują w tym setupie? mellow.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 Mar 2016 - 13:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
maaaad
post Mon, 07 Mar 2016 - 18:02
Post #902


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





CYTAT(K@mill @ Mon, 07 Mar 2016 - 07:58) *
Wiem że grad ustawia zegarowym bo z nim gadałem. Tylko nie wiedział ile może dać w moim setupie.
Niestety takie dłubanie po 1 wałku mija się z celem. Dorosłem do tego że jak robić to grubiej. Jak już zmieniać wałek to i robić głowićę odrazu, bo koszty robocizny podobne dochodzi tylko uszczelka głowicy.
Spróbuje odzyskać swoją zapasową przepustnicę którą dałem do roztoczenia 1,5 roku temu i dalej czeka na roztoczenie wink.gif i oddam w inne miejsce. Wymiana przepustnicy to chwila moment, koszty niewielkie, więc zmierzymy przed i po tego samego dnia i będzie wiadomo czy coś daje. Facet który montował te przepustnice jedna po drugiej tam są 2 mody dostępne, napisał że na tej najwiekszej riot ze ścietą ośką i roztoczoną na wprost jest bdb i napewno nie wroci do poprzedniej dinan (tylko roztoczonej), a już na pewno do serii, więc rokowania są dobre.

Tylko śruby motylka daj na klej do gwintów, bo na innym forum ktoś pisał, że się odkręciła - właśnie w przepustnicy z Riot biggrin.gif Skutek chyba dasz radę sobie wyobrazić biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czaqqR
post Mon, 07 Mar 2016 - 22:06
Post #903


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 June 2012





CYTAT(Mis @ Mon, 07 Mar 2016 - 13:18) *
Oba vanosy nie pracują w tym setupie? mellow.gif

Oba pracują , tylko podczas hamowania auta były sterowane na zasadzie on/off dlatego też ten uskok przy 5tyś na wykresie . Teraz oprócz DET3 jest dodatkowo osobny sterownik do sterowania płynnie niezależnie obydwoma vanosami z dokładnością do 2 stopni wiec można trochę powalczyć o lepszy przebieg mocy i momentu na dole
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kywak
post Tue, 08 Mar 2016 - 00:07
Post #904


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 September 2011





czaggR, Easy Ecu teraz tam wrzuciłeś smile.gif ? Czy jeszcze coś innego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bird13
post Sun, 13 Mar 2016 - 19:48
Post #905


User
Dołączył: Sat, 14 June 2014





Proszę o sprawdzenie.
Blok m50b25nv,wał m52b28, tłoki m43b19, korby m50b25nv,uszczelka seria,głowica seria.
Moje obliczenia:
b25nv seria cr 9,98
stroker bez ruszania bloku cr 7,39
blok -1mm cr 7,92
blok -2mm cr 8,54

Jutro daję blok do obróbki a od tego liczenia głowa już boli, 2mm wydaje mi się za dużym ścięciem,z rana nie wiedziałem jeszcze jak to liczyć i wolał bym żeby ktoś to sprawdził.

thx.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Sun, 13 Mar 2016 - 21:47
Post #906


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Przy uszczelce 1,75 blok seria 7,74
blok -1mm 8,33
blok -2mm 9,03
Takie wyniki mi wyszły, ale mogę się mylić. Nie uwzględniałem planowania głowicy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Sun, 13 Mar 2016 - 23:11
Post #907


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Nie obniżał bym tyle bloku.Lepiej dać dłuższe korby.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kapic
post Tue, 05 Apr 2016 - 15:37
Post #908


Rookie
Dołączył: Mon, 02 January 2012





mam jeszcze jedno pytanie czy da się rozwiercić blok (m50b20) na 86,40mm bo m50b25 wiem że można.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 05 Apr 2016 - 16:23
Post #909


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(kapic @ Tue, 05 Apr 2016 - 15:37) *
mam jeszcze jedno pytanie czy da się rozwiercić blok (m50b20) na 86,40mm bo m50b25 wiem że można.

Da się, ale nie rób tego, te bloki mają inne odlewy.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kapic
post Tue, 05 Apr 2016 - 17:42
Post #910


Rookie
Dołączył: Mon, 02 January 2012





ok dzięki będę szukał b25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Wed, 06 Apr 2016 - 08:19
Post #911


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





CYTAT
Da się, ale nie rób tego, te bloki mają inne odlewy

Można coś więcej na ten temat.Tzn, myślałem że blok z b20 to dobra alternatywa dla "nowego "bloku 84mm.Już nawet nie chodzi o silnik doładowany ale powiedzmy do wolnossaka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Wed, 06 Apr 2016 - 10:18
Post #912


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Ja to kiedyś wałkowałem i trafiłem na blok M50b20 nacięty między cylindrami i tam jest kanał wodny, dawno to było i nie pamiętam gdzie to foto ale to oznacza że nie da się bloku b20 rozwiercić pod 84mm. Ostatnio jeden zajechany blok B20 pojechał na złom, teraz żałuje że nie naciąłem żeby sprawdzić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Wed, 06 Apr 2016 - 13:25
Post #913


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Ja rozwierciłem m50b20 na 84mm i działa do dziś. Znajomy rozwiercił do 85 i po złożeniu była lipa - po ok 1000km pojawiła się rysa z kanałów wodnych. Rozwiercanie bloku o tyle mm to masakra, powstaje przy tym kilo wióra, który ciężko doczyścić. Dochodzi jeszcze problem z osiowaniem cylindrów. Łatwiej zatulejować zajechane b25.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 06 Apr 2016 - 18:18
Post #914


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Blok B20 ma szpary między cylindrami, b25 jest w tych miejscach zalane materiałem...


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kat23
post Thu, 07 Apr 2016 - 15:06
Post #915


User
Dołączył: Fri, 16 May 2014
Skąd: Rydułtowy





a opcja tulejowania b20 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Thu, 07 Apr 2016 - 15:58
Post #916


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Jak już tulejować, to pod tłoki 86mm i to aluminiowy blok, jak chcesz na żeliwie kup m50b25.


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kapic
post Thu, 07 Apr 2016 - 17:42
Post #917


Rookie
Dołączył: Mon, 02 January 2012





w takim razie biorę blok m50b25, robię rozwiert na 86.40mm, wkładam wał od m54b30(wg nr etk ten sam występował w s52b32).
mam ze stanów tłoki, pierścienie, korby od s52b32 i jest stroker na 3.2l.
zostaje jeszcze kwestia wałków na bmwautoparts są po 1680-1700pln to ok 3400pln.
dodam że używki w stanach chodzą drożej, masakra z tymi wałkami.
w tym setupie jest właściwie słupek s52b32.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Thu, 07 Apr 2016 - 22:50
Post #918


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





S52 cam specs
Duration / Lift
250-252 / 10.2-10.28 Intake
244 / 9.67- 10.2 Exhaust
Tańsza opcja
cheap setup:
M54B30 intake cam (intake side): 240 deg / 9.7 mm (trzeba nieco przerobić)
M50B25 NV intake cam (exhaust side): 240 deg / 9.7 mm

Ewentualnie dorabianie u Świątka


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Fri, 08 Apr 2016 - 08:48
Post #919


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





A jest jakaś "tania" opcja na więcej niż 3,2 przy bore 86.Jak już rzeźbić to na maxa wink.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Fri, 08 Apr 2016 - 10:22
Post #920


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Chyba nie ma, trzeba dorobić wał z większym wykorbieniem albo kupić u VAC 97mm za 3900$
Ewentualnie z Alpiny 3.3: średnica tłoka 86,4; wykorbienie 93,8 mm


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 44 45 46 47 48 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 14:59