![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#881
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Za dużo niuta - źle wpisane przełożenie na hamowni w tym wykresie Alpiny. Pojemność 3.3 i 355Nm? Nawet producent mówi 335Nm.
Aż chciałoby się wyprowadzić ją z closed loopa w niskim zakresie rpm i zapodać sensowny AFR - polepszyłby się dół zdecydowanie! ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#882
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
w m52b28 przy seryjnym osprzęcie głowicy podobno do 10.45
|
|
|
![]()
Post
#883
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
ja se swojej strony polecam barany z M3 S50B30 ALE porting kanałów wydechowych w głowicy o 5 mm szerokosc można zwiększyć, żeby te barany coś dały i i niebyło tego progu i rozprężenia przy wlocie do nich !!
Tak Miś - tak jak piszesz. -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#884
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
![]() det3 , calkowity skaszaniony dla n/a bo przelot wydech oraz motor odprezony do 8,5 . 3,1L. bez vanosa. bez portingow i kabinacji. tylko litrarz. calosc boostujemy -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#885
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Za dużo niuta - źle wpisane przełożenie na hamowni w tym wykresie Alpiny. Pojemność 3.3 i 355Nm? Nawet producent mówi 335Nm. Aż chciałoby się wyprowadzić ją z closed loopa w niskim zakresie rpm i zapodać sensowny AFR - polepszyłby się dół zdecydowanie! ![]() Na hamowni obciążeniowej nie wpisuje się przełożenia jak w przypadku dynometu na koło. Jedyny parametr jaki musi się zgadzać to obroty silnika. |
|
|
![]()
Post
#886
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Wykres Alpiny jak najbardziej realny.Tyle niuta z tego silnika to nie problem.
|
|
|
![]()
Post
#887
|
|
Super User Dołączył: Sun, 04 August 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Wykres Alpiny jak najbardziej realny.Tyle niuta z tego silnika to nie problem. Niut, niutem, ale chyba brakuje 20koni do serii? Bo 260 to miały 3.2, a 3.3 powinno mieć 280? OT: Jak jedzie takie b10 3.3, w odniesieniu np do 540 z manualem? -------------------- Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a |
|
|
![]()
Post
#888
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Pod względem wrażeń z jazdy - słabo, ale jak by porównać osiągi do spalania to już trochę lepiej.
|
|
|
![]()
Post
#889
|
|
User Dołączył: Fri, 16 May 2014 Skąd: Rydułtowy ![]() |
hehe wykres z omjego auta
![]() |
|
|
![]()
Post
#890
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 28 October 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
G-Rad: W tych setupach barany zawierają się w modzie "wydech"? Nr1 to mój silnik, 231@280nm Barany jednoczęściowe chińskie, dolot m50 + wkładka kn i nadmuch bezpośrednio z lampy do seryjnej puszki, do tego wałek ssący m54b30, strojenie na seryjnym kompie. Czy ktoś się orientuje czy jest sens dokładać ssący m50b25? Albo inaczej, czego można się spodziewać po jego zastosowaniu w moim przypadku. Trochę z niewiedzy nie wsadziłem go od razu i musiał bym teraz górę rozbierać jeszcze raz, nie wiem czy się to będzie kalkulować. Druga sprawa, czy w m52b28 jest uskok na połączeniu wydechowego z głowicą? Czy jest co poprawiać? Czy jest szansa podejść z dremelem jak silnik jest w aucie. Czy wcisnę tam głowę i rękę jednocześnie? ![]() Pyt nr3 od czego większą przepustnicę +- 70-75mm, ewentualnie jakiś namiar gdzie mi rozwiercą seryjną i dorobią motyl, może być gdziekolwiek w Polsce, najwyżej wyśle. Liczyłem ile wyjdzie stroker i niestety nie da się tego zrobić po kosztach jeżeli silnik ma być non stop upalany, więc chciałem spróbować powyższymi budżetowymi modami jeszcze podciągnąć to co już mam i tak zostawić. Jak się wysypie aktualny motor to wtedy będę myslał żeby zrobić go na grubo. -------------------- e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl |
|
|
![]()
Post
#891
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie ma uskoku jakiegoś widocznego, przepustnica prawie nic Ci nie da przy tym setupie, nie ma sensu zmieniać wałka ssącego M54B30 na ten z M50B25V.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#892
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Koledze pewnie chodzilło o ssący w miejsce wydechowego.
|
|
|
![]()
Post
#893
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 28 October 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
Koledze pewnie chodzilło o ssący w miejsce wydechowego. Dokładnie. Ale skoro nie ma co pasować wydechowego i przepustnica nic nie da to poczekam z modami aż się zdecyduje na strokera. -------------------- e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl |
|
|
![]()
Post
#894
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Co do większej przepustnicy - 75 mm to naprawdę sporo, na ebay można kupić taką przygotowaną na 68 mm. W sieci opisują ten mod jako bardzo fajny - poprawia się reakcja na gaz.
http://www.bimmerforums.com/forum/showthre...ing-w-Pics!! |
|
|
![]()
Post
#895
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
K@mil
Tak jak pisałem na fb. Ssacy z m50b25nv w miejsce wycechowgo nie ustawisz na blokady. Wynik zalezy od ustawienia wałka. Wiec zostaje hamownia i optymalizacja ustawienia walka. Mozesz uderzyc do Kamila-k64 on miał ten setup przetestowany u siebie. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#896
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 28 October 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
K@mil Tak jak pisałem na fb. Ssacy z m50b25nv w miejsce wycechowgo nie ustawisz na blokady. Wynik zalezy od ustawienia wałka. Wiec zostaje hamownia i optymalizacja ustawienia walka. Mozesz uderzyc do Kamila-k64 on miał ten setup przetestowany u siebie. Wiem że grad ustawia zegarowym bo z nim gadałem. Tylko nie wiedział ile może dać w moim setupie. Niestety takie dłubanie po 1 wałku mija się z celem. Dorosłem do tego że jak robić to grubiej. Jak już zmieniać wałek to i robić głowićę odrazu, bo koszty robocizny podobne dochodzi tylko uszczelka głowicy. Spróbuje odzyskać swoją zapasową przepustnicę którą dałem do roztoczenia 1,5 roku temu i dalej czeka na roztoczenie ![]() -------------------- e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl |
|
|
![]()
Post
#897
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Jaki przepis na wydech N/A przy takich modach?
-------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#898
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jaki przepis na wydech N/A przy takich modach? Tak, ori z M52B28 z katami, a do tego równoodległościowe barany. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#899
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 June 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#900
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
co to za dołki na kreskach w okolicy 5tys ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 14:42 |