Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 43 44 45 46 47 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
Mis
post Tue, 01 Mar 2016 - 19:54
Post #881


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Za dużo niuta - źle wpisane przełożenie na hamowni w tym wykresie Alpiny. Pojemność 3.3 i 355Nm? Nawet producent mówi 335Nm.
Aż chciałoby się wyprowadzić ją z closed loopa w niskim zakresie rpm i zapodać sensowny AFR - polepszyłby się dół zdecydowanie! smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 01 Mar 2016 - 19:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
reza
post Tue, 01 Mar 2016 - 20:43
Post #882


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





w m52b28 przy seryjnym osprzęcie głowicy podobno do 10.45
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Tue, 01 Mar 2016 - 20:56
Post #883


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





ja se swojej strony polecam barany z M3 S50B30 ALE porting kanałów wydechowych w głowicy o 5 mm szerokosc można zwiększyć, żeby te barany coś dały i i niebyło tego progu i rozprężenia przy wlocie do nich !!
Tak Miś - tak jak piszesz.


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 02 Mar 2016 - 07:17
Post #884


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik







det3 , calkowity skaszaniony dla n/a bo przelot wydech oraz motor odprezony do 8,5 . 3,1L. bez vanosa. bez portingow i kabinacji. tylko litrarz. calosc boostujemy


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Wed, 02 Mar 2016 - 10:08
Post #885


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





CYTAT(Mis @ Tue, 01 Mar 2016 - 19:54) *
Za dużo niuta - źle wpisane przełożenie na hamowni w tym wykresie Alpiny. Pojemność 3.3 i 355Nm? Nawet producent mówi 335Nm.
Aż chciałoby się wyprowadzić ją z closed loopa w niskim zakresie rpm i zapodać sensowny AFR - polepszyłby się dół zdecydowanie! smile.gif


Na hamowni obciążeniowej nie wpisuje się przełożenia jak w przypadku dynometu na koło.
Jedyny parametr jaki musi się zgadzać to obroty silnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Thu, 03 Mar 2016 - 12:40
Post #886


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Wykres Alpiny jak najbardziej realny.Tyle niuta z tego silnika to nie problem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisu_K13TL
post Thu, 03 Mar 2016 - 12:52
Post #887


Super User
Dołączył: Sun, 04 August 2013
Skąd: Kraków





CYTAT(Aguirre @ Thu, 03 Mar 2016 - 12:40) *
Wykres Alpiny jak najbardziej realny.Tyle niuta z tego silnika to nie problem.


Niut, niutem, ale chyba brakuje 20koni do serii? Bo 260 to miały 3.2, a 3.3 powinno mieć 280?

OT: Jak jedzie takie b10 3.3, w odniesieniu np do 540 z manualem?


--------------------
Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Fri, 04 Mar 2016 - 11:29
Post #888


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Pod względem wrażeń z jazdy - słabo, ale jak by porównać osiągi do spalania to już trochę lepiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kat23
post Sat, 05 Mar 2016 - 19:48
Post #889


User
Dołączył: Fri, 16 May 2014
Skąd: Rydułtowy





hehe wykres z omjego auta biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Sat, 05 Mar 2016 - 23:18
Post #890


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





CYTAT(Mis @ Tue, 01 Mar 2016 - 16:51) *
G-Rad:
W tych setupach barany zawierają się w modzie "wydech"?

Nr1 to mój silnik, 231@280nm
Barany jednoczęściowe chińskie, dolot m50 + wkładka kn i nadmuch bezpośrednio z lampy do seryjnej puszki, do tego wałek ssący m54b30, strojenie na seryjnym kompie.

Czy ktoś się orientuje czy jest sens dokładać ssący m50b25? Albo inaczej, czego można się spodziewać po jego zastosowaniu w moim przypadku. Trochę z niewiedzy nie wsadziłem go od razu i musiał bym teraz górę rozbierać jeszcze raz, nie wiem czy się to będzie kalkulować.

Druga sprawa, czy w m52b28 jest uskok na połączeniu wydechowego z głowicą? Czy jest co poprawiać? Czy jest szansa podejść z dremelem jak silnik jest w aucie. Czy wcisnę tam głowę i rękę jednocześnie? smile.gif

Pyt nr3 od czego większą przepustnicę +- 70-75mm, ewentualnie jakiś namiar gdzie mi rozwiercą seryjną i dorobią motyl, może być gdziekolwiek w Polsce, najwyżej wyśle.

Liczyłem ile wyjdzie stroker i niestety nie da się tego zrobić po kosztach jeżeli silnik ma być non stop upalany, więc chciałem spróbować powyższymi budżetowymi modami jeszcze podciągnąć to co już mam i tak zostawić. Jak się wysypie aktualny motor to wtedy będę myslał żeby zrobić go na grubo.


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 06 Mar 2016 - 02:41
Post #891


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Nie ma uskoku jakiegoś widocznego, przepustnica prawie nic Ci nie da przy tym setupie, nie ma sensu zmieniać wałka ssącego M54B30 na ten z M50B25V.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 06 Mar 2016 - 08:00
Post #892


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Koledze pewnie chodzilło o ssący w miejsce wydechowego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Sun, 06 Mar 2016 - 09:00
Post #893


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





CYTAT(m52owner @ Sun, 06 Mar 2016 - 08:00) *
Koledze pewnie chodzilło o ssący w miejsce wydechowego.

Dokładnie. Ale skoro nie ma co pasować wydechowego i przepustnica nic nie da to poczekam z modami aż się zdecyduje na strokera.


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Sun, 06 Mar 2016 - 12:38
Post #894


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Co do większej przepustnicy - 75 mm to naprawdę sporo, na ebay można kupić taką przygotowaną na 68 mm. W sieci opisują ten mod jako bardzo fajny - poprawia się reakcja na gaz.
http://www.bimmerforums.com/forum/showthre...ing-w-Pics!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sun, 06 Mar 2016 - 13:19
Post #895


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





K@mil
Tak jak pisałem na fb. Ssacy z m50b25nv w miejsce wycechowgo nie ustawisz na blokady.
Wynik zalezy od ustawienia wałka. Wiec zostaje hamownia i optymalizacja ustawienia walka.
Mozesz uderzyc do Kamila-k64 on miał ten setup przetestowany u siebie.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Mon, 07 Mar 2016 - 08:58
Post #896


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





CYTAT(Pan. B @ Sun, 06 Mar 2016 - 13:19) *
K@mil
Tak jak pisałem na fb. Ssacy z m50b25nv w miejsce wycechowgo nie ustawisz na blokady.
Wynik zalezy od ustawienia wałka. Wiec zostaje hamownia i optymalizacja ustawienia walka.
Mozesz uderzyc do Kamila-k64 on miał ten setup przetestowany u siebie.

Wiem że grad ustawia zegarowym bo z nim gadałem. Tylko nie wiedział ile może dać w moim setupie.
Niestety takie dłubanie po 1 wałku mija się z celem. Dorosłem do tego że jak robić to grubiej. Jak już zmieniać wałek to i robić głowićę odrazu, bo koszty robocizny podobne dochodzi tylko uszczelka głowicy.
Spróbuje odzyskać swoją zapasową przepustnicę którą dałem do roztoczenia 1,5 roku temu i dalej czeka na roztoczenie wink.gif i oddam w inne miejsce. Wymiana przepustnicy to chwila moment, koszty niewielkie, więc zmierzymy przed i po tego samego dnia i będzie wiadomo czy coś daje. Facet który montował te przepustnice jedna po drugiej tam są 2 mody dostępne, napisał że na tej najwiekszej riot ze ścietą ośką i roztoczoną na wprost jest bdb i napewno nie wroci do poprzedniej dinan (tylko roztoczonej), a już na pewno do serii, więc rokowania są dobre.


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Mon, 07 Mar 2016 - 09:28
Post #897


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





Jaki przepis na wydech N/A przy takich modach?


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 07 Mar 2016 - 09:38
Post #898


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(AT89S52 @ Mon, 07 Mar 2016 - 09:28) *
Jaki przepis na wydech N/A przy takich modach?

Tak, ori z M52B28 z katami, a do tego równoodległościowe barany. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czaqqR
post Mon, 07 Mar 2016 - 10:00
Post #899


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 June 2012





Ostatnio zrobiłem Seryjny słupek m54b30 po pełnej obróbce głowicy , dół seria , wałki seria , doprężony delikatnie samą głowicą , ITB , vanosy po regeneracji , przerobiony kolektor wydechowy z s54b32 , Pokręcone troche wałkami , strojone na osprzecie m50 bosch plus det3 tryb fit alpha-n
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scyzor
post Mon, 07 Mar 2016 - 12:20
Post #900


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: Łódź





co to za dołki na kreskach w okolicy 5tys ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 43 44 45 46 47 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 14:42