Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
dobrus
post Mon, 30 Jan 2012 - 07:18
Post #281


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Grand, pytasz o to już któryś raz - podniesienie ciśnienia nic nie da.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 30 Jan 2012 - 07:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Gallardo
post Tue, 31 Jan 2012 - 19:59
Post #282


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





KOD
Ja robię obecnie takiego strokera ale na bloku M52.Interesuje nas tylko wał z m54.Zakładasz koło pasowe od m50 i całą resztę i gra


Jak wyglada Ustawienie rozrzadu po zastosowaniu koła z m50 ? Wał korbowy ustawia sie tak jak pokazuje znak na kole z m50 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Tue, 31 Jan 2012 - 20:52
Post #283


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





dobrus_m30 - da i huj biggrin.gif

Co do koła z M52 to musisz odkręcić te 6 śróbek i przestawić tak żeby wycięcie na klin pasowało do tej przerwy w ząbkach tak jak na kole z M50 i wtedy gra;]

wał z M52 ma chyba w innym miejscu wycięcie na klin i dlatego trzeba odkręcić i złożyć przestawiając o 1/3 obrotu w lewo chyba.

bedziesz miał dwa koła w ręce to zobaczysz ocb


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Tue, 31 Jan 2012 - 20:57
Post #284


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





CYTAT(Gallardo @ Tue, 31 Jan 2012 - 19:59) *
KOD
Ja robię obecnie takiego strokera ale na bloku M52.Interesuje nas tylko wał z m54.Zakładasz koło pasowe od m50 i całą resztę i gra


Jak wyglada Ustawienie rozrzadu po zastosowaniu koła z m50 ? Wał korbowy ustawia sie tak jak pokazuje znak na kole z m50 ??


Najlepiej zablokować wał w GMP na kole zamachowym.Wtedy masz pewność.Jak zablokujesz na kole zamachowym to sobie pasowe z przodu ustawisz jak trzeba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 31 Jan 2012 - 21:55
Post #285


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(dobrus_m30 @ Mon, 30 Jan 2012 - 07:18) *
Grand, pytasz o to już któryś raz - podniesienie ciśnienia nic nie da.




miales mu jeszcze dopisac,wez wkoncu kup det2 za 400zl , wepnij w dupe sonde afr i zrob korekty, pozniej sie pobaw zaplonem i poczujesz wkoncu roznice a nie kabinuj tongue.gif




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Tue, 31 Jan 2012 - 22:13
Post #286


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Tak w temacie strokerów itd. Rozwiercał ktoś kiedyś blok M30B30 z 89mm na 92mm? Jest to fizycznie wykonalne?


świadomość zrobienia bloku pod M30B35 w idealnym stanie działa na wyobraźnię...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Wed, 01 Feb 2012 - 01:35
Post #287


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





CYTAT(Aguirre @ Tue, 31 Jan 2012 - 20:57) *
Najlepiej zablokować wał w GMP na kole zamachowym.Wtedy masz pewność.Jak zablokujesz na kole zamachowym to sobie pasowe z przodu ustawisz jak trzeba.


Ja mam wał z M52tu i koło z M50. Ustawione wszystko na znaki jak w M50. Szczerze to nawet do głowy mi nie przyszło sprawdzac przed złozeniem czy sie OT pokrywa.


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gallardo
post Wed, 01 Feb 2012 - 07:21
Post #288


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





KOD
Ja mam wał z M52tu i koło z M50. Ustawione wszystko na znaki jak w M50. Szczerze to nawet do głowy mi nie przyszło sprawdzac przed złozeniem czy sie OT pokrywa.


Hmmm to skad wiesz ze dobrze ustawiles kolo z walem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Wed, 01 Feb 2012 - 09:54
Post #289


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





CYTAT(Gallardo @ Wed, 01 Feb 2012 - 07:21) *
KOD
Ja mam wał z M52tu i koło z M50. Ustawione wszystko na znaki jak w M50. Szczerze to nawet do głowy mi nie przyszło sprawdzac przed złozeniem czy sie OT pokrywa.


Hmmm to skad wiesz ze dobrze ustawiles kolo z walem ?



Bo jeżdzę juz na tym od 2 kkm.
I robiłem pomiar sprężania po 15.5 na wszystkich.


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 01 Feb 2012 - 10:28
Post #290


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





k64 - dokładnie biggrin.gif

Grand, skoro twierdzisz że da to rób - poczekam na efekty. A będą jedynie takie, że komp ci zaraz skroci czas wtrysku.

Grzesik - myśle,ze rozwiert m30 jest wykonalny, z tego co pamiętam sporo mięsa tam było. O ile mnie pamięc nie myli to leży mi taki blok gdzieś w garażu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 02 Feb 2012 - 19:37
Post #291


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(dobrus_m30 @ Wed, 01 Feb 2012 - 10:28) *
k64 - dokładnie biggrin.gif

Grand, skoro twierdzisz że da to rób - poczekam na efekty. A będą jedynie takie, że komp ci zaraz skroci czas wtrysku.

Grzesik - myśle,ze rozwiert m30 jest wykonalny, z tego co pamiętam sporo mięsa tam było. O ile mnie pamięc nie myli to leży mi taki blok gdzieś w garażu





czy m30 blok ma tuleje w cylindrach albo tak jak m50 nv calosc material




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 02 Feb 2012 - 20:34
Post #292


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





całość materiał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sat, 04 Feb 2012 - 14:33
Post #293


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





ja na tym kole z M52 przestawionym przejechałem z 5k i jest zajebiście .

co do data 2 to miałem i ogaraniałem troszke, ale sonda afr jest droga.

dobra podniose ciśnienie to komp skruci czasy wtrysku, a co zrobi powyżej 5000 ? gdzie czas wtrysku jest tak długi że się na siebie zakładają i efektem czego wtryskiwacze bęzynowe są ciągle otwarte ?

jako że mam ten żenujący gaz to widze na czasach wtrysków kiedy są jakie i kiedy są otwarte 100% ( bęzynowe )
wydaje mi się, może się mylę ale wydaje mi się że podniesienie ciśnienia zwiększy ilość paliwa podawanego do silnika przy pełnym otwarciu wtryskiwaczy ;]


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sat, 04 Feb 2012 - 20:52
Post #294


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Nie wiem dokładnie jakie są mapy paliwa i sterowanie w przypadku m50, moja działka to raczej m60/m62 ale wtedy najprawdopodobniej będziesz miał przelany silnik.

wogóle po co chcesz na siłe mu dawać wiecej paliwa? od samego paliwa mocy nie przybędzie. po zrobieniu strokera komp sam powinien zorientować się,ze ciągnie wiecej powietrza przez przeplywke i odpowiednio wysterować wtryski. oczywiscie do granic adaptacji, ale sądze ze w tym wypadku nie zostana one przekroczone. Sam piszesz, ze po przekroczeniu pewnej granicy obrotów ecu wściekle leje wtryskami. Ich wydajnosc spokojnie wystarczy na 220ps, ktorych póki co nawet nie macie

Jak juz mowilem - nie oczekujcie cudów po tym strokerze wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sat, 04 Feb 2012 - 21:03
Post #295


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





CYTAT(Kruszon @ Sun, 29 Jan 2012 - 17:58) *
Róznie to z tym bywa. Mi chodzi głownie ze mam juz 2 szt i strasznie długo mi sie silnik nagrzewa. Na zimnym po odpaleniu do 5min kręci spięte.


visco nie ma nic do nagrzewania się silnika po rozruchu. Nawet jakby bylo spiete na 100% silnik powinien sie szybko nagrzać do 'pionu'. Za to odpowiada termostat, ktory gdy plyn jest zimny zamyka się i odlacza obieg wody przez chlodnice. Wymien go.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Mon, 06 Feb 2012 - 21:09
Post #296


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





CYTAT(dobrus_m30 @ Sat, 04 Feb 2012 - 21:03) *
visco nie ma nic do nagrzewania się silnika po rozruchu. Nawet jakby bylo spiete na 100% silnik powinien sie szybko nagrzać do 'pionu'. Za to odpowiada termostat, ktory gdy plyn jest zimny zamyka się i odlacza obieg wody przez chlodnice. Wymien go.


Mam już 3 od poczatku mrozów!
W ogóle to mam jakiś dziwny silnik. Długo sie nagrzewa, koni nie ma jak u innych haha.


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Mon, 06 Feb 2012 - 22:30
Post #297


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





możesz też odkręcić wiatrak całkiem i sprawdzisz w ten sposób czy to ma jakiś wpływ, teoretycznie nie powinno mieć żadnego.

a nie masz czasem poprostu termostatu zjebanego który się nie zamyka do końca? i duży obieg jest zawsze otwarty troszke ?


tylko prosze Cię nie zakładaj tekturowego pudełka na nerki w E36 bo to powinno być karalne za beszczeszczenie samochodu, już 2 takie widziałem beemki, jeden gość miał pudełko po pizzy a drugi miał nerki owinięte streczem...
( w e36 )


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Tue, 07 Feb 2012 - 20:30
Post #298


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Może masz kulawą chłodnicę.Dziasiaj taką wywaliłem ze swojego auta.Chłodnica niby nowa ale długo na niej się grzał nawet latem.
Była kupiona "po taniości" biggrin.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 07 Feb 2012 - 20:56
Post #299


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Czyli czym gorsza chlodnica tym dluzej sie nagrzewa ? A to dziwna teoria rolleyes.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 08 Feb 2012 - 10:39
Post #300


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





chlodnica nie ma nic do rzeczy, przeciez silnik rozgrzewa sie na zamknietym termostacie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 05:23