Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
Grand_
post Tue, 17 Jan 2012 - 23:30
Post #261


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





wiesz jak dużo jeździsz na lpg i miewasz mało paliwa w baku to pompka lubi zdechnąć to normalne ;]
tez mam kompa 403 i mam wtryski z 528 te z końcówką numeru 440, po weckendzie założe i powiem Ci co u mnie to zmieniło ( narazie mam M50b25 ) ale chciałem sprawdzić czy komputer to ogarnie czy też falowanie sranie.

pozdro


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Jan 2012 - 23:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kruszon
post Wed, 18 Jan 2012 - 00:20
Post #262


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





Zazwyczaj trochę mam tongue.gif po miescie smigam na noPb 92. W trasy LPG. Z tym że to 2 pompa od 20 grudnia.

Pomijając falowanie jak pisałem na tych wtryskiwaczach auto straciło z dołu, a zyskało od 3500rpm. Ciekaw jestem co u ciebie wyjdzie.


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Wed, 18 Jan 2012 - 01:54
Post #263


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





może padł Ci regulator ciśnienienia i przeciąża pompę ?


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gallardo
post Fri, 20 Jan 2012 - 16:27
Post #264


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





Pytanie do tych co złozyli strokera m50b30 na gratach z m54b30 . Jak rozwiazaliscie problem z czujnikiem wału korbowego ? W m54b30 czujnik jest z tylu bloku od strony skrzyni i zczytuje z zębatki na wale korbowym . w m50 czujnik jest przy kole z przodu silnika.

Zostawiacie czujnik jak w m50 ? jak ustawic polozenie wyjsciowe zeby wal byl dobrze zgrany z walkami
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Fri, 20 Jan 2012 - 20:07
Post #265


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Ja robię obecnie takiego strokera ale na bloku M52.Interesuje nas tylko wał z m54.Zakładasz koło pasowe od m50 i całą resztę i gra.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Fri, 20 Jan 2012 - 21:10
Post #266


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





W M52Tu tez masz w bloku. Ja tez mam złożony na kole z M50.


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Fri, 20 Jan 2012 - 21:16
Post #267


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Ja mam blok m52 na jednym Vanosie z czujnikiem z boku biggrin.gif .Tuleje żeliwne.Taki nietypowy troche.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gallardo
post Sun, 22 Jan 2012 - 12:20
Post #268


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





Moze ktos policzyc jaki bedzie stopien sprezania po zrobieniu m50b30 NV ( tłoki i wał korbowy z m54 ) z oryginalna uszczelka ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 22 Jan 2012 - 13:10
Post #269


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





1.podaj rozmiar tloka(srednica oraz denko-swozen),
2.org grubosc uszczelki z m54,
3.wysokosc korbowodow,
4.do jakiego bloku to idzie,
5.ile planujesz blok/glowice
6.wykorbienie nowego wału




mozesz odpiac na te pytania? przydadza mi sie odpowiedzi, wzamian dam ci CR.




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gallardo
post Sun, 22 Jan 2012 - 15:09
Post #270


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





1.podaj rozmiar tloka(srednica oraz denko-swozen), wymiary tłoków podam jutro jak je pomierze .
2.org grubosc uszczelki z m54, uszczelka 0.7mm
3.wysokosc korbowodow, 135mm
4.do jakiego bloku to idzie, m50
5.ile planujesz blok/glowice narazie przypuszczamy ze głowica i blok beda nie ruszane .
6.wykorbienie nowego wału 89.6

Po wsadzeniu tłoków i walu korbowego do bloku okazalo sie ze tłok w górnym polozeniu jest 2.25mm ponizej plaszczyzny bloku , w dolnym punkcie jest 92mm ponizej plaszczyzny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 22 Jan 2012 - 15:47
Post #271


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Gallardo @ Sun, 22 Jan 2012 - 15:09) *
1.podaj rozmiar tloka(srednica oraz denko-swozen), wymiary tłoków podam jutro jak je pomierze .
2.org grubosc uszczelki z m54, uszczelka 0.7mm
3.wysokosc korbowodow, 135mm
4.do jakiego bloku to idzie, m50
5.ile planujesz blok/glowice narazie przypuszczamy ze głowica i blok beda nie ruszane .
6.wykorbienie nowego wału 89.6

Po wsadzeniu tłoków i walu korbowego do bloku okazalo sie ze tłok w górnym polozeniu jest 2.25mm ponizej plaszczyzny bloku , w dolnym punkcie jest 92mm ponizej plaszczyzny


zmierz wymiary tlokow jeszcze choc to nie konieczne do obliczenia, uszczelka gruboscia mi nie pasuje, np 0,7mm orginal ma? jutro ci policze .


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gallardo
post Sun, 22 Jan 2012 - 20:41
Post #272


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





Tak oryginalnie jest uszczelka 0.7mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crup-nick
post Sun, 22 Jan 2012 - 22:48
Post #273


Frequent User
Dołączył: Fri, 20 March 2009





Oryginalnie uszczelkę 0,7mm ma M54B30 a M50B25 ma oryginalnie uszczelkę 1,75mm. Tylko że, uszczelki nie pasują zamiennie tak jak głowica M54 nie siada na blok M50.

Wymiary tłoków M54B30 średnica: 84mm denko-swozen: 28,32mm, M50B25 średnica: 84mm denko-swozen:38,20mm

Też jestem ciekawy wyniku:P
Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 23 Jan 2012 - 18:02
Post #274


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ale gamon ze mnie ...




skoro wkladasz i

wał i tłoki z m54b30 - to co tu obliczac skoro dajesz rowniez taka sama uszczelke pod glowice jak ma org m54?

CR zostaje ci seryjny 10,2:1 (o ile bloki w m54 sa tak samo wysokoscia jak w m50? ) -




1.czy tlok w gornym pkt jest na rowno plaszczyzny - z blokiem w m54/m50 ?

2.czy tlok w gornym pkt jest tak samo w m50 bloku jak i m54?) jesli nie to jakie sa roznice.


nie wiem czy prawdziwe info niechce mi sie szukac: tłok jest 2.25mm ponizej gornej plaszczyzny bloku (wlozony wal z tlokami do bloku m50 .)

jesli w m54 tez tak jest to cr seria bedziesz miec ( pkt 2 wyzej)



Ale jesli m50 ma wyższy blok niż m54 to rosnie ci komora spalania tym samym cr ci spada.

Jesli seryjnie tlok jest juz ponizej plaszczyzny bloku to tylko i wylacznie ze fabryka chciala miec taki a nie inny CR.




odpowiesz na pkt 1 i pkt 2 i dokladnie ci napisze.




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Fri, 27 Jan 2012 - 21:03
Post #275


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Kruszon i jak ogarnąłeś te wtryski z B28 ? hamowałeś coś ?

Co do kołaz M50 to załatw sobie takie z M52, koszty symboliczne a około 0,7kg różnicy ;] ( na mojej domowej wadze )


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Sat, 28 Jan 2012 - 21:03
Post #276


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





Grand. Ogarnąłem je z powrotem na półkę. Sterownik sobie z nimi nie poradził.
A wtryski z M30B35 lały. Pompa miewa się jak najlepiej. Pomiar po 1000km z pomieszanym RON 92 i 98 dał 204KM i 265Nm. Dolot i wydech dalej nie ruszone w najmniejszym stopniu.
Zastanawiam się jeszcze nad zmianą visca na el wiatrak.

A miałem własnie pytac czy już u siebie kombinowałeś z wtryskami.


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sun, 29 Jan 2012 - 02:45
Post #277


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Y a czemu chcesz wyjebać wisco ?

Ja odnośnie wtrysków to narazie chce zamienić ale magicki na hany ;] ( lpg )


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sun, 29 Jan 2012 - 14:11
Post #278


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





visco, w momencie spięcia obciąża silnik i zabiera jakiś tam groszowy % mocy, podobno jest to 2, a niektorzy twierdzą ze nawet 10km biggrin.gif w co ja osobiscie nie wierze, robilem pomiary na hamowni ze spiętym viskiem i bez i nie bylo wyraźnej roznicy. Zresztą elektryczny wentylator, zwlaszcza sporych gabarytow rowniez obciaza silnik, poprzez alternator wink.gif a co do wtrysków to logiczne,ze seryjny komp ich nie ogarnie.

Czemu tak malo km wyszło? tylko 12 więcej od serii, troche lichy przyrost w porównaniu do nakładów pracy. Kol. Barzini mówił tu o 240ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Sun, 29 Jan 2012 - 17:58
Post #279


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





CYTAT(dobrus_m30 @ Sun, 29 Jan 2012 - 14:11) *
visco, w momencie spięcia obciąża silnik i zabiera jakiś tam groszowy % mocy, podobno jest to 2, a niektorzy twierdzą ze nawet 10km biggrin.gif w co ja osobiscie nie wierze, robilem pomiary na hamowni ze spiętym viskiem i bez i nie bylo wyraźnej roznicy. Zresztą elektryczny wentylator, zwlaszcza sporych gabarytow rowniez obciaza silnik, poprzez alternator wink.gif a co do wtrysków to logiczne,ze seryjny komp ich nie ogarnie.

Czemu tak malo km wyszło? tylko 12 więcej od serii, troche lichy przyrost w porównaniu do nakładów pracy. Kol. Barzini mówił tu o 240ps


Róznie to z tym bywa. Mi chodzi głownie ze mam juz 2 szt i strasznie długo mi sie silnik nagrzewa. Na zimnym po odpaleniu do 5min kręci spięte.
Co do wtrysków podobno kompy z B25Tu ogarniają. A przyrost w stosunku do stanu przed robotą wyniósł 23KM i 43Nm.


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sun, 29 Jan 2012 - 23:22
Post #280


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





a moze zamiast wtrysków załozyć zewnętrzny regulator ciśnienia i pdciągnąc cisnienie na listwie'?


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 00:14