![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
wiesz jak dużo jeździsz na lpg i miewasz mało paliwa w baku to pompka lubi zdechnąć to normalne ;]
tez mam kompa 403 i mam wtryski z 528 te z końcówką numeru 440, po weckendzie założe i powiem Ci co u mnie to zmieniło ( narazie mam M50b25 ) ale chciałem sprawdzić czy komputer to ogarnie czy też falowanie sranie. pozdro -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 17 June 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Zazwyczaj trochę mam
![]() Pomijając falowanie jak pisałem na tych wtryskiwaczach auto straciło z dołu, a zyskało od 3500rpm. Ciekaw jestem co u ciebie wyjdzie. -------------------- Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
może padł Ci regulator ciśnienienia i przeciąża pompę ?
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 November 2006 ![]() |
Pytanie do tych co złozyli strokera m50b30 na gratach z m54b30 . Jak rozwiazaliscie problem z czujnikiem wału korbowego ? W m54b30 czujnik jest z tylu bloku od strony skrzyni i zczytuje z zębatki na wale korbowym . w m50 czujnik jest przy kole z przodu silnika.
Zostawiacie czujnik jak w m50 ? jak ustawic polozenie wyjsciowe zeby wal byl dobrze zgrany z walkami |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Ja robię obecnie takiego strokera ale na bloku M52.Interesuje nas tylko wał z m54.Zakładasz koło pasowe od m50 i całą resztę i gra.
|
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 17 June 2007 Skąd: Białystok ![]() |
W M52Tu tez masz w bloku. Ja tez mam złożony na kole z M50.
-------------------- Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Ja mam blok m52 na jednym Vanosie z czujnikiem z boku
![]() |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 November 2006 ![]() |
Moze ktos policzyc jaki bedzie stopien sprezania po zrobieniu m50b30 NV ( tłoki i wał korbowy z m54 ) z oryginalna uszczelka ?
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
1.podaj rozmiar tloka(srednica oraz denko-swozen),
2.org grubosc uszczelki z m54, 3.wysokosc korbowodow, 4.do jakiego bloku to idzie, 5.ile planujesz blok/glowice 6.wykorbienie nowego wału mozesz odpiac na te pytania? przydadza mi sie odpowiedzi, wzamian dam ci CR. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 November 2006 ![]() |
1.podaj rozmiar tloka(srednica oraz denko-swozen), wymiary tłoków podam jutro jak je pomierze .
2.org grubosc uszczelki z m54, uszczelka 0.7mm 3.wysokosc korbowodow, 135mm 4.do jakiego bloku to idzie, m50 5.ile planujesz blok/glowice narazie przypuszczamy ze głowica i blok beda nie ruszane . 6.wykorbienie nowego wału 89.6 Po wsadzeniu tłoków i walu korbowego do bloku okazalo sie ze tłok w górnym polozeniu jest 2.25mm ponizej plaszczyzny bloku , w dolnym punkcie jest 92mm ponizej plaszczyzny |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
1.podaj rozmiar tloka(srednica oraz denko-swozen), wymiary tłoków podam jutro jak je pomierze . 2.org grubosc uszczelki z m54, uszczelka 0.7mm 3.wysokosc korbowodow, 135mm 4.do jakiego bloku to idzie, m50 5.ile planujesz blok/glowice narazie przypuszczamy ze głowica i blok beda nie ruszane . 6.wykorbienie nowego wału 89.6 Po wsadzeniu tłoków i walu korbowego do bloku okazalo sie ze tłok w górnym polozeniu jest 2.25mm ponizej plaszczyzny bloku , w dolnym punkcie jest 92mm ponizej plaszczyzny zmierz wymiary tlokow jeszcze choc to nie konieczne do obliczenia, uszczelka gruboscia mi nie pasuje, np 0,7mm orginal ma? jutro ci policze . -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 November 2006 ![]() |
Tak oryginalnie jest uszczelka 0.7mm
|
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
Oryginalnie uszczelkę 0,7mm ma M54B30 a M50B25 ma oryginalnie uszczelkę 1,75mm. Tylko że, uszczelki nie pasują zamiennie tak jak głowica M54 nie siada na blok M50.
Wymiary tłoków M54B30 średnica: 84mm denko-swozen: 28,32mm, M50B25 średnica: 84mm denko-swozen:38,20mm Też jestem ciekawy wyniku:P Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ale gamon ze mnie ...
skoro wkladasz i wał i tłoki z m54b30 - to co tu obliczac skoro dajesz rowniez taka sama uszczelke pod glowice jak ma org m54? CR zostaje ci seryjny 10,2:1 (o ile bloki w m54 sa tak samo wysokoscia jak w m50? ) - 1.czy tlok w gornym pkt jest na rowno plaszczyzny - z blokiem w m54/m50 ? 2.czy tlok w gornym pkt jest tak samo w m50 bloku jak i m54?) jesli nie to jakie sa roznice. nie wiem czy prawdziwe info niechce mi sie szukac: tłok jest 2.25mm ponizej gornej plaszczyzny bloku (wlozony wal z tlokami do bloku m50 .) jesli w m54 tez tak jest to cr seria bedziesz miec ( pkt 2 wyzej) Ale jesli m50 ma wyższy blok niż m54 to rosnie ci komora spalania tym samym cr ci spada. Jesli seryjnie tlok jest juz ponizej plaszczyzny bloku to tylko i wylacznie ze fabryka chciala miec taki a nie inny CR. odpowiesz na pkt 1 i pkt 2 i dokladnie ci napisze. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Kruszon i jak ogarnąłeś te wtryski z B28 ? hamowałeś coś ?
Co do kołaz M50 to załatw sobie takie z M52, koszty symboliczne a około 0,7kg różnicy ;] ( na mojej domowej wadze ) -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 17 June 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Grand. Ogarnąłem je z powrotem na półkę. Sterownik sobie z nimi nie poradził.
A wtryski z M30B35 lały. Pompa miewa się jak najlepiej. Pomiar po 1000km z pomieszanym RON 92 i 98 dał 204KM i 265Nm. Dolot i wydech dalej nie ruszone w najmniejszym stopniu. Zastanawiam się jeszcze nad zmianą visca na el wiatrak. A miałem własnie pytac czy już u siebie kombinowałeś z wtryskami. -------------------- Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
|
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Y a czemu chcesz wyjebać wisco ?
Ja odnośnie wtrysków to narazie chce zamienić ale magicki na hany ;] ( lpg ) -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
visco, w momencie spięcia obciąża silnik i zabiera jakiś tam groszowy % mocy, podobno jest to 2, a niektorzy twierdzą ze nawet 10km
![]() ![]() Czemu tak malo km wyszło? tylko 12 więcej od serii, troche lichy przyrost w porównaniu do nakładów pracy. Kol. Barzini mówił tu o 240ps |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 17 June 2007 Skąd: Białystok ![]() |
visco, w momencie spięcia obciąża silnik i zabiera jakiś tam groszowy % mocy, podobno jest to 2, a niektorzy twierdzą ze nawet 10km ![]() ![]() Czemu tak malo km wyszło? tylko 12 więcej od serii, troche lichy przyrost w porównaniu do nakładów pracy. Kol. Barzini mówił tu o 240ps Róznie to z tym bywa. Mi chodzi głownie ze mam juz 2 szt i strasznie długo mi sie silnik nagrzewa. Na zimnym po odpaleniu do 5min kręci spięte. Co do wtrysków podobno kompy z B25Tu ogarniają. A przyrost w stosunku do stanu przed robotą wyniósł 23KM i 43Nm. -------------------- Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
|
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
a moze zamiast wtrysków załozyć zewnętrzny regulator ciśnienia i pdciągnąc cisnienie na listwie'?
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 00:14 |