Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
dobrus
post Mon, 19 Dec 2011 - 19:42
Post #181


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Barzini tak startowalem jak mowilem e30 328 wybebeszone calkowicie, w srodku tylko 2 fotele wink.gif na krotkiej szperze, na suchym i dobrych laciach bez wiekszych problemow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 19 Dec 2011 - 19:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Mon, 19 Dec 2011 - 19:49
Post #182


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





temat schodzi nieco na 1/4 . jak auto jedzie naprawde to by cza bylo 100-200 sprawdzac , albo z rolki .


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barzini
post Mon, 19 Dec 2011 - 19:56
Post #183


User
Dołączył: Wed, 28 April 2010
Skąd: Killarney/Opole





CYTAT(k64 @ Mon, 19 Dec 2011 - 19:49) *
temat schodzi nieco na 1/4 . jak auto jedzie naprawde to by cza bylo 100-200 sprawdzac , albo z rolki .

Dzieki za info, tak tez sie stanie wink.gif 30-go kolega wraca takze jak warunki pogodowe pozwola to cos ponakrecamy.

Grand- logowales sie juz? Konto masz zalozone, juz powinno byc aktywne.


--------------------
BMW KLUB DUBLIN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Mon, 19 Dec 2011 - 22:50
Post #184


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





Poskładałem już swój stoker.
Zastanawiałem się, co tak cięzko silnik obraca po założeniu głowicy. A tu popychacze puste po roku stania i prawie 0 ruch zaworu haha.

I takie pytanko, wcięło mi gdzieś tabele z danymi wtryskiwaczy.
Jaką wydajność mają wtryski z M50B25 i M30B35?
Z b28 jak dobrze pamietam 190ccm


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kali___
post Tue, 20 Dec 2011 - 09:26
Post #185


Frequent User
Dołączył: Sat, 29 April 2006
Skąd: Jelenia Góra





Z tego co pamiętam B25 mają 190 cc, B28 210cc, B35 192cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Thu, 22 Dec 2011 - 20:08
Post #186


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





Czyli podniesienie ciśnienia paliwa da ten sam efekt co zmiana wtryskiwaczy.
A czy przypadkiem V8 nie miało reg 4 bar?

Po nr z realoem wychodzi ze te same wtryski siedziały w M50B25 NV i E39 B28.


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Thu, 22 Dec 2011 - 20:27
Post #187


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





total OT!! sorry blush.gif
pisze w temacie bo szukam walu M52b28
priv


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Fri, 23 Dec 2011 - 01:28
Post #188


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(Kruszon @ Thu, 22 Dec 2011 - 20:08) *
Czyli podniesienie ciśnienia paliwa da ten sam efekt co zmiana wtryskiwaczy.
A czy przypadkiem V8 nie miało reg 4 bar?

Po nr z realoem wychodzi ze te same wtryski siedziały w M50B25 NV i E39 B28.


podniesienie ciśnienia może dać odwrotny efekt jak zabardzo podwyższysz bo wtryski nie będą w stanie się otworzyć ;]



--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sat, 24 Dec 2011 - 13:48
Post #189


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





V8 nie mialy 4 bar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Sat, 24 Dec 2011 - 22:18
Post #190


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





CYTAT(dobrus_m30 @ Sat, 24 Dec 2011 - 13:48) *
V8 nie mialy 4 bar


A któryś silnik BMW miał? Ew z czego można zaadaptowac?


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Sat, 24 Dec 2011 - 22:21
Post #191


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Just miał w swoim m52b28 regulator ciśnienia paliwa na 3,8 bar z Audi RS4. To jest ponoć recepta na pogorszony nieco dół po wymianie kolektora na ten z m50.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 25 Dec 2011 - 09:08
Post #192


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Miałem u siebie ten regulator i dupohamownia nie zauważyła aby coś było na +
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 25 Dec 2011 - 09:43
Post #193


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





regulatorem jak dzwigniecie paliwo do gory to zaczniecie manipulotwac w sklad mieszanki, nalezalo by wlozyc sonde afr do wydechu i wtedy mieszac cos ! a jeszce lepiej ecumastera zapiac i modyfikowac cala mape. Krecenie nim w lewo i w prawo ot tak mozecie jedynie pogorszyc ...


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Sun, 25 Dec 2011 - 10:11
Post #194


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Tym bardziej, że komputer za pomocą sondy lambda skróci czasy wtrysków i po kilkudziesięciu kilometrach będzie dokładnie tak samo jak wcześniej pomimo podniesionego ciśnienia na listwie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sun, 25 Dec 2011 - 11:04
Post #195


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





dokladnie, ja nie wiem co niektorzy maja z tym regulatorem - to nic nie da
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Sun, 25 Dec 2011 - 12:30
Post #196


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





W niektórych przypadkach jeśli lecimy na WOT na wysokich obrotach to podniesione ciśnienie może dać zauważalne wzbogacenie.
Jednak niektóre sterowniki np. MS41.0 robią korekty w OL według wskazań sondy w CL na średnich obciążeniach.Wówczas zysk znikomy.
Podniesienie ciśnienia może przynieść korzyść jeśli korekty sterownika wychodzą poza zakres dopuszczalny i sypie błędami adaptacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sun, 25 Dec 2011 - 21:01
Post #197


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





ale że poco te regulatory ciśnienia z audi czy z V8 beemki, prościej kupić zewnętrzny i jechać sobie na hamownie ewentualnie sprawdzać dupohamownią i regulować.
w M50 moim jest ten plus że sonde mozna odpiac, wyjebac i auto jeździ bardzo dobrze i niewie jaki ma skład mieszanki więc nie koryguje podniesionego ciśnienia doładowania.

generanie przy podniesieniu ciśnienia siądzie nam flow seryjnej pompy więc nie jest to wskazane, pasuje zapodać wtedy kj-etronic'a czy innego bosha, walbrosa i się bawić..

ale poco, ecumajster jest najskuteczniejszy do tej roboty


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 26 Dec 2011 - 10:50
Post #198


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Grand_ @ Sun, 25 Dec 2011 - 21:01) *
ale że poco te regulatory ciśnienia z audi czy z V8 beemki, prościej kupić zewnętrzny i jechać sobie na hamownie ewentualnie sprawdzać dupohamownią i regulować.
w M50 moim jest ten plus że sonde mozna odpiac, wyjebac i auto jeździ bardzo dobrze i niewie jaki ma skład mieszanki więc nie koryguje podniesionego ciśnienia doładowania.

generanie przy podniesieniu ciśnienia siądzie nam flow seryjnej pompy więc nie jest to wskazane, pasuje zapodać wtedy kj-etronic'a czy innego bosha, walbrosa i się bawić..

ale poco, ecumajster jest najskuteczniejszy do tej roboty





Grand - u mnie jak sie wypina sonde org to tak go zalewa ze panie boze.


co do flowa org pompy to wybacz ale ona tam do 250kuca starczy spokojnie.

co do ecumastera to to samo juz wyzej napsialem - jedyna wasza droga panowie bawiac sie w strokera.

stroker, regulator c. paliwa chociaz nie konieczny (3,5org laduje) , ecumaster,sonda afr i jazda.




wesolych swiat.



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 26 Dec 2011 - 11:17
Post #199


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





a nie 3 bary ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 26 Dec 2011 - 12:56
Post #200


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(artix @ Mon, 26 Dec 2011 - 11:17) *
a nie 3 bary ?
3 bary zdaj sie regulator z 2.0


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 16:36