![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Barzini tak startowalem jak mowilem e30 328 wybebeszone calkowicie, w srodku tylko 2 fotele
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
temat schodzi nieco na 1/4 . jak auto jedzie naprawde to by cza bylo 100-200 sprawdzac , albo z rolki .
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 28 April 2010 Skąd: Killarney/Opole ![]() |
temat schodzi nieco na 1/4 . jak auto jedzie naprawde to by cza bylo 100-200 sprawdzac , albo z rolki . Dzieki za info, tak tez sie stanie ![]() Grand- logowales sie juz? Konto masz zalozone, juz powinno byc aktywne. -------------------- BMW KLUB DUBLIN
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 17 June 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Poskładałem już swój stoker.
Zastanawiałem się, co tak cięzko silnik obraca po założeniu głowicy. A tu popychacze puste po roku stania i prawie 0 ruch zaworu haha. I takie pytanko, wcięło mi gdzieś tabele z danymi wtryskiwaczy. Jaką wydajność mają wtryski z M50B25 i M30B35? Z b28 jak dobrze pamietam 190ccm -------------------- Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 29 April 2006 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Z tego co pamiętam B25 mają 190 cc, B28 210cc, B35 192cc
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 17 June 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Czyli podniesienie ciśnienia paliwa da ten sam efekt co zmiana wtryskiwaczy.
A czy przypadkiem V8 nie miało reg 4 bar? Po nr z realoem wychodzi ze te same wtryski siedziały w M50B25 NV i E39 B28. -------------------- Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
total OT!! sorry
![]() pisze w temacie bo szukam walu M52b28 priv -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Czyli podniesienie ciśnienia paliwa da ten sam efekt co zmiana wtryskiwaczy. A czy przypadkiem V8 nie miało reg 4 bar? Po nr z realoem wychodzi ze te same wtryski siedziały w M50B25 NV i E39 B28. podniesienie ciśnienia może dać odwrotny efekt jak zabardzo podwyższysz bo wtryski nie będą w stanie się otworzyć ;] -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
V8 nie mialy 4 bar
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 17 June 2007 Skąd: Białystok ![]() |
V8 nie mialy 4 bar A któryś silnik BMW miał? Ew z czego można zaadaptowac? -------------------- Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Just miał w swoim m52b28 regulator ciśnienia paliwa na 3,8 bar z Audi RS4. To jest ponoć recepta na pogorszony nieco dół po wymianie kolektora na ten z m50.
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Miałem u siebie ten regulator i dupohamownia nie zauważyła aby coś było na +
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
regulatorem jak dzwigniecie paliwo do gory to zaczniecie manipulotwac w sklad mieszanki, nalezalo by wlozyc sonde afr do wydechu i wtedy mieszac cos ! a jeszce lepiej ecumastera zapiac i modyfikowac cala mape. Krecenie nim w lewo i w prawo ot tak mozecie jedynie pogorszyc ...
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Tym bardziej, że komputer za pomocą sondy lambda skróci czasy wtrysków i po kilkudziesięciu kilometrach będzie dokładnie tak samo jak wcześniej pomimo podniesionego ciśnienia na listwie.
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
dokladnie, ja nie wiem co niektorzy maja z tym regulatorem - to nic nie da
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
W niektórych przypadkach jeśli lecimy na WOT na wysokich obrotach to podniesione ciśnienie może dać zauważalne wzbogacenie.
Jednak niektóre sterowniki np. MS41.0 robią korekty w OL według wskazań sondy w CL na średnich obciążeniach.Wówczas zysk znikomy. Podniesienie ciśnienia może przynieść korzyść jeśli korekty sterownika wychodzą poza zakres dopuszczalny i sypie błędami adaptacji. |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
ale że poco te regulatory ciśnienia z audi czy z V8 beemki, prościej kupić zewnętrzny i jechać sobie na hamownie ewentualnie sprawdzać dupohamownią i regulować.
w M50 moim jest ten plus że sonde mozna odpiac, wyjebac i auto jeździ bardzo dobrze i niewie jaki ma skład mieszanki więc nie koryguje podniesionego ciśnienia doładowania. generanie przy podniesieniu ciśnienia siądzie nam flow seryjnej pompy więc nie jest to wskazane, pasuje zapodać wtedy kj-etronic'a czy innego bosha, walbrosa i się bawić.. ale poco, ecumajster jest najskuteczniejszy do tej roboty -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ale że poco te regulatory ciśnienia z audi czy z V8 beemki, prościej kupić zewnętrzny i jechać sobie na hamownie ewentualnie sprawdzać dupohamownią i regulować. w M50 moim jest ten plus że sonde mozna odpiac, wyjebac i auto jeździ bardzo dobrze i niewie jaki ma skład mieszanki więc nie koryguje podniesionego ciśnienia doładowania. generanie przy podniesieniu ciśnienia siądzie nam flow seryjnej pompy więc nie jest to wskazane, pasuje zapodać wtedy kj-etronic'a czy innego bosha, walbrosa i się bawić.. ale poco, ecumajster jest najskuteczniejszy do tej roboty Grand - u mnie jak sie wypina sonde org to tak go zalewa ze panie boze. co do flowa org pompy to wybacz ale ona tam do 250kuca starczy spokojnie. co do ecumastera to to samo juz wyzej napsialem - jedyna wasza droga panowie bawiac sie w strokera. stroker, regulator c. paliwa chociaz nie konieczny (3,5org laduje) , ecumaster,sonda afr i jazda. wesolych swiat. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
a nie 3 bary ?
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 16:36 |