Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
Gallardo
post Sun, 14 Mar 2010 - 18:06
Post #121


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





Panowie , Czyli jak wsadze do bloku m52b28 ( pojedynczy vanos ) Wał/korby/tloki z m54b30 uzyskam pojemnosc 3.0 ? Jakiego przyrostu Nm i KM mozna sie spodziewac ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 14 Mar 2010 - 18:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pro_car
post Sun, 14 Mar 2010 - 22:52
Post #122


Rookie
Dołączył: Sat, 31 October 2009
Skąd: wlkp





Jakiej długości korbowody występują w dieslach np w m51, m57?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BARANEK
post Sun, 14 Mar 2010 - 23:27
Post #123


User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Jasło





M51 - 130mm
M57 - 135mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ghost_Rider
post Tue, 16 Mar 2010 - 20:50
Post #124


Super User
Dołączył: Sat, 16 February 2008
Skąd: London





jaka jest roznica w wysokosci tloka miedzy m42 a s54??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nonam3
post Sat, 09 Oct 2010 - 15:35
Post #125


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Jaworzno





Mam w domu m54b30 i zastanawiam sie jaki z niego bedzie najlepszy uzytek smile.gif .

Plany sa dwa : Kupic obojetnie jaka baze e36 i zeswapowac m54b30 ( pojscie na latwizne )
Lub kupic e36 m52b25 lub e36 m50b25Vanos i kombinowac ze zmiana pojemnosci ( taopcja wyglada duzo ciekawiej ) .

Jest na forum osoba ktora ma za soba taka operacje ? NA roznych forCH roznie pisze ( jedni ze wszystko p&p w przypadku m52 , drudzy ze nie . )

Jakich mocy mozna sie spodziewac przy m52b30 ( na czesciach z m54 ) + wtryski z m54 + kolektor z m50 + wydech + strojenie ?


--------------------
usunieto sygnature komercyjną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 09 Oct 2010 - 21:17
Post #126


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





generalnie to będzie kibel moim zadniem choćby dlatego że pozywasz sie zmiennej fazy wałka wydechowego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek1988
post Sun, 10 Oct 2010 - 20:16
Post #127


Rookie
Dołączył: Tue, 14 July 2009
Skąd: Warszawa





Witam, generalnie mam jedno proste pytanie, to znaczy czy komus w koncu sie udalo wszystko poskladac do kupy i zlozyc m50b28/tub28? Poczytalem troche, poszukalem po forach informacji na ten temat, ale nigdzie nie znalazlem zadnego ukonczonego projektu w 100% na ktorym mozna by bylo sie wzorowac. Prosil bym bardzo o przepis lub link do ukonczonego projektu, cos 100% pewnego i konkretnego. Z gory dzieki ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nonam3
post Sun, 10 Oct 2010 - 21:08
Post #128


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Jaworzno





Tomek1988 Uzytkownik korona ma poskladane m50b28


--------------------
usunieto sygnature komercyjną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Sun, 10 Oct 2010 - 21:39
Post #129


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





My także złożyliśmy M50B28, CR 9:1, doładowany Eatonem M62 na 0.5bar, katowane bezawaryjnie przez prawie rok na torze.


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek1988
post Sun, 10 Oct 2010 - 22:29
Post #130


Rookie
Dołączył: Tue, 14 July 2009
Skąd: Warszawa





Dzięki nonam3, temat korony nie jest mi obcy ;p ;], kolego maleckis mialbym prosbe, jesli nie byloby to problemem to prosil bym o wszelkie konkretne info potrzebne do poskladania tego silnika oraz odpowiedz na pytanie, jakie CR wychodzi po zlozeniu tzn, czy bedzie to "jezdzic" jesli bym to "tylko" zlozyl, czy bedzie konieczne doladowanie przy okazji strokera? Jakis moze wykres z hamowni badz chociaz dane? na marginesie jakie koszty wiaza sie z calym projektem? ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sun, 10 Oct 2010 - 22:47
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Albo cały dół z M52B28 w blok M50 i masz CR jak w M52 + obróbka bloku/głowicy (ewentualna)

Albo jw i korby z M50nv jak ma być pod doładowanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek1988
post Sun, 10 Oct 2010 - 23:30
Post #132


Rookie
Dołączył: Tue, 14 July 2009
Skąd: Warszawa





dzieki wielkie o to chodzilo glownie, zaczynam kompletowac graty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sun, 10 Oct 2010 - 23:42
Post #133


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Oczywiście stosując korby z M50nv tylko wzmacniasz dół. CR wychodzi jak w M52B28 + planowanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarny is
post Tue, 12 Oct 2010 - 18:06
Post #134


User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





czyli jakie dokladnie bedzie bez planowania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak2444
post Wed, 13 Oct 2010 - 16:57
Post #135


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 February 2005
Skąd: Długołęka





Ja miałbym pytanie o starsze generacje silników BMW czyli 6 garnków 12v M20
planowany stroker na 2.7L z turbo
Posiadane:
Blok M20B25
Wał M21D24
Tanio dostępny jest cały dół M20B27 oraz M21D24

Które puzzle najlepsze do klasycznego M2x 300+
Biorca E30 z zachowaniem stylistyki i części występujących w tamtych latach ( więc silnik M50 odpada , a M30 ze względu na gabaryty)
Blok:
M20B25 bez zmiany średnicy
M20B27 bez zmiany średnicy
M21D24 borowany na 84mm ( M21 jest pospinany 3ma płaskownikami już w serii , benzyniaki tego spięcia nie mają sad.gif )

Które korby wybrać ??
(potrzebna długość 130mm jeśli pozostajemy przy bloku M20B25)

M20B27
M21D24 ( jeszcze nie wiem, czy maja 130mm)
M51 (nie wiem jaka jest średnica czopa wału i sworznia tłoka)

Dzięki za wszelkie rady.


Wojtek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:45
Post #136


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Odkopię troche temat gdyż od jego założenia mineło "trochę" czasu i części np M54 potaniały i są bardziej dostępne.
Do rzeczy. Na dniach mogę mieć M50B25NV w którym najprawdopodbniej jest trafiona głowica. Mysle nad odbudową tego silnika i chciałbym przełożyć cały układ wał - korby - tłoki z M54b30, po jego zamknięciu dalsze mody ale to inna hitsoria. Pytanie czy ktoś w ogóle zrobił takiego M50B30 i co z tego wyszło? Przeczytałem ten temat kilkukrotnie i pojawiały się hasła że pojawia się problem z podporą wału ale żadnych konkretów, czy to prawda? Czy można to dopasować/przerobić? Czy gra warta świaczki mając dostęp do zestawu wał M52b28 + tłoki M52b28 + pancerne korby M50b25.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Tue, 13 Dec 2011 - 22:58
Post #137


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





Odgrzebie kotleta.
Robię włąsnie stoker na B28. Dawcą M52Tu. I tu moje zdziwienie gdyż po zdjęciu czapki tłoki nie wystawały ponad blok?
Standard w TU?
Jutro będę miał pierścienie więc zobaczę jak to jest w bloku M50. Ale zdaje sie powinny wystawac 0.5mm podnad blok.

pozdr.


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 14 Dec 2011 - 00:02
Post #138


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(Kruszon @ Tue, 13 Dec 2011 - 22:58) *
Odgrzebie kotleta.
Robię włąsnie stoker na B28. Dawcą M52Tu. I tu moje zdziwienie gdyż po zdjęciu czapki tłoki nie wystawały ponad blok?
Standard w TU?
Jutro będę miał pierścienie więc zobaczę jak to jest w bloku M50. Ale zdaje sie powinny wystawac 0.5mm podnad blok.

pozdr.


tłoki w b28 sa ponizej bloku jak dobrze kojarzę 1,2mm.
bierze sie to oczywiscie ze stosunku pojemnosci cylindra do pojemnosci komory spalania
wysokosci bloków m50 i m52 to równe 210mm
jesli by wystawaly tak jak w m50b25 bezvanosa (0,7mm) to cr było by w okolicach 11;1 lub wiecej
vanos ma tłoki na równo z blokiem ale w przeciwieństwie do tłoków bezvanosa tłoki są płaskie , bez niecki.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Wed, 14 Dec 2011 - 01:20
Post #139


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





to ja też się do kotleta przyłącze.

Silnik pacjent M50B25 E36 1991 NV.
Hamownia 185ps 233nm szału nima ale jak na 200tys niema też źle, ale cóż no mało by się powiedziało...

Takie tam pierdoły ala wycięcie katów ( cały wydech fabryka 2.5 ) wkładka kn i ten czip z allegro debilas z odcinką na 7100 założone ale wiem że to tyle co umarłemu kadzidło.

Montuje wał z 2.8 M52B28, korby moje bo ponoć mocniejsze i tłoki kupuje nominał 2.8 do tego nowe pierścienie pod nominał, panewki zostawiam moje z b25 czy coś musze kombinować ?

Silnik na boschu 403, zmieniać wtryski czy tylko zewnętrzny regulator ciśnienia i podnieść o jakieś 0.2 0.3 i patrzeć na afr ?

Na jakie spręzanie moge liczyć w takim układzie i na jaką szacunkową moc ?
Jak to się ma do M52b28 vanosowego ? jest wiecej niż fabrycznie w b28? jeśli tak to z jakiej racji ?

No i chyba pasuje tez wyjebać to żeliwo z wydechu bo mnie denerwuje...;]

odpiszcie czy dobrze myśle
dzięki z góry za pomoc


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 14 Dec 2011 - 11:13
Post #140


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





nie lepiej zrobić swapa na 2.8 i mieć prostą perspektywe na 220-230 ps ? ostatnio te silniki mocno potanialy.
po co chcesz zmieniac wtryski i podnosic cisnienie paliwa to nie ma najmniejszego sensu w tym przypadku
przydaloby się to czymś wystroic, bez tego nie liczylbym na jakieś zadowalające (w stosunku do nakladu pracy) efekty

kolektory wydechowe w m50 są jak najbardziej ok, nie maja jeszcze zwężanych kanalow tak jak w m52
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 12:40